Mercedes E220 - Problem z silnikiem
 
CZESC
KUPILEM MERCEDESA E220 AUTOMAT Z 2004 ROKU I PO ODPALENIU SILNIKA LEDWO RUSZY I DLAWI SILNIK PO CZYM GASNIE.JAKIE MOGA BYC TEGO PRZYCZYNY?.CZ MOZE JESTES W STANIE COS WYMYSLIC ,LUB WIESZ KTO MA JAKAS WIEDZE NA TEN TEMAT? DZIEK?? ZA CO KOLWIEK

 
Silnik 2,2 cdi?? jeśli tak to ilu konny?

 
trochę słaby opis.napewno coś jest w układzie paliwowym.tyle,że to jest comonrejli i to jest największy problem.musisz podpiąć pod komputer i wykasować błędy.prawdopodobnie wymienić paliwo.mogłes zalać gorszej jakości ON i masz problem.bo one nie trawią złego paliwa.nara kali.

 
Jeśli to CDI to może być uszkodzony moduł sterowania silnikiem, miałem taki motyw ale w Mercedesie Sprinterze, a tam są te same silniki i uszkodziła się stacyjka, i przy okazji spalił sie ten właśnie moduł ,zmieniłem stacyjkę i objawy były takie jak u Ciebie po wymianie modułu, wszystko zaczeło działać jak należy.

 
mam taki problem mam mercedesa E220 w ałtomacie rospendza sie do 60km/h i dalej nie co jest przycznom

 
Jeżeli auto rozpędza sie tylko do 60km/h,to może zapalił Ci sie tryb awaryjny.Ja miałem coś takiego 2 lata temu w okularze 2.7 CDI.Jeżeli automat nie przerzuca biegów,i ciągle na jedynce jedzie,to masz tryb serwisowy,i trzeba sie udać albo do elektromechanika,albo tak jak mój kumpel,to goscia,co sie na skrzyniach zna,bo to tez moze byc skrzynia,jak nie przelacza biegów.Najpierw do elektromechanika,a jeśli on nic nie wykryje,to do zakładu specjalizującego sie w automatach,ja mam takiego w Poznaniu,Pan Walenciak,naprawde spec od automatow.

 
Dla ścisłości nie na jedynce tylko na dwójce, jest to tak jak kolega mówił tryb serwisowy aby zapobiec kolejnym usterkom, były jakieś objawy czy stało to się samo z siebie?? Olej był wymieniany kiedykolwiek w ASB??