Volvo S80 2.9 T6 - Warszawa
 
1 załącznik(i) Witam,

przedstawiam samochód, który został sprawdzony w autoryzowanym ASO i niestety nie jest tak idealny jak zapewnia właściciel:

allegro user: http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=196925

- prawy bok caly lakierowany, od przodu do tylu
- górna poduszka silnika do wymiany
- UWAGA: turbina do regeneracji !!! koszt orientacyjny 10 000 PLN !!!
resztę usterek i wad pomijam jako "drobiazgi" przy powyższym (nieskladane lusterko lewe, zamglona lampa ... )

UWAGA: istnieje prawdopodobieństwo, że właściciel zrobi przegląd i będzie się posługiwał jego wynikiem jako podparciem swojej wiarygodności. Jednak UWAGA, pracownik Volvo może nie wypisać wszystkiego na raporcie - już mi próbował nie powiedzieć wszystkiego. Dopiero na wyraźne pytanie o turbinę wydusił z siebie słowo "regeneracja"

 
Jeśli chodzi o opis samochodu to właściciel ani słowem nie wspomina o stanie technicznym...Nie wiem jak przez telefon albo osobiście. Poza tym nie ma zaznaczone, że samochód bezwypadkowy...No i wreszcie ta cena, po której mam nadzieje spodziewałeś się duużych mankamentów:>;)

 
Mylisz sie, Volvo S80 to drogi samochod w utrzymaniu zatem cena tego rocznika oscyluje miedzy 20 paroma a 30 paroma tysiącami.
Właściciel legitymuje się fakturami za przeglądy i fakturą zakupu z polskiego salonu - tego nie podważam. Twierdzi, że stan samochodu technicznie jest idealny.

 
Fajny bajer ze zdjęciami.Wszystkie światła w samochodach niebieskie-ewidentnie ukrywa malowany bok.Widziałem kiedyś ogłoszenie z podobnymi zdjęciami wnętrza samochodu.

 
Cytat:
Witam,

przedstawiam samochód, który został sprawdzony w autoryzowanym ASO i niestety nie jest tak idealny jak zapewnia właściciel:

allegro user: http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=196925

- prawy bok caly lakierowany, od przodu do tylu
- górna poduszka silnika do wymiany
- UWAGA: turbina do regeneracji !!! koszt orientacyjny 10 000 PLN !!!
resztę usterek i wad pomijam jako "drobiazgi" przy powyższym (nieskladane lusterko lewe, zamglona lampa ... )

UWAGA: istnieje prawdopodobieństwo, że właściciel zrobi przegląd i będzie się posługiwał jego wynikiem jako podparciem swojej wiarygodności. Jednak UWAGA, pracownik Volvo może nie wypisać wszystkiego na raporcie - już mi próbował nie powiedzieć wszystkiego. Dopiero na wyraźne pytanie o turbinę wydusił z siebie słowo "regeneracja"

Boże, drogi... Skąd wy bierzecie te ceny ?
Turbina 10.000 zł ?? Chyba nówka wymieniana przez serwis i do tego cały duży serwis i cos tam jeszcze pewnie bedzie.

Regeneracja turbiny: 500 zł
http://moto.allegro.pl/item632274154...0_s70_s80.html

Jeśli chcesz to masz nowe turbiny - lewa lub prawa - 1099 zł:
http://moto.allegro.pl/item625941313...c90_s80_n.html

Jeśli nie chcesz nowych turbin, masz używane, prawą lub lewą - 549 zł
http://moto.allegro.pl/item627386703..._bi_turbo.html

Jeśli lubisz przepłacać możesz kupić używaną (prawą lub lewą) za 1000 zł:
http://moto.allegro.pl/item631495374...sprezarka.html

A tu masz turbinę (prawą lub lewą) do Volvo z automatem (rozróżnienie właściciela) za 580 zł:
http://moto.allegro.pl/item631525590...a_i_prawa.html

Jak jeszcze raz ktoś napisze, że auto jest szrort, bo w serwisie mu powiedzieli za turbinę trzeba dać 10.000 zł to naprawde gratuluje inteligencji...
Albo jak zwykle polskego pieniactwa i cwaniactwa.

 
Kris - tak czy inaczej

http://moto.allegro.pl/item625941313...c90_s80_n.html

tu mamy cene 1100 pln - do tego robocizna wymiana zaworu turbiny itp i juz sie robi kolo 2000 jesli nie wiecej.
Plus wymiana podusi silnika i roboocizna - i juz wyskakujemy z 2500 tysiaca -
jesli nie wiecej - takze mozna sie niezle naciac zaraz po kupnie... chyba ze sprzedawca "cus" opusci... na te 'drobne' wymianki...

 
Cytat:
Kris - tak czy inaczej

http://moto.allegro.pl/item625941313...c90_s80_n.html

tu mamy cene 1100 pln - do tego robocizna wymiana zaworu turbiny itp i juz sie robi kolo 2000 jesli nie wiecej.
Plus wymiana podusi silnika i roboocizna - i juz wyskakujemy z 2500 tysiaca -
jesli nie wiecej - takze mozna sie niezle naciac zaraz po kupnie... chyba ze sprzedawca "cus" opusci... na te 'drobne' wymianki...


Blanker, jasne, ze tak. Chciałem zasygnalizwoać tylko, ze jak do serwisu pojedziesz olej wymienić to bez 1000 zł ciężko coś zrobić.
Ale jak ktoś wnioskuje, ze auto jest szrot, bo w serwisie powiedzieli, że turbina jest do wymiany i to kosztuje 10.000 zł, czyli 1/3 ceny auta, to zastanawiam sie o co chodzi ...
Przekładnia kierownicza też kosztuje 6 tys w serwisie, skrzynia automatyczna kosztuje też 10.000 tys zł. I czy ktoś to wymienia w serwisie w starszych autach w Polsce ?
I jeśli usłyszy taką cene w serwisie to potem myśli "ale gość świnia - chciał mnie na koszty pociągnąć, aż 10.000 zł...", albo, co jest bardziej realne: "to świnia, musi spuścić te 10.000 zł, a ja sobie turbinę wymienie za 1000 zł..."
Paranoja po prostu. Ludzie, czemu słuchacie cen w ASO ???? Ceny z kosmosu to jest mało powiedziane. Miejcie swój rozsądek !!
Czasem opłaca się turbinę zmienić i mieć potem spokój, nie rozumiem takiego toku myślenia...

Także blanker, jak dobrze zacząłeś, może sprzedawca coś zrozumie i coś opuści ??

Z drugiej strony oczywiście rozumiem też oburzenie gościa, który słyszy: panie, rewelacja, super hiper mega wypasiona igła, takiego auta to pan nowego nie znajdziesz, co dopiero używanego, u dziadka Franka w garażu stało, do kościoła wyjeżdzał... A że daleko ma do kościoła to i przejechał 150 tys. km... Ale jak babcie Ziutkę kocham, tylko do kościoła w niedziele jeździł."
A jak przyjedzie to słyszy że coś jest nie teges, jedzie dalej kopać, okazuje się, ze ktoś coś przed nim CELOWO zataja.
Bo jeśli by nikt przed nim nie zatajał, to może gość nawet i kupiłby te auto, jakby policzył rozsądnie koszty.
A tak panie handlarzu nici z biznesu... ;)

 
dziadek jezdzil do kosciola w weekend - ale w tygodniu wnuczkowi pozyczal :)
100% racji Kriss...

 
Cytat:
Blanker, jasne, ze tak. Chciałem zasygnalizwoać tylko, ze jak do serwisu pojedziesz olej wymienić to bez 1000 zł ciężko coś zrobić.
Ale jak ktoś wnioskuje, ze auto jest szrot, bo w serwisie powiedzieli, że turbina jest do wymiany i to kosztuje 10.000 zł, czyli 1/3 ceny auta, to zastanawiam sie o co chodzi ...
Przekładnia kierownicza też kosztuje 6 tys w serwisie, skrzynia automatyczna kosztuje też 10.000 tys zł. I czy ktoś to wymienia w serwisie w starszych autach w Polsce ?
I jeśli usłyszy taką cene w serwisie to potem myśli "ale gość świnia - chciał mnie na koszty pociągnąć, aż 10.000 zł...", albo, co jest bardziej realne: "to świnia, musi spuścić te 10.000 zł, a ja sobie turbinę wymienie za 1000 zł..."
Paranoja po prostu. Ludzie, czemu słuchacie cen w ASO ???? Ceny z kosmosu to jest mało powiedziane. Miejcie swój rozsądek !!
Czasem opłaca się turbinę zmienić i mieć potem spokój, nie rozumiem takiego toku myślenia...

Także blanker, jak dobrze zacząłeś, może sprzedawca coś zrozumie i coś opuści ??

Z drugiej strony oczywiście rozumiem też oburzenie gościa, który słyszy: panie, rewelacja, super hiper mega wypasiona igła, takiego auta to pan nowego nie znajdziesz, co dopiero używanego, u dziadka Franka w garażu stało, do kościoła wyjeżdzał... A że daleko ma do kościoła to i przejechał 150 tys. km... Ale jak babcie Ziutkę kocham, tylko do kościoła w niedziele jeździł."
A jak przyjedzie to słyszy że coś jest nie teges, jedzie dalej kopać, okazuje się, ze ktoś coś przed nim CELOWO zataja.
Bo jeśli by nikt przed nim nie zatajał, to może gość nawet i kupiłby te auto, jakby policzył rozsądnie koszty.
A tak panie handlarzu nici z biznesu... ;)

dokladnie tak
ta cena regeneracji turbo to sie komus jedno zero dopisalo :confused:

 
Panowie, S80 T6 to nie jest alternatywa dla Logana. To auto jest tanie w zakupie właśnie dlatego, że później jest bardzo drogie w utrzymaniu. Jeśli kogoś przeraża perspektywa dołożenia 1-2 tys. zł na starcie, to niech sobie odpuści takie auta, bo co zrobi, gdy trzeba będzie wymienić choćby klocki? Te 10 tys. w ASO za regeneracje turbiny to cena z kosmosu, aczkolwiek pewnie prawdziwa.

Co do malowanego boku to zależy dlaczego był malowany, jeśli przyczyną była na przykład rysa przez całe auto, a polakierowane zostało jak należy to jaki problem? Co do turbiny to po pierwsze o ile nie jest zupełnie niesprawna to właściciel mógł o tym nawet nie wiedzieć, a po drugie nieraz już słyszałem o sytuacjach, gdzie wymieniacze z ASO chcieli regenerować/wymieniać sprawną turbinę bo nakapał na nią olej z jakiegoś pocącego się przewodu.