stalem sie ostatnio posiadaczem ladnego 4gena (nie "tjuningowany" na kolpakach w totalnej serii ) jest to moj drogi samochod wiec trzeba zaczac przeistaczac go w malo uniwersalnego jdm'a.

mam taka wizje

-silnik out
-zawieszenie out
-wszystko inne oprocz deski i okien out

w mojej wizji b seria, rollbar, kubly, jakies 14" itp. czyli zwinne sztywne dobrze hamujace auto..

wybebeszanie czyszczenie caly interior i exterior bede wykonywal zapewne sam ale kwestie mechaniczne zostawie dobremu warsztatowi..

myslalem nad B16A2 ale znalezienie ladnego okazu w dobrej dla mnie cenie, jest bardzo trudne
wiec mysle nad B18C4 (i mam tak jakby skrzynie ze szpera gratis ) jako ze kupno gotowego swapa to koszt okolo 5000 lepszym wyjsciem jest kupno calego civica sedan rozbitego albo RHD koszt okolo 6500 a reszte oczywiscie sprzedac oddac spalic lub utopic

i tu mam pytania.

chcial bym przelozyc rowniez Zawieszenie(chyba ze znajda sie pieniadze na gwint) hamulce i co tylko sie da

po pierwsze czy sie da i jest sens?

i po drugie co w takim razie bede potrzebowal wyciagac z civa sedan do kompletnego swapu silnika skrzyni zawieszenia i hampli ?

dalej oczywiscie w planach dobry dolot, kompletny wydech, rozporki jakis kierownik i kubly szelki sparco, bardziej rozbudowany rollbar roche jdm staffu i moze kolorek kawki z mleczkiem ale najpierw kwestia techniczna...

z gory dzieki za pomoc
wybebeszanie czyszczenie caly interior i exterior bede wykonywal zapewne sam ale kwestie mechaniczne zostawie dobremu warsztatowi..









kilka fotek przykladowaych
pozdrawiam
Polecam empire
Jeżeli chodzi o mechanikę to śmiało polecam Empire - zresztą na jednej z powyższych fotek jest też mój CRX

Jakbyś potrzebował sedana np. do wybebeszenia to mam na sprzedaż VTi z H22A, fotki http://picasaweb.google.c....szabram/Civic#

- Silnik H22A (223PS w serii) ze szperą
- Mocowania HASPORT
- Pełna elektryka, klima, wspomaganie, szyber
- Lakierowany w ASO Honda
- Zawieszenie Tein SuperStreet
- Wydech kwasówka, by SSG
- Hamulce seria VTi

cena jak za darmo 18 tysi do negocjacji
sorka ze dopiero teraz odpisuje:P

dzieki wielkie panowie za info... wlasnie o empire myslalem bo troche juz pozytywnych rzeczy slyszalem

powiedzcie mi jeszce jak z zawieszeniem podpasi??

sebastian.sz
Twoja oferta jest dosc ciekawa ale mnie niestety na to nie stac a silnik troche za mocny dla mnie za szybko bym sie pewnie rozwalil hehe tia...
powiedzcie mi jeszce jak z zawieszeniem podpasi??



amory i sprezyny podejda z heblami trzeba pokombinowac




Gwoli scislosci ten swap byl robiony przez nas:
Temat jest pt "4gen Ec 1.5 swap B18C4" a nie "modyfikacje 4gen b18c4". Zamieszczenie tego akurat zdjecia moze wprowadzac w blad jakoby autorem swapa byl qowax. A to juz nie jest prawda
Bez sensu się napinacie, przecież nie napisał że jest autorem tych wszystkich swapów ale wkleił tylko poglądowe zdjęcia tego co ma/miał na podwórku. I jeden swap w tą czy w tą, nie ma po co sobie do oczu skakać.
Wielkie podziękowania Empire za poprawienie zapłonu po swapie zrobionym przez konkurencję
Nie łatwo było znaleźć przyczynę ale w końcu się udało i auto śmiga jak nowe.
Wielkie podziękowania Empire za poprawienie zapłonu po swapie zrobionym przez konkurencję
Nie łatwo było znaleźć przyczynę ale w końcu się udało i auto śmiga jak nowe.



to nie temat: podziękuj mamie i tacie...
Sebastian kupil auto od wojtka. A sam post Seba był serio ciut nie na miejscu...
Sebastian kupil auto od wojtka.



OK. nie wiedzialem, sadzilem ze chodzi o crxa Sebastiana kolorze czerwonym/ niewazne.
jezeli juz o bylym samochodzie Wojtka mowa, to ten SWAP byl robiony prawie 2 lata temu, a po takim czasie trzeba by byc jasnowidzem co sie dzieje z konkretnym samochodem.
podstawowo to potrzebujesz łapy (ja kupilem hasporta - za 1100 ktos ci spokojnie sciagnie z JuEsEj)
z zawiecha nie wiem, ale w lutym juz bede w stanie odpowiedziec na to pytanko.. same zaciski mozna przelozyc, z tym ze musisz zalatwic tarcze na rozstaw 4x100, bo 6gen poliftowy 4/5 drzwi jako jedyny model civica (do 6gen) mial rozstaw srub 4x114
potrzebujesz przerobke polosi, jezeli chcesz hample z 6gena, lub kupic polosie od c4g z b16 (te sa bardzo drogie, polecam dorobienie www.polosie.pl - polecane przez niejednego ) jezeli zostawiasz oryginalne zawiesznie (roznica w mocowaniach polosi wew i zew strony)
musisz rozwiazac kwestie skrzyni - jezeli chcesz tzw zapier***acza to zakladaj skrzynie od b16 (ominie cie konwesja sprzegla z hydro na linke), ale ona nie ma LSD jak zalozysz oryginal skrzynie od b18 to musisz rozkminic kwestie konwersji sprzegla z hydro (hydrauliczne) na linke (takie jak jest w 4gen) lub kombinowac z przekladka calego ukladu pedalow z 6gen.. znow w skrzyni b18 mozesz zmienic zebatki ze skrzyni z b16 i tez bedzie ciekawie i juz z vtecka nie wypadniesz przy zmianie biegow uwaga - nie wszystkie b18 maja LSD (szpere)
ogolnie temat rzeka i nawet jak ktos to robil, to nie chetnie sie dzieli informacjami ale w tym roku rosnie kilka projektow i mysle ze na wiosne bedzie mozna sie wiecej dowiedziec
za 1100 ktos ci spokojnie sciagnie z JuEsEj

taki drobny szczegol - ta cena jest nieosiagalna. goly koszt hasporta efb1 w stanach to obecnie jakies 1117pln...
no tak, cena dolara poszla w gore, ale hasporty kosztuja $265 i freeshipping na terenie usa
w takim wypadku wyjdzie 1200

http://motors.shop.ebay.c...5f14=1991172340|1988172328&_fcsfc=0

w ogole to sie dziwie ze jeszcze nikt w pl nie robi takich rzeczy...
twoj link nie dziala, a chetnie zbadam gdzie znalazles efb1 za 265$
Pewnie spojrzałeś na Innovative, a nie Hasport.
Innovative to możesz mieć u mnie za 1100 zł.
Niestety Hasport jest trochę droższy:)
siut moj blad ... hodzilo o innovaty