Honda Civic 6gen EJ9 D16 TURBO 2000r 330KM

Witam,

na sprzedaż wystawiam swoją zabawkę. Właścicielem auta jestem od początku roku 2008 i od tego momentu przeszło zaawansowane modyfikacje - głównie mechaniczne. Samochód charakteryzuje się bardzo dobrymi osiągami i wciąż nadaje się do użytkowania w codziennej ekspoloatacji. Zawieszenie ma regulowaną twardość, poduszki silnika nie są uciążliwie twarde (przykładowo Hasporty są nie do zniesienia). Kubły Bimarco Expert są całkiem wygodne (sprawa indywidualna), sprzęt grający wysokiej klasy, cichy układ wydechowy (jak na przelotowy). Auto jest dwuosobowe, brakuje tylnej kanapy oraz tradyjcnych pasów (są tylko pasy szelkowe Sparco)
Oczywiście żeby nie było - to NIE jest komfortowy samochód, ale dla kogoś to ma pasję rajdową nie będzie to problemem. Środek auta całkowicie da się przywrócić do serii.

Silnik tzw. zakuty, o niskim przebiegu, dół silnika świeżo po przeglądzie, głowica niedawno wyremontowana (prowadnice, uszczelniacze). Kompletnie nowy zestaw turbo pojawił się na początku tego roku. Turbospreżarka ma potencjał nawet do 400KM, jednak wymaga to wymiany tuleji na mocniejsze. Obecnie auto jest wystrojone do 330KM przy 1,2 bara. Moc jest regulowana za pomocą sprężyny w WG i MBC. Lekki Civic (~1050kg) z takimi parametrami jest w stanie zawstydzić nie jedno Porsche:

0-100km/h ~5 sekund (opony Toyo R888)
100-200km/h ~9 sekund (przykładowo Ferrari 360 Modena potrzebuje na to 11 sekund)
1/4 mili: 13.0@180km/h (przy zaledwie ~270KM, obecnie do zrobienie są solidne 12-stki)
V-max: ~250km/h ograniczone przełożeniem 5 biegu

Mimo takich osiągów silnik spala mało paliwa - w mieście 10-12l, w trasie 7-8l przy dynamicznej jeździe.

Auto nie jest bezwypadkowe, natomiast mimo usilnych prób ciężko mi było znaleźć ślady po jakiejś kolizji (sprawdzana podłoga, rozbierany środek łącznie z podsufitką). Tak więc, prawdpodobnie jest to bardzo dobrze zrobione albo dało się uszkodzone elementy wymienić na nowe. Z racji tego że jest to wciąż samochód użytkowy są jakieś ryski na lakierze czy delikatne wgniotki parkingowe. Tylne nadkola standardowo w Hondach zaczynają powoli rdzewieć, trzeba by to zrobić przed zimą.

Auto jest sprzedawane w stanie - "nic nie jest do zrobienia" (oprócz wspomnianych nadkoli w późniejszym czasie). Najwcześniejszy możliwy termin odbioru auta to przełom czerwca/lipca. W cenie przegląd i ubezpiecznie OC do maja 2011. Termin taki bo raz że chcę jeszcze chwilę pojeździć a dwa muszę zrobić jeszcze kilka rzeczy w samochodzie (info tylko dla poważnie zainteresowanych). Zaznaczam że samochód nie nadaje się dla początkującego kierowcy i osób z brakiem wyobraźni.

Powód sprzedaży - nowy projekt. Możliwość przyjęcia innego auta w rozliczeniu za dopłatą którejś ze stron (minimum 1999r, klimatyzacja)

Auto znajduje się w Warszawie, kontakt najlepiej telefoniczy 0-509-245-331

CENA 39900pln

Specyfikacja:

MODEL: Honda Civic 6gen EJ9 2000r

SILNIK:

-kute tłoki CP Pistons 76mm
-kute korbowody Eagle
-blockguard Golden Eagle
-panewki ACL Race
-śruby głowicy ARP
-głowica D16Z6
-blok D16Y8
-zmodyfikowana pompa oleju
-świece irydowe Denso IK24
-przewody zapłonowe Vision
-uszczelki silnika OEM
-wtryskiwacze 560cc
-pompa paliwa Walbro
-gruba chłodnica wody (eBay)
-chłodnica oleju Mocal
-podkładka pod filtr oleju z termostatem (do chłodnicy oleju)
-podkładka pod filtr oleju do wskaźników
-zmodyfikowana pokrywa zaworów (odpowietrzenie silnika)
-Oil Catch Tank
-twarde poduszki silnika (poziom "średni")
-Manual Boost Controler ProPerfekt

UKLAD DOLOTOWY:

-orurowanie z kwasówki SSG
-zawór upustowy Greddy Type-S
-intercooler Iveco Turbo Daily (zmodyfikowany)
-filtr stożkowy K&N
-Injen Hydroshield

UKLAD WYDECHOWY:

-turbosprężarka Garrett T3/T4E by Innovative
-Wastegate Tial 38mm
-kolektor wydechowy pod turbo typu baran
-downpipe 3"
-układ wydechowy przelotowy 2,5" SSG/MTECH/ELTEC
-screamer pipe
-bandaż termoizolacyjny

ELEKTRONIKA:

-Hondata S300
-wskaźniki kontrolne Omori (Boost, EGT, temp.oleju, ciś.oleju)
-map sensor 2,5 bara
-starter Honda S2000

UKLAD NAPĘDOWY:

-skrzynia biegów oraz półosie od D16A9
-sprzęgło spiekowe ACT Heavy Duty 6-Pad
-shortshifter

ZAWIESZENIE:

-aluminiowe felgi OZ Superleggera 15" White
-opony przednie Toyo R888
-opony tylne Toyo Proxes T1R
-Koni Sport Kit 1130
-rozpórka przednia górna Ultra Racing
-rozpórka tylna górna Ultra Racing

UKLAD HAMULCOWY:

-przód hamulce 282mm z zaciskami z Integry Type-R
-tył hamulce 240mm z modelu Civic'a VTI
-przewody hamulcowe w stalowym oplocie

BODY-KIT:

-dokładka przedniego zderzaka (ABS)
-lampy a'la Type-R
-grill czarny
-białe kierunkowskazy boczne
-przyciemnione szyby

ŚRODEK:

-fotele kubełkowe Bimarco Expert
-pasy szelkowe Sparco
-kierownica sportowa OMP
-gałka zmiany biegów Spoon
-meszek zmiany biegów od EK9
-zegary od EK4
-podłokietnik OEM
-brak tylnej kanapy
-custom wykładzina

CAR-AUDIO:

-radioodtwarzacz Nakamichi CD-40z
-zestaw głośników przednich Vifa
-wzmacniacz XETEC
-wygłuszone drzwi przednie

CENA 39900pln