Witam

Co sądzicie o montażu amortyzatora na konkretnym przykładzie B18C4 w budzie EJ9. Jeśli ktoś miał lub ma doświadczenia z nim związane, proszę o opinie. Przymierzam się dokupna.
sadzimy, ze to samo osiagniesz usztywniajac poduszki silnika, ktore pewnie swoje juz przejechaly i 100% sprawne nie sa... tzn ja tak sadze i uwazam, ze etd to niepotrzebnie wydane pieniadze.
dopiero w tym miechu od czasu swapa któraś z poduszek zaczyna się odzywać.
jednak mógłbyś powiedzieć coś więcej?
plusu znam a minusy?
i czy koszt wymiany wszystkich poduch lub zamiany na poli nie będzie większy od zakupu ETD?
Poduchy i tak z czasem zmienisz, do siebie jak patrzyłem w ASO to za 3 sztuki wyszło jakieś 900zł, a czwartej już sie nie da kupić, wkładki usztywniające z bikopur.pl kosztowały mnie chyba 120zł. Na twoim miejscu szedłbym w jakiegoś mount kita, hasport czy coś.
Usztywniane poduchy to zdecydowanie najtansza opcja. Jednak trzeba pamietac o wadach - glownie to, ze przenosi wibracje silnika na bude.
nie wszystkie np u mnie w dc2 mugen sprawdza sie idealnie ale jak vass zalozyl chyba energy to rece mu sie trzesly na kierownicy

sam kiedys zastanawialem sie nad damperem jako dopelnienie sztywniejszych poduszek ale nie bylo to jakies must have i odlozylem to na dalszy plan...

i w sumie to chyba nikt nigdy nie napisal przed i po jesli chodzi o damper czy naprawde warto ?
swoją drogą to po wymianie gum shorta na twardsze Passworda czuje drgania kiery w przedziale 900 - 1000.
Wracając do tematu na chwilę obecną nie planuje utwardzać poduszek, więc ponawiam pytanie o jakieś konkretne minusy amotryzatora
ke? po wymianie gumek drążka zmiany biegów, czujesz drgania na kierownicy?
ke? po wymianie gumek drążka zmiany biegów, czujesz drgania na kierownicy?



pojawiły się zaraz po wymianie i są wyłącznie tylko w tym przedziale. Podejrzewasz coś innego?
drgania kierownicy po wymianie tulejek prowadzacych drazek zmiany biegow.. no blagam nie dostrzegasz tu totalnego braku sensu?
totalny brak sensu dostrzegam w polskim rządzie....

wjechałem w garaż wymieniłem, nic innego nie było ruszane, przed wymianą nie było drgań po wymianie są i występują tylko na luzie. Od czasy wymiany zrobiłem 100km góra, więc nie wiem co innego mogę podejrzewać.