Cytat:
Jasne, w swoim samochodzie staram się o to dbać. W przypadku tej primery sprzedający też był zdziwiony wynikiem pomiaru. Serwis tylko stwierdził odstępstwa od fabrycznej normy - mnie natomiast interesuje czy wg Was są to duże odstępstwa i czy należy się nimi bardzo przejmować.
Różnice sa raczej z kategorii minimalnych, bez problemu są do ustawienia przez normalnego mechanika zajmującego się zbieżnością. Serwis oczywiście chce zarobić i najlepiej wymienil całą belke tylnią... Oni nigdy się nie bawią w drobiazgi :) Razem z belką pewnie wymieniliby amortyzatory, wahacze i bóg wie co jeszcze - koszt wymiany samej belki to pewnie w granicach (6-6,5 tys zł) :)
Dobrze że wiesz, że zbieżność jest do ustawienia, chociaż auto pewnie jedzie prosto, nie ściąga i nic się nie dzieje.
Co do prawidłowych wartości - to z tego co ja pamiętam - zbieżność tył od 0,0 do 0,20, czyli u Ciebie te wartości maja naprawde bardzo niewielkie odchylenia. Czyli pewnie przy 200 km/h może być poczuł, że auto delikatnie Cię ciągnie na lewo, ale gdzie będziesz jechac 200 km/h ??
Jak nic innego nie stwierdzono, to chyba sie będziesz decydować, co ?
A jak w końcu z tym kierunkiem ?