SKODA FELICJA 1.3 MPi
 
Witam.

Mam taki mały problem z moim wozem (Felicja 1.3 MPi 1997 rok), mianowicie czasami zdarza się ze silnik mi szarpnie (chwilowy brak mocy), czasami zgaśnie podczas próby ruszenia ze skrzyżowania a o manewrowaniu na pół sprzęgle przy ciepłym silniku muszę czasami zapominać, gdyż silnik gaśnie (szczególnie na wstecznym) podobnie wygląda jazda na II biegu, gdy na przykład auto lekko się toczy, jeśli zdążę wcisnąć sprzęgło jest ok jeśli nie silnik szarpie i gaśnie. Miesiąc temu wymieniłem sonde lambda, świece i problem chwilowo ustał po czym znów się pojawia.

Nie mam pojęcia co to może być.

Bardzo proszę o pomoc.
Z góry dzięki.
POZDRAWIAM

 
a ten wynalazek ma przepustnice adaptowalna ?

czyszczenie przepustnicy - potem czujnik temperatury na kompa i krokowiec ... nie wiem co posiada ten silnik bo siedze raczej innych sprzetach ;)

aparat zaplonowy jak ? nie ma luzow czasem? bo to tez slynna przypadlosc. tylko nie pamietam czy to w tym modelu...
czy to czasem nie jest stary silnik skody z nowym osprzetem ?

 
Może spróbuj zadać to pytanie na forum Skody Felicii, a nuż ktoś pomoże http://www.skodafelicia.pl/

 
Cytat:
Może spróbuj zadać to pytanie na forum Skody Felicii, a nuż ktoś pomoże http://www.skodafelicia.pl/

Na początek kable i świece - PODSTAWA !
Potem oczywiście elektryka dalej - aparat zapłonowy. Popatrzył bym jeszcze na pompkę paliwa. Zerknij też na filtr paliwa. Potem daj znać.

 
i kopulka i palec i cewka ;D

 
Niestety nie mam kopułki palca i tych innych spraw. To jest silnik z wtryskiem wielopunktowym nie mam też przewodów wysokiego napięcia (albo ich nie widzę). Świece sonde lambda zmieniałem miesiąc temu a filtr paliwa jakiś rok temu. A co ciekawe dziś rano jak jechałem do pracy lało jak diabli i objawy sie nasiliły. :(

 
Cytat:
Niestety nie mam kopułki palca i tych innych spraw. To jest silnik z wtryskiem wielopunktowym nie mam też przewodów wysokiego napięcia (albo ich nie widzę). Świece sonde lambda zmieniałem miesiąc temu a filtr paliwa jakiś rok temu. A co ciekawe dziś rano jak jechałem do pracy lało jak diabli i objawy sie nasiliły. :(

Na pewno kable - kable WN - musisz mieć kable WN - dochodzą do świec od aparatu zapłonowego.
Wtrysk jedno czy wielopunktowy nie ma nic wspólnego z cewkami czy innymi rzeczami.

 
Panowie, tam nie ma aparatu zaplonowego ani kabli WN. cewki sa bezposrednio na swiecach. skoro jest taki mulowaty to sprawdz czy tlumik nie jest przytkany ,czy filtr paliwa jest drozny. po przebiegu ok 80000 moze byc tak brudny ze pompa nie przecisnie przez niego paliwa.
autorowi tematu polecam rzucic temat na www.skodovka.pl
to chyba najwieksze forum, udzielaja sie tam ludzie ktorzy nierzadko sami naprawiaja swoje Skody

 
Dzieki Kolego musze to wszystko sprawdzić choć filtr paliwa wymieniany był rok temu wiec chyba sie jeszcze nie zapchał ale warto sprawdzić wkoncu jutro sobota mozna poszperać. A nawiązując jeszcze do mojej awarii dzis zauważyłem taką rzecz że w momencie gdy silnik szarpie i traci moc słychać strzelanie z okolic bezpieczników...