MODEL: 2003 EP3 Civic Type-R
SILNIK: K24/K20, wałki Toda Racing Spec. A3, sprężynki Toda Racing, podbita lekko kompresja
UKŁAD DOLOTOWY: AEM CAI V1, przepustnica Toda Racing, kolektor dolotowy JDM PRC
UKŁAD WYDECHOWY: pełny wydech SS Race, tłumik końcowy seryjny (dla względnej ciszy)
ELEKTRONIKA: Hondata K100, mapping by ECU-Performance
UKŁAD NAPĘDOWY: seria, lekkie koło Toda Racing 3.7kg, szpera JDM CTR
ZAWIESZENIE: seria, gruby stabilizator tylny JDM
UKŁAD HAMULCOWY: seria, tarcze 300mm przód, 260mm tył, klocki Tarox Corsa, płyn Motul 5.1
BODY-KIT: seria Type-R
ŚRODEK: Recaro EVO VIII, S2000 starter, gałka biegów Skunk2
CAR-AUDIO: seria i wystarczy

MOC Seria: 200KM@7400rpm, 196Nm@5900rpm
MOC Obecnie: 260KM@8000rpm, 270Nm@5500rpm

ZDJĘCIA:



UPDATE - Nowe foty:



WYKRES:
Naprawdę ciekawy projekt, liczby porażające (szczególnie Nm). Rozumiem, że samochód jest do normalnego codziennego użytku?
Masz dobre podejscie do modyfikacji tego auta, fajny sprzęt.

Hybrydy k24/k20 się mnożą
Tak, samochód jest 100% uliczny. Plus okazjonalne wypady na tor.
I, co ciekawe, jeździ na normalnej pb95
Konkret projekt. Taj jak Tomp wspomniał liczby miażdża, szczegołnie własnie moment.

Da radę zasiaść jutro na chwile na prawym na lublinie juz po zawodach?
tak, moment miażdży
fajny setup
piekna seria . . .








z wygladu
ciekaw jestem jak to jezdzi bo NA z takim NM musi robic ostry przeciag
jutro sie w lublinie sprawdzi
Pogratulowac... naprawde swietny projekt Coz, powiedziec wiecej Jakies jeszcze plany zwiazane z tym autkiem, czy projekt wzglednie ukonczony ?
Dobry autobus.

Szpera już zamontowana? Jak wrażenia?
Kras powinienes pokazac swoje EP3 ludziom z Hondy zeby sie dowiedzieli jak to auto powinno bylo wyjezdzac z fabryki.
Hehehe, no takie być powinno od początku

Szpera już jakiś czas na pokładzie i tak szczerze to nie wiem jak mogłem jeździć bez niej...kompletnie inne auto.

Projekt jest w zasadzie ukończony jeśli idzie o silnik. Natomiast w kwestii zawiasu i hamulca opcje są ciągle otwarte.
No i muszę nauczyć się go ogarniać, bo jak pokazał Lublin mam za dużo nawyków z czasów "przedszperowych".
zaloga z Gdanska dala rade - 2gie miejsce w FWD Lublin Time Attack - wiadomo wszystko dzieki pilotowi " gaz gaz gaz gaz !! " heaheha


pozniej wrzuce pare fot i jest onboard
no ze szpera nie ma zmiluj - pedal to the metal
jezdzi to troche nie powiem, tylko kiepsko gada (jak polonez ) hehe

Jaqb nie marudz bo tez ogarnales

i macie swoja gejowa fote




Gratulacje !
Faktycznie...jest arcygejowa...ale w sumie jeździmy Civicami
A teraz memo do wszystkich użytkowników Type-R przed zawodami: podciągnąć rękaw!!
jest wypas
ale obecny setup widzialbym w bylym bialym ed9 )))
jest wypas
ale obecny setup widzialbym w bylym bialym ed9 )))



EP3 jest dość udaną budą do zakrętów(teoretycznie oglądając Best Motoring),
tył nie chce tak bardzo wyprzedzać przodu jak w starszych genach.

Kras jak wypadasz "na wprost" w stosunku do jaqbowego CTRa?
brawo Kras !
mambie chyba chodzi o róznice masy tych bud
po dzisiejszej pojeżdżawce w lublinie - Kras ogarnia furę
bokami popiernicza całkiem sympatycznie, dzięki za przejażdzkę było mega
hehe wygladamy jak reklama unimila
Kras jak wypadasz "na wprost" w stosunku do jaqbowego CTRa?


Jaqb szybszy. Z zatrzymanego nie próbowaliśmy. Z rolki trzymam się mniej więcej na jednej długości do końca 5. Później wychodzi różnica mocy i przede wszystkim obrotów, bo ja jednak muszę wbić 6 o te 600rpm wcześniej.
Natomiast subiektywnie u mnie jest znacznie lepszy dół i trochę lepszy środek. Góra zdecydowanie dla Jaqba.

Mamba Pewnie, że w moim białym ED9 byłby arcywypas. Tylko nie wiem co bym musiał wpierw z tą budą zrobić żeby się przy tym momencie nie rozpadła
Noooo ładnie to jeździ Z kierownikiem który ogarnia, naprawdę jest to dobre połączenie
Dzięki Kras za przejazdzkę

Jaqb napisał/a:
to moze ja sie bede tlumaczyl tym ze mialem kiepskiego pilota heh



dobrze bylo marcinek
super Kras- gratulacje,
a kto wyjął klasę?
6gen VTi czesto latające u nas po torze
No i na sliku latał. Faktycznie było widać, że ogarnia ten tor i furę.
Może następnym razem bardziej zaufam szperze i będzie szybciej
Może następnym razem bardziej zaufam szperze i będzie szybciej


I to jest dobre nastawienie Auto jest bardzo fajne i szybkie więc wszystko przed tobą

Fotki z toru











Dzięki wielkie za foty. Profi.
Fajne autko
Wynik po madoach imponujący
Powodzenia
Mały update na pierwszej stronie - wykresiwo i foty niektórych sprawców zamieszania
jest jakis filmik albo znamy jakies czasy ? Jak dla mnie rewelka auto
Filmik byłby wczoraj gdyby się w krytycznym momencie nie okazało, że w aparacie padła bateria
Ale będzie.
Czasy na obecnym setupie nieznane, na poprzednim (gorsza góra) idealne 14.00 przy mocno spitolonym starcie na arcydennej nawierzchni w Pruszczu. Oczywiście pełne wnętrze, zero odelżania, nawet z pół baku było
Szacuję, że obecnie na jakimś sliku i niezłej nawierchni możliwe jest 13.6s. Szybciej chyba się nie da...ale i raczej nie potrzeba. Auto na torze pięknie wyciąga się z zakrętów momentem na średnich obrotach i o to (i oczywiście górę) najbardziej chodziło.
no no no piękny wynik!
Zrywa perukę
Dobry kiero, dobra fura to i wyniki adekwatne - gratki! Kras, dużo szpera zmieniła w trakcji przy dragu? Nie wyjdę już do przodu na 1 i 2?
Szczerze to w dragu wiele nie zmieniła. 1 nadal nie ma. Jest ciut lepiej na 2
A przytuliłeś już oponki jakieś?
Jakieś to dobre słowo
Przytulone są stare poczciwe Yoko A539...szału nie ma, ale przynajmniej bardzo tanio wyrwałem więc nie szkoda upalać. No i twarde boki mają, na czym mi zależało.
Kurcze, bardzo wysoko kręcisz ten silnik- 8200 w K24 to już nie przelewki, szacunek.
Nie myślałeś o lepszej pompie oleju? ERL, te sprawy?
Kręcimy równe 8000rpm i na tyle jest dokładnie odcinka w Hondacie. Te 200 wybiegu to po prostu program hamowni...no może na obrotku-kłamcy też te 8200 się łapie Fakt, przyznaję jest to dość wysoko jak na oemowe tłoki/korby.
Co do pompy oleju to łącznie z miską jest ori K20A2 więc dużo sprawniejsza niż K24. Poza tym wszystkie panewki i śruby były wymienione na nóweczki podczas składania motoru. Także chyba nic wielkiego mu nie grozi...no może gdybym wbił 2 zamiast 4

Edit: dodane nowe fotki...nie bijcie jeśli technicznie coś nie halo

Edit2: auto zostało sprzedane, nowemu właścicielowi gratuluje zakupu fajnego sprzętu, modów zaś proszę o zamknięcie wątku.
wedle zyczenia

rowniez gratuluje nowemu wlascicielowi