Jako, że moja srebrana Prelude została przyjęta dość miło, przedstawiam wam drugą Prelude.
Auto należy do mojej żony więc proszę nie komentować skrzyni biegów - ma problem z lewym kolanem - swoją drogą uwielbiam jazdę tym autem.

Model: 2.0i-16
Rok prdukcji: 1991
Kolor: Sabrina Grey G68M
Silnik: B20A7 PGM-FI
Skrzynia biegów: automatyczna
Zawieszenie: 4WS, Tokico Blue, sprężyny H&R Race, Ignalls Camber Kit, felgi (17x7 Wolfrace Urban Racer 7, opony Yokohama A539 205/40/17 - wywalone) aktualnie O.Z. Racing F1 7x15 z oponami 195/55/15
Hamulce: Tarcze nacinane Tar-ox G88
Wydech: Full Stailess Steel, polerowany tłunik końcowy, końcówka 100mm - wywalony, aktualnie brand new stock
Wnętrze: czarna skóra z czerwoną nitką - szyta na zamówienie, kierownica 320mm JDM/USDM kosola środkowa
Audio: Sony XRC-8100R (Voice Guide), Sony CDX-616 10 disc CD Changer, głośniki Infinity 6005cs i Infinity 6002cc, jakiś sub w bagażniku
Modyfikacje: przednia podkładka od Accord'a, dolot K&N Apollo

Tak auto wyglądało jak wpadło w moje łapy:




Wnętrze:





To co z tyłu:



Oczywiście wiele trzeba zmienić:
- wymiana wydechu
- pozbycie się dodatkowego obrotomiarza
- wymiana kierownicy
- wymiana bocznych kierunkowskazów na pomarańczowe
- wywalić spoiler - wykonane plus kilka poprawek lakierniczych

Pierwsze zmiany:
Zrobione progi, tylne błotniki, klapa bagażnika (wywalony spoiler) i drzwi pasażera






Z widocznych spraw to zmienione kierunkowskazy na błotnikach i zaporzyczone koła
Koła założyłem w celu sprawdzenia jak się auto będzie prezentowało na mniejszych kołach, jak to wpłynie na prowadzenie się auta, oraz o ile auto opadnie. Ostnia rzecz wzbudzała moje obawy, iż nie będzie można autem normalnie jeździć ale się na całe szczęście pomyliłem
Auto jest dymaniczniejsze, lepiej się prowadzi, łatwiej kręci się kierownicą, nie jest podatne na koleiny, lepiej pokonuje wszelkie nierówności nawierzchni no i prezentuje się moim zdaniem wyśmienicie.

















Czas na drobne porządki w środku
Więc tak wyglądało kiedy się za wszystko zabrałem



A taki efekt uzyskany - brak obrotonierza, brak carbonu na liczniku, polakierowana kierownica



Nowa kierownica



która podległa renowacji i prezentyje się tak



Upolowałem nową kierownicę - niestety brak zdjęć po zamontowaniu



Nareszcie nowe koła



A tak auto wygląda na dzień dzisiejszy. Minął ponad rok czasu jak wpadło moje ręce.
Na zdjęciach jest srebrna Prelude mojego znajomego na stock'owym zawieszeniu - spora różnica

Jak dla mnie to profil opon powinen byc ciut mniejszy. A pozatym, to wzorowo.
Te preludki sa zajebiste
Zajebiste auto, tył w tych modelach jest zajebisty. Widze, że troche modziłeś z felgami bo to chyba 3 komplet - tak od siebie powiem że każdy świetny. Szkoda, że automat Jakieś plany jeszcze??
Koser, plany na pewno jakieś będą - narazie chcę zrobić porządek pod maską
Pierwszy etap tzn. z Rice zrobić Nice już chyba za mną.
Automat musi być - manualne jest sreberko
MarU_, opona taka jest nie bez powodu - najbardziej zbliżony rozmiar do stocku - 5% niższy profil równałby się z chaczeniem niestety wszystkiego - najniższy punkt jest w okolicach 6-7cm nad asfaltem.
Eeeeeee super!!!! Ja zawsze uwielbiałem te kanciaki
Powodzenia w użytkowaniu i proszę o nie dbać i przede wszystkim powodzenia w modowaniu
Fajny klasyczny 3g. Na felunku o mniejszej średnicy prezentuje się o niebo lepiej. Dbaj o furke bo coraz mniej jest ich w tak świetnym stanie na naszych drogach. Powodzenia
na naszych drogach


ale ona nie jeździ po Naszych drogach

Świetny samochód, gratulacje dobrego smaku.
ale ona nie jeździ po Naszych drogach



czasem jeździ