[Sprzedam] Peugeot 407SW 2.0HDI, 2006r, piękny i bezwypadkowy!
 
37 załącznik(i) Tym razem mam do sprzedania bardzo piękne auto: Peugeot 407.
Auto od dzisiaj w kraju. Prezentuje się niesamowicie! Zadbane i co ważne bezwypadkowe!
Jest to prawdziwa perełka, a nie żadne powypadkowe szroty ściągane za grosze z Francji.

Wersja sport, kombi.
Rok prod: 2006 (nowy model po faceliftingu)
Silnik: 2.0 HDI
Kolor: srebrny metalik
Bardzo bogate wyposażenie:
- elektryczny panoramiczny dach
- duża, kolorowa nawigacja
- odtwarzacz mp3 + dvd + nagłośnienie Clarion
- wbudowany telefon i zestaw głośnomówiący
- kontrola trakcji ESP + ABS
- tempomat
- klimatyzacja automatyczna 2-strefowa + tył
- czujniki: deszczu, zmierzchu, ciśnienia w kołach
- lusterko fotochromatyczne
- szyby elektryczne x4, lusterka elektryczne
- lusterka składane z pilota elektrycznie
- białe zegary
- pakiet chrom + carbon
- autoalarm
- alufelgi 17" z ładnymi zimowymi oponami
i wiele innych :)

Cena: 46tys zł brutto po wszystkich opłatach. Pełna faktura VAT 22%
Tel.: 0693-578-444
www.trade-lux.pl

Jeśli ktoś sobie życzy to na maila mogę podesłać więcej zdjęć w większej rozdzielczości.

 
Auto sprzedane dla jednego z użytkowników forum bezwypadkowe.net
Jesteśmy w trakcie realizacji wszystkich formalności papierkowych.
Samochód był na sprawdzeniu w ASO. Przeszedł testy z wynikiem bardzo dobrym i stanem auta jako bezwypadkowe. Jeden z pracowników ASO (chyba kierownik) zachwycał się zadbaniem auta i wyposażeniem.
Na sprawdzeniu wyszło m.in. że w sierpniu 2008r przy przebiegu 118tys km była wymieniana pompa wspomagania z akcji serwisowej dla Peugeotów (potwierdzenie autentyczności przebiegu), zamontowaniu niedawno nowego filtru FAP, nowych klockach + tarczy hamulcowych na osi tylnej, zużyciu z przodu klocków i tarcz w ok. połowy (więc jeszcze na kilkadziesiąt tysięcy km starczą).
Z minusów do wymiany są 2 uszczelki (łożyska półosi) po 35zł/szt :)
Co mnie zdziwiło to w ASO zalecali wymianę przy 160tys km rozrząd pomimo tego, iż w książce serwisowej zalecana wymiana jest przy 240tys (lub 180tys przy intensywnej jeździe po mieście i w trudnych warunkach). Stwierdzili, że nie warto przeciągać takich rzeczy i trzymać się sztywno wymian zgodnie z książką (do tej pory spotykałem się z opiniami, że w 2.0HDI można spokojnie dociągać min. do 200tys km na fabrycznym rozrządzie).

Po uzgodnieniu wszystkich szczegółów i rabatu ładne auto trafi w ręce jak wcześniej wspomniałem jednego z użytkowników bezwypadkowe.net :)

 
Cytat:
Auto sprzedane dla jednego z użytkowników forum bezwypadkowe.net
Jesteśmy w trakcie realizacji wszystkich formalności papierkowych.
Samochód był na sprawdzeniu w ASO. Przeszedł testy z wynikiem bardzo dobrym i stanem auta jako bezwypadkowe. Jeden z pracowników ASO (chyba kierownik) zachwycał się zadbaniem auta i wyposażeniem.
Na sprawdzeniu wyszło m.in. że w sierpniu 2008r przy przebiegu 118tys km była wymieniana pompa wspomagania z akcji serwisowej dla Peugeotów (potwierdzenie autentyczności przebiegu), zamontowaniu niedawno nowego filtru FAP, nowych klockach + tarczy hamulcowych na osi tylnej, zużyciu z przodu klocków i tarcz w ok. połowy (więc jeszcze na kilkadziesiąt tysięcy km starczą).
Z minusów do wymiany są 2 uszczelki (łożyska półosi) po 35zł/szt :)
Co mnie zdziwiło to w ASO zalecali wymianę przy 160tys km rozrząd pomimo tego, iż w książce serwisowej zalecana wymiana jest przy 240tys (lub 180tys przy intensywnej jeździe po mieście i w trudnych warunkach). Stwierdzili, że nie warto przeciągać takich rzeczy i trzymać się sztywno wymian zgodnie z książką (do tej pory spotykałem się z opiniami, że w 2.0HDI można spokojnie dociągać min. do 200tys km na fabrycznym rozrządzie).

Po uzgodnieniu wszystkich szczegółów i rabatu ładne auto trafi w ręce jak wcześniej wspomniałem jednego z użytkowników bezwypadkowe.net :)

Tak odnośnie rozrządu: w HDI 110 km, również jest interwał wymiany w książce 240 tyś kilometrów, mi zalecali wymiane w ASO po 190 tyś.

 
Cytat:
Tak odnośnie rozrządu: w HDI 110 km, również jest interwał wymiany w książce 240 tyś kilometrów, mi zalecali wymiane w ASO po 190 tyś.

W ASO zalecali za 10tys km, czyli przy 160tys km. Byłem tym bardzo zdziwiony, bo wiem, że te auta "dobijają" spokojnie do 200tys km. Serwisant mówił, że on w swojej Vectrze wymienia pasek co 60tys, a ma wpisane co 120tys km (ale w sumie Ople słyną z pękających pasków :D)

Tak czy siak rozrząd będzie wymieniony :)