Witam :rolleyes:

Tak jak w temacie, mam do sprzedania short-shiftery do Hondy Civic (88'-00') oraz Crx (88'-92')
+ Crx Del Sol (92'-97').

Jest on wykonany z fabrycznej OEM dźwigni od Civica V gen. lub VI gen. z metalową kulką, dzięki czemu jest nie do zaje**** jak aluminiowe "gotowce" z Alledrogo po 100 pare złotych (o czym można poczytać na forum).

Sprzedałem już takich shortshifterów ok. 20 sztuk - i jak do tej pory otrzymałem same pozytywne opinie

Short jest wykonany wg. opisu na stronie, wyczyszczony, pomalowany i zabezpieczony przed korozją, w środku jego znajduje się hartowana - po całości gwintowana śruba M12 o długości 13 cm której zawdzięcza swoją wytrzymałość oprócz samych spawów ..zresztą co tu pisać - każdy wie o co chodzi

Po samym spawaniu wkładam ponownie gumową tulejke (którą na czas spawania demontuje) na swoje miejsce które wcześniej smaruje na nowo, nowym smarem który wcześniej zdążył już wyschnąć z biegiem czasu - lat, także wszystko ogarnięte jest na nowo profi..




Na drugim i trzecim zdjęciu, dla podglądu - porównanie fabrycznego z przerobionym..
(fotki podglądowe)

Do wyboru short o fabrycznej wysokości gałki oraz o skróconej wysokości gałki - jak kto woli.
(mam do sprzedania ich tylko 3 sztuki - także kto pierwszy ten lepszy..)

Cena: 70 zł + koszt wysyłki
Konakt: tylik@op.pl, tel. 506 546 693 lub PW

Myśle że cena odpowiednia zważając na fakt, iż koszt samej robocizny/części to: fabryczna dźwignia: 30 zł + spawanie: 20zł + hartowana śruba M12 + pierdzielenie się z cięciem shorta, robieniem frezów/oczyszczania pod spaw oraz jego gwintowaniem.. nie wliczając oczyszczania i malowania/zabezpieczeniem przed rdzą + robocizna.

Mój Feedback (komentarze) - http://www.civicklub.pl/f...ead.php?t=69114

Sam również z niego korzystam od ponad roku i jest ok, a zaoszczędzone pieniążki mogłem wydać na
inne mody w mojej Hani