Gell'MatharinMay 16 2006, 01:20 PM
Mieczem Żywiołów czy Pirotechnicznym Toporem ?
ChroomMay 16 2006, 06:16 PM
Ja tam osobiście garnę się do technologii - bo jest atrakcyjniejsza.
Co silniejszego - trudno powiedzieć.
Ja gram wojownikiem - technologiem - rusznikarzem. Wydaje mi się, że postać nie dość że efektywna, to jeszcze efektowna. Gra przyjemna, potworki zabija z dziecinną łatwością, precyzją - zegarmistrza. Właściwie nawet nie widzę sensu w zastanawianiu się który model jest lepszy - taki technolog jaki ja gram bez trudu zabija wszystkie potworki, posłgując się bronią palną i różnymi schematami(przeważnie granaty i chemia). Jeszcze niedawno zastanawiałem się jak polepszać postać, żeby jeszcze lepiej dawała sobie radę. Ale po co, właściwie teraz nie musze nawet walczyć, wszystko załatwiają towarzysze(odpowiednio uzbrojeni).
kubulMay 16 2006, 06:33 PM
Ale przecież magiem też możesz zabijać z 'dziecinną łatwością"

.Wystarczy "krzywda" i po sprawie.Ja gdy już gram wojownikiem to raczej rozwijam jego magiczną stronę.Dlaczego?Nie trzeba inwestować tylu punktów jak technologicznej postaci...Bo zanim wyszkolisz się np. na experta broni palnej,prędzej poznasz takie czary jak "oplatanie" i "krzywda".Możesz wtedy atakować z oddali, a w ostateczności podbiec i zmielić przeciwnika na papkę.A skoro mówimy o wojowniku, to chyba lepiej pasuje magia.Przecież wojownik woli miecz,a nie rewolwer albo granat.
zakrentMay 16 2006, 07:09 PM
ja wole magie, szybciej osiągasz dobre wyniki i jest potężniejsza
tech musi zbierać itemy żeby coś złożyć, często trzeba książki mieć, a mag nic tylko pare miksturek w razie większej bitki
ChroomMay 16 2006, 10:17 PM
Kabul:
No dobra, to może nie wojownik, ale żołnierz
MutantMay 17 2006, 01:29 PM
Jak wojownik to neutralny. Pakujemy do maxa w siłę, zręcznośc i umiejętności bojowe i sieczemy wrogów toporem, albo mieczem.
Niewidzę wogóle sensu pakowania punktów w magię czy technologię, bo wtedy to nie będzie wojownik tylko mag\technolog, a to się trochę mija z celem. No chyba, że chcemy zrobic jakąś krzyżówkę, to wtedy najlepiej mag-wojownik. Wtedy z czarów wybieramy otwieranie zamków, zręcznośc ognia i siłę ziemi.
ChroomMay 17 2006, 05:05 PM
Zależy od stylu gry. Na pewno da się w inny i na pewno często lepszy sposób spożytkować punkty dawane tylko w sile, zrecznosc uniki i walke wrecz.
MateuszakJul 30 2006, 10:13 AM
Ja tam osobiście garnę się do technologii - bo jest atrakcyjniejsza.
Co silniejszego - trudno powiedzieć.
Ja gram wojownikiem - technologiem - rusznikarzem. Wydaje mi się, że postać nie dość że efektywna, to jeszcze efektowna. Gra przyjemna, potworki zabija z dziecinną łatwością, precyzją - zegarmistrza. Właściwie nawet nie widzę sensu w zastanawianiu się który model jest lepszy - taki technolog jaki ja gram bez trudu zabija wszystkie potworki, posłgując się bronią palną i różnymi schematami(przeważnie granaty i chemia). Jeszcze niedawno zastanawiałem się jak polepszać postać, żeby jeszcze lepiej dawała sobie radę. Ale po co, właściwie teraz nie musze nawet walczyć, wszystko załatwiają towarzysze(odpowiednio uzbrojeni).
zakrentJul 30 2006, 10:45 AM
dla mnei sens ma wojownik mag, dlaczego?
szybciej osiągasz dobre wyniki w walce nie trzeba mieć dobrej broni ani zbroi bo można walczyć z daleka
krzywda i oplątanie to na początek dobre połączenie, później można dodać do tego zręczność ognia, siłę ziemi, otwieranie zamków, a w końcu dawać w moc i dojść do dezintegracji
MutantJul 30 2006, 12:50 PM
krzywda i oplątanie to na początek dobre połączenie, później można dodać do tego zręczność ognia, siłę ziemi, otwieranie zamków, a w końcu dawać w moc i dojść do dezintegracji
Mroczny StarzecAug 2 2006, 04:33 PM
Najlepszy wojownik to specjalista mag/technolog, mamy wtedy wszyskie bonusy z magicznego ekwipunku dla maga, lub w przypadku technologa zerowe szanse na krytyczną porażkę, tak czy inaczej jeśli chcemy prowadzić wojownika to oczywiście warto wziąść Uciekiniera z Domu

i pakować w siłkę do 20, już na samym początku możemy zabijać wysoko-poziomowe postacie bez wielkiego wysiłku, mój krasnolud-technolog i elfka-mag też tak zaczynali, jak ktoś nie chce się za wiele męczyć to będzie jak znalazł
KubeKAug 12 2006, 01:16 PM
Ja tam wole magię od tech. Najwięcej walcze mieczem, ale na niektórych przeciwników (np. Żywiołak ognia)Szkoda broni, bo się uszkadza. Wtedy potrzeba czegoś mocnego, ale atakującego z odległości, a w tym celu lepiej sprawdza się magia, niż technika (bo poco strzelać 10 razy ze "Słoniówy", kiedy można raz a dobrze zdezintegrować?)
zakrentAug 16 2006, 09:28 AM
słoniówa

w vendigroth złożyłem coś lepszego z karabinu wielkokalibrowego i korpusu starożytnego pistoletu, czy jakoś tak, sprzęt dobry bo żre tylko po 1 naboju na strzał a ma moc sporo większą od słoniówy
MutantAug 16 2006, 10:51 AM
słoniówa

w vendigroth złożyłem coś lepszego z karabinu wielkokalibrowego i korpusu starożytnego pistoletu, czy jakoś tak, sprzęt dobry bo żre tylko po 1 naboju na strzał a ma moc sporo większą od słoniówy
IbrahimAug 16 2006, 11:42 AM
Słoniówka to szajs :] Lookin Glass Rifle na zmiane z Longranged Pistol i Deflektorkiem ;] a twoje cipki to babina elfia z lukiem 4 support in shootin Sogg i Pies... Wymietka ;]
Co się zaś tyczy woja to osobiście polecam z domieszką tech złaszcza o elektrykę idzie... fajnie się znać na technologii jeszcze fajniej wiedzieć, że są tam takiem małe ustrojstwa co o wile bardziej pomagają jak magyia jakaś... Jak grać magiem to magiem
MutantAug 16 2006, 05:31 PM
Słoniówka to szajs :] Lookin Glass Rifle na zmiane z Longranged Pistol i Deflektorkiem ;] a twoje cipki to babina elfia z lukiem 4 support in shootin Sogg i Pies... Wymietka ;]
zakrentAug 17 2006, 09:01 AM
jak sie komuś trafi schemat to tak, a jak nie to trzeba sobie z innymi pukawkami radzić
GandalficaOct 8 2006, 11:00 AM
Ja nie wiem czemu w każdym RPG musze mieć czary... Dlatego wybrałem magyę.
M@rcoOct 23 2006, 12:52 PM
Z tego wszystkiego najlepsza jest opcja Mutanta... Postać techniczna, magiczna, albo wojownik

inaczej nie ma sensu

.