V40 2.0, 2001, Świebodzin
 
8 załącznik(i) http://allegro.pl/show_item.php?item=875884986

Cytat:
Rok produkcji (1900 - 2100): 2001
Przebieg (km): 187
Pojemność silnika (cm3): 1948
Moc silnika (KM): 136
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie ABS, Autoalarm, Centralny zamek, Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby, Immobilizer, Klimatyzacja, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Lakier metallic, Nawigacja GPS, Poduszka powietrzna, Radio+CD, Skórzana tapicerka, Tempomat, Wspomaganie kierownicy
Informacje dodatkowe Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Sprowadzony

Opis
Witam! Mam do sprzedania Volvo V40 2.0 z roku produkcji 2001 model 2002. Auto zostało świeżo sprowadzone z Niemiec od prywatnej osoby, przyjechało na kołach. Posiada ważny przegląd do kwietnia 2010r. oraz książkę serwisową i wszystkie wpisy udokumentowane!. Oryginalne kilometry. Przy 177tyś. km wymieniony pasek rozrządu. Auto posiada plakietkę Euro 4 emisji spalin. Super stan techniczny i wizualny. Środek jest czysty i zadbany (tylne fotele można rozłożyć na fotelik dziecięcy). Samochód posiada 30-dniowe ubezpieczenie OC. Auto jest w 100% bezwypadkowe. Wszystkie elementy są oryginalne. Klimatronic, fabryczna nawigacja. Auto jest obecnie na kołach zimowych. Możliwość sprawdzenia auta w serwisie Volvo lub diagnostyce. Wszelkich informacji udzielam pod numerem 518 506 861 Istnieje możliwość skredytowania auta przez komis!! Oraz pomogam w załatwieniu wszelkich formalnosci!! Cena do Negocjacji

Uwaga, auto do opłat, umowa "na Helmuta". Oto relacja użytkownika forum V40.pl:

Cytat:
dzwonilem do faceta juz na powaznie by sie dogadac co i jak Sprzedawca mi zaproponowal umowe na "NIEMCA" czyli on nie bedzie nigdzie ujety w umowie kupna sprzedazy wypisze mi umowe z moimi danymi i danymi jakiegos Hansa wezmie kase nazwiska jego nigdzie nie bedzie i czesc i czołem gdyby cos wyszło nie tak to facet jest czysty, proponowałem mu sprzedaż przez komis by się nad tym zastanowił i zadzwonił i cisza od 3 dni. Uważajcie na gościa.


 
bryczka ladna - ale tak jak mowisz - w przypadku problemow szukaj wiatru w polu

 
I drobna nieścisłość w ogłoszeniu (ale w przypadku S/V40 to norma) - jedynym "systemem kontroli trakcji" jakie to auto posiada jest ABS. Obecność DSA (odpowiednik ASR) poznaje się po tym, że jest wyłącznik, drugi od prawej w rzędzie pod pokrętłami nawiewu/klimatyzacji. Ponieważ działa to na zasadzie sterowania silnikiem, nie występowało nigdy w dieslach - tu mamy benzynę, ale DSA również nie ma.

Te wyłaczniczki w poliftach to po kolei od kierowcy w górnym rzędzie: grzanie pupy kierowcy (opcja), klimatyzacja (standard), obieg zamknięty (standard), grzanie szyby (standard), DSA (opcja), grzanie pupy pasażera (opcja, wymagała opcji "grzanie pupy kierowcy"). Niżej są tylko dwa guziki rozdzielone schowkiem/półką: deaktywacja alarmu (opcja) i blokada rodzicielska otwierania szyb z tyłu (opcja, wymagała opcji "el. szyby z tyłu"). Jeżeli jest blokada rodzicielska, to warto sprawdzić, czy z przodu są 2 poduszki SRS, w S/V40 nie było możliwości wyłączania poduszki pasażera, jedynie można było zamówić egzemplarz bez poduszki czołowej pasażera (tutaj jest, a przynajmniej jest deska przystosowana do odpalania poduszki czołowej pasażera).

Gdyby było dziobane, to dałbym "ostrzegam", a tak to tylko "nie polecam", bo ogólnie egzemplarz dobrze wyposażony, z rozsądnym silnikiem i wygląda na dobrze utrzymany.

 
dzieki za wyczeerpujace info ;)
dokladnie - wyglada naprawde ladnie.