Volvo V40 - Łódź - Łódzkie
 
8 załącznik(i) http://otomoto.pl/volvo-v40-krajowy-...-C4854088.html

Cena (brutto):

34 500 PLN / 7 984 EUR

Typ:

Kombi
Informacje:

Rok produkcji: 2004, 137 000 km, Moc: 115 KM (85 kW), Pojemność skokowa: 1900 cm3, olej napędowy, szary-metalic, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, ASR, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka, ksenony, tempomat, podgrzewane fotele, ESP, światła przeciwmgielne, kierownica wielofunkcyjna
Dodatkowe informacje:

pierwszy właściciel, serwisowany w ASO, kupiony w polskim salonie, bezwypadkowy
Opis pojazdu:

Pojazd kupiony w polskim salonie, wszystkie przeglądy w autoryzowanej stacji Volvo,stan idealny, pełna faktura vat 22%,6 x airbag,kierownica skórzana wielofunkcyjna,antynapad fabryczny,pełna elektryka szyb,climatyzacja automatyczna, NR VIN:YV1VW70924F103739

Teraz kilka słów o samym autku po moich oględzinach.
Zalety:
Autko polskiego pochodzenia, przebieg potwierdzony w ASO, bogato wyposażone.

Wady:
Rdza na tylnej klapie - istnieje duże prawdopodobieństwo, że klapa była naprawiana w jakimś podrzędnym warsztacie blacharskim, ponieważ jest źle spasowana przy reflektorze prawym.
Zaparowane reflektory i kierunki - nieszczelne.
Zniszczone w środku - tapicerka jasna, o którą należy dbać odpowiednio - w opłakanym stanie, do gruntownego czyszczenia.
Autko zarejestrowane jako ciężarowe - służyło jako samochód służbowy (nie wiadomo ile osób nim jeździło). Koszt przerejestrowania na osobowe - około 1000 PLN (trzeba dokupić środkowy tylny pas, zrobić przegląd i zmiany konstrukcyjne na stacji diagnostycznej)
Koło dwumasowe do wymiany - terkocze okrutnie przy gaszeniu samochodu bez sprzęgła - koszt samego koła nowego to około 1500 PLN plus wymiana (w ASO około 3000 PLN koszt całkowity).
Turbina chlapie olejem - zbliża się jej koniec nieubłaganie - koszt regenracji to około 1500 PLN
Wysoka cena, do której należy doliczyć powyższe naprawy i koszty przerejestrowania.

Reasumując:
Powątpiewam w bezwypadkową przeszłość tego auta (z uwagi na uszkodzenia klapy), trzeba liczyć się ze dość sporymi wydatkami po zakupie. Odradzam.
Dodatkowo auto stoi w jednym z najgorszych łódzkich komisów - cwaniaków jakich mało, którzy potrafią wcisnąć kit kupującemy, że to co znajduje się na ich placu to mercedes klasy S, a w rzeczywistości jest to Fiat 125p.

 
Cytat:
Autko zarejestrowane jako ciężarowe - służyło jako samochód służbowy (nie wiadomo ile osób nim jeździło). Koszt przerejestrowania na osobowe - około 1000 PLN (trzeba dokupić środkowy tylny pas, zrobić przegląd i zmiany konstrukcyjne na stacji diagnostycznej)

jakie 1000zł? Nagadają wam głupot i potem jeden z drugim powtarza. U mnie przerejestrowanie z ciezarówki na osobówke koszyuje 82zł i dostajesz papier, ze masz osobowe. Najlepiej samemu zdjąć kratkę, w niektórych stacjach jak się dogadasz to i bez pasa ci przerobią. Nawet jakbys miał kupić 5 pas za 100zł to skąd kwota 1000zł?

 
Cytat:
jakie 1000zł? Nagadają wam głupot i potem jeden z drugim powtarza. U mnie przerejestrowanie z ciezarówki na osobówke koszyuje 82zł i dostajesz papier, ze masz osobowe. Najlepiej samemu zdjąć kratkę, w niektórych stacjach jak się dogadasz to i bez pasa ci przerobią. Nawet jakbys miał kupić 5 pas za 100zł to skąd kwota 1000zł?

Widzę drogi kolego, że chyba nigdy nie przerabiałeś ciężarowego auta na osobowy ... zatem pozwolisz, że Cię uświadomię.
Aby zarejestrować ciężarowe jako osobowe w pierwszej kolejności musimy udać się na stację diagnostyczną, która ma uprawnienia do zmian konstrukcyjnych. Stacja diagnostyczna rzeczywiście dokonuje tych zmian na zasadzie zdjęcia kratki oraz wystawienia 4 dokumentów, które są nam niezbędne w wydziale komunikacji. W jednym z dokumentów wpisują, że dokonali zmian konstrukcyjnych oraz dołożyli środkowy zagłówek i zamontowali pas środkowy tylnej kanapy. W przypadku tego auta zagłówek jest, pasa brak. Koszt wystawienia tych dokumentów to 260 PLN (Łódź, stacja PZMoT).
Jednoczęsnie od razu stacja diagnostyczna jest zobowiązana do zrobienia przeglądu samochodu po przeróbce (potwierdzenie przeglądu wymagane jest przez wydział rejestracji pojazdów). Koszt przeglądu - 100 PLN
Następnie udajemy się do wydziału komunikacji, gdzie ponosimy podstawowe koszty związane z rejestracją pojazdu - czyli około 220 PLN (za tablice, za dowó rejestracyjny - czasowy i stały, opłaty skarbowe itp).
Kolejny krok - zakup pasa i jego montaż. Przypominam, że potrzebujemy dokument potwierdzający montaż pasa! W tym przypadku zrobi nam to ASO Volvo. Cena za pas to 290 PLN, montaż 110 PLN.

Reasumując, koszty łącznie:
Stacja diagnostyczna - 360 PLN
Rejestracja - 220 PLN
ASO założenie pasa - 400 PLN
Razem - 980 PLN

A skąd to wiem?
Proste - 6 stycznia przerabiałem swoje Volvo V40 z ciężarowego na osobowe i te wszystkie koszta ponosiłem.

Dlatego drogi użytkowniku barylkaq, zanim zaczniesz zaszczepiać cwaniactwo na forum, zastanów się, czy wszyscy chcą takich rad, bo za chwilę zaczniesz namawiać pozostałych użytkowników forum do wpisywania w umowach kupna - sprzedaży pojazdu, że zakupili auto uszkodzone, nie informując ich, że wtedy będą musieli zrobić przegląd techniczny dopuszczający do ruchu, by móc zarejestrować auto. Natomiast z pewnością poinformujesz wszystkich, że w ten sposób zapłacą mniej w urzędzie skarbowym podatku od tzw wzbogacenia.

 
hahaha dobre tak się składa, że przerabiałem auto na osobowe juz ze 100 razy i u mnie w LUBLINIE płaci się 82zł za papier, jak zdejmie się samemu kratkę. Jak ktoś nie umie odkręcić 4 śrub to płaci dodatkowo 100zł. Przeglądu dodatkowego u nas nie trzeba robić, u was nieźle naciągają ale to zależy od miasta.
A jak pogadasz to bez piątego pasa to zaświadczenie też wystawią, a jak chcesz mieć 5 pas to po płacić ASO 400zł za 30min roboty, którego nie bedziesz uzywał? Wystarczy używany pas z anglika lub nawet nowy z allegro i mechanik założy za 50zł.
Nieźle cię oszukali, tyle kasy za takie proste operacje, było przyjechac do mnie to jeszcze by ci zostało kasy.
Rejestracji nie liczę bo to jest wiadomo jak kupisz auto to predzej czy pozniej trzeba przerejestrować.
Więc koszt rejestracji na osobówke u mnie to 82 zł za zaświadczenie + ok 200zł za tablice bez 5 pasa. Jak chcesz mieć 5 pas to dolicz do tego 150-200zł.

 
barylkaq, zapewne wiele zależy od miasta - w Łodzi takie koszty sie ponosi.
Po co mi był papier, że pas jest założony? Bez dokumentu poświadczającego o zamontowaniu pasa, stacja diagnostyczna nie chciała wydać dokumentów potwierdzających o przeprowadzeniu zmian konstrukcyjnych, a co za tym idzie - z rejestracji też by nic nie wyszło.
Jasne jest, że mogłem zamontować pas samemu, godzina pracy, koszt pasa uzywanego w Łodzi to 80 PLN, a montaż banalny, polegający głównie na wyjęciu kanapy tylnej.
Kratkę sobie zdjąłem sam - 4 motylki potrafię odkręcić.
Cytat:
Nieźle cię oszukali, tyle kasy za takie proste operacje, było przyjechac do mnie to jeszcze by ci zostało kasy.

Wybacz, ale nie skorzystam z propozycji, unikam takich mechaników.

 
Zmiany nie musi dokonywać stacja diagnostyczna a jedynie firma która posiada w EKD zapis o obsłudze i naprawach pojazdów mechanicznych.
Nie ma konieczności wykonywania dodatkowego przeglądu! W Wydziale komunikacji powinna wystarczyć tylko faktura na wykonaną usługę + oświadczenie o dokonanej zmianie.
Koszt samego zaświadczenia jest różny. Może być nawet od 50 zł do aż 500 zł i to w zalezności od miasta i rejonu.

 
Dodatkowa informacja (zapomniałem dopisać wczoraj).

Samochód nie odpala - akumulator padł totalnie. Właściciel komisu, by uruchomić auto, przynosi "swój" aku ...
Zatem dodatkowy wydatek po zakupie.