Vw b6-2008-eu wvwzzz3cz8p080759 s/n
 
Prośba o sprawdzenie numeru VIN: WVWZZZ3CZ8P080759

________________________________

Marka: VW
Model: B6
Rok produkcji: 2008
Kupiony / Sprowadzony: EU
Numer VIN: WVWZZZ3CZ8P080759
Link do ogłoszenia:
Został ukryty przez autora tematu i zostanie upubliczniony po otrzymaniu odpowiedzi, jeżeli w treści raportu będą zawarte informacje o uszkodzeniach.

_________________________________

prosba o rozkodowanie

 
1 załącznik(i) Cytat:
Prośba o sprawdzenie numeru VIN: WVWZZZ3CZ8P080759

________________________________

Marka: VW
Model: B6
Rok produkcji: 2008
Kupiony / Sprowadzony: EU
Numer VIN: WVWZZZ3CZ8P080759
Link do ogłoszenia:
Został ukryty przez autora tematu i zostanie upubliczniony po otrzymaniu odpowiedzi, jeżeli w treści raportu będą zawarte informacje o uszkodzeniach.

_________________________________

prosba o rozkodowanie

Podaj link do ogłoszenia :)

VW Passat sedan wyprodukowany na NIEMCY
Data produkcji: 17.12.2007 (a nie jak chce handlarz - 2008)
kolor zewnętrzny: niebieski-shadow metalic
kod lakieru: D5Q

Silnik: 2.0 TDI (103KW/140KM) - ozn. BMP (!!!!) - silnik zwiększonego ryzyka !
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna

Reszta rozkodowania w załączniku.
Pzdr :)

 
Bardzo dziękuje za informacje ,ale z tego co czytałem to silniki BKP są silnikami zwiększonego ryzyka, a o silniku BMP znalazłem tylko o jeden post o awarii.
Czy mógł by ktoś wypowiedzieć się na ten temat.
Z góry dziękuje.

 
Cytat:
Bardzo dziękuje za informacje ,ale z tego co czytałem to silniki BKP są silnikami zwiększonego ryzyka, a o silniku BMP znalazłem tylko o jeden post o awarii.
Czy mógł by ktoś wypowiedzieć się na ten temat.
Z góry dziękuje.

No cóż...
Niestety - lubi padać zabierak (imbus) pompy oleju - znana przypadłość - jak sie uszkodzi to remont kapitalny silnika moze nie wystarczyć - konieczny może być zakup drugiego motoru.
Lubi pękać głowica, znane są przypadki pęknięcia wału korbowego (!) w tych motorach - oznaczenie BMP.

2.0TDI po cichu cierpią na niedomagania pompy oleju...
Problem polega na tym, że w związku z nagłym spadkiem ciśnienia oleju w silniku, różne elementy silnika przestają być smarowane. Rośnie temperatura i bum -> czysta ruletka - czy najpierw pęknie korba i wpadnie pomiędzy przeciwwagi urywając wał, czy sam wał od naprężeń i pracy w ekstremalnych warunkach bez oleju...

Proponuje poczytać:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67066

 
nie panikujmy - BMP (szczegolnie od MJ 2008) jest najbardziej niezawodny z rodziny 2.0 TDI, nie ma juz problemow z pompa i slynnym imbusikiem, glowice nie pekaja, wiec nie jest az tak zle jak w BKP (albo BLB w A4)

Cytat:
No cóż...
Niestety - lubi padać zabierak (imbus) pompy oleju - znana przypadłość - jak sie uszkodzi to remont kapitalny silnika moze nie wystarczyć - konieczny może być zakup drugiego motoru.
Lubi pękać głowica, znane są przypadki pęknięcia wału korbowego (!) w tych motorach - oznaczenie BMP.

2.0TDI po cichu cierpią na niedomagania pompy oleju...
Problem polega na tym, że w związku z nagłym spadkiem ciśnienia oleju w silniku, różne elementy silnika przestają być smarowane. Rośnie temperatura i bum -> czysta ruletka - czy najpierw pęknie korba i wpadnie pomiędzy przeciwwagi urywając wał, czy sam wał od naprężeń i pracy w ekstremalnych warunkach bez oleju...

Proponuje poczytać:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67066