...czyyyli:
P0175 - System to Rich (Bank 2)
Wyskoczylo mi to jak przyszly konkretne upaly i wlaczalem klime. Klima chodzila na maxa, zauwazylem, ze pod zetka potrafi skraplac sie woda (woda, a nie zaden inny wyciek - probowalem). Skasowalem blad. Pojezdzilem pare dni i znowu jak dluzej jezdzilem z klima w wiekszym upale to wrocilo. Pozniej byl wjazd na wakacje, jutro chce wyskoczyc do mechanika z tym, ale najpierw obowiazkowo czesanie googla i for dyskusyjnych.
Co to moze byc? Grozne? Gdzie to mozna na Slasku zrobic (pewnie w ASO, ale to ostatecznosc, niechec do ASO jest mi wpajana od dziecka) ?
Dorwalem opis usterki tutaj:
http://www.clubfte.com/users/screwy/0102.html
For lean and rich DTCs:
Fuel system
Excessive fuel pressure.
Leaking/contaminated fuel injectors.
Leaking fuel pressure regulator.
Low fuel pressure or running out of fuel.
Vapor recovery system.
Induction system:
Air leaks after the MAF.
Vacuum Leaks.
PCV system.
Improperly seated engine oil dipstick.
EGR system:
Leaking gasket.
Stuck EGR valve.
Leaking diaphragm or EVR.
Base Engine:
Oil overfill.
Cam timing.
Cylinder compression.
Exhaust leaks before or near the HO2Ss.
Co z w/w moze korelowac z klima?
Fura to zetka z 2004 r.