War, war never changes...

Te znane słowa powitają was w najnowszym modzie tworzonym przez zespół Wastelands Interactive.
Międzynarodowa grupa maniaków poświęcających swój wolny czas Fallout'owi i HoI postanowiła specjalnie dla was stworzyć moda dla Doomsday który przeniesie realia rozgrywki w świat znany z najlepszej gry RPG jaka powstała.

Zapraszam serdecznie do odwiedzenia strony gdzie zamieszczane będą najświeższe informacje na temat postępu prac.

Fallout's Doomsday by Wastelands Interactive

Witam wszystkich :!: Jestem VirusX i pracuję razem z chłopakami nad tym modem i jestem też gościem od informowania o postępach nad pracami itp ( oczywiście z upoważnienia szefa projektu : Doomtradera ). A więc nowa wiadomość :
Na stronie moda ruszył dział : STATUS w którym napisane jest co już jest gotowe, czego jeszcze niema i jakich ludzi do pomocy potrzebujemy

Serdecznie zapraszam na stronę : www.hoi2-fallout.com .

Pozdrawiam VirusX
To w takim razie + za inicjatywe i powodzenia. Ale czy rady też przyjmujecie?? Jeśli tak to mam dla was kilka:
1) Nie nagrywajcie nowych odgłosów do broni - te we wszystkich fallach wystarczą aż nadto, a nagrane odgłosy w modzie Awaken zdecydowanie nie przypadły mi do gustu.
2) Wrzućcie w gre 'wszystkie', dostępne w Fallout1&2 oraz Tactisc, bronie. Nie zapomnijcie też o zróżnicowanej amunicjii i jak największej ilości pancerzy.
3) Następnym razem gdy będziesz pisał powiadomienie o nowym modzie, nie zapomnij napisać do którego Falla on będzie przeznaczony:D
Ten mod jest przeznaczony do gry strategicznej Hearts of Iron 2 : Doomsday

Hearts of Iron 2 : Doomsday

Oczywiście w grze będą odwzorowane bronie i pancerze w postaci technologi i w postaci coraz to nowszych i silniejszych jednostek...

Więcej informacji o modzie można znaleść na : Eufi.org - po polsku oraz na Terranova - po angielsku

Jeżeli macie jakieś pytania to pytajcie a ja postaram się na nie odpowiedzieć
Ten z góry się zapędził. Oczywiście Fallout Tactiks nie jest częścią serii Fallout, a jedynie grą powiązaną i nie wchodzi bezpośrednio do kanonu Fallout’a. Więc bierzcie tylko bronie, pancerze i zdarzenia z Fallouta 1 i 2 (Ew. 3 Jeśli wam się uda). Branie czegokolwiek z Fallout Tactiks, zakłuci właściwy przebieg fabuły gry (Pamientajcie że historia z FT jest alternatywna, a nie właściwa).

Edit: Widzę że mnie nie zrozumiano: Bronie z FT też mogą być, ale podstawą powinny być te z F2. Jeśli wogule coś takiego będzie jak bronie.
mod zaczyna się w roku 2245 czyli po F2...jest kilka małych zmian w porównaniu z F2 ale głównie na nim bedziemy się opierać...
Kwiatmen666 się nie zpędził (bo niby czemu nie można dać broni z Tactisc? zkłuciło by to przebieg fabuły? o czym ty gadasz? )
za to ty z tym falloutem 3 na pewno

jakoś sobie nie wyobrażam fallouta na silniku Hearts of Iron 2 ale przyznaje że pomysł jest niezwykle orginalny
niestety sobie nie pogram bo Hearts of Iron nie posiadam
Ten z góry się zapędził. Oczywiście Fallout Tactiks nie jest częścią serii Fallout, a jedynie grą powiązaną i nie wchodzi bezpośrednio do kanonu Fallout’a. Więc bierzcie tylko bronie, pancerze i zdarzenia z Fallouta 1 i 2 (Ew. 3 Jeśli wam się uda). Branie czegokolwiek z Fallout Tactiks, zakłuci właściwy przebieg fabuły gry (Pamientajcie że historia z FT jest alternatywna, a nie właściwa).

Źle mnie zrozumiano, nie chodzi mi że nie mogą dać jakichś broni z FT, ale że podstawą powinny być bronie z F1 i F2, a nie wszystkie są w FT (A nawet większości słabszych nie ma, no i pancerze z F1 i F2, a nie z FT).
A tak w ogóle to w Hearts of Iron 2:Doomsday nie będzie raczej żadnych broni i pancerzy z Fallouta, bo HoI2:D to strategia (Mogą też być, ale to wiedzą tylko twórcy). Moja odpowiedź to było nawiązaniem do innego posta, gdzie stwierdziłem że lepiej nie opierać się na FT, a na F1 i F2 i to wszystko.

Edit: Nie mówię że Bronie z FT nie istnieją (i że nie może ich być), ale lepiej żeby podstawą były te znane z F1i2 (Przede wszystkim tyczy się to zbroi).
Źle mnie zrozumiano, nie chodzi mi że nie mogą dać jakichś broni z FT, ale że podstawą powinny być bronie z F1 i F2, a nie wszystkie są w FT (A nawet większości słabszych nie ma, no i pancerze z F1 i F2, a nie z FT).
A tak w ogóle to w Hearts of Iron 2:Doomsday nie będzie raczej żadnych broni i pancerzy z Fallouta, bo HoI2:D to strategia (Mogą też być, ale to wiedzą tylko twórcy). Moja odpowiedź to było nawiązaniem do innego posta, gdzie stwierdziłem że lepiej nie opierać się na FT, a na F1 i F2 i to wszystko.

Jeśli lubicie naszego znajomego z Fallouta o blond włoskach i niepowtarzalnym uśmiechu to zajżyjcie na naszą stronę a zobaczycie coś fajnego

Wastelands Interactive Official Website
Jak tam chcesz, jednak dla mnie w Fallu najważniejszy jest świat a nie broń. Bronie z FT:BoS na pewno istnieją w realiach Falla 1 i 2 ale po prostu nie ma ich w grze - bo to po prostu niemożliwe w jednej grze zawrzeć cały arsenał przedwojennego świata. Proste.

Nie byłbym taki pewien. Wszystkie? Popatrz tak - w Fallout wszystkie bronie, z niechlubnym wyjątkiem żydowskiego Desert Eagle i szwabskiego Mausera były fikcyjne. W Fallout 2 (który już powoli się staczał w stronę "komerchy" pod tym względem) poświęcono oryginalność na rzecz "realizmu" wprowadzając część broni realnych (poza takimi jak HK11E, pulsar i gauss), w Tactics wyraźnie mamy realny arsenał (włączając w to poczciwe kałachy - kto naprzywoził ich do IZOLACJONISTYCZNYCH Stanów?)

Więc ja zapytam - skoro w PIERWOTNEJ grze mamy doczynienia z bronią fikcyjną, to dlaczego w świecie Fallout - świecie, który od lat 50. XX wieku toczy się inaczej - miałby być Sig Sauer albo FN P90c ?

Przesadzasz. Broń to broń. Nieważne czy karabin bedzie się nazywał G11 czy G11E (jeszcze wyprodukowany przez H&K). Komercha? Nie sadzę, ile można wymyślac skoro pod ręką jest łatwiejsze, szybsze i równie dobre (moim zdaniem) rozwiązanie...

Cóz, to Twoje zdanie.

Zobaczymy jak będzie w Afterfall'u (o ile będzie )
w Tactics wyraźnie mamy realny arsenał (włączając w to poczciwe kałachy - kto naprzywoził ich do IZOLACJONISTYCZNYCH Stanów?)

Cóz, to Twoje zdanie.

Zobaczymy jak będzie w Afterfall'u (o ile będzie )

bronie z fallouta 1&2 to bronie które byłyby wyprodukowane w niedalekiej przyszłości. Twórcy chcieli żeby bronie dzisiejsze przeplatały się z broniami przyszłości. Świadczy o tym dobrze znany Desert Eagle. H&K MP9 wydaje się być nastąpcą mp5 tyle że o zmniejszonych rozmiarach. Więc nie widze przeszkód aby do modów dodawano bronie z teraźniejszości
Dla wszystkich którzy czekają na naszego i moda i chcą trochę nas poreklamować mamy coś takiego :

CODE
Sprawa dyskusyjna, czy łatwiej wymyślić spójny i rozbudowany arsenał fikcyjnych broni, czy skrupulatnie i rzetelnie oddać bronie istniejące.

Od dzisiaj każdego dnia będziemy przedstawiać rys historyczny jednej frakcji.
Sprawdźcie na www.hoi2-fallout.com
Co do frakcji to dobrym pomysłem by było wprowadzić enklave. Jeszcze nie zniszczoną, lub Pozostałości rozbitej organizacji (Jeśli fabuła jest po F2).
Zapewne jest wielu miłośników tej organizacji. Więc była by mile widziana.
PS. Jest to tylko propozycja, gdyby ktoś nie wiedział.

Edit: To fajnie, ale tak przy okazji: Z tego co pamiętam z fabuły F2, to enklawa to USA, więc nie zabardzo rozumiem, dlaczego miało by być jakieś inne USA.
Enklava oczywiście będzie zawarta w grze... Ogóonie w grze bedzie zawartych 26 nacji takich jak : BoS, Zachodni BoS, Enklawa, Arroyo, Vault City, NCR, Mutanci, Gecko, Nakropolis, Shi, Roboty, HUB, New Reno, Broken Hills, Redding, Den, USA, Kanada, Hunowie i wiele wiele innych... Jeżeli macie jakeś pytania co do nacji albo do samego moda to pytajcie śmiało

A o to skriny z gry :

Grafiki stworzone specjalnie na potrzeby moda...


Obrazek z gry z interfejsem dla West BoS...


Czcionka użyta w grze...poznajecie :?:

A tu macie kilka skrinów z zamej gry z interfejsem ( Interfejs został wykonany przez Scytth'a, natomiast tła przez JRShield'a ) :






Screeny technologii:

Plutony:


Jednostki:


Przemysł:


Techy społeczne:


Technologie lądowe dla Mutantów, Ludzi i Ghuli...dla robotów są osobne...


Lotnictwo i Flota:


Techy Społeczne i Przemysł są teraz bardziej rozbudowane, są dodane rzeczy których nie ma na skrinach...

I jak się podoba :?:

Ps. Dałem w 2 postach bo niemożna tylu grafik dawać w 1 naraz...
UWAGA UWAGA UWAGA !!
Realnym terminem wydanie wersji 0.1 moda jest data " za dwa tyogdnie " jeżeli uda się skończyć podstawowy pakiet graficzny i wyeliminowac bugi związane z silnikiem gry.

I jeszcze przy okazji...



Jeśli nie spapracie sprawy to będzie w co pograć. A tak z czystej ciekawosci , ile bedzie zajmowal ten mod i skąd bedzie mozna go sciagac??