co sadzice o assce na walke pwiedzcie tez jak ja dobrze zrobic bo nie wiem. Bardzo dobrze znam sie na trap asskach ale o walczacych nie mam pojecia

A zapomnialem dodac jaki dla niej przewidujecie ekwip
na zabojczyni tez sie nie znam ( dzieki za barba )
znalazlem tylko cos takiego
moze tam znajdziesz cos ciekawego

http://www.tawerna.diablo2.phx.pl/strategie.html

pozdro
Mój qumpel zrobił asske walczącą.Wyglądała mniej więcej tak
tygrys 20
szpon smoka ( to podwójne uderzenie szponami 10)
zw. szybkość 10
mistrzostwo szponów 20
blok 10
i mistrz cienia 20
coś takiego i nawed wymiatał tylko niewrażliwość na ataki to problem
on nosił bodajrze dwa szpony natalii , albo bartuci niewiem dokładnie
tygrys 20
szpon smoka ( to podwójne uderzenie szponami 10)
zw. szybkość 10
mistrzostwo szponów 20
blok 10
i mistrz cienia 20


dzięki za taktykę teraz może stworze dobrą asske male
Wedlug mnie to jest dobry build dla asski-meele,

LOT SMOKA - 1
MISTRZOSTWO SZPONOW - 20
PRZYSPIESZENIE - 1
BLOK - 10
ZNIKNIECIE - 10
UDERZENIE UMYSLU -20
JAD - 20
SHADOWMASTER - 15
TARCZA OSTRZY - 5

EQUIP
FAL+OHM+UM // CHAOS - dlatego ze daje 1 do traby powietrznej
JADEITOWY SZPON z RAINBOW FACETEM PSN - dodaje obrazenia od trucizn, duze resy
ZBROJA NATALII (3) z trzema RAINBOW FACETAMI PSN -jw.
WIGOR BOGA GROMOW - bo absorby
SZPONY TRANG-OULa - +25% PSN DMG
RAVEN FROST i chyba BK alenie jestem pewien
GNIEW LORDA
KORONA WIEKOW z 3 RAINBOW FACET PSN
TANCERZ CIENI
a po co wogóle tworzyć taką asse ?? Słaba jest no chyba ze na duel to z lotem smoka i uderzeniem tygrysa (jeśli wymaksowane i duzo sily i zrecznosci wyciągnie sie kilkanascie tysiecy dmg) no to taka moze narobic zamieszania ale na pvw to wymięka natychmiast
a po co wogóle tworzyć taką asse ?? Słaba jest no chyba ze na duel to z lotem smoka i uderzeniem tygrysa (jeśli wymaksowane i duzo sily i zrecznosci wyciągnie sie kilkanascie tysiecy dmg) no to taka moze narobic zamieszania    ale na pvw to wymięka natychmiast

No coż mam swoją zabójczynie na dość wysokim poziomie i rozwinołem ją na walke wręcz(81lv).Głównie posługuje się Uderzeniem Feniksa które mam na 31 (11 z przedmiotów)więc wpakowałem tam max,równierz max w Ogon Smoka-według mnie się przydaje-szczególnie jeżeli im zadaje ponad 2500 obrażeń pomaga przy "odpychaniu" od siebie wrogów i zabijaniu.W Lot Smoka dałem 10pk i jest użyteczny, jeżeli chodzi o cienie to równierz 10pk w Mistrza cienia i troche w tarcze z ostrzy (przydaje sie na słabiutkie wkurzające potworki), i żecz jasna w Mistrza Szpomów równierz dużo co daje według mnie wspaniałe efekty.I tak dzięki takiemu rozwojowi postaci jestem w stanie zadać do 19K obrarzeń,nieurzywam pozostałych umiejętności(oprócz uderzenia tygrysa no i szybkość i bierny blok) choć mam je na 13 lub 14 poziomie.

Co to sprzętu w przeciwieństwie do innych nieurzywam nic ze zestanu Natalii, robie składkowy sprzęt dzięki czemu siły mam 285 a zręczności 270 ,życia ok.1590 a many ok.500 i w zupełności mi to wystarcza.I tak rozwiniętą postacią bez żadnych problemów radze sobie na piekle.Co to sprzętu to dużo by było tego wymieniać.
Co to sprzętu w przeciwieństwie do innych nieurzywam nic ze zestanu Natalii, robie składkowy sprzęt dzięki czemu siły mam 285 a zręczności 265 ,życia ok.1500 a many ok.500 i w zupełności mi to wystarcza.I tak rozwiniętą postacią bez żadnych problemów radze sobie na piekle.Co to sprzętu to dużo by było tego wymieniać.

Po co Ci taka duza sila?? i zręcznosc i po co tyle many????
hmmm ja mam aske na wyzszym troszke na 87
i na piekle tez sobiue bez problemu radi, robi TAxi hell i tyle ale troszke inaczej rozwinąłem jak bedzie restart ladera to moze zribie ja jeszcze raz

jedyna DOBRA meele asska to ww c/c. poczytaj na forum www.diablo.g4ce.pl/board tam jest strategia [albo Protka, albo PtaQa, albo Kitka nie pamietam ].... i tak trap assa rulez
Taka jest prawa że niema tak dokładnie przepisu na dobre rozwinięcie postaci, i tak to wrzystko zależy od umiejętności gracza.Ja jednak sądze że bardzo dobże rozwinąłem zabójczynie w walce wręcz, jak by tak niebyło to Hell był by dla mnie nie do przejścia a jednak stosunkowo prosto mi się tam gra.

No coż Gandalfie, ja polecam jeszcze abyś wysoko rozwinął Ogon Smoka - jako kończące udeżenie a jako składowe udzerzenie tygrysa i uderzenie feniksa.Ogon mam na 31 a uderzenie tygrysa raptem tylko na 13 i na 3 "puli" jestem w stanie zadać 11K-19K obrażeń to całkiem pokaźny i dobry wynik i dlatego na hellu gram na players 8 i naprawde łatwo idzie , fakt faktem że mogłem rozwinąc lepiej postać no bo jak zaczynałem ją grać to niebyło takich przepisów na "dobry rozwój" i cóż stosunkowo mogłem dać więcej w mistrzostwo szponów(11), blok(11), szybkość(11) i udzerzenie tegrysa(13).
Aha bym zapomniał, stosuj coś takiego jak "wielokrotne składanie"np.uzuskujesz 3 "pule"z uderzenia tygrysa i 2 "pule" z uderzenia feniksa i kończysz to ogonem smoka i tak w moim przypadku kończące uderzenie zadaje obrażenia do 19K(tak pisze)- i co lepsze nadal postać zdobywa kolejne lv.

ps. I niech ktoś powie że zabujczyni jest słaba w walce to wyśmieje bo niewiele jest postaci które są w stanie zadać takie obrażenia

No coż Gandalfie, ja polecam jeszcze abyś wysoko rozwinął Ogon Smoka - jako kończące udeżenie a jako składowe udzerzenie tygrysa i uderzenie feniksa.Ogon mam na 31 a uderzenie tygrysa raptem tylko na 12 i na 3 "puli" jestem w stanie zadać 8356-12K obrażeń to całkiem pokaźny i dobry wynik i dlatego na hellu gram na players 8 i naprawde łatwo idzie , fakt faktem że mogłem rozwinąc lepiej postać no bo jak zaczynałem ją grać to niebyło takich przepisów na "dobry rozwój" i cóż stosunkowo mogłem dać więcej w mistrzostwo szponów(11), blok(11), szybkość(10) i udzerzenie tegrysa(12).
Aha bym zapomniał, stosuj coś takiego jak "wielokrotne składanie"np.uzuskujesz 3 "pule"z uderzenia tygrysa i 2 "pule" z uderzenia feniksa i kończysz to ogonem smoka i tak w moim przypadku kończące uderzenie zadaje obrażenia do 14K(tak pisze)- i co lepsze nadal postać zdobywa kolejne lv.

ps. I niech ktoś powie że zabujczyni jest słaba w walce to wyśmieje bo niewiele jest postaci które są w stanie zadać takie obrażenia



jelsi na pvp to przykro mi ale najpierw musialbys sie przebic przez 45k obrony

45k to wcale nie jest az tak duzo dla paladyna. mozna spokojnie wyciagnac 70k [ale wtedy postac jest oslabiona] wystarczy zalozyc exile, miec swieta tarcze i smialosc max. nie noszac nic poza exile w tym wypadku mamy ok 30k obrony.
jelsi na pvp to przykro mi ale najpierw musialbys sie przebic przez 45k obrony

OMG!! 70k def... looz przecież to nie możliwe... omg... czego to ludzie nie wymyślą pewnie słuszałeś to a nie widziałeś?? mój kumpel ma 31k i myślę że jest to zajebiśćie duzo już...