Na żywo nic takiego nie zauważyłem. na 100% nie ma szpachli, a śruby od błotnika przy drzwiach i te pod maską nie wyglądają na ruszane. Jak przejedziesz ręką po szparach między maską i błotnikami to z obu stron wygląda identycznie.
Właśiciel handluje motorami, i jak mówi auto przywiózł dla żony 3 miesiące temu, ale ona od 1 października zaczyna nową pracę i dostaje służbowy samochód więc tego nie potrzebuje.
Na diagnostyce możliwy był tylko niestety test statyczny
0 błędów
ciśnienie turbo w normie, spaliny w normie, poduszki, abs, esp są ok
zawieszenie - gumy przy wahaczach do wymiany i tarcze tył będą też razem z klockami już do wymiany za jakiś czas, poza tym ok
podłoga 0 - śladów uszkodzeń poza zagiętym progiem co jest standardem w autach z podłogą z golfa 4
Mechanik z ASO nie dopatrzył się żadnych innych wad, jeździł nim i mówi że fabryczna 110 ma tak jeździć i że nie widzi by był malowany.
Szyby, oprócz przedniej wszystkie identyczne.
Na szyby jest atest, ale ten atest można sę włożyć w .... wolał bym w sumie bez ciemnych ale trudno - podobno b. dobra folia, a że środek jest czarny dlatego tak mocny efekt przyciemnienia.
Kupuje go bez felg - 17` na niskim profilu ... po Wrocławiu........
Najbardziej mnie dziwi to, że w takiej wersji nie ma zmieniarki cd i podłokietnika