Czy można ją jakoś, skądś uratować?
Nie.
Z rozwoju wydarzeń w grze i zbieranych po drodze faktów łatwo wywnioskować, że siostra Sulika, tak jak i wielu innych "dzikusów", jest prawdopodobnie przetrzymywana na platformie wiertniczej Enklawy, w celach "badawczych"... jednak nawet po dokładnym obejściu wszystkich "klatek" na Oil Rig wraz z Sulikiem, nie odnajdujemy żadnej osoby, w której rozpoznałby on swoją siostrę. Wniosek - autorzy nie przewidzieli takiego rozwiązania lub po prostu założyli, że na siostrze naszego kompana dokonano już jakiegoś eksperymentu z FEV w roli głównej, zanim zdążylibyśmy ją uratować. Tak czy inaczej - siostry Sulika w żaden sposób nie da się uratować.
Heh tego się spodziewałem ... no cóż szkoda.
Jakiś czas temu pojawił się mod dla Fallout2 o nazwie Primitive Tribe. Zrobił go Chris Parks z No Mutants Allowed. Modzik ten dodaje nową lokację właśnie Primitive Tribe, wioskę Sulika, której autorzy Fallouta nie zrobili w ostatecznej wersji gry.
Modzik dodaje kilka questów a także możliwość odnalezienia siostry Sulika.
Moda w wersji angielskiej można zassać z download na NMA, a w polskiej wersji językowej z mojej strony. Grę trzeba zacząć od nowa.
z tego co dobrze pamiętam kiedyś znalazłem jego siostrę ale nie pamiętam gdzie dokładnie było Chyba w dodatkowej lokacji z banda raidersow przetrzymujących bandę dzikusów
Tak. Ona jest w dodatkowej lokacji czytaj post cubik'a.
z ta roznica ze ja nie instalowalem zadnego moda
z ta roznica ze ja nie instalowalem zadnego moda


To konkretniej się wypowiadaj - proszę A nie w stylu używanym przez nastoletnie dziewczyny - że miałem przeczucia, coś widziałem a nie pamiętam. Bo tak to powoli zbliżamy się do spamu
z tego co dobrze pamiętam kiedyś znalazłem jego siostrę ale nie pamiętam gdzie dokładnie było Chyba w dodatkowej lokacji z banda raidersow przetrzymujących bandę dzikusów



z ta roznica ze ja nie instalowalem zadnego moda wink.gif



Więc najpewniej pomyliłeś się co do Fallouta - jedyna baza bandytów, w której znajdujemy jakieś dziewczę do uratowania to baza Khanów w Fallu jedynce .
Ale w dwójce w Vault 15 mamy do uratowania jedną dziewczynę ... a Dariona i ta dwójkę co jej pilnuje chyba mozna by podczepić pod pewien rodzaj bandytów ...
Owszem, z pewnością są oni bandytami, jednak w mojej wyobraźni jest różnica pomiędzy 'obozem bandytów' a rozpadającą się chaupą tuż obok wejścia do Krypty 15 . Ale o czym my tu w ogóle rozmawiamy?
Aby się dyskusja nie rozwinęła za bardzo w strone dywagacji kto rządzi Kryptą 15, dodam że osadnicy żyjąc w jej pobliżu nie wiele mają wspólnego z "dzikusami" jak Sulik czy owa jego siostra

A piszących proszę o zastanowienie się o czym piszą. Bo równie dobrze takie osoby zapomniały, że jeszcze w FT jest pewna siostra do uratowania. A także jak przypuszczam w Baldurze czy Starcrafcie
Źle bo się spam zaczynał .A ja lubie spam.Ale cii bo jeszcze dostane warna.

Tego posta potraktuję jako dowciapasa... Jeszcze...
Jak już ktoś pisał, siostra Sulika to niedokończony wątek, który miał prowadzić do jego rodzinnej wioski Primitive Tribe.

Żeby jeszcze wnieść coś do tego tematu podlinkuję mapę z zaznaczeniem planowanych pierwotnie lokacji z Fallout 2 wraz z liniami (kolor czerwony) pokazującymi trasę karawan. Co przedstawia kolor niebieski nigdy nie doczytałem w Biblii Fallouta, choć może gdzieś jest do tego komentarz.

http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/nowiny/WORLDMAP6.jpeg - mapa
na tej mapie masz napisane co znaczą niebieskie linie :
czerwona - główne szlaki handlowe
niebieska - drugorzędne szlaki handlowe

btw , a od czego miały być lokacje Abbey i EPA w 3 i 13 kwadracie ???
Pytanie w temacie, zainstalowałem moda primitive tribe i wszystko działa okej ale na głownej mapie nie mam Modoc ... ktoś wie jak to naprawić?
na tej mapie masz napisane co znaczą niebieskie linie :
czerwona - główne szlaki handlowe
niebieska - drugorzędne szlaki handlowe

btw , a od czego miały być lokacje Abbey i EPA w 3 i 13 kwadracie ???



No tak, niby jest podpisane, ale zobacz ze czerwone pokrywaja sie z mozliwymi karawnami, do ktorych mozesz przylsaczyc sie w grze (oczywiscie z tych lokacji ktore w grze byly).
EPA to miala byc kolejna lokacja wojskowa chyba, w stylu Sierry, a Abbey przeciwienstwo Vault City. Tak ogolnie

Na pytanie PipBoya nie znam odpowiedzi.
w takim razie szkoda że nie dokończyli EPA uwielbiam buszować po opuszczonych bazach wojskowych
A kto nie lubi buszowac po bazach wojskowych ?

Jest mod który dodaje do gry baze EPA, ale jak zwykle nie mozna instalowac go z innymi modami, czyli nie bedzie działał na przykład z Primitive Tribe. Mod jest po polsku i znajdziesz go na stronie 13-stym Schron w Plikach albo na mojej, też w Plikach.
Jak znam życie, to przed instalacją moda dodającego Primitive Tribe trzeba zainstalować moda zdejmującego limit miast w grze. Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić.
A kto nie lubi buszowac po bazach wojskowych ?

Jest mod który dodaje do gry baze EPA, ale jak zwykle nie mozna instalowac go z innymi modami, czyli nie bedzie działał na przykład z Primitive Tribe. Mod jest po polsku i znajdziesz go na stronie 13-stym Schron w Plikach albo na mojej, też w Plikach.



No od marca troche czasu minelo. Moze juz tak pokombinowali zeby te mody dzialaly synchronicznie? Primitive Tribes+ EPA+ Killap Patch lub Celestial
No od marca troche czasu minelo. Moze juz tak pokombinowali zeby te mody dzialaly synchronicznie? Primitive Tribes+ EPA+ Killap Patch lub Celestial



Nie jestem do końca pewien, ale sugeruję spróbować MIB88 Megamod
http://nma-fallout.com/forum/dload.php?act...amp;file_id=847
http://nma-fallout.com/forum/dload.php?act...amp;file_id=876
Ja mam pytanko odnośnie wspomnianego moda Primitive Tribe:
Czy da się mianowicie wejść do tej jaskini która jest pilnowana przez strażnika? Wykonałem chyba wszystkie możliwe zadania w tej lokacji, ale on dalej nie chce mnie przepuścić.