GandalfJan 3 2005, 05:11 PM
co sadzice o assce na walke pwiedzcie tez jak ja dobrze zrobic bo nie wiem. Bardzo dobrze znam sie na trap asskach

ale o walczacych nie mam pojecia

A zapomnialem dodac jaki dla niej przewidujecie ekwip
elzixJan 3 2005, 09:55 PM
Mój qumpel zrobił asske walczącą.Wyglądała mniej więcej tak
tygrys 20
szpon smoka ( to podwójne uderzenie szponami 10)
zw. szybkość 10
mistrzostwo szponów 20
blok 10
i mistrz cienia 20
coś takiego i nawed wymiatał tylko niewrażliwość na ataki to problem
on nosił bodajrze dwa szpony natalii , albo bartuci niewiem dokładnie
GebbethJan 6 2005, 08:59 PM
tygrys 20
szpon smoka ( to podwójne uderzenie szponami 10)
zw. szybkość 10
mistrzostwo szponów 20
blok 10
i mistrz cienia 20
GandalfJan 7 2005, 09:05 AM
dzięki za taktykę teraz może stworze dobrą asske male
TrabaJan 8 2005, 09:30 PM
Wedlug mnie to jest dobry build dla asski-meele,
LOT SMOKA - 1
MISTRZOSTWO SZPONOW - 20
PRZYSPIESZENIE - 1
BLOK - 10
ZNIKNIECIE - 10
UDERZENIE UMYSLU -20
JAD - 20
SHADOWMASTER - 15
TARCZA OSTRZY - 5
EQUIP
FAL+OHM+UM // CHAOS - dlatego ze daje 1 do traby powietrznej
JADEITOWY SZPON z RAINBOW FACETEM PSN - dodaje obrazenia od trucizn, duze resy
ZBROJA NATALII (3) z trzema RAINBOW FACETAMI PSN -jw.
WIGOR BOGA GROMOW - bo absorby
SZPONY TRANG-OULa - +25% PSN DMG
RAVEN FROST i chyba BK alenie jestem pewien
GNIEW LORDA
KORONA WIEKOW z 3 RAINBOW FACET PSN
TANCERZ CIENI
Green_DragonJan 9 2005, 03:46 PM
a po co wogóle tworzyć taką asse ?? Słaba jest no chyba ze na duel to z lotem smoka i uderzeniem tygrysa (jeśli wymaksowane i duzo sily i zrecznosci wyciągnie sie kilkanascie tysiecy dmg) no to taka moze narobic zamieszania

ale na pvw to wymięka natychmiast
GebbethJan 9 2005, 03:56 PM
a po co wogóle tworzyć taką asse ?? Słaba jest no chyba ze na duel to z lotem smoka i uderzeniem tygrysa (jeśli wymaksowane i duzo sily i zrecznosci wyciągnie sie kilkanascie tysiecy dmg) no to taka moze narobic zamieszania

ale na pvw to wymięka natychmiast
ZykfyrFeb 3 2005, 09:44 PM
No coż mam swoją zabójczynie na dość wysokim poziomie i rozwinołem ją na walke wręcz(81lv).Głównie posługuje się Uderzeniem Feniksa które mam na 31 (11 z przedmiotów)więc wpakowałem tam max,równierz max w Ogon Smoka-według mnie się przydaje-szczególnie jeżeli im zadaje ponad 2500 obrażeń pomaga przy "odpychaniu" od siebie wrogów i zabijaniu.W Lot Smoka dałem 10pk i jest użyteczny, jeżeli chodzi o cienie to równierz 10pk w Mistrza cienia i troche w tarcze z ostrzy (przydaje sie na słabiutkie wkurzające potworki), i żecz jasna w Mistrza Szpomów równierz dużo co daje według mnie wspaniałe efekty.I tak dzięki takiemu rozwojowi postaci jestem w stanie zadać do 19K obrarzeń,nieurzywam pozostałych umiejętności(oprócz uderzenia tygrysa no i szybkość i bierny blok) choć mam je na 13 lub 14 poziomie.
Co to sprzętu w przeciwieństwie do innych nieurzywam nic ze zestanu Natalii, robie składkowy sprzęt dzięki czemu siły mam 285 a zręczności 270 ,życia ok.1590 a many ok.500 i w zupełności mi to wystarcza.I tak rozwiniętą postacią bez żadnych problemów radze sobie na piekle.Co to sprzętu to dużo by było tego wymieniać.
GebbethFeb 4 2005, 01:35 PM
Co to sprzętu w przeciwieństwie do innych nieurzywam nic ze zestanu Natalii, robie składkowy sprzęt dzięki czemu siły mam 285 a zręczności 265 ,życia ok.1500 a many ok.500 i w zupełności mi to wystarcza.I tak rozwiniętą postacią bez żadnych problemów radze sobie na piekle.Co to sprzętu to dużo by było tego wymieniać.
ZykfyrFeb 4 2005, 01:46 PM
Po co Ci taka duza sila?? i zręcznosc i po co tyle many????
hmmm ja mam aske na wyzszym troszke na 87
i na piekle tez sobiue bez problemu radi, robi TAxi hell i tyle ale troszke inaczej rozwinąłem

jak bedzie restart ladera to moze zribie ja jeszcze raz

EinzeinblethFeb 4 2005, 02:01 PM
jedyna DOBRA meele asska to ww c/c. poczytaj na forum www.diablo.g4ce.pl/board tam jest strategia [albo Protka, albo PtaQa, albo Kitka nie pamietam

].... i tak trap assa rulez
ZykfyrFeb 4 2005, 04:42 PM
Taka jest prawa że niema tak dokładnie przepisu na dobre rozwinięcie postaci, i tak to wrzystko zależy od umiejętności gracza.Ja jednak sądze że bardzo dobże rozwinąłem zabójczynie w walce wręcz, jak by tak niebyło to Hell był by dla mnie nie do przejścia a jednak stosunkowo prosto mi się tam gra.
No coż Gandalfie, ja polecam jeszcze abyś wysoko rozwinął Ogon Smoka - jako kończące udeżenie a jako składowe udzerzenie tygrysa i uderzenie feniksa.Ogon mam na 31 a uderzenie tygrysa raptem tylko na 13 i na 3 "puli" jestem w stanie zadać 11K-19K obrażeń to całkiem pokaźny i dobry wynik i dlatego na hellu gram na players 8 i naprawde łatwo idzie , fakt faktem że mogłem rozwinąc lepiej postać no bo jak zaczynałem ją grać to niebyło takich przepisów na "dobry rozwój" i cóż stosunkowo mogłem dać więcej w mistrzostwo szponów(11), blok(11), szybkość(11) i udzerzenie tegrysa(13).
Aha bym zapomniał, stosuj coś takiego jak "wielokrotne składanie"np.uzuskujesz 3 "pule"z uderzenia tygrysa i 2 "pule" z uderzenia feniksa i kończysz to ogonem smoka i tak w moim przypadku kończące uderzenie zadaje obrażenia do 19K(tak pisze)- i co lepsze nadal postać zdobywa kolejne lv.

ps. I niech ktoś powie że zabujczyni jest słaba w walce to wyśmieje bo niewiele jest postaci które są w stanie zadać takie obrażenia
fabianekFeb 8 2005, 02:38 PM
No coż Gandalfie, ja polecam jeszcze abyś wysoko rozwinął Ogon Smoka - jako kończące udeżenie a jako składowe udzerzenie tygrysa i uderzenie feniksa.Ogon mam na 31 a uderzenie tygrysa raptem tylko na 12 i na 3 "puli" jestem w stanie zadać 8356-12K obrażeń to całkiem pokaźny i dobry wynik i dlatego na hellu gram na players 8 i naprawde łatwo idzie , fakt faktem że mogłem rozwinąc lepiej postać no bo jak zaczynałem ją grać to niebyło takich przepisów na "dobry rozwój" i cóż stosunkowo mogłem dać więcej w mistrzostwo szponów(11), blok(11), szybkość(10) i udzerzenie tegrysa(12).
Aha bym zapomniał, stosuj coś takiego jak "wielokrotne składanie"np.uzuskujesz 3 "pule"z uderzenia tygrysa i 2 "pule" z uderzenia feniksa i kończysz to ogonem smoka i tak w moim przypadku kończące uderzenie zadaje obrażenia do 14K(tak pisze)- i co lepsze nadal postać zdobywa kolejne lv.

ps. I niech ktoś powie że zabujczyni jest słaba w walce to wyśmieje bo niewiele jest postaci które są w stanie zadać takie obrażenia

ZykfyrFeb 8 2005, 04:23 PM
jelsi na pvp to przykro mi ale najpierw musialbys sie przebic przez 45k obrony
EinzeinblethFeb 9 2005, 10:06 AM
45k to wcale nie jest az tak duzo dla paladyna. mozna spokojnie wyciagnac 70k [ale wtedy postac jest oslabiona] wystarczy zalozyc exile, miec swieta tarcze i smialosc max. nie noszac nic poza exile w tym wypadku mamy ok 30k obrony.
siepkoAug 15 2005, 11:42 PM
jelsi na pvp to przykro mi ale najpierw musialbys sie przebic przez 45k obrony
wrona90Nov 22 2005, 04:35 PM
OMG!! 70k def... looz przecież to nie możliwe... omg... czego to ludzie nie wymyślą pewnie słuszałeś to a nie widziałeś?? mój kumpel ma 31k i myślę że jest to zajebiśćie duzo już...