Toyota Avensis kombi - Kalwaria Zebrzydowska
 
7 załącznik(i) :eek:

Toyota Avensis kombi - Kalwaria Zebrzydowska

Będąc przejazdem postanowiłem odwiedzić komis w Kalwarii Zebrzydowskiej - wyjazd na Wadowice - bo dalej szukam fury.

Cytat:
Ogłoszenia Autogielda.pl - Ogłoszenia motoryzacyjne, ogłoszenia nieruchomości, oferty pracy, turystyka :: Sprzedam - Kupię - Zamienię :: Samochody, motocykle, mieszkania, domy



Adres komisu
Cytat:

Dane pojazdu:
Rok produkcji: 1998
Przebieg: 236 tys. km
Pojemność silnika: 1 800 ccm
Rodzaj silnika: benzyna
Kolor: zielony

Opis:
klimat., c. zamek, immob., ABS, alarm, wspom., el. szyby 4, el. lusterka, airbag 2, welurowa tap., RO+CD, 5-drzwiowy, bez wypadku,sprowadzony,po opłatach,, stan idealny
Cena: 16 900 PLN
================================================== ===============

Stan ogólny

Samochód z dalszej odległości wygląda dobrze.
Jeśli jednak podejdziemy bliżej to niestety nie jest to stan idealny jak pisze sprzedawca.

To co rzuciło mi się w oczy to białe kropki jakby z wapna czy czegoś innego które pod paznokciem schodziły no
Taki muchomorek trochę dziwnie wygląda.

Rdzawe kropki na lakierze które pod paznokciem nie bardzo chciały schodzić a nie chciałem drążyć dalej bo mógłbym zrobić szkodę ;)

Od listwy drzwiowej "rzucony" baranek - tester wyciągał się mniej.
Nie wiem czy było to zrobione oryginalnie czy jest to próba zamaskowania jakieś roboty.

Kolegi Avensis nie ma czegoś takiego

Minusy
- białe kropki na lakierze
- lekko porysowany lakier na drzwiach, błotniku
- porysowany zderzak
- wyglądające na rdze kropki
- baranek ?
- rdza na rancie drzwi kierowcy
- różnej szerokości szczeliny drzwi bagażnika
- brak zlicowania klapy z sąsiednimi elementami
- rudawa atrapa - pewnie dała by się wyczyścić ale to taki rdzawy nalot.

Plusy
+ wnętrze (oglądane przez szybę) wydawalo się mało zniszczone.

Reasumując:
Stan wizualny ogólny jest dobry i zachęcający do zakupu.
Pewne niedoskonałości są wynikiem użytkowania no i wiekowego już auta. Nie wiem czym to są rdzawe kropki na lakierze.

Niestety z braku czasu ograniczyłem się tylko do ogólnych oględzin.

:eek:

 
Pierwszy raz spotkałem się żeby ktoś tak dokładnie opisał, pokazał na zdjęciach oglądany samochód :headbang:
Bardzo ciekawe jest te sprawdzanie z tym przyrządem do mierzenia lakieru
tylko nie wiem jak to działa to jest jakiś magnes który się wysuwa czy coś innego?
Skąd wiadomo że "tu" jest malowane a tam nie?

Będę wdzięczny za wyjaśnienie
Pozdrawiam
Waldek

 
Motywem takich opisów było oszukanie mnie podczas próby zakupu auta.
Wiem jak cenna jest właśnie taka informacja dla kupujących.
Skoro gdzieś jestem to na tyle na ile pozwala mi czas staram się wdepnąć do komisu i "złowić" furkę. :icon_mrgreen:

Zdjęcie da Ci obraz.
Na miękkim spodzie jest magnes (to czarne). Przykładasz tester do karoserii i odciągasz. Skala daje informację jakiej siły należy użyć do momentu oderwania się magnesu od podłoża. Im więcej czegoś pomiędzy metalem a magnesem tym mniejszą siłę przyciągania ma ów magnes czyli mniej na skali.

Oto przykład:
foto 1 - obudowa komputera bezpośrednio styka się z magnesem testera
foto 2 - złożona kartka papieru pomiędzy blachę a tester - grubości papieru nie znam może ok 0,2mm

Zobacz jaka różnica przy takiej grubości tu tylko poglądowo bo nie udało mi się uchwycić momentu odrywania się aparatem.

Bez kartki pomiędzy tester odrywał się na 3-3.1 a z kartką 2.7 -2.8.

Teraz chyba już będziesz wiedział co i jak :)

PS
Niebawem następne :niezdecydowany_n:

 
W końcu ktoś to mi dokładnie wytłumaczył, też zastanawiałem sie jak to działa. Myślałem że to skomplikowane urządzenie a tu proszę prosty przykład podparty zdjęciami i wszystko jasne :icon_mrgreen:
Dziękuje po stokroć
:beer:

 
Bardzo dobrze napisane :headbang: :headbang:
Proponuje przypiąć post o testerze w jakimś widocznym miejscu, jako dobrze wytłumaczona instrukcja obsługi.
Przyda się nie jednemu.
Dziękuje

:fairy:

 
Cytat:
Motywem takich opisów było oszukanie mnie podczas próby zakupu auta.
Wiem jak cenna jest właśnie taka informacja dla kupujących.
Skoro gdzieś jestem to na tyle na ile pozwala mi czas staram się wdepnąć do komisu i "złowić" furkę. :icon_mrgreen:

Zdjęcie da Ci obraz.
Na miękkim spodzie jest magnes (to czarne). Przykładasz tester do karoserii i odciągasz. Skala daje informację jakiej siły należy użyć do momentu oderwania się magnesu od podłoża. Im więcej czegoś pomiędzy metalem a magnesem tym mniejszą siłę przyciągania ma ów magnes czyli mniej na skali.

Bardzo dziękuje za szybką odpowiedź oraz dokładne wyjaśnienie nurtującej mnie zagadki. :respekt:
Lecę na allegro poszukać testera :icon_lol:
Pozdrawiam

 
wybaczcie ale to chyba nie jest miejsce na te auto w temacie ( polecam )