SILNIK: B16A1 VTEC DOHC, lekkie koło pasowe CTR N1
UKLAD DOLOTOWY: 3" CAI ze stożkiem K&N, filtr K&N na odmę
UKLAD WYDECHOWY: seryjny kolektor, układ przelotowy 2,25" Eltec
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło Exedy od B18
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: przód: tarcze hamulcowe EBC Ultimax i klocki przód Tar-ox Strada, tył: gładkie tarcze EBC i klocki EBC Green Stuff, płyn Motul DOT5.1
BODY-KIT: seria, żarówki Xtec 4200 i postojówki Philips BlueVision
ŚRODEK: mieszek EK9, gałka Spoon, kierownica Momo, naba Sparco z dystansem
CAR-AUDIO: radio Sony, zestaw przedni AudioSystem MX165, poprawione zasilanie radia
GADŻETY: korek wlewu oleju z ITR
OSIĄGI: 167 KM @ 7800, 155 Nm @ 7500
Plany: obszycie kierownicy, przewody w stalowym oplocie Goodridge, LMA z ITR, amortyzatory Koni Sport lub Bilstein B8, przesunięcie załączenia VTEC-a, jakiś fajny kolektor wydechowy, kluczyk od MA8 (może uda się zdobyć czerwony), breloczek Tein S Oprócz tego przydadzą się pewnie nowe komplety opon, i to chyba tyle. Marzy mi się skrzynia z krótkim FD i szperą, ale jest na razie poza moim zasięgiem finansowym.
Reszta to utrzymanie samochodu i zapewnienie mu 100% sprawności technicznej. Nie wykluczam zrobienia lakierki całego auta za rok-dwa, oczywiście na oryginalny Barcelona Green.
Poglądowe zdjęcie (co prawda trochę się zmieniło do tamtego czasu):
![](http://img242.imageshack.us/img242/8522/sidezg7.jpg)
Jak będzie co pokazywać, to pojawi się więcej fotek i porządny update.