No wiec kupilem dzis!
Nie bity. Silnik, turbo, zawieszenie, hamulce - wszystko w porzadku
Byl ale go wpadlem do rowu

Dzwon moze nie okrutny ale prawie kazda blacha uderzona.
Kupilem drugiego prawie takiego samego - tylko ze juz nie takiego ladnego i nie w takim stanie. Na poczatek po tygodniu w padla uszczelka pod glowica (silnik i tak IMHO juz sie nie mial najlepiej) i trzeba bylo zrobic przekladke. Sie przy remoncie tego drugiego okazalo...

Edit: MHO nie bylo dosc dokladne jak sie okazalo - ale myslalem w dobra strone. Wal, korbowody i 2 tloki do wywalenia (jeden tlok byl spawany :szok: ). Blok tylko na rozwiert pod zakucie chyba

MODEL: Nissan 200SX s13 rocznik 199x 3 drzwi

SILNIK: CA18DET 1,8 turbo - na razie raczej modow nie bedzie - nieoczekiwana zmiana - niebieski, 2 walki wydechowe, glowica po portingu - dociera sie...
pompa paliwa Walbro 255l/hp.

UKLAD DOLOTOWY: na razie seryjne turbo t25 i seryjny intercooler maly z boku. W planach wiekszy intercooler z przodu z orurowaniem. Turbo moze kiedys GT2871R
Filtr z allegro stajla wymieniony na K&N. Duzy IC czeka na naprawe i wstawienie

UKLAD WYDECHOWY: Bylo: Fantazja szalonego/pijanego spawacza. Plan 2,5 cala z na wiosne
Jest: 60mm zwykla stal, jeden przelotowy tlumik na koncu, dyskretna koncowka 60mm zero polysku- czekam na downpipe'a chinskiego jeszcze

ELEKTRONIKA: Bylo: gadzetow brak na razie. Chcialbym wskazniki boost, temp i cisnienie oleju. No i turbo timer.
Boost i EGT HKS czekaja na zalozenie.
Jest: TurboTimer Apexi i zegarek boost HKS. EGT narazie tylko swieci bez czujnika. Zegary do oleju VDO czekaja na montaz

UKLAD NAPĘDOWY: wszystko seria. Pewnie sie kiedys o spieka pokusze. No i szpere bede bardzo chcial - prawdziwa plytkowa

ZAWIESZENIE: Bilstein B6 + sprezyny seria - tak juz raczej zostanie. Jakies tam poli dojda

UKLAD HAMULCOWY-male seryjne tarczki (wersja przed faceliftem). Pewnie zaloze wieksze najchetniej to od s14 bym kombinowal zaciski. Zaciski do wiekszych tarcz (280) czekaja na zalozenie - powinnobyc lepiej

BODY-KIT: Nieeee

ŚRODEK: Bylo: Seria - trzeba sie trzymac duzej kierownicy. To tez bedzie szybko do zmiany - raczej kubelek speed i mniejsza kiera
Jest: Kiera 35cm z duzym odsadzeniem, naba momo, kubel Speed 2 - wypas

CAR-AUDIO: jest turbo i BOV - wystarczy
INNE:
ZDJECIA:

Pierwszy:




Obecny:



MOC: seryjnie powinno byc 169KM. Po tym co planuje powinno byc mnostwo KM
Jest: 181KM 242Nm @0,7b


Status: Work in progress

Naprawde ladnie to jezdzi juz w serii! Jestem pod wrazeniem. Turbo fajna sprawa.
Bardzo dziekuje Pati'emu za ogladniecie auta i Nevadzie za dogranie tego - bez was by sie nie udalo. No i dzieki dla Pit'a za towarzystwo w wycieczce
pare fotek na wstepie:

EDIT: no to teraz jest chyba zgodnie z wzorem
Swietny furacz! Rok temu na niego chorowalem, ale w koncu jak przyszlo co do czego, to nieodwazylem sie kupic furki z turbina z tyloma wiosnami...Ale widze ze Ty byles w innej sytuacji i miales pomoc w ogledzinach!! Gratki gratki!

Z tego co widze, to to jest wersja jeszcze sprzed face-liftingu? Sa jakies roznice oprocz innego zderzaka z przodu i kosmetyki...chodzi mi o techniczne sprawy?
OOO stary zajebisty sprzęcioł :orany:

Dbaj o niego i regularnie pokazuj nowe fotosy

No i zrób opis wedlug regulaminu.
Panie "MF" to teraz mozesz zapinac bokami do pracy (tego chciales) . Gratulacje, fajna fajna.
U mnie FF zupelnie nie wchodzilo w rachube. BMW nie chcialem wiec wybor byl oczywisty. Chodzi oczywiscie o boki na asfalcie Sierra sie niestety nie wyrabiala
A jesli chodzi o opis zgodny z regulaminem to narazie
... - SERIA
169KM 1220kg
pewnie bedzie FMIC z orurowaniem, wydech kpl 2,5' albo 3'i na co sie najbardziej nastawiam LSD 1,5 way (moze 2) - na visco szperach to sie zawiodlem
ciesze sie ze jestes zadowolony z autka. smialo modyfikuj i na biezaco uzupełniaj foty. mam nadzieje ze prace beda postepowaly szybko
Fajna fura, tzn. na razie look ma słaby (kolor, felgi) ale jeśli technicznie jest dobry to gratuluję zakupu.

Było ścigane z Nevadą?
Ładna baza do dalszego dłubania :cwaniak:
Podobuje mnie sie to! A jak jedzie :przestraszony:
Mega :] Gratuluję niebitego egzemplarza w dobrym stanie :super: Samochody w takim stanie to zawsze dobry materiał na dłubanie.

Nie wiem jakie masz dalsze plany ale ja bym szedł w wydech 3" (a już napewno downpipe 3"). A co do LSD: w tym samochodzie jest chłodnica dyferencjału więc nawet jakbyś założył wiskotyczną to wystarczająco będzie dawać sobie radę. Mnie się jeszcze nie udało zagrzać oleju w dyfrze na tyle żeby przestała działać szpera. A jak mimo wszystko jesteś zdecydowany już na płytkową to zapomnij o 2-way'u jeśli zamierzasz używać samochodu przez cały rok.
a chłodnicy deferencjału nie ma tylko 240sx?
240sx nie ma chłodnicy dyferecjału. Zresztą on to w sumie niczego nie ma... :rotfl:
aha ok
240sx wogole byl dostepny w europie? Tam byl silnik 2.4 bez turbo chyba wkladany?
Fajna fura! Gratuluje :hyhy:
A co do LSD: w tym samochodzie jest chłodnica dyferencjału więc nawet jakbyś założył wiskotyczną to wystarczająco będzie dawać sobie radę. Mnie się jeszcze nie udało zagrzać oleju w dyfrze na tyle żeby przestała działać szpera. A jak mimo wszystko jesteś zdecydowany już na płytkową to zapomnij o 2-way'u jeśli zamierzasz używać samochodu przez cały rok.


wiskotyczne dyfry to chyba lapia jak sie olej w tym wewnetrznym cartridge'u nagrzeje. Czyli najpierw musi zaczac mielic jednym kolem. Mam szpere wiskotyczna w Sierrze i jakos nie jestem zadowolony. Moze po prostu za slaba jest.
Plytkowa tez bym raczej chyba wybral w wersji dla mieczakow (1,5)

Mnie się jeszcze nie udało zagrzać oleju w dyfrze na tyle żeby przestała działać szpera.



Jak przegrzejesz visco to szpera nie przestanie dzialac, tylko bedziesz mial 100% (albo prawie 100%) spiecie.

Czeste przegrzewanie plynu wiskotycznego zmieni jego wlasciwosci tak ze bedzie sie spinal juz przy najmniejszej roznicy predkosci kol.
240sx wogole byl dostepny w europie? Tam byl silnik 2.4 bez turbo chyba wkladany?


Na szczęście nie był dostępny w EU. Tak tam jest 2.4 z ciężarówki, bez turbo.
Plytkowa tez bym raczej chyba wybral w wersji dla mieczakow (1,5)


2way na mokrym asfalcie (nie mówiąc już o zimie) przypomina jazdę na trolejach. Chyba że będziesz każdy zakręt na wciśniętym sprzęgle pokonywał
Jak przegrzejesz visco to szpera nie przestanie dzialac, tylko bedziesz mial 100% (albo prawie 100%) spiecie.


Jak olej zagrzejesz na tyle że się zmieni w konsystencję wody, to szpera nie będzie działac.
nie - w dyfrze ze szpera wiskotyczna jest w srodku szczelnie zamknieta kasera z sama szpera. Dziala ona przy uzyciu innego oleju czy jakiegos tam swinstwa niz ten w dyfrze. I spina sie jak to sie nagrzeje - jak to sprzeglo wiskotyczne.
Wada tego rozwiazania nie jest to ze sie to przegrzewa i konczy ale to ze nie jest on stale spiety tylko wkracza do akcji jak zaczyna mielic.

Jak olej zagrzejesz na tyle że się zmieni w konsystencję wody, to szpera nie będzie działac.


Tylko ze nie przyjmie takiej konsystencji.
Plyn visco po zagrzaniu gestnieje i robi sie lepki.
Aha, to ktoś mi jakiś mit przekazał w takim razie na ten temat :looka: Sorry za głupotę. Tym bardziej się właśnie dziwiłem, że mi zawsze szpera działa nawet po większym depnięciu.
super egzemplarz, nic nie puka, nie stuka, w środku cicho, a świry wracając z Warszawy sypali po obwodnicy licznikowe 240 :zdziwko:
dodam tylko że autko zostało kupione z książką przeglądową, rachunkami z Nissana za nową sprężarkę, instrukcjami, dwoma kompletami alu kółek- rewelacja
ładny , sam tez takiego chciałem kupic jako drugie auto " dla żony" :hyhy: ale jakos nie wyszło :zalamany:
Dbaj o olej , najlepiej jakiś Motul , w S13 dosc często duł silnika pada i to jest jego największa bolączką :kwasny:
najlepiej by bylo juz kupis sobie sr20d (chyba jaos tak ) i zalozyc to do s13 i bylo by pieknie :padam:
ladne auto!
moj wzor (tylko felunek mniejszy zalozyc i bylo by git!)

i ten jest jeszcze bardzo ladny
i jeszcze takie reflektory cud miod orzeszki!!
a ja mam troche offtopic pytanie apropos s13 bo zawsze mnie to gnebilo
czym dokladnie sie roznia:

-rs13
-rps13 (to ten z takimi ladnymi swiatlami z tylu?)
-ps13 (a ten to chyba silvia, tak?)
roznia sie wygladem. pomijajac fakt ze fabrycznie mialy sr20 i szpere jak s14.
szpera płytkowa ma te wade, ze trzeba ja co jakis czas serwisowac. zwlaszcza przy ostrym uzytkowaniu, wiec wez jakas, ktora sie da serwisowac w tej czesci europy, zamiast kupowac nowa.

ps. w razie potrzeby, namierzyłem wałki Tomei do CA18 cena tez raczej przyzwoita jak za takie wałki.
no Maciek, czuję że potrzebujesz wałków Tomei :hyhy:
:nietoperek:
no Maciek, czuję że potrzebujesz wałków Tomei :hyhy:


Cholerne male czarne zelazko...
zapodam wydech 3', FMIC i zobaczymy
proszę państwa,
poszukiwany jest dobry i tani 3 calowy wydech, najlepiej 2 tłumiki by nie był skandalicznie głośny- najchętniej turboback i jakiś fajny FMIC z orurowaniem

jakieś dobre propozycje z ebay? czy lepiej drutować te rzeczy w PL?
drutuj w pl. nakupuj rur, ic od turbo dailly i jestes w domu...
ja jestem doradcą bez pojęcia, dlatego szukam pomocy na forum...
a wydech?
kwas00wka , gdzies w wawie :wstyd:
kwasówka byle gdzie. www.italinox.pl albo coś...
spawaczy tam macie, nie? rurki silikonowe na złączki też mam opanowane
proszę państwa,
poszukiwany jest dobry i tani 3 calowy wydech, najlepiej 2 tłumiki by nie był skandalicznie głośny- najchętniej turboback



Dobrych 3" na 2 tłumikach jest wiele, ale tak się składa że żaden nie jest tani... Dlatego w tym wypadku chyba najlepiej go wyspawać u nas i ustawić jakoś odpowiednio żeby dobrze się prezentował.

mnie martwi kwestia gięcia raczej, ew. jak wyglada oferta kolanek?
bez kłopotu.
a może wydech lepiej kupić ebaya za 150$ catback i u nas dorobić downpipe i dorzucić środkowy tłumik?
ktory catback chcesz kupic? ta tanizna to kiepścizna...
a co bedzie najlepsze z tego taniego? bo np. jakość Megana wydaję się być całkiem fajowa :hyhy:

a nikt tak fajnie nie wygnie rur, a kolanka mają za duze kąty, ciężko zrobić delikatne krzywizny
jak ciężko robić małe kąty? tniesz kolanka na małe i gotowe. a z tego taniego najlepsze bedzie najtańsze, bo jakość wszystko ma porównywalną.
na pierwszy ogien mimo wszystko musza pojsc heble - 256mm z przodu to glupi zart i zaczely dymic po szybszej przejazdzce - zrobie swap na model po lifcie 280mm powinno byc lepiej.
amorki bilstein tez maja bardzo duzy priorytet bo tak jakos kanapowato jest.
no i fotel bo ten seryjny zupelnie nie trzyma
no i seryjne audio słabo puka :hyhy:
mowisz tuba i 18 glosnikow :rotfl:
updates? :gwizd:


:wstyd:
co do kwasówki to troche sobie teraz robiłem z niej wydeszek zabawy kupa ale plus jest taki ze jak ktos umie spawac elektryczną spawarka to wystarczy kupic dobre elektrody do nierdzewy, spraj który zapobiega przyklejaniu sie odprysków i kawasówe + kolanka , podwinąc rekawy i do roboty
Podaje ceny kwasiaka bo jeszcze je pamiętam :rotfl:
-metr rury 2,5' 60 zł
-kolanko 90 stopni 27 zł ( z jednego spokojnie wychodzi s-ka :rotfl:
p.s. spawt naprawde wychodzą ekstra , błyszczące itd temat podpowiedział mi gostek , który spawa konstrukcje np. mostów itp, powiedział ze nie ma problemu z pekającymi spawami spowodowanymi drganiami , wiec warto spróbowac

aaa sorry ,że nie w temacie ględze
No niby jest cos tam do zamontowania

Bilstein

wskaznik od boosta HKS

i blov-off'ik


Jeszcze mam zaciski do wiekszych tarcz ale siem nie blyszczom wiec zdjec nie robie
to teraz juz wszyscy mamy bile

maćku ale masz grubom rułe :rotfl:
hmmm... brakuje Ci tylko wskaźnika EGT
przy otwartym bovie, spalanie drastycznie wzrasta. dobrym rozwiązaniem jest kupienie ssqv z zamkniętym obiegiem. tak jak ma Banzai.
hmmm... brakuje Ci tylko wskaźnika EGT


No tak
Tak naprawde to na obecnym etapie najwazniejsze byly by jakies dobre wskazniki do temp. i cisnienia oleju
Siakies Roty by Ci się przydały
cala sztuczka w tym ze podczas hamowania silnikiem 99% samochodow nie podaje wtryskow wogole. Pomimo ze powietrze przeplywa przez MAF to komputer przy zamknietej przepustnicy nie daje wtrysku bo jest on nie potrzebny poniewaz nie chcesz przyspieszac i dlatego ze mozna w ten sposob zmniejszyc zuzycie paliwa (nawet wiekszosc gaznikow ma taka opcje).
Jesli chodzi o reakcje na gaz - sprawdze ale co tu duzo gadac w samochodach turbo bez ALS jest ona daleka od idealu.
dzwiek - wiadomo kwestia gustu. Ja osobiscie najchetniej widzial bym takie cwierkanie jak w rajdowkach
przy hamowaniu silnikiem tak, ale tak czy inaczej podczas zmian biegów maf troche głupieje i podaje zbędne paliwo.
rajdówki 'ćwierkają' filtrem powietrza.
Z tego co wiem, to zaraz po zdjęciu nogi z gazu (obojętnie czy chcemy przyśpieszać czy hamować silnikiem) komputer wtryskuje ostatni raz paliwo (bez zapłonu), chociażby po to, żeby schłodzić komorę spalania. Ilość tego paliwa zależy od sygnału jaki wysłał MAF. Jeśli MAF zmierzył pewną ilość powietrza, z którego część trafiła do atmosfery, to komputer w efekcie poda za dużo paliwa bo nie wie o tym że bov wydmuchał je na zewnątrz. Gdyby tak nie było to świnki takie jak SAFC II nie dawałyby w trybie "deceleration" możliwości zmniejszenia lub natychmiastowego "zdjęcia" paliwa po zdjęciu nogi z gazu (bo jest taka opcja mająca właśnie na celu zmniejszyć skutki dmuchania do atmosfery).

Co do reakcji na gaz w silnikach turbo nie ma co generalizować. Można bardzo łatwo zbudować sobie taki set-upik że współczesne wolnossące "ścigacze" na elektronicznych przepustnicach się wyłożą na cyce ze wstydu. Jak ostanio przejechałem się nowym "Prawie jak sportowy samochód" Civiciem to myślałem że się posram ze śmiechu jak zobaczyłem jego reakcję na gaz.

Ćwierkania jak w rajdówkach przy pomocy bova nie doświadczysz z prostego powodu - rajdówki bovów nie mają. Ale najlepszy sposób na ćwierkanie z bovem to BARDZO szczelny bov na 2 zaworkach z recyrkulacją i odpowiedni stożek. U mnie ćwierka przeokrutnie, a dmucham nadal tylko 0.6.
Lecąc dalej BOVowym OT: Mógłbys dac Banzai jakiś pokazik tego ćwierkania? Szczerze myslalem, ze z obojętnie jakim blow off'em w obojętnie jakim "recyrkulacyjnym" setupie nie da się tego osiągnąc.
o tak, tak- pokaz! :fuckyeah: :fuckyeah: :fuckyeah:

:gwizd:
:padam: Nevada aluzja kozak :padam:
o tak, tak- pokaz! :fuckyeah: :fuckyeah: :fuckyeah:

:gwizd:



Az tak LUftbrandzlungiem to zaleciało? Nie miało, po prostu chciałbym usłyszec jakąs alternatywę do otwartego BOVa i moze kumpla na takie cos namówic...
stary luz, ja żartowałem sobie tylko
MF, chyba czas na apdejcik mały co?
:lans:
jeszcze EGT nie wysłałem. spokojnie
spoko, tam inne rzeczy się dzieją... :hyhy:
no bilstein zalozony - jest calkiem ok
Dzisiaj niestety poleglem na wymianie fotela. Chcialem speed 2 kubelek zamontowac do seryjnych prowadnic - niestety okazalo sie ze jak kont oparcia by w miare OK to sie glowa o sufit opieralem. Nie o to chodzi - ma byc wyraznie nizej niz seria. Chyba trzeba bedzie olac przesuwanie fotela i go na stale przymocowac. Pasy tez beda 4pkt szerokie.
Musze sie w koncu zdecydowac i kupic tarcze i klocki do wiekszych zaciskow - nie wiem do konca jakie.
No i trzeba na szpere zbierac bo otwarty dyfer mnie wkurza strasznie.
zapodaj kubeł na sztywno.
z czegomasz te wieksze zaciski? z s14?
na razie zaciski z s13 po lifcie - przeskok z tarczy 257 na 280. Prawie jak w s14
Tylko ze w s14 tarcza jest grubsza i zacisk ma wiecej tloczkow...
Moze styknie z dobra tarcza i klockiem
siedzisz na turbokillersach??

Pytam z ciekawosci
Fajny projekt. Masz tam piastę na 4 śruby, 4x114,3 (jak w moim aucie)? Jeżeli chodzi o upgrade hamulców, wydaje mi się że możesz zrobić następujący myk...

Producentem zacisków do 240Z była firma Sumitomo, która dostarczała hamulce także do innych firm. Do Zeda pasują bez jakichkolwiek (!) przeróbek czy przejściówek zaciski z Hiluxa 4x4, i to w połączeniu z wentylowaną tarczą z 300ZX i dobrymi klockami (na pewno nie fabrycznymi Toyoty, zaprojektowanymi do dwutonowego kloca i dużych przebiegów) daje dobre rezultaty. Z tego co wiem do S13 podejdą czterotłoczkowe zaciski właśnie z 300ZX (NA i TT), bo - z tego co pamiętam - na piastę z czterema śrubami wchodzą bez kłopotu (AFAIR w Amerykanie często zakładali je do "biedniejszych" wersji S14 z piastami na cztery śruby).

Całość - w odróżnieniu od jakichś kosmicznej wielkości tarcz i pięćdziesięciotłoczkowych zacisków AP Racing - powinna kosztować rozsądne pieniądze. Zmieniając cały układ hamulcowy na ten z 300ZX powinieneś się pokusić o zamianę pompy hamulcowej i całej reszty na elementy z Zeda, bo te z SX'a mogą nie starczyć...
Przepraszam za OT, ale wtrącę, że ja pracuję właśnie w:
O kurde, respect... :padam: Poszło PW.

Tak nawiasem mówiąc - jak ci się B6 sprawują? Tatko szuka czegoś do swojego samochodu (non-JDM) i zastanawia się nad Bilsteinem z Zerkopolu... Szlag by trafił wszystkie trudne do dostania części.
240z: piasty mam takie jak ty.
Tarcze z 300zx nie sa na 5 srub czasami ? Widzialem gdzies w necie patenty z zaciskiem od 300zx + jakas przejsciowka i tarcza chyba 330.
Na turbokillers czytalem ze ktos zalozyl zaciski z s14 do tarcz od s13 ale dal podkladki pod klocki bo tarcza jest chyba 8mm ciensza...
Moze wystarczylo by zrobic nowe otwory w tarczy od s14?
Zobaczymy - jak setup jednotloczkowy nie zda egzaminu to bede kombinowal. Na razie w garazu leza zaciski do tarcz 280 i trzeba tylko kupic fajne tarcze i klocki (+najchetniej przewody)

Bilsteiny mam juz w kolejnym samochodzie. Jak zalozylem do malucha to zrobilem :szok: i pozniej juz nie mialem dylematow. W Scierce tez sprawowaly sie bdb.
Sa raczej pancerne - duzo mniej awaryjne niz inne amorki.
W nysce sporo usztywnily samochod, duzo szybciej reaguje. Prowadzi sie duzo lepiej.
IMHO powinienes byc bardzo zadowolony z nich
Ok, dzięki za rozwianie wątpliwości. Trzeba kombinować, w tym kraju inaczej się nie da...
czas na update- co?
może się przydać

300ZX Brake Swap
Skoro Nevada sie domaga - to dokumentuje nowe tuningi:
Ciemne szybki

Oraz mega wypasny naklejek


Nie watpie ze bedziecie pod wrazeniem
a pokaz 'powód' :hyhy:
czemu powod ?
co tuningu nie lubisz ?
zapomnialem wspomniec o bialych kierunkach. biale kierunki i fioletowe szyby to nieodzowne elementy tuningu !

Dobra koniec glupich zartow.
Niestety to nie jest tak ze po prostu mi odjebalo i zwiesniaczylem sobie samochod. Powod jest duzo bardziej przykry


Mialem mala przygode z duzym rowem. W dodatku jeszcze bardzo duzo szkod powstalo przy wyciaganiu. Efekt - jak troche widac na fotkach jest taki ze uszkodzona zastala prawie kazda czesc zewnetrzna. Oba zderzaki, wszystkie blotniki, troche dach. Szya przednia i lewa tylnia. Przy wyciaganiu poszly sie walic tylnie wahacze i jeden amor pekl. Pomimo ze buda na 99% jest prosta to jej naprawa jest mocno nieoplacalna :rozpacz:
Kombinowalem zeby sprowadzic z niemiec cos z padnietym napedem ale to wcale tak tanio nie wychodzilo i w miedzyczasie napatoczylo sie to co jest na zdjeciach.
Drugi caly S13. W stanie jest takim dosc srednim. Dosc zaniedbany. Jezdzi niby niezle prosto. Buda jak sie dorze przyjzec nie jest zla - z rdza jest chyba lepiej niz w tamtym ale na pierwszy rzut oka duzo widac niedoskonalosci. Blotnik tylni prawy pognieciony. Na klapie bagaznika usuniety spoiler ale cala operacja niedokonczona. Do tego mnostwo pierdolek - szyba, zamki, predkosciomierz, regulator alternatora i cholera wie co jeszcze wyjdzie.
Ale bedzie dobrze. Czesci zapasowych mam mnostwo
dasz rade, na wiosne nowy lakier, przekładka gratów ze starego i bedzie igła
dokładnie, porobimy swap cześci i bedzie gitara!
troche sie zmarszczył....
fajne tablice w tym peugeocie
Uu szkoda Wazne, ze Ty jestes caly. Co nabroiles, ze wpadles do rowu?
Przejebane życie mają te samochody naprawdę... Aż mi i ch żal
Co sie stalo ze wpadlem do rowu. Jechalem sobie i wyjezdzajac z zakretu na 3 biegu zaczalem jechac bokiem. Niestety bok byl bardzo duzy - co tu duzo mowic przeroslo mnie to. Takiej nadsterownosci sie za cholere nie spodziewalem. Rozumiem ze tyl mogl odjechac ale odjechal dosc nagle na jakies 45st. Nie dokontrowalem i sie zsunalem do rowu. Niby jezdze juz calkiem sporo lat, glownie tylnionapedowkami a tu taka lipa.

Nowym nabytkiem tez na razie za duzo sobie nie posmigalem
Po tygodniu padla uszczelka pod glowica. Mam nadzieje ze tylko - jak wewnatrz nie bedzie strasznie to go sobie wyremontuje. Samochod jest w trakcie swapowania silnika - tamten byl ogolnie lepszy. Przy okazji sie usunie maly wyciek oleju ktory w nim wystepowal.
pare fotek z prac:



no i jeszcze watek humorystyczny. Samochod kupilem z wydechem 2,5':


Ten wydech wygląda na ostrą łatankę :looka:
cos dlugo update'ow nie bylo.

W miedzyczasie znudzil mi sie kolor silnika. Nie pasowal do BOV'a wiec musial zostac przemalowany



teraz sie w komorze silnika duzo lepiej prezentuje




Jako ze amorki juz w koncu sa wymienione zamowilem sobie zestaw upominkow urodzinowych zeby pchnac temat zawieszenia dalej:

elegancko
rób tego S13, niech wraca do formy :hyhy:
ja dodam że cały czas czekają na montaż wskaźniki EGT i boost od HKS, a teraz do kolejki jeszcze doszedł turbo timer APEXi :hyhy:
A jest i turbo timer

Do tych wskaznikow nawet kableki sa gotowe. Czujnik do boost'a tez na miejscu - wskaznik tez testy przeszedl
Tylko mocowanie trzeba zrobic i czujnik do EGT przymocowac.
Z mocowaniem rzeczy to mi cos ciezko idzie - fotel tez juz "troche" czeka ale cos proby mocowania na razie sie porazka zakonczyly
Z turbo timerem latwo pojdzie bo maly i sie go tasma dwustronna przylepia

[ Dodano: 2008-01-08, 19:50 ]