Peugeot 308 1.6 HDI Poznań
 
2 załącznik(i) Auto uderzone było lewą stroną, cały bok malowany co wyraźnie widać nawet gołym okiem po odcięciu na tylnym błotniku. Fartuch lewej podłużnicy szpachlowany, malowany i w dalszym ciągu naderwany. Kilka połamanych plastików ale hitem jest uchwyt podpórki maski wykonany z uchwytu wiązki stosowanego np. w tylnej klapie nieco starszej renówki. Maska wymieniana, malowana, szpachlowana po prawej stronie, widocznie lepszej na giełdzie nie było. Deska hit, nie obszyta a pokryta jakąś pianką natryskową. Wrażenie robi ciekawe, jak w rajdówce jakiejś ale wiadomo o czym świadczy. Oznaczenia na lewej lampie trochę rozjechane, więc pewnie klejona, też kupiona na giełdzie, która w sumie nie daleko.

Cytat:

Załącznik 61154Załącznik 61155

Rok produkcji: 2008, Data rejestracji: 03/2008, Przegląd: 03/2011, Ubezpieczenie: 07/2010, 42 200 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 90 KM (66 kW), Pojemność skokowa: 1560 cm3, olej napędowy (diesel), srebrny, Liczba drzwi: 4/5, Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony/zarejestrowany, Kraj pochodzenia: Francja, Kraj aktualnej rejestracji: Polska.


Link: http://otomoto.pl/peugeot-308-1-6-hdi-C11506310.html

 
Lakier odcina się też na prawym błotniku i masce ;)
Deska oczywiście zamszowana - popularna metoda maskowania wystrzelonej poduchy.
Silnik 90km raczej bym omijał, polecam 1.6 HDI 110km, znacznie lepsza konstrukcja.

 
Deska chyba flokowana... przynajmniej zamszu nigdy nie widziałem ;)

 
Jak zwał tak zwał , niektórzy mówią zamszowana choć do końca nie jest to zamsz :D
Sam czasami się dziwię.

 
deska jak już to jest flokowana ,anie pokryta pianką...
niezły "ulep"-ale z drugiej strony nie napisane że bezwypadkowy,no i ta cena wiele tłumaczy...
nie wiem jak w 308,ale w 307 maska jest alu,wiec i w 308 chyba też-a to raczej wyklucza szpachlowanie...

Cytat:
Silnik 90km raczej bym omijał, polecam 1.6 HDI 110km, znacznie lepsza konstrukcja.

-ciekawa teoria...może jakieś konkrety ?
deska oczywiscie flokowana...
co do szpachlowania aluminiowej maski-to raczej dosyć "trudne"...

 
Cytat:
-ciekawa teoria...może jakieś konkrety ?

Nie chodzi mi oto że 90km jest kiepski czy awaryjny ale o to że przy wyborze 90 vs. 110 lepszym wyborem jest mocniejsza wersja.

Różnice między 90km a 110km.
110 km - inna sprężarka o zmiennej geometrii, koło zamachowe, sprzęgło ,wtryski i ma intercooler
Auto zdecydowanie żwawsze, a przy wyższych prędkościach i przy obciążeniu de facto oszczędniejsze.
Do tego ew. chip ;)

 
Cytat:
nie wiem jak w 308,ale w 307 maska jest alu,wiec i w 308 chyba też-a to raczej wyklucza szpachlowanie...

Zarówno w 307 jak i w 308 maska jest alu. W tym egzemplarzu jak już pisałem szpachlowana na prawym narożniku, grubość ok. 600, miernik prawdę ci powie. Ciekawe jak długo taki szpachel na alu wytrzyma przy zmianach temperatur, wybojach itp. Nie wiem i tak na prawdę nie chcę wiedzieć, no chyba, że jakiś znajomy kupi super okazyjnie auto. Wtedy się przekonamy ile wytrzyma. Będę raportować w każdym bądź razie.

 
Cytat:
Nie chodzi mi oto że 90km jest kiepski czy awaryjny ale o to że przy wyborze 90 vs. 110 lepszym wyborem jest mocniejsza wersja.

Różnice między 90km a 110km.
110 km - inna sprężarka o zmiennej geometrii, koło zamachowe, sprzęgło ,wtryski i ma intercooler
Auto zdecydowanie żwawsze, a przy wyższych prędkościach i przy obciążeniu de facto oszczędniejsze.
Do tego ew. chip ;)

to ja Wam napisze (użytkuje służbowo), mam 308 z tym silnikiem 90 KM. Prawda jest taka że jest to silnik do spokojnej jazdy, trzeba dużo mieszać biegami. Plus jest taki że przy spokojnej jeździe 90 km/h na zbiorniku można zrobić i tysiaka.