Volvo V40 - Łódź - Łódzkie
 
10 załącznik(i) Zgodnie z obietnicą - kolejny cukiereczek ...

http://otomoto.pl/volvo-v40-krajowy-...-C6567367.html

Cena (brutto):

25 500 PLN / 5 489 EUR
Typ:

Kombi
Informacje:

Rok produkcji: 2002, 155 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 115 KM (85 kW), Pojemność skokowa: 1900 cm3, grafitowy-metalic,
Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, ASR, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka, ksenony, tempomat, podgrzewane fotele, światła przeciwmgielne
Dodatkowe informacje:

serwisowany w ASO, kupiony w polskim salonie, garażowany
Opis pojazdu:

POJAZD KUPIONY W POLSKIM SALONIE, SYSTEMATYCZNIE SERWISOWANY, PO WYMIANIE ROZRZĄDU, BARDZO ZADBANY, CLIMATRONIC, DATA I REJ. GRUDZIEŃ 2002 MODEL 2003 NR VIN:YV1VW70823F975602

I jak zawsze kilka słów o autku.

Autko - model 2003 (rok produkcji 2002).
Co prawda w ogłoszeniu nie jest napisane, że "bezwypadkowy", ale nikt nie zaznaczył również, że to auto po jakiejś katastrofalnej kraksie ze wszystkich stron.
Przód, tył, boki i dach - wszystko wymienione/zaszpachlowane, szyby nieryginalne.
Proszę zwrócić uwagę na jeden fakt. To auto powinno posiadać z racji modelu 2003 następujące elementy (zawsze występują jednocześnie):
- trójkątna kierownica
- atrapa gril kratka czarna
- nowe zegary.
W tym przypadku, jedyne co to autko posiada to nowe zegary - reszta jest z modelu 2000-2002. Bardzo nieudolnie wykonana naprawa, co świadczy o tym, że naprawiający robił to tanim kosztem w podrzędnym warsztacie.
Przejdźmy do pozostałych elementów karoserii:
tylna klapa - oklejona naklejeczkami, pod ktorymi kryje się rdza i "spuchlizna" (pęcherze)
dach - grubość lakiery oscyluje w od 130 do ... 750 ... (szpachla)
lewy bok - bardzo źle spasowane drzwi kierowcy - zamykają się praktycznie na siłę (jak z kobietą: "jak się nie trzaśnie, to się nie zamknie" - mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem)
przednia szyba nieoryginalna

Teraz serduszko (silnik).
Olej chlapie na wszystkie strony, począwszy od odmy do turbiny. O ile odma to normalność w tych autach, o tyle turbina chlapiąca olejem to już bardzo zły znak.
Auto wygląda jakby stało nieużywane od przynajmniej pół roku. Tarcze hamulcowe aż czerwone od rdzy, zapieczone hamulce, reklektory przednie i kierunki zaparowane, co świadczy o nieszczelności.

Przebiegu nie sprawdzałem, bo nie było sensu.

Generalnie radzę omijać autko z daleka - mina jakich mało - to mina do kwadratu.

 
Dzięki za informacje

:respekt: