chce miec tak ok 300/350 km .... i nie wiem, w ktora strone pojsc... Prosze o rady.
Jeżeli ma to jeździć normalnie po ulicy, to tylko turbo. Nawet w H22 miałbyś problem ze zrobieniem 300KM NA tak, żeby można tym było stosunkowo normalnie pojeździć - pomyśl chociażby o "dłuższych" wałkach rozrządu, znacznie spadnie ci kultura pracy silnika na wolnych obrotach. Z takim silnikiem NA auto jeździłoby tylko górą, a turbo mógłbyś zrobić tak, że miałbyś tłusty przebieg momentu przez większość obrotów.
napisz cos wiecej. do jakiego samochodu (ATR?) i gdzie chcesz tym jezdzic??
ATR turbo
Accord Turbo Ryszardzie :wstyd:
wolnossakiem nie wskoczysz powyzej 280 koni.
zeby to turbic z zakuwaniem, trzeba tulejowac, bo fabrycznie są tam aluminiowe tuleje czymstam powlekane i pracuja dobrze tylko z fabrycznym tłokiem. kuty tłok zaraz się zapiecze.
śliski temat. albo zostaw seryjnego albo iść grubo w duuże $$$.
pomyśl chociażby o "dłuższych" wałkach rozrządu, znacznie spadnie ci kultura pracy silnika na wolnych obrotach



wiesz to jest vtec, więc na wolnych jeździłby normalnie
jak znacie jakies mocno dlubane h22a( turbo i n/a ) to zapodajcie linki to amico bedzie miał pojecie. pzdr
mocno dlubane wolnossace to HyperLemon Jun Prelude.
mocniej dlubane turbo to ATR z VTG.
JUN Prelude
ATR z VTG Turbo to jeszcze wogóle istnieje..........?? Z tego co wiem to ten samochód od samego początku więcej stał w Sulejówku niz jeżdził, cały czas się coś jeba.. :wstyd:
jest to accord type r - zajebalem silnik i chce go zrobic na dobrych czesciach... co z głowa od innego silnika??? nie ukrywam ze jestem laikiem i dopiero sie ucze jezeli chodzi o serca samochodow. Zniszczylem go..., to i go naprawie - bedzie przezajebisty!!! wole chyba NA... dawajcie duzo pomyslow z tym ze z racjonalnymi artgumentami, bez pierd... Uzywam go na codzien do pracy a wieczorem do poganiania od takkk..... Z gory dzieki! tylko w miare szybko bo musze go zaczac uzywac.... aaaa i jeszcze jedno co wy na kompressor powiecie???
ja bym chyba wsadził turbawke a nie bawił się w NA chociaż VTG uturbiało ATR-a i chyba nie nadawał sie do jazdy na codzień. Co do twojej jazdy to... moze lepiej nie bede sie wypowiadał :wstyd: szkoda silnika i tyle no ale tak bywa.
Czytając twoje posty to silnik turbo jest ostatnią rzeczą której powinieneś używać...
Kompresor i silnik H22A z Pralki powinny być optymalnym rozwiązaniem, szczególnie jeśli obsługa samochodu z turbo może być problematyczna... Ciekawy jestem, w jaki sposób wysadziłeś seryjny silnik z ATRa w powietrze?
zdarza sie ok? akurat tak sie skłąda ze to się stało na moich oczach i nie zadawaj wiecej lepiej tego pytania Antek

a tak wogóle stray to całkiem ciekawy pomysł z tym kompresorem i silnikiem z pralki...a moze kompresor do seryjnego silnika z atra?
zdarza sie ok? akurat tak sie skłąda ze to się stało na moich oczach i nie zadawaj wiecej lepiej tego pytania Antek

a tak wogóle stray to całkiem ciekawy pomysł z tym kompresorem i silnikiem z pralki...a moze kompresor do seryjnego silnika z atra?



to są niemal identyczne silniki
:wstyd:
A może 1.2 HTP z Fabi zrobić biturbo+kompresor do rozpędzenia sprężarek....... :rotfl: Jeżeli masz ten samochód do jazdy na codzień to zostaw go seryjnym i dbaj o niego!!!!!!!! Jeżeli nie masz czasu na odpowiednie rozgrzanie silnika i wystudzenie go to zapomnij o jakichkolwiek modach czy NA czy boost bo skończy się podobnie jak teraz.........
dobra, dzisiaj jade do mechanika i napisze co dokladnie bede robil... wbrew pozorom bardzo latwo zrobic miazge z silnika w kazdym samochodzie.... moj znajomy zrobil to samo w bmw 3... a propos michassek jak Ty bys jezdzil???
A może 1.2 HTP z Fabi zrobić biturbo+kompresor do rozpędzenia sprężarek....... :rotfl: Jeżeli masz ten samochód do jazdy na codzień to zostaw go seryjnym i dbaj o niego!!!!!!!! Jeżeli nie masz czasu na odpowiednie rozgrzanie silnika i wystudzenie go to zapomnij o jakichkolwiek modach czy NA czy boost bo skończy się podobnie jak teraz.........



bez sensu troche post bo nie o tym jest temat ale ok... cfaniak tak ma
a propos michassek jak Ty bys jezdzil???


w twoim przypadku to nie nazywa się jeżdzenie ale masz troche racji... Powodzenia w odbudowie i dalszych modach bo zakładam że będą
IMO już nie róbmy OT !!! teraz tylko konkrety !!!
oj michasek michasek....
Piotrek mój post wyzej ma sens(może tylko dla ludzi o podobnym rozumowaniu jak Ja ale to zawsze coś ). Moje zdanie jest takie że niezdajecie sobie sprawy w jakie szambo wpadliście.....Nie wiem jak Rafał ale z tego co mówisz to będzie silnik i bedzie "tjunink", powiem Ci tak: Znalezienie tego silnika graniczy z cudem co pokazałem Ci wczoraj na Ebay.co.uk wyskoczył tylko jeden, z tego co mówiłeś silnik nowy w ASO kosztuje 18k(co według mnie jest bzdurą bo każdy by miał taki w CRXach, Prelach, Accordach i innych bo cena jest kusząca jak za motor który ma 220 kuca), sądze że warto było by się dowiedzieć czy nie trzeba założyć tego "brand new" silnika w ASO żeby zachować gwarancje i ile to kosztuje. Druga sprawa to ten wasz "tjunink": turbo szczerze odradzam bo zabawa skończy się bardzo szybko.....a NA przy tym silniku to też bardzo ryzykowna zabawa, przedewszystkim chyba nikt w Polsce nie zrobił nic poważnego w tym silniku oprócz tegoco miałeś od poprzedniego właściciela, a dodam jeszcze że przy NA zabawa w mody jest niewyobrażalnie droga w zestawieniu do efektów. teraz trzeba się zastanowić czy warto w to iść dalej, Ja osobiście szukałbym jakiegoś innego wyjścia np. K20 tylko nie wiem czy wejdzie Plug&Play (pomijając sprawe wiązki i tego typu rzeczy) po paru nieznacznych modach będzie dorównywać H22 jak nie przewyższać, a co się liczy znajomośc tego silnika wśród rodzimych tunerów jest naprawdę spora.

Ps. Przedewszystkim to odezwij się tutaj www.hondatech.pl jest tam pare osób które na wszelkiej maści Hondach włosy sobie powyrywało Doradzą Ci co i jak gdzie to oddać i co z tym zrobić.
Nowy ATR ma K20 więc może nie byłoby tak trudno, choć tanie to też nie będzie. Ogólnie H22 to taki silniczek który w serii jest fajny ale wykrzesanie z niego większej ilości dodatkowych koni jest cholernie kosztowne.

Znalezienie H22 z ATR'a jest cholernie trudne, bo do pralki to jeszcze da radę w granicach ceny B16 się wyrobić.

A co do tuningu to z tego co pamiętam to PocketRocket Racing coś sprzedawało do tego auta, nie pamiętam czy turbo kity czy strokery, poszukaj w google.

edit:

o proszę, nówki sztuki silniki
http://pocketrocketsracing.com/hobkse.html
acord to nie auto do tunów bo jest ciezkie........
nie akceptuje dmuchania bo seryjne tłoki sie krusza
Piotrek mój post wyzej ma sens(może tylko dla ludzi o podobnym rozumowaniu jak Ja ale to zawsze coś ). Moje zdanie jest takie że niezdajecie sobie sprawy w jakie szambo wpadliście.....Nie wiem jak Rafał ale z tego co mówisz to będzie silnik i bedzie "tjunink", powiem Ci tak: Znalezienie tego silnika graniczy z cudem co pokazałem Ci wczoraj na Ebay.co.uk wyskoczył tylko jeden, z tego co mówiłeś silnik nowy w ASO kosztuje 18k(co według mnie jest bzdurą bo każdy by miał taki w CRXach, Prelach, Accordach i innych bo cena jest kusząca jak za motor który ma 220 kuca), sądze że warto było by się dowiedzieć czy nie trzeba założyć tego "brand new" silnika w ASO żeby zachować gwarancje i ile to kosztuje. Druga sprawa to ten wasz "tjunink": turbo szczerze odradzam bo zabawa skończy się bardzo szybko.....a NA przy tym silniku to też bardzo ryzykowna zabawa, przedewszystkim chyba nikt w Polsce nie zrobił nic poważnego w tym silniku oprócz tegoco miałeś od poprzedniego właściciela, a dodam jeszcze że przy NA zabawa w mody jest niewyobrażalnie droga w zestawieniu do efektów. teraz trzeba się zastanowić czy warto w to iść dalej, Ja osobiście szukałbym jakiegoś innego wyjścia np. K20 tylko nie wiem czy wejdzie Plug&Play (pomijając sprawe wiązki i tego typu rzeczy) po paru nieznacznych modach będzie dorównywać H22 jak nie przewyższać, a co się liczy znajomośc tego silnika wśród rodzimych tunerów jest naprawdę spora.

Ps. Przedewszystkim to odezwij się tutaj www.hondatech.pl jest tam pare osób które na wszelkiej maści Hondach włosy sobie powyrywało Doradzą Ci co i jak gdzie to oddać i co z tym zrobić.



nie no kur... Cfaniak.... prosze Cię... to jest wypowiedz na poziomie "eksperta" ze streetracing.pl a pojęcie Plug&Play przy wkładaniu K20 do CRXa niestnieje... skoro sie tak tym interesujesz to powinienes wiedziec chociaż troszke na ten temat.
Jakbyś Ty Siela się zainteresował i przeczytał cały temat to byś wiedział że chodzi o Accorda.......
a jaka to roznica czy accord czy prala czy cif. h22 to h22...
Jakbyś Ty Siela się zainteresował i przeczytał cały temat to byś wiedział że chodzi o Accorda.......



no to żadna róznica czy Accord czy CRX w przypadku swapa na K20

a to że temat jest o Accordzie wiem drogi Cfaniaku :]
CRX i cała reszta była poprostu tak dla przykładu......Ty się zawsze musisz czepnąć, a co do twojego komentarza co do SR.pl to Ja znam Twoje zdanie a Ty Moje na ten temat i zostawmy to dla siebie.....
Moja opcja dla ATR-a to K20 + kompresor + szpera. 30K i masz sedana łojącego wszystko z każdej prędkości.
ale wolałbym juz nowego accorda.
IMO to są lepsze sedany do łojenia wszystkiego...
owszem. i maja naped na wiecej kół
Powiedzmy sobie szczerze za te pieniądze to można kupić Sielowóz+zrobić pare modów i wtedy mamy sedana do killowania..... :hyhy:
No dobrze, ale mówimy o ATR-ze i jego tuningu, czy nie?
Pati nie pisz ze nie wazne w czym jest H22...czy w acordzie czy w prelude czy cvc
miedzy moim autem a akordeone jest jakies 400kg roznicy i mialem okazje sprobowac sie z acordem (jechałem z pasażerka) i wlasciciel acorda (Tajp aR) nie wiedzieł co sie stało....poprostu pojechałem
nie pisz ze nie wazne w czym jest H22



jesli chodzi o możliwości tuningu silnika to nieważne w czym jest
a w jakim celu sie usprawnia silnik, bo nie chyba w takim zeby kase tracic...
H22 nie jest wdzieczne do tjunów ale jest rewelacyjnym silnikiem, szczególnie w lekkim aucie