Silnik: B16A1 DOHC VTEC z czerwoną pokrywą (farba VHT wrinkle plus), seria 150KM
Mocniejsze LMA z ITR Dolot: BMC CDA airbox z karbonu
Układ wydechowy 2' kolektor 4-2-1 Michael, wydech przelot 2', końcowy tłumik w skosie HKS HiPower 2,5'
program Spoon wymienny w 2min.

Zawieszenie: Sprężyny Apex -40mm amortyzatory jakies Kayaba rozpórka Wiechers. poliuretanowe tuleje Energy Suspension
Z przodu tarcze Zimmermann, klocki EBC Green, z tyłu gładkie tarcze Brembo S
Nadowozie: Lakier NH0 Ecry z ITR, Felgi 15 z EG6 VTi polerowany rant, opony Marangoni Zeta przód i Dunlop tył.

Środek: Fotele seryjne obite skórą na bokach, shift boot JDM style z czerwonym szwem, stalowa gałka zmiany biegów Skunk2, kierownica Sparco Mugello, naba Simoni Racing, przedłużenie alumiowym dystansem, short shifter, oryginalny Engine

KOMENTUJCIE:P
po Ciamachowy i po Frankowy sprzęt?
PIEKNE
po Ciamachowy i po Frankowy sprzęt?



po przekładce kiery
kiera po prawej? albo zdjęcie potraktowane odbiciem lustrzanym...he?
Wygląda zacnie...
noo po frankowy:PP chcialbym teraz jakies turbo wsadzic ale niewiem

[ Dodano: 2008-04-08, 16:25 ]
ciamach integrą, a franek TDI
aha no spoko tdi tzn??:P jaka marka??:P
VW raczej
tak fuldzwagen kolor tez chcesz znac, niebieski-granat fajna furka
O co chodzi z lakierem na rogu zderzaka?
Szkoda tylko, że to zdjęcie nie tej fury. Wzięte z galerii c4g.pl. A zabudowa wygląda na angielską. Zdjęcie jakby z Londynu lub coś w ten deseń.

Co do samej fury, to miałem okazje spotkać pod maximusem.
Ja rowniez gdzies spodkalem, szkoda ze na neij tak ruda wylazi i lakier odchodzi:/ czy moze juz to zostalo ogarniete?
Szkoda tylko, że to zdjęcie nie tej fury. Wzięte z galerii c4g.pl. A zabudowa wygląda na angielską. Zdjęcie jakby z Londynu lub coś w ten deseń.

Co do samej fury, to miałem okazje spotkać pod maximusem.



wlasnie myslalem ze tlko ja to widze nie jest na tych felach bo Franek je sprzedal to 1, kiera po prawej 2, naklajka spoon 3, bialy pasek 4,poz opis skopiowany... gdzie jest mod??
TMs,
hee no raczej:P no bylem raz pod maximusem:PP a fota narazie taka bo musze porobic tamte:P wiecie gdzie mozna oddac zeby zrobil dobrze blacharke i pomalowal??
Nie masz fot swojej fury to wstawiasz jakiejś innej?
Może wszyscy powstawiajmy sobie NSX'y i GTR'y
jak bedą foty TWOJEGO auta daj znać.
fajnie a jak teraz wstawic foty??:P

[ Dodano: 2008-04-10, 14:23 ]
ale fajnie przod siedzi na glebie
Kurna, niech ktos to wkońcu ogarnie blacharsko, jak sprzedawałem to liczyłem że zostanie to zrobione szybko...ruchy chłopie!
Kurna, niech ktos to wkońcu ogarnie blacharsko, jak sprzedawałem to liczyłem że zostanie to zrobione szybko...ruchy chłopie!



To ci pisałem że auto jest w fatalnym stanie na maximusie dostawał tęgie baty od CRX
Ogólnie fajne autko ale sporo trzeba w nim porobić na pewno remont silnika...
Powodzenia chłopie mam nadzieje że ty go doprowadzisz do ładu...
Auto ma naprawdę duży do powiedzenia na drodze...
Skąd ta pewność? Z warsztatu czy tak na oko? Wątpię w koniecznosć remontu silnika, naprawdę. Za moich czasów nic nie wskazywało na jego niedomaganie. Mam jeszcze wydruki z kompresji, idealna. Wycieków zero, praca silnika super - nie wiem co nagle musiałoby się stać w realtywnie krótkim przecież czasie. To że owner dostał baty od CRX to jeszcze nie znaczy że silnik pada.
tylko duża chmura dymu, to chyba nie normalne?? albo ja coś źle interpretuje... Jak tak to znaczy ze ja chyba muszę jechać na remont bo jakoś u mnie niema takich objawów i u innych iVT
A nie widziałem coś takiego u JKL i musiał zrobić remont...
Wiec jak to jest z tym...
Po co ten sarkazm? Jak nie piszesz wszystkiego od razu to się nie dziw że nie potrafię się domyślić.
Po co ten sarkazm? Jak nie piszesz wszystkiego od razu to się nie dziw że nie potrafię się domyślić.



A TO BARDZO PRZEPRASZAM
Jak sprzedawałeś to był git ale teraz miejmy nadzieję, że kolega ogarnie autko bo to unikat Biały..
taa jak ja z zadnym crx sie niebralem:P noo a blacharke chce zrobic tylko niewiem gdzie oddac ,macie jakies dobre warsztaty w ktorym dobrze by to zrobili??
nie wpadłeś na to że może poprzedni właściciel się "brał"?
To ilu ich jeszcze po mnie było? 300??
ja jestem 3:P a w takikm stanie kupilem od franka
W okolicy jest pare dobrych warsztatów blacharskich...
a co na Maximusie nigdy nie byłeś???
To ciekawe kto tym, wtedy tam był
TMs,
hee no raczej:P no bylem raz pod maximusem:PP a fota narazie taka bo musze porobic tamte:P wiecie gdzie mozna oddac zeby zrobil dobrze blacharke i pomalowal??



no raczej byl na co wskazuje post wyzej , CmQ, to ze u Ciebie bylo ok to spoko, ale po Tobie mial ja Franek i teraz Binek wiec wiesz te auta nie sluza do wolnej jazdy a juz nie sa nowe i to normalne ze po dluzszym katowaniu musi sie cos wykospac...ogarniaj blache malo nie zaplacisz ale warto.
no spoko no bylem pod maximusem raz i spoko, no musze blache ogarnac chce ja pomalowac cala na taki swiecacy bialy zeby sie blyszczala i felegi zalozyc 16 ROTA
maluj w nh0 i nie wydziwiaj...
tzn jak??:P
tzn jak??:P



żartujesz prawda?
tzn jak??:P



championship white... czyli kolor, który masz obecne na aucie...
no domyslilem sie:P czyli to jest kolor z palety integry;P

[ Dodano: 2008-04-11, 13:27 ]
noi taki bedzie:D:D

[ Dodano: 2008-04-17, 22:20 ]
Auto zrobione?
hehe nie:P brak funduszy:P
I kolejne EE9, które pewnie umrze...
zachwycalem sie kiedys tym autem na allegro
ale zdjecie ze str.1 różni sie od tego ze str. 2, przywróć jej ten blask i niech dalej zachwyca
To, że mnie boli to co widzę i co czytam to jedno ale z autem nic się nie dzieje, żaden to projekt. Po co sobie kupiłeś takie auto i po co je tu wrzucasz? Żeby pokazać jak fajnie przechodzi z białego w rude?
Mam nadzieje ze to auto dotrwa zimy i ja przezyje
A co niektórzy z nas szukają miesiącami godnego zainteresowania egzemplarza i go nie znajdują. Ty znalazłeś, kupiłeś i uśmierciłeś. Do tego z kretyńską ironią wypowiadasz się o tym, czego nie zrobiłeś. No ja pierdole. Sorry, ale mam dzisiaj jakiś kur... mega zły dzień.
CMQ, bez obrazy, szanuje i to w jaki sposob ogarniasz swoje auta i to ze interesuje Cie to co sie z nimi pozniej dzieje, ale nie mozna kogos co drugi post gnebic o to ze nic z autem nie robi, zeby je doprowadzic do jakiego sensownego stanu. Jesli Cie to boli to tu poprostu nie wchodz. Nie ma kasy to powinien kupic 1.3, a nie IVT zeby rdzewialo, ale skoro Tobie tak na tym aucie zalezalo to trzeba go bylo nie sprzedawac, albo samemu zrobic porzadek z blachami. Teraz to niestety jego wlasnosc, a nam nic do tego co z nim zrobi, przypomniales raz i drugi, ale juz ten temat sie w przypominajke zamienia. Szkoda ze kolejne zelazko z takim potencjalem nie dlugo sie rozsypie, ale nie sadze, zeby twoje przypominanie sie co drugi post cos mialo zdzialac, rownie dobrze i na prv dostaniesz odp. czy blachy zrobione.
Tu chodzi raczej o samo podejście właściciela do sprawy niż o samo auto.Nie wiem jak Was, ale mnie strasznie wkur... kretyńskie emotki w stylu " " czy jakieś inne popier... takie.
Wiem wiem, zasługuje na warna
Chyba nie do końca zrozumiałeś sens mojego posta. Do osobistego smuta się przyznaję ale oddzielam go od pobudek, jakie mną kierują. Przeczytaj, zrozum i wtedy ewentualnie pisz, tam wyżej wszystko jest.

Dlaczego je sprzedałem i dlaczego nie zrobiłem tego, co chciałem to już moja sprawa a dobre rady z cyklu "trzeba było" zachowaj dla siebie. Nie zauważyłem żeby kolega został pognębiony. Bluzgi poszły? Warny jakieś Ban może? Nie? No patrz...

Topic nawet nie jest rozpisany według wzoru, nie jest projektem, nie ma planów i nie ma woli ownera, żdnych przejawów jego aktywności. Do dziś temat nie został poprawiony, nie ma nawet porządnych fotek. Facet nie wie co to jest JDM i widać że wisi mu to jak kilo kitu. Ale tego już nie widzisz, bo skupiłeś się na swoim przekonaniu że gnębię gościa bo auto było moje jakieś 3 lata temu. Nie mam 15 lat od jakichś 13 lat więc czegoś więcej niż fochy smarkacza można ode mnie wymagać.
To nie rozumiem co ten topic tu jeszcze robi...
to w pizdu, poszedł.
Najpierw nie rozumiesz czemu się czepiam a jak przetrawiasz że się nie czepiam to nie rozumiesz czemu jestem dobry papa i topic wisi. Wisi, bo nie zamierzam go kasować tak długa jak mam cień nadziei że pojawią się w nim te wszystkie rzeczy, których tu nie ma. Zresztą - nie Twój topic to co się martwisz.
Nitrowi chodzi chyba o to, że gdyby to nie było Twoje ex auto to by temat został zamknięty... ze względu na opis w pierwszym poście, brak fotek w pierwszym poście (jest ale przecież nie tego auta), no i chyba za brak planów... A poza tym OT

Pzdr.

(no offence, peace )
Czepiam się - źle. Nie ma locka - źle. No offence oczywiście, ale to tez pewnie źle bo bardziej by pasowało jakbym się wkur..... Jest otwarty do Piątku topic ten. Nie musi Wam to pasować. I niech jeden nie mówi o co chodzi drugiemu bo nie wyrobię. Sami nie możecie? Temat jest o aucie a robi się sajgon. Każdy post tego typu poleci, dajcie już spokój.
to moze...



... ja zamkne?
markos to może zamknij
Doskonale rozumiem CMQ, bo jak spotkałem swoje byłe ED7 na mieście i porozmawiałem chwile z właścicielem, to mi się słabo zrobiło.. więc wiem co czujesz CMQ.
Z tym, że... oprócz wszystkich powodów do zamknięcia, które faktycznie są, to temat chyba nie został zamknięty, bo nie tylko CMQ ma nadzieję, że "projekt" się ruszy.. widać to po postach, ja też mam. Wiele osób żałowało, że nie kupiło tego auta 3 lata temu. Z tym, że może posiadanie takiego samochodu to za duża presja? Tylko głośno myślę..
Gdyby nie to, że widziałem ten samochód za czasów CMQ i Franka, to powiedziałbym, że to straszny trup. Zdjęcia są tragiczne, nie mam na myśli jakości. Ja wiem, że iVT młode nie jest, ale do tej pory nie wyglądało na swój wiek. Już wygląda
Ja go chętnie kupię i wyleczę
Przykre jest patrzenie jak takie autko powoli kończy swój żywot...
A Ja uważam że jeśli poprzedni właściciel nic nie zrobił w kierunku poprawy auta to nie może tego wymagać od następnego. A to że spotykacie (oglądacie) swoje dawne auta i was serce ściska to trzeba było nie sprzedawać i samemu ratować.
oj przestancie juz pier***** bo az ch** opada nie chce niech nie robi chce niech robi co was to obchodzi, wedl mnie temat do zamkniecia i tyle, a tu jakies debaty
Dokładnie.
Cfaniak - jak nie wiesz ile poprzedni właściciel zrobił, ile kasy w auto wpakował to się nie odzywaj. Nie wydaje mi się byś miał wgląd w to co, kiedy i za ile zrobiono za mojej kadencji przy aucie. Sprzedać chciałem lub musiałem i nie zamierzam komukolwiek tłumaczyć dlaczego, życie tylko dookoła samochodów się nie kręci - przynajmniej dla mnie. Za wszystko co było po momencie sprzedaży nie odpowiadam. Nie wymagam od Binka niczego poza trzymaniem się regulaminu więc naucz się czytać i nie myl pojęć. Nieważne czy auto było moje czy nie, ważne czym jest teraz jako materiał na to forum,
w tym momencie to i tylko podlega mojej ocenie. Jasne?

Długi - nie zajmuj się moralizatorstwem i puentami bo Ci nie wychodzi.

Prosiłem żeby było na temat? Prosiłem. Warny lecą i lecieć mogą tak długo aż nie zrobi się tu spokój. Nie chcę widzieć tu postów Was dwóch, jak widać nie macie tu do dodania nic poza jątrzeniem.
Cfanemu chodziło chyba o poprzedniego właściciela w postaci Franka, nie Ciebie C.

Generalnie rozumiem o co Ci chodzi. Fajnie byłoby dać obecnemu właścicielowi szanse i mobilizację do modów. Jak nie tuningowych, to początkowo doprowadzających seryjny stan auta do postaci igła. Szkoda, że nie jest tym zainteresowany, bo mnie również boli zaniedbanie takiego klasyka. Teraz przypomniało mi się, że właśnie dzięki temu autu zaczęła się moja miłość do 4G. Cytując podpis Poula: "Many would say - EF will always be the king"...
Teraz przypomniało mi się, że właśnie dzięki temu autu zaczęła się moja miłość do 4G.


Dokładnie tak, dokładnie dzięki temu egzemplarzowi
noo niemoja wina ze kupilem ten samochod w takim stanie ja go do takiego niedopuscilem a to ze narazie niemam roboty to niemam za co inwestowac w honde,i jak wam przeszkadxza to ze tak stoi to dajce mi kase to go zrobie i po problemie,a zime przezy niejedna.....
Widziały gały co brały. Nie ma możliwości, nie ma chęci - auto póki co nie nadaje się na ten dział. Jeśli coś się zmieni to daj znać, otworzymy wątek. Powodzenia.