OMG !!
Najnowsze strategi... dla baba jeszcze nienajgorsz, ale przydałby sie opis jak takim barbem grać, no ale ten drut... to totalna kaszana tak jak takta legendarnego furiona

(niektórzy napewno wiedza o co chodzi)
Żywioły:
- Burza Ognia � 1 - Beznadziejna umiejętność, dajemy tylko po to żeby rozwinąć drzewko.
- Kula Magmy � 1 - średnia umiejętność, chociaż na pierwszych levelach się przydaje.
- Szczelina � Ja tu dałem 4 punkty i jestem zadowolony, bo to dobra umiejętność, używałem jej przez cały 2 i 3 akt.
- Wulkan � 2 punkty, więcej nie dawać.
- Armagedon � 20 � Niektórzy mogą uważać że jest małocalny i słaby, jednak to bardzo dobra umiejętność, praktycznie niezbędna.
- Arktyczny Podmuch � 1 � Do rozwinięcia drzewka
- Zbroja cyklonu � 10 � 15 pkt : Dobra umiejętność, przede wszystkim dlatego że daje cenny czas do Huraganu, poza tym często się przydaje.
- Wir � 1 � Tylko po to żeby rozwinąć drzewko.
- Tornado � 1 � Także jeden żeby mieć Huragan.
- Huragan � 20 � Najlepsza umiejętność umiejętność tym drzewku. Nie dość że wspaniale zamrażą wszystkich wokół, to jeszcze zadaje obrażenia. Jest świetny.
nie mam pytań, kiedy to przeczytałem to spadłem z krzsła śmiejąc się jak szalony.
1. Taki druid zostanie zownowany przez pierwszego lepszego potworka (chyba że ma max super giga wypasionego merca za 100hr++). Po co inwestowac na dwa fronty skoro osiągamy słaby dmg + jesczez armageddon przez chwilę blokuje dostęp do innych umiejętności.
2. Nic nie inwestowałeś w synergię przez co ten drut staje się jescze słabszy:
-ma jeszcze bardzije kijowy dmg
-nie daje żadnego wsparcia dla merca lub grających z tobą.
Przywołania:
- Duch Mędrzec � 1 � Żeby rozwinąć drzewko.
- Serce Rosomaka � 1 � Żeby dojść do ducha kolców.
- Duch Kolców � 8-10 � Bardzo dobry duszek, odbija dużo obrażeń.
- Winorośle � opuszczamy.
- Kruk � 1 � Żeby mieć wilki.
- Zwykły wilk � Przydaje się w 1 akcie, ja dałem 3 pkt.
- Upiorny wilk � Daje duże premie do życia niedźwiadka, dałem również 3.
- Niedźwiedź Grizzly � 8-10 � Ma dużo życia (jeśli się daje do wilków) i niezłe obrażenia. Jest świetną przynętą.
1. O ile jeszcze z Grizzlim się zgodze że czasem się przydaje, to nie wiem po jaki...banan dałeś w ducha z kolców skoro imo dla maga lepszy jest mędrzec, a te odbite obrażenia nie są tak ważne, a hp właściwie najważniejsze.
Ekwipunek:
Zdecydowanie Wieża Strażnicza Aldura !!! Sam mam ten zestaw i jestem z niego bardzo, bardzo zadowolony. Reszta to powinny być świetne rzeczy unikatowe, ja mam np. kamień jordana, to dobry pierścień. Niech wasze rzeczy dają dużo do odpornośći, bo na piekle są niezbędne. Na piekle bardzo ważne jest wykradanie życia, ja mam 30 % i jest spox . Warto też do przedmiotów dawać przedmioty, które dają dużą szansę do zdobywania magicznych przedmiotów.
1. Aldur to crap, lepiej ubrać się w RW + unikaty:
-Hoto 40 (2 hr)
-Eni BP 15 ed (4 hr)
-Circlet 2dru, 20 fcr, 30 frw, hp, mana , res, 2 sox scketed jah, shael (7 hr)
-Amu crafted 2dru, 20 fcr, mana, res, mr (3 hr)
-Ring Raven + Soj (2-3 ist)
-Sandtreck eth 170/15/15/70 (około 15 hr stoją

)
-Crafted belt 10 fcr, 24 fhr, 20 str, 40 hp, 60 mana, mr (5-7 ist)
-Magfist 30 ed eth (ist)
-Storm Shield socketed Eld (pul+eld)
-10x Ele sk 45 hp (4 hr for each)
-9x20/17 (6 hr for each)
-anni 20/20/x (oj dużo)
2. ll i ml nie działa ani na huragan ani na armageddon
3. z tych items masz zdecydowanie więcej resów
Najemnik:
Najlepszy jest barbarzyńca z 5 aktu, zwłaszcza kiedy mu dasz dobre przedmioty. To duże wsparcie dla niedźwiadka, dzięki nim nie musisz prawie walczyć.
HERETYK !! imo lepsze wsparcie miśkowi (jeśli jush musisz go mieć) da merc z 2 aktu kosz aura Moc, ubrany w:
-Doom Ca Eth
-Forti sacred armor perf
-Gaze perf eth // Dream Perf Bone Visage
dzięki temu mercowi praktycznie nie musisz walczyć
Podsumowanie: jak dla mnie ta takta to jest shit, widac jak bardzo autor zna się na drucie