Model: 2.0i-16 SE (Special Edition)
Rok prdukcji: 1991
Kolor: Seattle Silver Metallic YR94M
Silnik: B20A7 PGM-FI
Skrzynia biegów: manual D2L5
Zawieszenie: sprężyny PI, Tokico HP Blue, 4WS
Hamulce: tarcze, klocki - stock, ALB
Wydech: stock (Walker)
Wnętrze: skórzana tapicerka i skórzana kierownica, Klimatyzacja, Cruise Control
Audio: stock głośniki i Gathers CD Head unit i Honda/Alpine Tape unit - narazie wystarczy (słucham dźwięku silnika)
Modyfikacje:
podnośniki do maski - custom,
SS przewód sprzęgła - custom made
Short Shifter 40/40 - custom made,
Podgrzewane fotele - custom,
Gałka Momo,
Ramki na zegarach,
Zmienione podświetlenie - niebieskie LEDs,
Zawieszenie obniżone 40mm na sprężynach PI,
Poliuretanowe tuleje zawieszenia SuperPro
Felgi OZ Racing F1 Cup 7x16 ET37 aktualnie ROTA TrackR 7x16 ET40
Opony Good Year Eagle F1 GS-D3 195/45/16,
Regulator ciśnienia paliwa i wskaźnik B&M Racing,
JDM składane lusterka - podgrzewane,
Pokrywa zaworów lakierowana - czerwona,
Przewody zapłonowe Magnecor KV85,
Ground Wires Updrade - 5AWG (16mm) OFC - custom made,
Rozwiercona przpustnica - Throttle Body - 60mm wykonane przez MaxBore,
Zestaw Bi-Xenon 6000K,
Filtr powietrza K&N - wkładka,
Aluminiowe koło zamachowe Fidanza 3.4kg (Integra),
Stage 3 sprzęgło F1 Racing (Integra),
Konsola pod audio Double Din - custom made,
Mieszek z ramką od Audi TT - custom made,
Dodatkowe zegary - custom made,
..... cdn
Zdjęcia:




































Plany: sam nie wiem ciągle coś się rodzi .....