VW Polo 2006 1.9TDI RADOM
 
5 załącznik(i) Witam !

Samochód na pierwszy rzut oka wygląda całkiem nieźle. Właściwości jezdne bez zarzutu. Zawieszenie ok - diagnostyka na trzepakach ok. Przebieg autentyczny sprawdzony w VW. Na tym koniec zalet. :(

Pomiar grubości lakieru na obu przednich błotnikach wskazuje wyższą wartość niż fabryczna. Lampy przednie obie mają datę produkcji 07.2007. Warto zwrócić uwagę na prawą przednią podłużnicę, posiada ona odpryski lakieru co może wskazywać na prostowanie. Hamulec ręczny łapie na ostatnim ząbku i tylko jedno koło. Diagnosta na stacji stwierdził że wystarczy go trochę rozruszać ;) przy prawym tylnym kole.

Lusterko prawe - odwrotne sterowanie położeniem - zamienione kierunki "praw-lewo" z góra-dół" - prawdopodobnie zamienione piny w kostce.

Brak autoalarmu - tylko centralny zamek.

Ogólne wrażenie jakby samochód gdzieś "zimował" ze dwa sezony pod gołym niebem.:
- ślady po wodzie w kufrze, wytarta naklejka z nr. vin i kodami wyposażenia.
- ślady po wodzie w kratkach przednich nawiewu klimatyzacji.
- ślady korozji na obudowie pedału hamulca

Climatronic nie dmucha na szybę, włączenie obiegu zamkniętego skutkuje wyłączeniem klimatyzacji. Diagnostyka programem VCDS wywala 4 błędy:
00710 - Silnik nastawczy klapy rozmrażania (V107)
01271 - Silnik nastawczy klapy temperatury (V68)
01274 - Silnik nastawczy klapy spiętrzania powietrza (V71)
00538 - Napięcie odniesienia 002 - dolna wartość skarjnie przekroczona

Brak maskownic od spodu deski rozdzielczej od kierowcy i od pasażera, niepodokręcane plastki :confused: ...no jednym słowem ktoś tam dłubał i nie złożył tego umiejętnie do kupy

Poza tym wszystko OK :d.

Cytat:
Cena (brutto):

29 000 PLN / 7 556 EUR (do negocjacji)
Informacje:

Rok produkcji: 2006, Data rejestracji: 07/2008, Przegląd: 07/2010, Ubezpieczenie: 10/2010, 50 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 101 KM (74 kW), Pojemność skokowa: 1900 cm3, olej napędowy (diesel), niebieski-metallic, Liczba drzwi: 2/3, Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony/zarejestrowany, Kraj pochodzenia: Niemcy, Kraj aktualnej rejestracji: Polska.
Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, ASR, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka, podgrzewane fotele, ESP, światła przeciwmgłowe
Dodatkowe informacje:

serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany
VIN - numer ident. pojazdu :

WVWZZZ9NZ7D004541
Opis pojazdu:

PEŁNA DOKUMENTACJA
3 KLUCZYKI
STAN TECHNICZNY BARDZO DOBRY
MOŻLIWOŚĆ ZAMIANY


Link do ogłoszenia:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12284115

 
Możliwośc zamiany w ogłoszeniu tez daje do myslenia ,czy samochod jest własnością sprzedąjcego czy jakiś pośrednik?

 
Cytat:
Możliwośc zamiany w ogłoszeniu tez daje do myslenia ,czy samochod jest własnością sprzedąjcego czy jakiś pośrednik?

Samochód nie jest zarejestrowany na sprzedającego. Ma rejestracje z Grójca, sprzedawca w Radomiu jest tylko pośrednikiem i może wystawić fakturę na auto.

 
Czyli może być tak ,ze auto stało jakiś czas i czekało aż ktoś je kupi i zrobi.teraz pytanie dlaczego stało?

 
Cytat:
Czyli może być tak ,ze auto stało jakiś czas i czekało aż ktoś je kupi i zrobi.teraz pytanie dlaczego stało?

Na to wskazywałby niski przebieg który jest prawdopodobnie autentyczny albo zbliżony. Ostatni ślad w niemieckim ASO jest z 2008 roku przy przebiegu ~30000 km. Potem prawdopodobnie miał dzwona, gdzieś butwiał i trafił do PL.

Poniżej link do wątku n.t. nr VIN oraz wyposażenia tego auta:
http://bezwypadkowe.net/f84/vw-polo-...541-s-n-33570/