Strona 2 z 41, 2, 3, 4

Miałem juz nic nie zmieniać



Dzięki Gaseb
wszyscy tak mówią xD bardzo smakowity dodatek
Nice
to ja moze podpis zedytuje xD
Chwile posiedziałem w garażu.

Wycieraczka out...



Rozpórka tylnych słupków...

ta naklejeczka tylko mała i kiepsko pasuje...

Twoje auto przekonało mnie do tego koloru, nigdy mi się nie podobał
Exterior.. ciąg dalszy..



Dziękówa Pati
te Bomexowe były lepsze
Ten sezon sobie pojeżdżę na Spoon'owych... bedę zmieniał w zależności od nastoju... Bomexa nie sprzedaje!
no to chyba, ze tak
spoony lepsiejsze.. w kolor je i bedzie pieknie. bomexa pchaj, nie przejmuj sie tym, ze redaktorom gt tak sie podobaly
spoony lepsiejsze.. w kolor je i bedzie pieknie. bomexa pchaj, nie przejmuj sie tym, ze redaktorom gt tak sie podobaly



To że im się podobały to mało mnie to obchodzi... podobają się MI i dlatego się z nimi nie rozstanę
Co do Spoon'a to widze je tylko i wyłącznie czarne, nie pomalowane
w takim razie pomaluj je w czarny.
czarny mat
Ziomki... ale one są w czarnym macie na aucie wyglądają miażdżąco.. dziś założyłem..
ladne te lustereczka, ladniejsze od tych wczesniejszych.
A widac tak samo nic czy troche wiecej??
No i stało się.. noszę się z usunięciem ciemnych folii z szyb co o tym myślicie? (zaznaczam że interior ulegnie z czasem jakiejś tam metamorfozie )..

[ Dodano: 2007-11-21, 01:20 ]
No i stało się.. noszę się z usunięciem ciemnych folii z szyb co o tym myślicie? (zaznaczam że interior ulegnie z czasem jakiejś tam metamorfozie )..



Ja nigdy nie byłem za foliami przyciemniającymi. Nigdy ich nie miałem i nigdy nie będę miał, myślę, że nie będziesz bardzo cierpiał z powodu ich braku :]
No to jak interior ulegnie zmianie to musisz go pokazać ludowi, więc folia out
a ja u siebie mam najasniejsza folie jak sie da i mi sie to podoba. Widac z zew wszystko ale za taka lekka mgielka.
Druga strona to taka ze 7 gen z "normalnymi" szybami wyglada jak autobus.
To chyba zerwe... bo jakoś mi sie już to znudziło... No i to była ostatnia rzecz której mogła się czepić władza
No i to była ostatnia rzecz której mogła się czepić władza

no tak bo pewnie wydech masz cichy
a brak wnętrza?
zaznaczam że interior ulegnie z czasem jakiejś tam metamorfozie

a brak wnętrza?



To mogą sie czepić braku kanapy i boczków??

[ Dodano: 2007-11-21, 18:19 ]
To mogą sie czepić braku kanapy i boczków??


no niestety mogą bo samochód masz zarejestrowany na 5 miejsc Długi zawsze ściemniał, że wozi paczki w firmie kurierskiej

no to ja jeszcze zapodam jakieś zdjęcia z Ulęża


mogą się odpierdolić, bo jak masz vana na 7-9 osób i wyjmiesz tylne fotele żeby przewieźć kanape to co? zabierają dowód?
już jest to uregulowane tylko pałki nie mają pojęcia o świeżych przepisach.
Poglądowa fotka przed snem zimowym. Lusterka już na swoim miejscu, loteczka założona, usunieta tylnia wycieraczka i Soshinoya na tylnej szybie za którą dziękuje CMQ.
Lepsze foty już z performensowymi gratami wrzuce jakoś na wiosne.

a jakie performensowe graty bedziesz miał?
Tłumik końcowy DTM Stajl
rząłdzisz
zdjecie z czarnymi paintowymi modyfikacjami tez rzadzi
Zmieniłeś lusterka na lepsze
...a co to za felgi takie ciapowate mi najlepiej podchodzi ten emblemat "1.4i"
Dokładkę trysnąłem w mat. Wg. mnie lepiej. (wyrażniej widać w pełnej rozdzielczości po kliknięciu na obrazek)

to progi tez w mat ziomku!
Wszystko ładnie, pięknie ale zderzaczek tez mógłbyś trysnąć
zarówno przedni jak i tylny
zderzaki na czarno? yyyyyy? xD
nie, na niebiesko...
Jeśli chodzi o listwy w zderzakach to zostają czarne bo nie lubię wszystkiego mieć w kolor.
A progi maja teraz mniej więcej strukturę dokładki bo wcześniej dokładka była zbyt błyszcząca w stosunku do progów
bardziej chodziło mi o to, żebyś naprawił zderzaki bo psują efekt zajebistości tego samochodu.
Zderzak jest już naprawiony. Teraz tylko trysnąć odrobiną lakieru
aaaaaa no to gitarra
To zrob jeszcze ładne zakole nad wydechem bo to też dość średniawo wyglądało - no chyba, że już wszystko ogarnięte
Troche stafu.
Ogromne podziękowania dla Gaseba za szybkie i sprawne ogarnięcie gratów.







widze ze Teiny sie modne robia
gratuluje
Zieleń Tein'a nigdy nie odchodzi do lamusa
Gratki udanych zakupów Tomac-chan
wieczorem zrobie Ci aktualizacje tematu
wieczorem zrobie Ci aktualizacje tematu



tomac, daj pare naklejek, przylepie na swoje bilsteiny

przyjemnie jest ogladac jak skoczyla jakosc i klasa gratow, ktore ludzie montuja do samochodow!
TEIN , wow super
...masz podkop do jakiegoś banku czy jak? same super graty i tu koleiny,
I jeszcze:

to by było na tyle w sprawie świętego mikołaja
Widzę, że wątek o kolektorach okazał się owocny Gratuluję nowych gratów
edelbrock -



a zawias taki pospolity...
oba kolektorki zajebiaszcze, sam bym takie wybrał do B serii
uosz fak! odrazu z przepustnica!! pojechales tomac, nie ma co!

ale kolekture to czeba bylo lyknac jakis nierdzewny hajtech stajla e-gay shit
Oficjalnie chciałbym podziękować Ptaiemu za powyższy staf. Gdyby nie tacy ludzie jak Pati czy Gaseb to o takich gratach mógłbym jedynie pomażyć Pozdro.

[ Dodano: 2008-01-13, 12:31 ]
FullProfi wyglada ten kolektorek Edelbrocka!

A jaka to przepustnica? 68 czy 70mm?


A jaka to przepustnica? 68 czy 70mm?



68
ladne rok zaczynasz gratuluje oby tak dalej.
Jakie sa mniej wiecej przyrosty po takim kolektorze dolotowym??
Zobaczymy po strojeniu

A tymczasem foto samej przepustnicy.


Zacna, wygląda jak wielki garnek ze szkolnej stołówki
Mocy pewnie wiele nie przybędzie, ale reakcja na gaz będzie masakryczna.
reakcja na gaz będzie masakryczna.



Tego się właśnie spodziewam
Jaką średnice miała seryjna przepustnica?
60
performance graty, że hej!
Już sama naklejka na przepustnicy mówi wszystko "POWER"
Hondata HeatShield.
Podziękowania dla chłopaków z SSG za szybką i sprawną wysyłkę mi tego ustrojstwa

bardzo przydatne ustrojstwo.
przed zamontowaniem u siebie po jezdzie ssacy byl tak goracy ze nie mozna bylo go dotknac, a po uszczelce po nawet neizlym upalaniu sprzetrzeta normalnie mozna bylo go dotknac
Graty założyłem... różnica jest diametralna!!! zapierdala dużo lepiej jak seria.. jeszcze tylko strojenie Dobra... ide se pojeżdzić...

PS: jak puszczam gaz to na każdym biegu chodzi jak Boxer 4-1 robi swoje
Graty założyłem... różnica jest diametralna!!! zapierdala dużo lepiej jak seria


...cieszy mnie to jak malego pieska pchelki
jade do Radomia na przejazdzke
Po jazdach testowych mogę stwierdzić że uszczelka Hondaty spisuje się idealnie. Kolektor ssący łapie tylko delikatne powierzchniowe ciepło z otoczenia w komorze silnika... natomiast nic się nie nagrzewa od głowicy!!!
dobra wiadomosc! moja uszczelka w drodze
tomac kiedy masz urodziny? kupie ci jakis ladny korek wlewu oleju
za tydzień w piątek... adres znasz
Co Ty chcesz od różowego Spoona? To, że napisy są skręcone w drugą stronę nie przeszkadza przecież w byciu fajnym...no bo chyba nie chodzi o sam kolor?..

Na serio to czekam na wynik strojenia, okolice 190KM powinny się pojawić. No i może jednak ogarniesz temat dokładek, bo wg mnie na aucie pojawiło się zbyt dużo czarnych elementów.
Wykresik powinien się pojawić w piątek

[ Dodano: 2008-02-04, 00:08 ]
A ja czekam na jakas ladna sesje i foty w duzej rozdzialce
Tein już siedzi Na dniach opuszczę przód jeszcze o centymetr



ladnie to wyglada. A ile cm/mm od dolu masz ustawione (chodzi mi o te odleglosc )??
noi jakie wrazenia?
tein ss jest miękki. na najmiększym ustawieniu taka przyjemnie sprezysta seria. na najtwardszym, nawet nie bardzo trzęsie. ładnie wybiera nierownosci. na ulice super.
tein ss jest miękki

hm moze to i dobrze, jest szansa, ze troche pojezdzi na polskich drogach. Juz nie moge sie doczekac az zaloze swoj zestaw
zmień dokładke przód na Sir-a będzie lepiej
zmień dokładke przód na Sir-a będzie lepiej



o, i ja bym się jeszcze pozbył tych Advanów. Do niczego nie pasują. A gleba ładniutka.
bardzo fajne auto
propozycje kolegów wyżej trafne

o, i ja bym się jeszcze pozbył tych Advanów. Do niczego nie pasują.



Jak to nie... do opon
bardzo ładnie się prezentuje
Co do samych wrażeń z jazdy to baaaardzo miło jestem zaskoczony. Myślałem że będzie beton a tu kurde stosunkowo komfortowo. Jeżdziłem kiedyś na KW Variant2 i śmiało stwierdzam że jeśli chodzi o ulice to KW dzieli przepaść od Teina na niekorzyść tego pierwszego. Na ulice Tein to wymarzony zawias (wg. mnie).
W końcu tył wyglada jak trzeba. Koniec z PyroWozem

Idealna opcja na PL drogi
się odezwał Advan



nie jestes na czasie Adaś, moje już mi się znudziły
Jak to nie... do opon

do czyich opon?
siadła cacy, wygląda hot
Suche cyfry: 189KM i 185NM BEZ STROJENIA ... przyrost 20KM
Krzywe na wykresie bardzo piękne... bez żadnych niepotrzebnych załamań..
Zobaczymy co wypluje po strojeniu
pięknie...
rewelacyjny wynik ! gratulacje
a nie mowilem ze bedzie 190KM
dobre graty z dobrej ręki
Krzywe na wykresie bardzo piękne... bez żadnych niepotrzebnych załamań

no.. w sumie to gdyby nie to, ze w tym silniku vtec slabiej atakuje - to kreski sa prawie identyczne jak u mnie.. a to "tylko" c4 + bolt-ons.. naprawde super wynik!

a do tego live wyglada duzo lepiej niz na fotach.. nie razi ta ilsoc "czarnego".. jest spoko! tak trzymac
dobre graty z dobrej ręki



Nono.. ten wynik to Twoja zasługa Ziomie

[ Dodano: 2008-02-08, 23:14 ]
no to pieknie, teraz tylko hondatka i hej banana
Trochę wiosennych fotek









dobra uliczny fajter

wszystko ładnie, pięknie skomponowane i super dokładka
i jak zwykle super zamalowane tablice
i jak zwykle super zamalowane tablice

tomac zrob cos z tym bo wyglada to fatalnie!! na czas fotek naklej cos na rejestracje skoro nie chce ci sie bawic w ladne czyszczenie.
ale ale.. trzeba tomaca pochwalic, ze w koncu sie zebral i zrobil zdjecia ciekawsze niz "a, zejde na dol, strzele ze 2 foty"
ale ale.. trzeba tomaca pochwalic, ze w koncu sie zebral i zrobil zdjecia ciekawsze niz "a, zejde na dol, strzele ze 2 foty"



Hehehe.. dziś się starałem

[ Dodano: 2008-02-09, 21:01 ]


[ Dodano: 2008-02-09, 21:01 ]
Fajne te blachy... może sobie kupie
Swietnie sie prezentuje na nowym zawiasie to co pod maska zobowiazuje... ...pamietam,ze chciales zedrzec folie z szyb-co?to ja bym polecal zostawic tak jak jest i nie zrywac-super sie wszystko komponuje.
na 8 zdjęciu jakiś bandzior sie za Tobą skrada, zrobił Ci krzywde?

profi zdjęcia a malowanie rejestracji dalej kuleje
pobaw sie troche jakims prostym programem graficznym

zajelo mi to 1 minute:

świetny klimat zdjęć. troche obróbki i zabawy kolorami i beda jeszcze lepsze zdjęcia.
fotki maja bardzo fajny klimat, miejsce jest swietne, ale wykonanie zdjec kuleje. niepotrzebnie odpalana lampa i brak obrobki w fotoszopie wylazi na wierzch.. te zdjecia moglyby byc DUZO lepsze + zamazane tablice wolaja o pomste do nieba
No co Ty gadasz?
Maskowanie tablic to jego znak rozpoznawczy
na takie miejscówy sie jedzie ze statywem.
na takie miejscówy sie jedzie ze statywem.



Byłem ze statywem, a czas naświetlania zdjęcia trwał około 2 sekundy

[ Dodano: 2008-02-13, 12:51 ]
Fajnie wyglądają lustrzane napisy i kierownica po prawej
Auto bardzo ładne, troche przegięcie z ilością naklejek na przednich błotnikach, ale po za tym wygląda sympatycznie
czas naświetlania zdjęcia trwał około 2 sekundy

poza czasem jest jeszcze duzo innych rzeczy na moje oko, to te foty sa przepalone.
Markos... ja się dopiero uczę i sie nie znam... i myślę że jak na takiego niedzielnego "fotografa" niskiego szczebla jak ja to naprawdę nie ma tragedii..

PS: liczę że Ty zaskoczysz nas jakimiś ciekawszymi fotkami i że foty będziesz robił osobiście a nie poprosisz znajomka co ogarnia lustrzankę
mowie tylko o tym, co zauwazylem, ze nie jest fajne i podpowiadam, zebys nie wrzucal zdjec prosto z aparatu, tylko je obrabial. duzo na tym zyskaja. nie gnoje cie, tylko mowie, co mozesz zrobic lepiej, zeby foty byly lepsze. to chyba roznica..

o profi sesje napewno poprosze kogos, kto zna sie na tym lepiej ode mnie..

znajdz mi inne, lepsze miejsce - zrobie lepsze zdjecia do wyszukiwania miejscowek daru nie mam. nie wiem gdzie mozna pojechac i pyknac naprawde fajne foty
A mi się fotki podobają, szczególnie jak na amatorską robotę. Fajnie jak wszystko jest profi i ogólnie naj... ALE myślę, że Tomac miał też sporo frajdy robiąc samemu fotki, bawiąc się jednocześnie swoim hobby i aparatem
podpowiadam, zebys nie wrzucal zdjec prosto z aparatu, tylko je obrabial.



A jaką masz pewność że ich nie obrobiłem delikatnie??
Myślę że jest to też kwestia różnicy monitorów (i ich ustawień) na których oglądamy bo jedne są jaśniejsze inne ciemniejsze.

[ Dodano: 2008-02-13, 14:56 ]
A jaką masz pewność że ich nie obrobiłem delikatnie?

nie mam zadnej, ale dla mnie wygladaja jak surowizna z aparatu. do tablic mozesz uzywac smudge tool, albo pobierac kolor z bialej czesci tablicy i zamalowywac numery na bialo. mozna tez pokusic sie o wyciecie jakiejs jednej cyfry/litery i sklonowac ja na wszystkie miejsca - to tez fajnie wyglada, ale wymaga wiecej roboty (mi sie nigdy nie chce, zawsze rozmazuje przy uzyciu smudge).
Amen
trochę się pobawiłem



świetne auto, mega miejscówka !
Dobra... chyba zaraz ja się pobawię z jakimś programikiem... świetna obróbka Yarko
Kacik fotografa normalnie
ja bym mile widzial u Ciebie bialo czerwone lampy i w dol z nim!!
Auto mega fajne a i fotki ciekawe
Gratuluje
i w dol z nim!!




Jest na gwincie, tylko podłoże nad wyraz nierówne i różnie się ustawiały koła
ale to chyba nie jest max ustawienie co mozna zbic??
i następne...

ale to chyba nie jest max ustawienie co mozna zbic??



Na stronie 37 jest pokazane jak na równym dupa siedzi

[ Dodano: 2008-02-13, 19:39 ]
w dol z nim!!

ale te nasze samochody robi sie do jezdzenia.. przy okazji fajnie jak sa troche nizej, ale to nie za bardzo jest tak, ze im nizej tym lepiej..

tomac ucz sie od jarka obrobki zdjec
Tomac spoko, mogę wszystkie foty Ci obrobić, tylko musiałbyś mi przesłać surowe pliki prosto z aparatu ( w dużej rozdzielczości )

Boze pozdejmuj te nalepki......
Boze pozdejmuj te nalepki......




Widze ze Tomac urosl do rangi Boga dla niektorych
ej, ale boski jest ten 6 gen... jak dla mnie najładniejszy EJ/EK w Polsce...

zdejmij tylko te advany!
Fura kozak, szkoda tylko, że na przedostatnim zdjęciu, dość mocno przepaliłeś niebo. Lepsza jakość do tego, lekko wyprostować i jak znalazł na tapetkę
To chociaż Tein'y bo to na prawde ni chu tam nie pasuje...
Ale się uczepiliście tych naklejek Rozwiewam wątpliwości: nie zdejmuje żadnych naklejek .
To co panowie - zrzutka na paliwo i jedziemy zerwać?
no tak mysle.. tein nie wyglada, advan nie pasuje.. to kiedy wyjazd?
Kiedyś z tego wyrośnie
Kiedyś z tego wyrośnie




[ Dodano: 2008-02-15, 19:53 ]
tak, zdecydowanie! ale moze nie w tym watku?
Markos... mam pisać co w Twoim EG nie pasuje??


Markos

Turbo? Będzie?
czy zostajesz i bawisz sie w NA?



Ten sezon na pewno NA... co do przyszłości to czas pokaże
Przech chwila widzialem kolo instytutu lotnictwa.
Dziwnie brzmi jak wolno jedzie.
Pozdro
no to chwalimy się ile pękło po strojeniu i jak wygląda wykres
Tomac podobno zajebiście zadowolony
192KM przy 8176 rpm
185Nm przy 5930 rpm.

Filmik z hamowni prześlę niebawem.

Ogromne podziękowania dla 'Em Engineering' za profi podejście do tematu. Autko jeżdzi lepiej jak przed strojeniem.
wartosci max minimalnie podskoczyly.. wazniejsze sa zmiany przebiegow - duzo udalo sie poprawic, czy raczej kosmetyka?
spoko wyszlo teraz przydalo by sie wycisnac jeszcze te 8 konikow
spoko wyszlo teraz przydalo by sie wycisnac jeszcze te 8 konikow



Wszystko z czasem

[ Dodano: 2008-02-22, 17:33 ]
gratsy! kiedy atak na 200+? mysle ze wałeczkami i dostrojeniem byś przeskoczył. a potem kolejny atak na 220+ tłokami z ITRa
gratsy! kiedy atak na 200+? mysle ze wałeczkami i dostrojeniem byś przeskoczył. a potem kolejny atak na 220+ tłokami z ITRa



Fajnie jakbym miał nieograniczony budżet
Ale pewnikiem wcześniej czy póżniej zaatakujemy te 220 NA
trzymam kciuki. rozumiem ze jakis podstepny plan juz masz? czy mam ułożyć?
czy mam ułożyć?



Wstępnie bym poprosił ale na GG/PW
hyhy
Właśnie wróciłem z garażu. Poszedłem sprawdzić jak tam stan oliwy na bagnecie po dzisiejszym upalaniu na rolkach. Otóż na bagnecie nie ubyło ani milimetr oliwy
gratuluje wyniku
no trochę Cię z tą oliwą nastraszyliśmy

no trochę Cię z tą oliwą nastraszyliśmy




Nono... na szczęście nic nie ubyło... bo upalane było po całości... hehe
Wynik bardzo fajny, wiedziałem o nim jak tylko Yarek wrócił do domu no ale nie chciałem zdradzać.
Ciekaw jestem jak wyglądaja kreski.
Tomac musze przyznac ze fotos powalily mnie na kolana!!!!
a pozatym pucuj się jakoś jak wpadasz do Warszawy to jakiegos spocika ogarniemy
no pieknie gratuluje, teraz tylko wykres zapodaj co by zobaczyc jak srodek wyglada
Aaahhh to NA prawda Jaqb, ? nie to co te sztuczne.
a pozatym pucuj się jakoś jak wpadasz do Warszawy to jakiegos spocika ogarniemy



Nono... będę częściej gościł w tym sezonie

[ Dodano: 2008-02-22, 22:08 ]
to wkoncu hondata czy cromem stroiles??
bo na poczatku mowiles ze s100.
Crome... to samo co S100 tyle że za pół ceny Hondaty.
... marketing ...
wynik bardzo fajny dawaj wykres .... bo ludzie ciekawi przebiegu momentu
w odpowiedzi na twoje pytanie mati:



I jeszcze jedno foto... a co...

jak ładnie zasłoniłeś tablice
Jaki przebieg momentu
bardziej plaski niz w dizlu
Po uwzglednieniu bledu obrotomierza wychodzi piekne 202Nm
modne ostatnio te kalkulacje momentu na podstawie przeklaman obrotow

nie prosciej bylo przeskalowac wykres na komputerze hamowni i zapisac go z wlasciwymi wartosciami?
...moim zdaniem,ważniejszy jest teraz problem tarcz antyrakietowych,a to co tu sie pisze itd.to tylko uciekanie od tego tematu ...żarcik taki
...helouuu!!!
ps.Tomac gratki za wyniki i całokształt
...moim zdaniem,ważniejszy jest teraz problem tarcz antyrakietowych,a to co tu sie pisze itd.to tylko uciekanie od tego tematu ..



hehe.. skąd my to znamy
po wykresie widać że strojenie dało i to wsumie w każdy zakresie, w jednym mnie w drugim więcej ale wszędzie dało

200 koni w b18 NA coraz bliżej

200 koni w b18 NA coraz bliżej



Narazie starczy to co jest

Muszę ogarnąć rurę dolotową ze zderzaka bo ma za dużo zakrętów i chyba całkowicie zabuduję stożek. Taka tam kosmetyka.
Po uwzglednieniu bledu obrotomierza wychodzi piekne 202Nm

przypomne tylko:
189KM i 185NM BEZ STROJENIA

mam rozumiec, ze udalo sie wypracowac +17Nm, a moc ledwo pierdnela? czy powinienem przyjac, ze wykres przed strojeniem tez byl zle przeskalowany i powinno tam byc cos lekko ponizej 200Nm, ktore potem dociagnelo sie strojeniem do 202Nm?

przy jakich obrotach bylo seryjne odciecie, a przy jakich jest teraz?

da rade zamiescic wykresy przed strojeniem i po strojeniu z wlasciwymi obrotami odciecia?

dla wyjasnienia: nie, nikogo i niczego nie atakuje, nie szukam zadnej wojny. jestem poprostu cholernie ciekaw w jaki sposob c4 ze zmienionymi kolektorami wyprodukowalo taki moment.
Muszę ogarnąć rurę dolotową ze zderzaka bo ma za dużo zakrętów i chyba całkowicie zabuduję stożek. Taka tam kosmetyka.


...a nie lepiej zainwestować w jakiś porządny CAI ? czy to bez różnicy ?
długi kolektor ssący. choć z drugiej strony ciężko jest przeskoczyć moc. na ogoł moc=moment.
Markos PW.
Zanim polecę w OT, gratuluję Tomacowi bardzo ładnego wykresu Zmieniła się jakoś reakcja na gaz, w stosunku do tego, co było wcześniej?

A teraz odnośnie pomiarów i wartości Nm:

Skoro opony i skrzynia biegów były te same podczas obydwu pomiarów, to aby mieć porównanie przed/po obydwa wykresy powinny być wyskalowane wg tego samego przełożenia (bez znaczenia czy precyzyjnie dobranego czy na oko, ale musi być TAKIE SAME dla obydwu wykresów), a nie do obydwu dobierane na podstawie punktów odcięcia.

P.S. To jest tylko pomiar z podwoziówki, więc wartość momentu nigdy nie będzie "rzeczywista".

P.S. 2 O ile się nie mylę, to na tej samej hamowni prawie seryjny ITR miał 220 Nm , czyż nie?
Crome... to samo co S100 tyle że za pół ceny Hondaty.



Ladny wykresik, naprawde fajny wynik jak na taki stage.

ps- jesli niewiesz ile mialbys na hondata S100 to nie nalezy pisac ze to to samo

a jesli na mysli miales to, ze obydwie modyfikacje robią to samo tzn. rev.limiter,vtec, paliwo , zaplon,

to mozna napisac uberdata<crome<hondata<AEM<Autronic<Motec i wiele innych

jakieś rożnice procz ceny? chyba nie...
O ile się nie mylę, to na tej samej hamowni prawie seryjny ITR miał 220 Nm

kluczem do tego wyniku jest slowo "prawie"..

em, nigdy nie przypuszczalem, ze moje b18c6 "tez ma (...) wiekszy moment obrotowy i to pewnie wiecej niz 200Nm"
kuczem do tego wyniku jest slowo "prawie"..



a jak wiadomo "prawie" robi wielką różnicę

gratki wykresu


a jesli na mysli miales to, ze obydwie modyfikacje robią to samo tzn. rev.limiter,vtec, paliwo , zaplon,

to mozna napisac uberdata<crome<hondata<AEM<Autronic<Motec i wiele innych

jakieś rożnice procz ceny? chyba nie...



Dokładnie o to mi chodziło

[ Dodano: 2008-02-25, 16:10 ]
em napisal, ze po przeliczeniu (to juz drugi wykres, na ktorym cos trzeba przeliczac) wychodzi 200Nm, co dla mnie oznacza, ze odciecie na wykresie nie pokrywa sie z odcieciem rzeczywistym.

typowy efekt placebo...

W CTR tylko troche odczuwa sie roznice przed ecu i po

gdzie roznice siegaja 30KM i 40NM w srodkowym zakresie.
Mocy maksymalnej prawie wogole sie nie odczuwa mimo ze jest wyzsza o 10-15KM

a tu mowimy o 2-3KM, tyle to zmienia sie moc silnika w zaleznosci od temperatury zasysanago powietrza na hamowni podczas pomiaru....

nie robcie sobie jaj z powaznych rzeczy

ale coz... niektorzy to poprostu czuja pod noga.
Mam wrażenie, że takimi komentarzami psujemy niektórym zabawe.... Grunt, że niektórzy mają na tyle dobry marketing/gadane, żeby sprzedać gówno na kiju

eM - drugi Twój strojony samochód i znowu te same wątpliwości. Mydlenie oczu rozciągnietymi wykresami, przeskalowanymi obrotami i innymi dyrdymałami. Przyznaj się - obniżyłeś VTEC i może ująłeś troche paliwa na ostatnich 300rpm? A może poprostu nie ma jakiegokolwiek sensu stroić samochodu po takich modach? Bo patrzac na wykresy to oprócz momentu załączenia VTECa to mógł wystąpić efekt motyla i stąd przybyło pare KM/nM więcej
nie wiem do czego odnosil sie tomac. w ogole niewiele z podanych informacji wynika. przed strojeniem 189 koni 185Nm. po strojeniu 192 konie 185Nm. tyle widze z danych przytoczonych przez tomaca i na wykresie. wiecej nic nie widze, tylko czytam, ze te 185 to tak naprawde 200+ i ze moj silnik tez ma napewno 200+, a wszystkiemu winien obrotmierz, ktory zawyza (no ale o tym wszyscy hondziarze doskonale wiedza, wiec to nie nowosc). no to ile tej koniomocy tak wlasciwie bylo, ile przybylo i skad w b18c4 ponad 200Nm bez doprezenia?
ps- jesli niewiesz ile mialbys na hondata S100 to nie nalezy pisac ze to to samo



czy ma ktoś wgląd do jakiegoś wykresu c4 z takim samym lub podobnym stage-em co ma tomac i wystrojonym s100 ? zastanawia mnie jaka była by różnica..
i mimo stosunkowo twardego zawiasu


Tomac, nie oszukuj sam siebie i nie wciskaj ciemnoty innym: zawias masz miękki a nie 'stosunkowo twardy'. Taki to może być SuperStreet skręcony na maksa a nie Basic.
A po drugie: za takie strojenie dałeś siedem stów(albo i więcej) ? za ten ledwo przesunięty punkt VTEC'a? IMHO pieniądze wyrzucone w błoto.

Nie ma co się brandzlować wywaloną kasą jeśli nie ma z niej wymiernego efektu.
czy ma ktoś wgląd do jakiegoś wykresu c4 z takim samym lub podobnym stage-em co ma tomac i wystrojonym s100?

to akurat kompletnie nic nie zmieni. to ten konkretny samochod trzebaby wystroic hondata, zeby miec jakies porownanie.

ja tam juz sie wyleczylem z crome. raczej trwale.

skad w b18c4 ponad 200Nm bez doprezenia?



Umiesz czytać? Kilka postów wcześniej miałeś odpisane.
I nie pisz więcej bo z twoich postów bije kompleksami na kilometr. Fakt jest taki że moje C4 dysponuje lepszymi parametrami w całym zakresie niż twoje palące hektolitry oleju C6 i jakoś musisz się z tym pogodzić
Tomek - przedwczoraj żeśmy rozmawiali na ten temat. markos pyta rzeczowo, ty jedziesz do niego osobiście.
Czy silnik Markosa to jest Markos?? Pati.. przeczytaj coś dokładnie a potem komentuj
silnik markosa nie jest markosem. ale przystawki o kompleksach i docinki osobiste już są markosem. widzisz różnicę?
Możemy tu nie śmiecić?
czy rzeczowe i konkretne pytania rozumiesz jako śmiecenie?
tym razem Ci nie odpuszczę bo zmarnowałeś moje dwie godziny na gadkę, jak sie okazuje, o kant dupy potłuc.
ludzie zadaja pytania techniczne a ty jedziesz po wszystkich dookola ze sa debilami. Ty smiecisz i Ty zaczynasz pyskówki.
tomac, chyba masz problem ze zrozumieniem tego, co sam napisales.

maly ps. do wczesniejszego twojego postu, w ktorym takze nieudolnie starales sie mi dokopac - twoje b18c4 obecnie odcina przy 8300 (nie, nie wyssalem tego z palca, przekazal mi to Em), czyli nie tyle, co widac na wykresie. kazales mi szukac tej odcinki wlasnie na wykresie, byla to wiec mocno chybiona wskazowka. nie blaznuj kiedy ktos zadaje konkretne pytania. jesli nie znasz na nie odpowiedzi, badz tez nie chcesz jej udzielic - poprostu nie pisz.

pati uprzedza. ja uprzedzam. albo na temat, albo nie piszesz nic.
a ty jedziesz po wszystkich dookola ze sa debilami.



To ja koleżko Tobie nie odpuszczę. Na kogo i kiedy tak napisałem?? Daj cytat a nie piszesz pierdoły i próbujesz oczernić. Powtarzam.. daj cytat kiedy na "tych wszystkich" żle pisałem!!!!!
WTF się tu dzieje? Panowie chill out!
A z tobą Markos oficjalnie kończę rozmowę (internetową)
Tomac - albo udajesz głupka albo jesteś. Nie wiem jeszcze. Na pewno nie potrafisz czytać ze zrozumieniem albo rozumiesz tylko tekst dosłowny.
Kilka osob sie pyta co i jak (technicznie), a ty wyjeżdżasz w ripoście że srelemorele, że sie nie znacie i że moje jest najlepsze i uderzasz do nich osobistymi przycinkami.
Dostajesz proste techniczne pytania. Albo udzielasz na nie technicznych odpowiedzi, bo wiesz, albo nie odpisujesz bo nie wiesz albo Ci sie nie chce. Krótka piłka.
Tomac - albo udajesz głupka albo jesteś.



Przegiąłeś Pati... życzę powodzenia
widze że rozmowy na argumenty nie potrafisz prowadzić.
Niczym wenezuelska telenowela. Wyluzujcie...
no dobrze, fajnie, superek. wszyscy sie juz wypowiedzieli, a ja mysle, ze temu watkowi pomoze lock na kilka dni...

nie zrobie tego jednak, poniewaz zdaje sie, ze niechcacy jestem "strona" w tym pseudokonflikcie. niech zrobi to ktos inny, pliz..
nie, nie. pozwólmy Tomkowi, żeby odpowiedział na zadane mu techniczne pytania.
Tomac, nie jestem stroną w tym konflikcie (i patrząc na ostatnie strony posta Pati i Markos też nie są) więc proszę uwierz mi że niepoważnie podchodzisz do sprawy. Ogranicz się do odpowiedzi na merytorycznie zadane pytania natury technicznej a wszelkie komentarze osobiste i wycieczki sobie odpuść. Bardzo Cię o to proszę, dobrze? Na Ci Ci warny, kwaśna atmosfera czy kwarantanna, tocz rzeczową dyskusję i po krzyku, potrzebujesz ochłonąć - wróć do topicu jutro i szafa gra.
Widze ze zrobił się tu ostry młyn i mocne słowa takze pod moim adresem.
Odciecie zaplonu jest ustawione na 8300obrotow (8350dokladnie).

Ogromny balagan zrobil sie takze z powodu kwestii sugerowanej przezemnie korekty momentu obrotowego - jesli to az tak wielki problem jutro pofatyguje sie do MG aby sam to skorygowac na hamowni - napewno sie podziele wynikiem. Nie sadzilem ze taka uwaga
wywola tu takie konsekwencje. Mam nadzieje ze kazdy wie ze jezdzimy mocą a nie momentem. Dodam jeszcze ze wiekszosc hond z tego forum ma zanizoną wartość Nm na hamowni co mnie czesto wkurza gdy słysze od posiadaczy innych marek ze hondy nie maja momentu, stad zawsze zwracam uwage na zle wykreslony moment.
Na efekt koncowy mocy max oraz jej przebiegu nie ma wplywu czy moment jest zawyzony czy zanizony i obrotych rozciagniete - takze argument ze konfabuluje i ubarwiam sobie wyniki wlasnej pracy dla mnie jest mocno chybiony.

Co do zmian po strojeniu - napisze jeszcze raz ze bardzo wazne jest aby zrozumiec ze pierwszy wykres kreskowany nie jest tym ktory byl zdejmowany X czasu temu i bylby dobrym odnosnikiem. Jest to wykres juz po mapie bazowej ktora dla Tomaca zostala przygotowana i ten proces takze jest czescia strojenia.
Za to odnioslem zmiany do poprzedniego hamowania Tomka gdzie hamownia wypluła 189koni.
Z wklejeniem porownania wstrzymam sie jednak do czasu gdy bede mial wiecej danych - wykresy sa bardzo rozskalowane graficznie(w obu przypadkach aparat) i po wyprostowaniu z jednej strony moge je ustawic pod siatke a z drugiej na charakterystyke silnika - poniewaz nie wiem jak operator hamowni ustawil obroty i jaka byla odcinka.W obu przypadkach z roznic jestem zadowolony.
Takze tu prosze o chwile cierpliwosci az otrzymam wykresy od MG.

Mam nadzieje ze cala tutejsza zadyma nie ma zwiazku z innymi komercyjnymi uslugami strojenia, bylbym niemile rozczarowany.
Jednak dla glodnych porowniania uberdaty,crome, crome pro , ectune i hondaty bez problemu zrobie taki test.
uuuhuhu ale się tu działo

To może pogratuluje strojenia i przebiegu momentu

o ki chuj tu chodzi bo nie czaje wezcie sie w garsc i piszcie o furmankach a nie moja ma tyle kuca, a moja tyle, a twoja to z dupy bo ma ze 3 mniej od mojej... przeciez to do niczego nie prowadzi Tomac spoko fura

Szacunek!!
Jakby ktoś był chętny to z przyjemnością przedstawię moją rozmowę z Markosem na GG jak odradzał mi strojenie u Dominika przytaczając dziwne, gdzieś tam zasłyszane argumenty. Mam ją zapisaną. Zainteresowanych zapraszam na PW.
WOW no to ladnei markos ladnie...
miales argumenty zeby mowic komus zeby nie stroil u dominika fury??
ciezko znalezc cos zlego na googlach na temat dominika i jego strojenia.
ale zapomnialem www to twoj domek

Jeszcze jeden osobosty podjazd do kogokolwiek tutaj i będziemy rozmawiać inaczej
Dosyć tego. To nie miejsce na zapisy na dzielenie się prywatną korespondencją! Chcesz to ludziom wysyłać to pytaj się ich o zgodę/chęć poza tym forum. Warny dla offtopujących i wrzucajacych osobiste przytyki - proszę uprzejmie.
a ja na to wszystko
Może poproś redaktorów GT



śmiechu śmiechu ale ja naprawde jestem mega ciekawy wyniku, ponieważ dużo osób albo żyje w niewiedzy czym jest jeden i drugi program i nie zna jego efektywności w działaniu albo naprawde jest tu jakaś różnica, tylko jaka..?!?!.. słuszne argumenty a nie paplanie o bananie..

może faktycznie jakiś brukowiec podjoł by się wyzwania i wystestowanie dwóch programów corme vs hondata

najgorsze że każdy porównuje strojenie hondatą k20 (przyanjmniej czytając ten topic tak to wynika... ) i corme b18 .. to chyba bzdura, bo sądze że wystrojone k20 cormem (teoretycznie oczywiście, bo wiadomo że technicznie nie wykonalne..) i hondatą dadzą podobne wyniki - przecież to są tylko programy a operuje nimi człowiek ...
ale można za to porównać wyniki strojeń dwóch B16A1 na Hondacie i Cromie. Na jednym około +10KM, na drugim ~+2KM. Oba auta praktycznie stock. Dla mnie różnica oczywista i raczej nie jest to różnica w softwere'rze...
ale takie rozwazania to moze we wlasciwym temacie?
temat jak najbardziej odpowiedni

sie zaczeło to trzeba tak skończyć aby każdy wzioł z tego nauke a nie tylko pare naście postów do kolekcji

fawor podaj dokłany przykład które b16 i przynajmniej wykres, bo napisać takie rzeczy to każdy może

crome b18c4 + 5 koni, hondata +-3 konie... czy to ma sens ?
jest temat: hondata czy crome w technicznym
moze tam co?
lepiej hondata czy crome,bre,uberdata,ectune i turboedit, bedzie bardziej merytorycznie imho.
ale takie rozwazania to moze we wlasciwym temacie?



toczą się od dłuższego czasu, co powinno być bodźcem dla zarządców, żeby je wydzielić

carlose, mój przykład opiera się na A1 użytkownika z crx.info ( już nie pamiętam nicka, chyba Endrju ):
http://ecu-performance.co...rojects/page/4/

i chociażby ee9 izzy'ego.
to jest zły przykład z tym crx-em
Dlaczego?
- konwersja, więc jak już coś to tylko strojone było bre
- a gdzie porównaje z tego bre ?
- a co było przed ?

nie sądze że jest gdzieś wystrojony ten sam silnik, z tym samym dolotem i powiedzmy podobną podstawą ps i nm w serii, cromem i hondatą..
nie czaje o co Ci chodzi. Co z tego, ze była konwersja na obd1? Ona przecież mocy nie daje. Wykresu z Bre teraz nie dam, bo nie mogę znaleźć nigdzie wątku izzy_raidera.
Jakby ktoś był chętny to z przyjemnością przedstawię moją rozmowę z Markosem na GG jak odradzał mi strojenie u Dominika przytaczając dziwne, gdzieś tam zasłyszane argumenty. Mam ją zapisaną. Zainteresowanych zapraszam na PW.

1. nie odradzalem ci strojenia u dominika
2. napisalem, ze mozliwosci crome/hondaty sa w zasadzie takie same i ze najwieksza roznica jest doswiadczenie tunera (i cena)
3. wyraznie napisalem, ze to, co ci mowie, jest tylko zaslyszna plotka i nie wiadomo tak naprawde jak bylo i zebys generalnie sie tym nie sugerowal
4. jesli to co mowilem potraktowales jako wyrocznie - to wybacz, ale masz nie po kolei w glowie

5. to twoj OSTATNI post nie na temat w tym watku. nastepny z jakimkolwiek osobistym podjazdem i na tydzien odpoczywasz, a twoj watek zostaje zamkniety do momentu, w ktorym nie ochloniesz. ciamach ma dosc, ja juz tez mam tego dosc, pati chyba tez. nie sadzisz, ze jak 3 osoby kaza ci sie przymknac, to cos w tym jest?
Ale o co w tym wszystkim chodzi?

Ja mam Honde, Ty masz Honde, On ma Honde. To ma nas łączyc a nie dzielić ludzie, nie potnijcie się tylko o wybór stroiciela i jakieś przesuwanie wykresów

Nie kminiem.
Tomac cisz sie tym co masz, Maciek stroi auta dobrze, nie martw sie tłoki nie popłyna
c4 z takim niutonem i moca to poziom!
Kilka dni temu ustawiłem sobie optymalnie zawias. Przód mogę jeszcze jakieś 40mm opóścić w dół, a tył jakieś 20mm w dół. Jest idealnie. Nie obciera w łukach i na dołkach o nadkola i nie zawadzam chlapaczami. Na nasze ulice w sam raz.

Tom zapodaj dokładkę z SiR
Sie pomysli sie narazie zostaje ta.
bardzo ladnie sie prezentuje.. nice!!
Z dniem dzisiejszym stałem się posiadaczem nowego tłumika końcowego. Jest mega cichy i przelotowy - tak jak chciałem. Po włączeniu Witka dżwięk zwyczajnie miażdży. Na niskich cichutko niczym seria. Podziękowania dla Wojtka z El-Tec'a.
Aha... nigdy już nie powrócę do głośnego wydechu, który zagłusza piękny dżwięk jednostki napędowej

Ta zaślepka wycieraczki to jakieś cudo za 30 dolców z USa czy pierwszy lepszy kwałek plastiku ze szrotu?
Meguiar's nxt generation daje rade




PS: niebawem tuningi
Nie no połysk jak talala


ja używam serii Gold Class, i muszę powiedzieć że też daje rade
pokaż dokładniej ten końcowy tłumik ,wygląda na to że teraz będzie "cichy"killer co?
pokaż dokładniej ten końcowy tłumik ,wygląda na to że teraz będzie "cichy"killer co?



Taki był zamysł z tym tłumikiem... miał jak najmniej prowokować i być możliwie najcichszy. Do tego "1.4i" na klapie i można jechać poszukiwać śmiałków
Fotkę tłumika dam jak taką zrobię, bo jeszcze nie zrobiłem
Na żywo samochód robi fajnie wrażenie
Chciałem się z Tobą wczoraj złapać na S, ale jak pojechałem rozgrzać samochód do akurat psy wpadły Może jeszcze kiedyś będzie okazja.
Ogólnie cvc wczoraj sobie dobrze radził
Będzie okazji jeszcze wiele Marcinie... tymczasem jakiś tam filmik ze wczorajszej S Od razu słychać jak gada... wreszcie wydech nie drze ryja i słychać głównie silnik

http://www.youtube.com/watch?v=pL_rKyaxKRk
zacnie
czyzbym slyszal zabite seryjne sprzeglo, ktore juz nie dziala? czytalem gdzies, ze masz juz exedy stage 1
czyzbym slyszal zabite seryjne sprzeglo, ktore juz nie dziala? czytalem gdzies, ze masz juz exedy stage 1



Żle słyszałeś. Tylko raz mi trójka nie weszła co się każdemu zdarza na kreskach szkoda że nie przyjechałeś na S.. byśmy staneli... albo może i dobrze że cie nie było bo uraczyłbyś nas niepotrzebną zasłoną dymną
szkoda Panowie, że wczoraj nie rozwiązaliście swoich problemów w cztery oczy tylko ciągle to internetowe napinanie...
No Markos nie wyglądał wczoraj na rozmownego i jakiś taki blady się zrobił i zaniemówił... nawet nie odpowiedział "siema" ale to nie ten wątek żeby o tym gadać Wracamy do tematu. Wreszcie ogarnąłem należycie dolot. Foty za niedługo
Tylko raz mi trójka nie weszła

nie mowie o trojce, ktora nie wieszla. wiesz doskonale o czym mowie. o slizgajacym sie sprzegle. no ale to pewnie te 202Nm je tak skatowaly, ze juz nie trzyma. rispekt.


ROTFLMAO!!! to nie ja cie straszylem ilestam dni z rzedu, ze bede cie tlukl, a potem skonczylo sie na "czesc google" z okolo 5 metrow
Oj Markos Markos... tyle się wczoraj o tobie nasłuchałem na S.. że mam ubaw na resztę tygodnia... i sprzęgło mi się nie ślizga... naprawdę ty sam nie wiesz co mówisz. Na siłę chcesz coś znależć żeby było nie tak, ale no... nie udaje ci się. I nie musisz odpisywać bo gadka z tobą w tym temacie skończona.
w opisie na jdm option bylo jakies exedy stage 1. pamietam ze tez widzialem.
i sprzęgło mi się nie ślizga

aha. tak powoli je puszczasz, zeby nie spalic laka. kumam. tez bym tak robil jakbym mial taki moment.
markos - odpusc.
bana mu kurde no furak wyglada kozacko bezkitu.
w opisie na jdm option bylo jakies exedy stage 1. pamietam ze tez widzialem.



A gdzieś zaprzeczyłem, że było w opisie??




Wracając do tematu to dziś trochę posiedziałem w garażu

EK9 Cluster on board (podziękowania dla Laski za ogarnięcie stafu).





I wreszcie doprowadzenie zimnego do stożka







chyba czas zmienić chłodnicę
czy to oznacza, ze bedziesz robil dziure w zderzaku na wymiar rury?
Brzmi ładnie naprawde, co do dolotu, ciąłeś zderzak czy z tego dużego otworu po środku ssie?

I mały OT, takie rzeczy sie załatwia na 2 sposoby, przynajmniej ja tak robiłem, albo męska rozmowa w 4 oczy, najlepiej przy piwie/wódce, albo ustalcie zasady i przekopcie sobie dupy, ewentualnie stańcie na kresce, tomac spali sprzęgło, laczka, asfalt i przypiecze tenisówki, markos zagazuje paru żydów i wciągnie mu 2 litry oleju i może wam troche przejdzie...
czy to oznacza, ze bedziesz robil dziure w zderzaku na wymiar rury?



Dziura już jest tylko foto nie ma bo akurat bateria mi padła

[ Dodano: 2008-05-07, 20:29 ]
Dziura w zderzaku



Widziałem w jednej ITR tu na forum ładnie spasowane to wszystko było też spirorurka, tylko przeraził mnie brak siatki i mozliwość wessania małych ptaków i gryzoni
a jak jest z chwytaniem powietrza w tym miejscu...? czy z racji tego ze wlot znajduje sie nie posrodku zderzaka, wpada mniej powietrza? i czy taki bezposredni nadmuch na stozek jest lepszy od "kreconego" ?
a jak jest z chwytaniem powietrza w tym miejscu...? czy z racji tego ze wlot znajduje sie nie posrodku zderzaka, wpada mniej powietrza? i czy taki bezposredni nadmuch na stozek jest lepszy od "kreconego" ?


imo krecony zawsze stawia jakis opór, a jeśli jest po prostej to mniejszy
specjalnie dla markosa dziś to nagrałem... jego mit o ślizgającym się sprzęgle obalam poniżej

Start z obrotów zerowych!
http://www.youtube.com/watch?v=RQR2zAwtOyM
ładne auto szkoda tylko ze 100 dopiero po 15 sek
Tomac, pokaż jak teraz zderzak wygląda bo ciekaw jestem.
Tomac, pokaż jak teraz zderzak wygląda bo ciekaw jestem.



Nadal nie pomalowany I nie maluję bo mi się nie chce

Fajna perspektywa


Foto przodu już z dziurą w zderzaku


Ktos mnie prosił o foto tyłu z tłumikiem
Kozacki ten wydech. Taki cichociemny
Kozacki ten wydech. Taki cichociemny



Taki był zamiar
jego mit o ślizgającym się sprzęgle obalam poniżej

no.. lapie jak zle

EK9 Cluster on board (podziękowania dla Laski za ogarnięcie stafu).




Nie, że się czepiam ale EK4 kluster, EK4 Ziomus....:-)
cf cluster jest ekdziewiątkowy.
zegary sa z ukdm ekcztery
Dziś przyszło... montaż jutro... Dziękówka ARTX

To Megan?
Tak
słabo...
Pod kolor auta-fajna sprawa i ładnie wygląda to pod autkiem
Jakoś tak to wygląda.





pasuja do taj fajowej niebieskiej kierownicy
Dla mnie wypas - super to wygląda
Brak stabilizatora z tyłu, minus. Podgoń ten temat tom. przyda Ci się
brak absolutnie podstawowego elementu zawieszenia dla szybkiego JDM'a, wazne ze jest niebieskie LCA
brak absolutnie podstawowego elementu zawieszenia dla szybkiego JDM'a



Tak tak... absolunie podstawowego.... no wogóle nie idzie bez tego jeżdzić
Tomac sliczne 1.4 ;]]]
Brak stabilizatora z tyłu, minus. Podgoń ten temat tom. przyda Ci się



Doszły OEM owiewki... montaż pewnie w niedzielę. Za ogarnięcie dziękuję Koserowi.

no to czekamy na montaz i wtedy sie zobaczy jak to wyglada
Garść szybkich fotek już z OEM Owiewkami.









bardzo ładnie się komponują


całość miażdży cycki
bardzo ładnie się komponują



Dokładnie, też chcę takie
Tomac, Ty chyba masz elektrykę szyb z tego co pamiętam, nie ma problemów z domykaniem ?
Tomac, Ty chyba masz elektrykę szyb z tego co pamiętam, nie ma problemów z domykaniem ?



Tomac ma szyby na korbke, poza tym nie ma takiej mozliwosci by owiewki oem uniemożliwiały domknięcie szyby.
Tak jak Koser mówi.. mam na korbkę (w końcu to 1.4i a nie iS). Jednak czy jest to elektryka czy korbka to poprawnie zamontowane oem owiewki absolutnie nie wadzą szybom.
zapytałem przez doświadczenia z owiewkami Heko, ale nie byłem do końca pewien czy masz elektryke, a dwa nie do końca przemyślałem to, że te są OEMowe

W każdym razie, owiewki bardzo dobrze uzupełniają Ci komplet gadżetów
Kilka świeżych.















































Gdybyś miał 2 fotke od końca w rozmiarze powiedzmy 1280 na 1024 to byłbym Ci bardzo wdzięczny
fajne foty, na prawde bardzo fajne!

zdjecie z otwarta maska - KOZAK!!!

ps.
na pierwszych 2 razi za duzo czerwieni.. no i wszystkie zjedzone kompresja, nie oszczedzaj tak na jakosci, duzo przyjemniej oglada sie fotki, ktore maja powiedzmy 300kb niz 90kb. aha.. tradycyjnie juz zjebane zamazywanie tablic. polecam smudge tool w fotoszopie, albo pobierz sobie barwe tablicy pipeta i po prostu ja zamaluj. bedzie to wygladalo duzo lepiej.
civic jak i foty są w pyte
Foty bardzo dobre Hanka się godnie prezentuje.

P.S. Proponuję rutinoscorbin bo na jednej fotce coś niewyraźny jesteś


P.S. Proponuję rutinoscorbin bo na jednej fotce coś niewyraźny jesteś



Ładne zdjęcia. Poprawne zamazywanie tablic wyjaśni/ł Ci kolega z ławki obok, !Markos.

bardzo przyjemne fotki. zresztą to, że markos Cię pochwalił, świadczy samo za siebie
Doszły skarpetki - dzięki Jarusnet






I doszedł brelok - dzięki Nitro20



Ponadto zanabyłem OEM szpilki do piast. Wszystkie wymieniam jak wrócę z wakacji.
Wymieniłem również wszystkie śrubki pod maską na nowe, imbusowe z OBI wyglądają niebo lepiej jak podrdzewiałe seryjne. Kosztowały mnie razem z podkładkami całe 6 (sześć) złotych. Jakieś foto rzucę za dwa tygodnie
Kosztowały mnie razem z podkładkami całe 6 (sześć) złotyc



Niszczysz
Tomac nie wiesz, że tjuningi poniżej 10zł są zabronione na tym forum?
Tomac nie wiesz, że tjuningi poniżej 10zł są zabronione na tym forum?


dobre
Nie no Gaseb ale to przecież bryloczek + skarpetki to chyba 4 zeta nie kosztowały a to pewnie Tomac w pakiecie wyrwał w OBI
musiał dokupić breloczek do śrubek i podkładek, żeby mógł kartą zapłacić
Fajny ten breloczek, ile taki??
tysiąc pincet, dwa dziwińcet...

zobacz sobie w dziale sprzedam...

Tomac, możesz dać foto tych śrubek ?
Śrubki on board (mówiłem że są zwykłe).



Skarpetki on board.



Chyba zmienię korek bo ten jakoś przestał mi tu pasować
estetycznie, ale korek oleju na minus
jak dla mnie polaczenie srubki ze stozkowym lebkiem ze zwykla plaska podkladka to polaczenie na zasadzie "cholera, tak sobie bedzie, ale nie maja zwyklych imbusow, to wezme stozkowe".. szalu nie ma.
szalu nie ma.



!markos... ale nie miało być szału
Ale Ty się markos czepiasz ;D
no ale sam przyznasz, ze stozkowa sruba do normalnego otworu to tak średnio leży...
Pasuje idealnie, równo trzyma, nic się nie rusza i nie jest lużno więc jest ok. Mi tak odpowiada. Pomijam to, że ten "stożek" delikatnie wchodzi w otwór podkładki i jest ogólnie spoko.
Ale Ty się markos czepiasz

niewykluczone, ze masz racje
i jest ogólnie spoko.


...wiec po co przepłacać?
Jak dla mnie to zjebałeś misje

i to nie jest czepialstwo.
Jak dla mnie to zjebałeś misje

i to nie jest czepialstwo.



Dobrze że ta "misja" kosztowała mnie 6PLN. Bedę miał kaprys to sobie zmienie (ale na to się nie zanosi)
Za taką sama kasę mogłeś kupić porządne śruby i to z nierdzewki a nie jakieś gówna niepasujące, wcale nie odnoszę się do śrub które Markos sprowadza. Po prostu zamienił stryjek siekierkę na kijek.
Walter: nie ważne- ma być jest.
Daj chłopakom spokój to jest ich życie, to jest JDM!
Breloczki, śrubki, naklejki, optymalna gleba, owiewka.
To ma wygladać jak internecie!
nevada, mozesz juz poluzowac warkocz pierdoly najzwyczajniej w swiecie ciesza oko, sa fajnym dodatkiem do calosci. do tego ogranicza sie ich funkcja.

w tym konkretnym przypadku siekierka i kijek to dobre porownanie...
a co jest złego w tych śrubkach?? pordzewiałe oemy są lepsze?
tomac - wyglada to tragedia

tomac - wyglada to tragedia

te twoje srubki to troche tak jak moj pordzewialy rog maski przy lampie - niezaleznie od tego jak zajebiscie masz poukladane i co zrobione pod maska, czy ogolnie w samochodzie, wszyscy zawsze pytaja o ta durna maske "a co to tutaj takie paskudne?"
To, że śruba jest stożkiem - widzisz jaką ma powierzchnie styku z podkładką?





rzeczywiście... patrzyłem kilka razy na to zdjęcie i na pierwszy rzut oka wyglądało jakby to miało takie 'walcowate' główki...
Ikonka pajac którą użyłeś pasuje do Ciebie idealnie

Co do subaru to wlot jest konkretnym celu jak może wiesz, a może nie wiesz bo nie masz pojęcia o czymś takim jak itb....

Co do srubek to widze, że żal Ci dupe ściska jak komuś sie nie podoba coś Twojego. Dla mnie są chujowe i moge mieć taką opinie - pozwolisz?

Ps. Chuj Ci do tego ile wydałem na swoje - ja Tobie do portfela nie zaglądam.
Żal dupsko to ściska Tobie że jeżdzisz rozlatującym się parchem. Prezentujesz zbyt niski poziom (praktycznie w każdym poście co drugie słowo K.. Ch.. itp.) żeby z Tobą rozmawiać. Pozdrawiam.
dobra. wystarczy.

mysle, ze ciamach dostatecznie jasno wyrazil sie na temat naduzywania bluzgow. koniec. kazdy kolejny bluzg w tym dziale (poza "zajebiscie") skonczy sie kreska.
Żal dupsko to ściska Tobie że jeżdzisz rozlatującym się parchem.



Tomac, nigdy nie udzielam się w Waszych przepychankach, ale teraz to przesadziłeś
cisnie mi sie cos na klawiature, ale powstrzymam cisnienie

prosze juz bez przepychanek przy okazji tych durnych srubek.
cisnie mi sie cos na klawiature, ale powstrzymam cisnienie


polecam redtube.com

jakoś nie widzą mi sie te śrubki, myslałem że będa identyczne jak te co Markos ściąga, chyba jednak sie opłaca dopłacić.


jakoś nie widzą mi sie te śrubki, myslałem że będa identyczne jak te co Markos ściąga, chyba jednak sie opłaca dopłacić.



Ale nie miały być identyczne... baa.. nie miały być nawet podobne... miały być zwykłe, do bólu tanie (37 razy tańsze od markosowych) i świeże... to też są. To co założyłem względem śrubek to też osiągnąłem. Jakby każdemu podobało się to samo to wiałoby nudą...
polecam redtube.com



Tieesto dobra strona, mysle ze duzo ciekawsza niz kwestia główki śrubki
tomac, doczepiles sie tych "markosowych" srubek jak nie wiem co. odczep sie juz. twoje sa tanie i obsysaja, moje nie sa tanie i nie obsysaja. taka miedzy nimi roznica. nic nie zrobisz. musisz z tym zyc

ps.
fajny nowy avatar z fakiem. szybko dopasowales sie do sytuacji, prawie jak kameleon
doczepiles sie tych "markosowych" srubek jak nie wiem co. odczep sie juz. twoje sa tanie i obsysaja, moje nie sa tanie i nie obsysaja. taka miedzy nimi roznica. nic nie zrobisz.

ps.
fajny novy avatar z fakiem. szybko sie dopasowales do sytuacji, prawie jak kameleon



Markos.. ale Twoje śrubki jak najbardziej mi się podobają. Chciałbym takie mieć ale mnie nie stać bo ja biedny jestem.

A fuck w avatarze to całkiem przy okazji i całkiem przypadkowo... poprostu lubię muzykę Thomasa Andersa... to wszystko.
Panowie bez spięć, wszyscy jesteśmy sfrustrowani bo mamy stare parchy w które ładujemy krocie, wydajemy na jakies swapy, felgi, heble, turbosy i inne nakrętki zamiast najnormalniej w świecie za włożoną w to kase iśc sobie kupic nową beemke czy mietka
za kase włożoną w niektóre auta tutaj można by juz kupić jakieś używane Evo

ja nie lubie jak ktoś ma coś takiego jak ja

to na cholere mnie pytales o moje tylne wachacze i bagnet, a wczesniej o srodek z eg6?
buhehe, bo ja moge mieć coś co ktoś ma ale nikt nie moze tego co ja mam,
Markos to był lol

dobra koniec ot, sorki Tomac
jezeli ktos ma cos dodania w sprawie srubek, lub nadstawiania policzka przez tomaca, proponuje pisac na pw do zainteresowanego. koniec przekazu.
Doszło kolanko Samco. Za pomoc w szybkim ogarnięciu dziękuję Olowi
o rany kawal rurki pewnie za kupe kasy.. bez sensu.. bo co napis jest fajny ?
Kasiu, ale pod kolor nadwozia

btw jestem ciekaw tego dolotu coraz bardziej
o rany kawal rurki pewnie za kupe kasy.. bez sensu.. bo co napis jest fajny ?



chyba musimy pogadać wieczorem...

Samco super ja uwielbiam takie dodatki
Samco super ja uwielbiam takie dodatki



ja dziekuje za takie dodatki.. po co placic za napis
bez sensu.. bo co napis jest fajny ?

a ciebie cos dzis w dupe ugryzlo?
jak byś zaoszczędziła tyle co Tomac kupując śrubki z obi to też byś kupiła samco a nie china
nie kupilabym ani srubek ani samco
pewnie nie kupilabys w ogole civika.. alez ty czasem jestes zgryzliwa, gorzej niz markos
Ty, koles - Ty jesteś markos
Kolanko założone... był to zakup z gatunku koniecznych... już powinienem dawno to zrobić bo to badziewie czarne ze sztywnej gumy co miałem wcześniej było zamontowane na styk z rurą dolotową. Było zwyczajnie nieco za krótkie. Teraz jest włożone dużo głębiej i wszystko trzyma się o wiele stabilniej. A że kolor niebieski to rzecz dalece drugorzędna
masz niebieski samochod, niebieska kierownice, niebieskie wahacze.. to juz nie pierdziel, ze kolor nie mial znaczenia
masz niebieski samochod, niebieska kierownice, niebieskie wahacze.. to juz nie pierdziel, ze kolor nie mial znaczenia



Akurat w tym przypadku nie miał... było niebieskie to wziąłem niebieskie... czerwone by średnio pasowało
jakby nie mialo znacenia, mialbys czerwone
jakby nie mialo znacenia, mialbys czerwone



Nie miało znaczenia i mam niebieskie
Mając do wyboru czerwone i niebieskie rzut monetą zadecydował że będzie niebieski
jak zwylkle dyskusja o kolorkach, a ja mam pytanie o tego edelbrocka a dokladnie to performer x VS victor x , co do czego jest zalecane ?
Victor pod turbo i obroty rzędu 10000rpm.
Performer "optymalniejszy" jest w zakresach obrotów bardziej ulicznych.
Pewnikiem Performera też dałoby rade pod Turbo z racji na otwory od spodu pod dodatkowe wtryski.
jedno i drugie jest dobre pod turbo. victor bardziej. ze wzgledu na dlugosc kanalow poprawiaja charakterystyke w roznych zakresach obrotów.
performera da rade zalozyc z przepustnica 70mm z jakas przejsciowka ?
performera da rade zalozyc z przepustnica 70mm z jakas przejsciowka ?



Da rade, ale zalecają 65. Ja mam 68 i jest dobrze
No to mówisz że poszalejemy w Rykach

Kolanko ładne i wytrzymałe, nie takie jak te z Noreauto Ogólnie Samco nie jest tanie ale moim zdaniem warto... Jakieś foto masz po zaintalowaniu tego kolanka ?

Pzdr.
Tomac wisisz mi 20zł! Pojechałem dziś do castoramy przy okazji, kupiłem 40 śrub i po 2 garście małych i dużych podkładek... i dałem 26zł nie 20...
No to mówisz że poszalejemy w Rykach

Kolanko ładne i wytrzymałe, nie takie jak te z Noreauto Ogólnie Samco nie jest tanie ale moim zdaniem warto... Jakieś foto masz po zaintalowaniu tego kolanka ?

Pzdr.



Będziesz swoim w Rykach? Jak tak to zamawiam przewiezienie mnie na prawym

A foto zamontowanego kolanka zrobię jutro
Ogólnie Samco nie jest tanie

ogolnie ostatnio jest tansze niz simota... ale to w sumie na plus, bo bede sobie mogl zrobic wszystkie laczniki orurowania na kolankach i zlaczkach samco
Tomac wisisz mi 20zł! Pojechałem dziś do castoramy przy okazji, kupiłem 40 śrub i po 2 garście małych i dużych podkładek... i dałem 26zł nie 20...



Bo moje są z OBI a nie Castoramy
No to przepłaciłem za markowe
Swoim czy nie swoim to i tak Cie moge przewieźć
Kolanko

Fajnie się wszystko komponuje, tylko jeszcze jakiś inny koreczek oleju i wyczes
szkoda ze edelbrocka nie ma do H seri, sporo miejsca w komorze w porównaniu z seria, korek troche gryzie.... ogolnie czysto
Jakoś nie wygląda to za specjalnie
co tam kolanko, ten ederblock kozacko wygląda, ile razy widze, tyle się podoba się
Jest plan na inny korek... tylko nie wiem na który się zdecydować
dajesz fotki tych koreczków
Jest plan na inny korek... tylko nie wiem na który się zdecydować



Taki jak !markos ostatnio sprzedawał, (oem z C6?) by pasował...
Narazie sam jeszcze nie wiem jaki korek będzie... ten srebrny markosa "CNC made" był/jest naprawdę spoko... sie zobaczy sie..
A ja bym proponował niebieski korek Mugena, był by całkiem w c!pkę
A ja bym proponował niebieski korek Mugena, był by całkiem w c!pkę



Taki? Niebieski jest kozak

http://passwordjdm.com/im...Cap%20Large.jpg
Właśnie taki stary ! Moim zdaniem jest mega
No to chyba koniec dylematu
Nie lepszy złoty? Do kół by pasował.. Pod maską za dużo tego niebieskiego.. Podkreśl felgi Tomac
Nie lepszy złoty? Do kół by pasował.. Pod maską za dużo tego niebieskiego.. Podkreśl felgi Tomac


racja,za gejaszkowo sie robi pod maska trzeba kolorytu nadac raczej a nie wszystko jak panienka pod kolor
a nie wszystko jak panienka pod kolor

zajrzyj lepiej do srodka...
ten fioletowy korek został chyba jedyną rzeczą nie w temat niebieskiego... może go zostaw? przynajmniej przykuwa oko i nie zlewa się z resztą A swoją drogą... niebieski mugen pasuje jak ulał
Czyli jednak bierzesz niebieski korek? Ehh wszystko będzie sie zlewało. Złoty nadałby troche wyścigowego charakteru (myśle o podkreśleniu felg i troche STI zgranie). Twój samochód i Twoja decyzja. To tylko korek. Ważne że Tobie sie podoba!
http://pl.youtube.com/watch?v=H25lz7gchaw
juz niedługo

dojdzie niebieska galka, niebieski uchwyt recznego i niebieskie dywaniki?
Kilka dupereli.

Kilka dupereli.


a szto to?
cos do zawiasu?
Nie umiecie czytac?
Właśnie, przecież jak byk napisane Automobile Parts .
laczniki stabilizatorow, czy sforznie??
wyglada na to, ze jedno i drugie.
Zółte łączniki, pomarańczowe sworznie.

Strona 2 z 41, 2, 3, 4

Podobne wątki