Volvo V40 - Łódź - Łódzkie
8 załącznik(i) http://otomoto.pl/volvo-v40-krajowy-...-C4854088.html
Cena (brutto):
34 500 PLN / 7 984 EUR
Typ:
Kombi
Informacje:
Rok produkcji: 2004, 137 000 km, Moc: 115 KM (85 kW), Pojemność skokowa: 1900 cm3, olej napędowy, szary-metalic, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, ASR, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka, ksenony, tempomat, podgrzewane fotele, ESP, światła przeciwmgielne, kierownica wielofunkcyjna
Dodatkowe informacje:
pierwszy właściciel, serwisowany w ASO, kupiony w polskim salonie, bezwypadkowy
Opis pojazdu:
Pojazd kupiony w polskim salonie, wszystkie przeglądy w autoryzowanej stacji Volvo,stan idealny, pełna faktura vat 22%,6 x airbag,kierownica skórzana wielofunkcyjna,antynapad fabryczny,pełna elektryka szyb,climatyzacja automatyczna, NR VIN:YV1VW70924F103739
Teraz kilka słów o samym autku po moich oględzinach.
Zalety:
Autko polskiego pochodzenia, przebieg potwierdzony w ASO, bogato wyposażone.
Wady:
Rdza na tylnej klapie - istnieje duże prawdopodobieństwo, że klapa była naprawiana w jakimś podrzędnym warsztacie blacharskim, ponieważ jest źle spasowana przy reflektorze prawym.
Zaparowane reflektory i kierunki - nieszczelne.
Zniszczone w środku - tapicerka jasna, o którą należy dbać odpowiednio - w opłakanym stanie, do gruntownego czyszczenia.
Autko zarejestrowane jako ciężarowe - służyło jako samochód służbowy (nie wiadomo ile osób nim jeździło). Koszt przerejestrowania na osobowe - około 1000 PLN (trzeba dokupić środkowy tylny pas, zrobić przegląd i zmiany konstrukcyjne na stacji diagnostycznej)
Koło dwumasowe do wymiany - terkocze okrutnie przy gaszeniu samochodu bez sprzęgła - koszt samego koła nowego to około 1500 PLN plus wymiana (w ASO około 3000 PLN koszt całkowity).
Turbina chlapie olejem - zbliża się jej koniec nieubłaganie - koszt regenracji to około 1500 PLN
Wysoka cena, do której należy doliczyć powyższe naprawy i koszty przerejestrowania.
Reasumując:
Powątpiewam w bezwypadkową przeszłość tego auta (z uwagi na uszkodzenia klapy), trzeba liczyć się ze dość sporymi wydatkami po zakupie. Odradzam.
Dodatkowo auto stoi w jednym z najgorszych łódzkich komisów - cwaniaków jakich mało, którzy potrafią wcisnąć kit kupującemy, że to co znajduje się na ich placu to mercedes klasy S, a w rzeczywistości jest to Fiat 125p.