Przeczytałem regulamin i myślę, że sie nadaje sami ocenicie.

Model: 2.0i-16 SE (Special Edition)
Rok prdukcji: 1991
Kolor: Seattle Silver Metallic YR94M
Silnik: B20A7 PGM-FI
Skrzynia biegów: manual D2L5
Zawieszenie: sprężyny PI, Tokico HP Blue, 4WS
Hamulce: tarcze, klocki - stock, ALB
Wydech: stock (Walker)
Wnętrze: skórzana tapicerka i skórzana kierownica, Klimatyzacja, Cruise Control
Audio: stock głośniki i Gathers CD Head unit i Honda/Alpine Tape unit - narazie wystarczy (słucham dźwięku silnika)

Modyfikacje:
podnośniki do maski - custom,
SS przewód sprzęgła - custom made
Short Shifter 40/40 - custom made,
Podgrzewane fotele - custom,
Gałka Momo,
Ramki na zegarach,
Zmienione podświetlenie - niebieskie LEDs,
Zawieszenie obniżone 40mm na sprężynach PI,
Poliuretanowe tuleje zawieszenia SuperPro
Felgi OZ Racing F1 Cup 7x16 ET37 aktualnie ROTA TrackR 7x16 ET40
Opony Good Year Eagle F1 GS-D3 195/45/16,
Regulator ciśnienia paliwa i wskaźnik B&M Racing,
JDM składane lusterka - podgrzewane,
Pokrywa zaworów lakierowana - czerwona,
Przewody zapłonowe Magnecor KV85,
Ground Wires Updrade - 5AWG (16mm) OFC - custom made,
Rozwiercona przpustnica - Throttle Body - 60mm wykonane przez MaxBore,
Zestaw Bi-Xenon 6000K,
Filtr powietrza K&N - wkładka,
Aluminiowe koło zamachowe Fidanza 3.4kg (Integra),
Stage 3 sprzęgło F1 Racing (Integra),
Konsola pod audio Double Din - custom made,
Mieszek z ramką od Audi TT - custom made,
Dodatkowe zegary - custom made,
..... cdn

Zdjęcia:





Plany: sam nie wiem ciągle coś się rodzi .....
A fotki wnetrza masz?
piekny egzeplaz szcegolnie ladnie wyglada na tych rotach
A fotki wnetrza masz?



Nic szczególnego ale prosze

Jak ja kocham te do bólu proste wnętrza
kierownica po JDM'owej stronie
najs
jedyne co mi się nie widzi to spoiler z tyłu i we wnętrzu te ramki, podświetlenia itp. imho w pełni surowe wnętrze wyglądałoby zdecydowanie lepiej.
powitać prezesa

prelka jak malowana, cukierek
jak dla mnie najładniejsza generacja Prelude...

btw. co to za przełaczniki na kierownicy??

P.S. http://pl.youtube.com/watch?v=vN8fkKMA8vg
najs
jedyne co mi się nie widzi to spoiler z tyłu i we wnętrzu te ramki, podświetlenia itp. imho w pełni surowe wnętrze wyglądałoby zdecydowanie lepiej.



Spoiler zostanie raczej bo jest seryjny, albo raczej nie seryjny - dodatek. Seryjny był w wersji SE.
Wnętrze będzie przechodzić powolne zmiany - zwykły mieszek, inna gałka, zwykłe poświetlenie - ramki na zegarach imitują dostępną tylko na rynku japońskim wersję INX.

Kidler nie prezesuj mi tutaj

Emre, sterowanie Cruise Control
zadbana sztuka, baaardzo fajne daszki na zegary

dobrze pasuje ta rota, moglaby byc ciut ciemniejsza..

blueniebieskie podswietlenie rodem ze startrek - niepotrzebne.. (szczegolnie, ze reszta swieci na zielono)
ramka mieszka i galka - do wymiany!

po co ci sprzeglo stage3?
Fajna pralka stary tak trzymaj
ale czemu rota



Czemu bo mi się podoba i jest dobrą lekką felgą - 6.5kg na 16" to nie jest zły wynik - nie jestem purystą co wydaje fortunę na gadgety. Na rynku jest mnóstwo kopi kultowych JDM'owych felg. Ja osobiście nie widzę w tym nic złego. W zasadzie to nie są kopie tylko repliki - prawa już dawno wygasły.

Skonczcie te alu rozmowy, faktem jest że ta Rota wygląda zajebiscie na tej Pralce
Zajebiste autko

Gratki
superwatek o rocie przeniesiony, prosze trzymac sie tematu


oraz nie doczytalem, ze wnetrze jest w trakcie zmian
nie doczytalem, ze wnetrze jest w trakcie zmian



Spoko - dzięki za użycie miotły
fajnie fajnie podoba mi sie na tych kołekach fajnie sie prezentuje OZy wymiękają