Piotrek mój post wyzej ma sens(może tylko dla ludzi o podobnym rozumowaniu jak Ja ale to zawsze coś ). Moje zdanie jest takie że niezdajecie sobie sprawy w jakie szambo wpadliście.....Nie wiem jak Rafał ale z tego co mówisz to będzie silnik i bedzie "tjunink", powiem Ci tak: Znalezienie tego silnika graniczy z cudem co pokazałem Ci wczoraj na Ebay.co.uk wyskoczył tylko jeden, z tego co mówiłeś silnik nowy w ASO kosztuje 18k(co według mnie jest bzdurą bo każdy by miał taki w CRXach, Prelach, Accordach i innych bo cena jest kusząca jak za motor który ma 220 kuca), sądze że warto było by się dowiedzieć czy nie trzeba założyć tego "brand new" silnika w ASO żeby zachować gwarancje i ile to kosztuje. Druga sprawa to ten wasz "tjunink": turbo szczerze odradzam bo zabawa skończy się bardzo szybko.....a NA przy tym silniku to też bardzo ryzykowna zabawa, przedewszystkim chyba nikt w Polsce nie zrobił nic poważnego w tym silniku oprócz tegoco miałeś od poprzedniego właściciela, a dodam jeszcze że przy NA zabawa w mody jest niewyobrażalnie droga w zestawieniu do efektów. teraz trzeba się zastanowić czy warto w to iść dalej, Ja osobiście szukałbym jakiegoś innego wyjścia np. K20 tylko nie wiem czy wejdzie Plug&Play (pomijając sprawe wiązki i tego typu rzeczy) po paru nieznacznych modach będzie dorównywać H22 jak nie przewyższać, a co się liczy znajomośc tego silnika wśród rodzimych tunerów jest naprawdę spora.
Ps. Przedewszystkim to odezwij się tutaj
www.hondatech.pl jest tam pare osób które na wszelkiej maści Hondach włosy sobie powyrywało Doradzą Ci co i jak gdzie to oddać i co z tym zrobić.