Volvo S 60 2,4 D5 - Gliwice/Tychy
 
4 załącznik(i) Samochód po przejściach, z zewnątrz nawet nieźle, ale po otwarciu maski nie było już dobrze - odkręcane wszystkie śruby błotników, maski. Dalej już nie patrzyłem... Sprzedawca na pytanie (nie moje, ale słyszałem odpowiedź) czemu odkręcane śruby były odparł, że pewnie poziomowali szczeliny w serwisie, bo fabryczne się coś nie zgadzały i ludzie zarzucali, że auto po dzwonie...
Przez 10 minut musieli mnie uspokajać, bo dusiłem się ze śmiechu :):):

Cytat:

Volvo S 60 2,4 D5 TDiesel 163 KM Sedan Optima
Rodzaj: Osobowy
Stan: Używany
Rok produkcji: 2002
Przebieg: 80300
Wyposażenie dodatkowe: ABS, centralny zamek, poduszka powietrzna kierowcy, tempomat, radio fabryczne, immobilizer, wspomaganie układu kierowniczego, elektryczne szyby z przodu i z tyłu, regulowana kolumna kierownicy, elektrycznie sterowane lusterka, boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, klimatyzacja dwustrefowa, kurtyny powietrzne, halogeny, regulacja wysokości foteli przednich, szyby atermiczne, felgi aluminiowe, climatronic, podłokietnik z przodu i z tyłu, radio CD, dywaniki podłogowe, alarm, poduszka powietrzna pasażera
Moc silnika: 163 KM
Rodzaj paliwa: diesel
Pojemność: 2,4
Informacje dodatkowe: SAMOCHÓD KRAJOWY, KNS1L36
Kolor: zielony metalik
Cena: 36 600,00 zł

Załącznik 14878Załącznik 14879Załącznik 14880Załącznik 14881

http://www.auto-centrum.tychy.pl/mod...=pojazd_szukaj

 
dobre :)

i pewnie tylko do kościoła nim w niedziele jeździli bo trochę ponad 10k rocznie nastukane...

 
Poziomowanie szczelin w Volvo ma czasem miejsce, ale nie poprzez odkręcanie wszystkich śrub błotnika.
Poprawić szczeliny można na zasadzie np regulacji zawiasów maski silnika, bo są autka bezwypadkowe, które ewidentnie mają nierówne szczeliny. To samo dotyczy chociażby klapy bagażnika, drzwi czy progów. Ale to sprawa zrozumiała, drzwi otwieramy zawsze, maskę silnika również często podnosimy - zawiasy mają prawo się wyrobić i spokojnie można to regulować.
Jeśli jednak auto opuściło fabrykę z takimi szczelinami, śruby zostały oznakowane/ocechowane/polakierowane, to znaczy, że przeszło kontrolę jakości w fabryce Volvo i spełniało wszystkie kryteria z zasadami jakości Volvo. Dalsza ingerencja w karoserię z pewnością nie była spowodowana "błędem w fabryce".