Masz tu pomieszane przycyzny i skutki, jak bedziesz potrzebowal dokladniejszych informacji to napisz, to skrobne cos porzadnie.
1.9TDI na pompie to przede wszystkim przeplywki, sterowanie turbiny, zanieczyszczenia pompy wtryskowej(glownie olej napedowy slabej jakosci), problemy z rozruchem najczesciej na cieplo, na zimno tez sie zdarza, wycieki z uszczelnienia walu korbowego z przodu silnika
1.9TDI na pompowtryskach tez sterowanie turbiny, przeplywki, problemy z dwumasowym kolem zamachowym(chociaz w wersji na pompie tez) i z samymi pompowtryskami
2.0TDI na pompowtryskach: kola dwumasowe, pompowtryski, ubytki plynu chlodniczego przez chlodnice egr lub pekniecia glowicy
2.5TDI tutaj sa problemy z wycierajacymi walkami rozrzadu, sa to problemy nagminne i niestety nie dotycza tylko wersji 150 konnej jak wczesniej sadzilem
3.3TDI tutaj rowniez problem z wycierajacymi sie walkami rozrzadu