problem z E220
 
Mam mercedesa E220 mam taki problem rospendza sie do 60 km/h i dalej nie co morze byc pszycznom
:wallbash::wallbash:

 
Napisz proszę raz jeszcze jaki masz problem z samochodem.

 
Myslem ze padl pszeplywomiesz albo som zatkane filtry albo pąpa padla.

 
Cytat:
Myslem ze padl pszeplywomiesz albo som zatkane filtry albo pąpa padla.

Przesmiewcom zacytuje........
Dysortografia - specyficzne zaburzenie w nauce pisania, objawiające się popełnianiem błędów ortograficznych pomimo znajomości zasad pisowni i odpowiedniej motywacji do poprawnego pisania. Dysortografia może być korygowana, jednak całkowite ustąpienie objawów występuje bardzo rzadko.

 
To należy korzystać z jakiegokolwiek edytora tekstu (MS Office , Open Office) bądź w z Firefoxa 3 (podczas pisania czegokolwiek w Firefoxie 3 - np. tego posta - błędnie napisane wyrazy są podkreślane na czerwono).
Wg mnie dysortografia w internecie jest tylko wygodnym wytłumaczeniem dla leniwych, bo jest multum darmowych narzędzi sprawdzających pisownię, ale... po co się męczyć - dysortografia Cię wyręczy.

 
Za moich czasow to byl debil, teraz dysortografik. Ja tez przez ostatnie lata wiecej pisze i mowie po niemiecku niz polsku a staram sie tak pisac aby byc zrozumianym.

 
Cytat:
Mam mercedesa E220 mam taki problem rospendza sie do 60 km/h i dalej nie co morze byc pszycznom
:wallbash::wallbash:

Ok, posmialismy się, ale do rzeczy - jak dobrze pamiętam, masz auto z automatyczną skrzynią biegów (ałtomatem - sorki, nie mogłem...).
Wg mnie zacznij na razie od sprawdzenia automatu, bo moze skrzynia przełącza się w tryb serwisowy i dlatego nie masz mocy. Jak to zobaczysz to daj znać. (na 99 % tu leży problem).

 
To w końcu to MB E220 jest w automacie czy manualu?
Bo jeśli w automacie to przerabiałem podobny problem i przyczyna leżała (bo to pięta Achillesowa E-klasy) w komputerze sterującym, który znajduje się pod maską z lewej strony (stojąc przodem do auta) pod plastikową obudową wraz z innymi przekażnikami.
W komputerze tym najczęściej występują mikropęknięcia na lutowanych stykach i najlepiej go wymienić na nowy - w serwisie w Niemczech zapłaciłem niecałe 90; Euro
Znający się na rzeczy elektronik łatwo rozpozna czy to w nim leży problem.
Jeśli występuje również tzw.brak komunikacji kompa z gniazdem diagnostycznym to prawie na bank to jest przyczyną kłopotów.
Zacznij więc od tego (taka jest moja rada) zanim zaczną Ci rozkładać miśka na części:)