Nie bity. Silnik, turbo, zawieszenie, hamulce - wszystko w porzadku
Byl ale go wpadlem do rowu
Dzwon moze nie okrutny ale prawie kazda blacha uderzona.
Kupilem drugiego prawie takiego samego - tylko ze juz nie takiego ladnego i nie w takim stanie. Na poczatek po tygodniu w padla uszczelka pod glowica (silnik i tak IMHO juz sie nie mial najlepiej) i trzeba bylo zrobic przekladke. Sie przy remoncie tego drugiego okazalo...
Edit: MHO nie bylo dosc dokladne jak sie okazalo - ale myslalem w dobra strone. Wal, korbowody i 2 tloki do wywalenia (jeden tlok byl spawany :szok: ). Blok tylko na rozwiert pod zakucie chyba
MODEL: Nissan 200SX s13 rocznik 199x 3 drzwi
SILNIK: CA18DET 1,8 turbo - na razie raczej modow nie bedzie - nieoczekiwana zmiana - niebieski, 2 walki wydechowe, glowica po portingu - dociera sie...
pompa paliwa Walbro 255l/hp.
UKLAD DOLOTOWY: na razie seryjne turbo t25 i seryjny intercooler maly z boku. W planach wiekszy intercooler z przodu z orurowaniem. Turbo moze kiedys GT2871R
Filtr z allegro stajla wymieniony na K&N. Duzy IC czeka na naprawe i wstawienie
UKLAD WYDECHOWY: Bylo: Fantazja szalonego/pijanego spawacza. Plan 2,5 cala z na wiosne
Jest: 60mm zwykla stal, jeden przelotowy tlumik na koncu, dyskretna koncowka 60mm zero polysku- czekam na downpipe'a chinskiego jeszcze
ELEKTRONIKA: Bylo: gadzetow brak na razie. Chcialbym wskazniki boost, temp i cisnienie oleju. No i turbo timer.
Boost i EGT HKS czekaja na zalozenie.
Jest: TurboTimer Apexi i zegarek boost HKS. EGT narazie tylko swieci bez czujnika. Zegary do oleju VDO czekaja na montaz
UKLAD NAPĘDOWY: wszystko seria. Pewnie sie kiedys o spieka pokusze. No i szpere bede bardzo chcial - prawdziwa plytkowa
ZAWIESZENIE: Bilstein B6 + sprezyny seria - tak juz raczej zostanie. Jakies tam poli dojda
UKLAD HAMULCOWY-male seryjne tarczki (wersja przed faceliftem). Pewnie zaloze wieksze najchetniej to od s14 bym kombinowal zaciski. Zaciski do wiekszych tarcz (280) czekaja na zalozenie - powinnobyc lepiej
BODY-KIT: Nieeee
ŚRODEK: Bylo: Seria - trzeba sie trzymac duzej kierownicy. To tez bedzie szybko do zmiany - raczej kubelek speed i mniejsza kiera
Jest: Kiera 35cm z duzym odsadzeniem, naba momo, kubel Speed 2 - wypas
CAR-AUDIO: jest turbo i BOV - wystarczy
INNE:
ZDJECIA:
Pierwszy:
![](http://www.maciejfotek.com/nissan/zakup1.jpg)
![](http://www.maciejfotek.com/nissan/zakup2.jpg)
![](http://www.maciejfotek.com/nissan/zakup.silnik.jpg)
Obecny:
![](http://www.maciejfotek.com/nissan/kubel1.jpg)
MOC: seryjnie powinno byc 169KM. Po tym co planuje powinno byc mnostwo KM
Jest: 181KM 242Nm @0,7b
![](http://www.maciejfotek.com/nissan/wykres1.jpg)
Status: Work in progress
Naprawde ladnie to jezdzi juz w serii! Jestem pod wrazeniem. Turbo fajna sprawa.
Bardzo dziekuje Pati'emu za ogladniecie auta i Nevadzie za dogranie tego - bez was by sie nie udalo. No i dzieki dla Pit'a za towarzystwo w wycieczce
pare fotek na wstepie:
EDIT: no to teraz jest chyba zgodnie z wzorem