MODEL: 1992r, Eg5
SILNIK: SWAP z D16Z6 na => B16A (zrobione)
UKŁAD DOLOTOWY: CAI Injen
UKŁAD WYDECHOWY:wydech 2,25" na dwóch tłumikach przelotowych
ELEKTRONIKA: Seria z JDM-a
UKŁAD NAPĘDOWY: Seryjna skrzynia z B16A2, felgi Rial 15", 4* BFGoodrich G-profiler 195/45/15
ZAWIESZENIE: Eibach pro kit -40mm, rozpórka przednia od VTI
UKŁAD HAMULCOWY: seria z eg5
BODY-KIT: Dokładka przednia od VTI, amberki
WNĘTRZE: Kierownica MUGEN SW4, gałka Skunk2 ( W planie fortele z ITRa)
INNE: stickery ADVAN, Darling inside i "TDI Engines..", Xenony 6000K, listwy dolne i klamki w kolorze ( W planie lusterka Spoon)
MOC: seria 170KM
ZDJĘCIA:





Masakrator ale piekny
Przesok ! Brak mi slow do opisania , strzal w 10.
Super sie prezentuje
Kozak!
o shit godnie !
więcej fotek prosimy
zadbana sztuka, ogolnie bardzo ladna tylko ja bym nie malowal progów w kolor tylko zostawil w czarnym kolorze z racji czarnych zakonczen przedniego i tylniego zderzaka i tylko to bym zmienil.
bardzo ładne jajo...


oooooooo witam siostrzyczke
Bardzo ładnie się prezentuje, cos bedzie jeszcze modzone?

Progi i klamki w czerń koniecznie!
klamki moga zostać w kolorze
ladnie tu by pasily niebieskie muteki
ladnie tu by pasily niebieskie muteki



Właśnie niedługo będe kupował jakies fajne śrubki i zastanawiam sie jakie wybrać. Myślę, nad Vision w kolorze gun metal Z jakiego materiału zrobione są Visiony?
zagadaj do Patiego on ma na sprzedaz visiony niebieskie beda tutaj kozak pasic ladnie pod kolor budy wiec kupuj takie

http://passwordjdm.pl/vie...892223c29#65857

tak na szybko w photoshopie

nie powala na kolana ale zadbana sztuka :]
ładna sztuka, jedyny słuszny kolor
jaki masz offset felgi?
Z jakiego materiału zrobione są Visiony?

z aluminium.
mam i niebieskie i gunmetale. od ręki.
Piekny Civic, w jedynym slusznym kolorze oraz z jedynym slusznym silnikiem
mam i niebieskie i gunmetale. od ręki.



Zgłoszę sie do Ciebie za jakis czas, o ile jeszcze bedziesz miał
Niepokoi mnie brak planów w temacie hamulców. Łudzisz się ze 240mm będzie przyzwoicie hamować napędzone B16?
Niepokoi mnie brak planów w temacie hamulców. Łudzisz się ze 240mm będzie przyzwoicie hamować napędzone B16?



Co do hamulców, to zapomnialem napisać. Planuje założyć zaciski i jarzma od H22, do tego jakies tarcze, jeszcze nie wiem jakie i klocki EBC green stuff
To jaby zmienia postać rzeczy Wspomiałem już ze auto kozak? Nie? To wspominam, jest super!
Fajny ciff, te B16A zostaje takie jakie jest czy będzie coś w nim grzebane ??

Czy mi się wydaje czy coś jest z przodem nie tak poskładane?

Nie mniej jednak gratuluje furki
Robie wydech 2,25". Doradźcie prosze jaki założyć tłumik końcowy.. Ma być cicho, a jednocześnie w miare możliwości efektywnie tzn, zeby nie stracić za bardzo przez tłumik przyrostu mocy.. Myślę nad tłumikiem od El-teca, z tym że Oni nie dają silencera i nie wiem co bedzie cichsze. Tłumik ich produkji bez wkładki czy jakis ebayowy z silencerem? Podoba mi sie także wydech który ma Markos. Jest on całkiem przelotowy? I czy jest głośny?
Jest on całkiem przelotowy?

tak.
Fajnie, to powiedz jeszcze gdzie dostać taki tłumik i jak go zobrazować tam gdzie go będę zamawiał.. Mozesz mi napisac na PW
Myślę nad tłumikiem od El-teca, z tym że Oni nie dają silencera



A po co Ci do tego tłumika silencer?? El-Tec robi tak ciche tłumiki przelotowe że silencer jest zbędny. Ja mam taki i jest idealnie taki jak chciałem... cichutki jak seria, a mimo wszystko w pełni przelotowy
Taki będzie cichy? http://www.moto.allegro.p...ica_el_tec.html
Jeżeli tak to będe sie zastanawiał nad tym albo nad takim jak ma Markos:)
Taki będzie cichy

taki tlumik jak mam zamowic mozna w ssgarage, dowolna srednica, wybor roznych koncowek, goraco polecam, bo jestem bardzo zadowolony
Wygląda super i jeżeli spełnie swoje zadanie, a mówisz że spełnia to w takim razie zagości u mnie taki tłumiczek
Dodam tylko jeszcze że najważniejsze w tłumiku jest to czym jest wypchany w środku. El-Tec obecnie wypycha tłumiki ustrojstwem o nazwie Rowing Syntex. W przeciwieństwie do zwykłej waty nie wydmuchuje go z tłumika bo jest w formie zawiniętego "dywanu" w środku i tworzy zbitą jedność
Jaką średnice ma seryjny wydech od B16A2? Bo moge mieć układ 2" na 2 przelotowych tłumikach i się zastanawiam czy nie bedzie troche za mały? Opłaca się bawić i robić 2,25" czy różnica bedzie nie duża i moge założyć 2" ?
w B16 jest chyba 48mm wewnętrznej,czyli właśnie coś w okolicach 2''. Warto zainwestować i zmienić na 2.25''.
A no to jeżeli seryjny ma aż taką średnice to wogóle nie ma sensu robić 2", dzięki
w B16 jest chyba 48mm wewnętrznej,czyli właśnie coś w okolicach 2''


jakos 44mm, nie pamietam dokladnie ale lezy mi taki wydech wiec jutro moge zmierzyc
No i w końcu doczekałem sie wydechu 2,25". Zdziwiony jestem, że aż tak można odczuć przyrost mocy:) Jeszcze szukam jakiegoś kolektora 4-2-1, gdyby ktoś coś miał to niech pisze ..
Bierz 4-1
Nie wiem jak to jest w praktyce z tymi dwoma kolektorami, znacznie lepszy jest dół w 4-2-1 niż na 4-1? Dużo jeżdżę w trasy i jednak elastyczność tez się przydaje:)
Zależy czego oczekujesz.
W dole wielkiej różnicy nie ma, za to w górze jest różnica i nazwałbym ją dość znaczną (na korzyść 4-1 ofkoz)
amazon, widzialem gdzies test to wielkiej roznicy nie bylo. Powiedzialbym,ze jest to nieodczuwalna strata dolu (1km).
W dole wielkiej różnicy nie ma, za to w górze jest różnica i nazwałbym ją dość znaczną (na korzyść 4-1 ofkoz)


TODA ma 4-2-1 i jakos na moc na gorze nie mzona narzekac
Warto założyć kolektor od ITRa? Czy różnica między nim a seryjnym z B16A jest znikoma?? Poprawi coś taki mod względem seryjnego kolektora?
Gówno da.
Okej dzięki, właśnie takiej konkretnej odpowiedzi oczekiwałem
W dole wielkiej różnicy nie ma, za to w górze jest różnica i nazwałbym ją dość znaczną (na korzyść 4-1 ofkoz)

hamowales ten sam silnik z tymi samymi modami na 2 roznych kolektorach?
Warto założyć kolektor od ITRa? Czy różnica między nim a seryjnym z B16A jest znikoma?? Poprawi coś taki mod względem seryjnego kolektora?


dac napewno cos da bo jest rurowy a nie zeliwny
ale jakis tam wielkich przyrostow bym sie nie spodziewal
ładne to autko
http://moto.allegro.pl/it...bka_185km_.html hmmm samochód na sprzedaż - szkoda bo jest piękny.
uprzedzam, ze nie chce tu widziec postow "a dlaczego" "oj jaka szkoda" "blahblahblah"
Sprawy się tak ułożyły że autko zostaje ze mną!!!
świetny civic miałem okazję się nim przejechać i muszę powiedzieć ze jestem pod wrażeniem
Sprawdzone na hamowni - nic nie dał. Seryjny żeliwny nie jest zły i ma kanały zaskakująco duże w stosunku do EDM ITR.

a jak by dać JDM'owy kolektor z ITR? ponoć jest dużo lepszy niż inne seryjne.
JDM'owy to myśle, że może być lepiej - samo wyjście ma przecież na większą średnice - trzebaby sprawdzić.
tencio w swojej camelce mial kolektor z itr'a edm i byl zadowolony . wiec jak widac zdania podzielone ale nie potwierdzone papierkowym wynikiem z drukarki .
Piotrek w swoim EK4 na gratach z ITR miał kol od ITR + reszta wydechu supersprint...

z tego pamiętam ogólnie wypluło mu ok. 180 czy 185 km...
185KM ale Piotrek miał swój kolektor ciapnięty gdzieś przed końcem tak, że wychodziło mu bodajże 2,25 na wyjściu.
ale nie potwierdzone papierkowym wynikiem z drukarki .



No jakto kurwa nie Przecież mówie, że byłem na hamowni i tego samego dnia hamowałem serie B16 żeliwo i B18 ITR'owy rurowy EDM. Przerwa między pomiarami 30min na wymiane kolektora.
185KM ale Piotrek miał swój kolektor ciapnięty gdzieś przed końcem tak, że wychodziło mu bodajże 2,25 na wyjściu.


dokladnie taki setup, ja mam z ITR JDM spec. 96 2'25 i czuje roznice w porownaniu do tej marnej paroweczki z
ITR EU - nie wiem jak wogole mogli wsadzic taki kolektor do ITR
Chodzi mi po głowie pomysł, żeby przyciemnić bardzo delikatnie wszystkie szyby.. Co o tym myślicie?
ze takie pytanie to kiepski sposob na odswiezenie watku
Akurat mi na tym zależy, zeby odświeżać wątek .. A pytanie nie wiem czy kiepskie, bo od dluższego czasu chodzi mi to po głowie i poprostu chciałbym sie poradzić i mam nadzieje, że znadzie sie ktoś kto bedzie miał coś bardziej konstruktywnego do powiedzenia:)
i tak jest za niebiesko o progi, wiec mozesz lekko sciemnic, nie powinno zaszkodzic
autpo na sprzedaz??:P
Tak wyszło, ciśnienia na sprzedaż nie mam... Jak się sprzeda to sprzeda, a jak nie to trzeba będzie dalej coś modzić .. Pewnie i tak bedzie tak jak ostatnio, że trafi się zdecydowany kupiec to zrobi mi sie żal i nie sprzedam

[ Dodano: 2009-03-02, 23:06 ]