Auto ma ORYGINALNY PRZEBIEG 95300km.
W zeszlym roku rozbito mi przod auta-po dokladnych ogledzinach okazalo sie, ze podluznice i zawieszenie sa nie ruszone. Civic zostal odbudowany na czesciach z ASO, bez oszczedzania. Na pewno mozna to bylo zrobic za 1/3 ceny, ale autem jezdze na co dzien i musialo byc bezpieczne na 101%. Dokladna inspekcja po naprawie, na okregowej stacji kontroli potwierdzila, ze auto jest zlozone perfekcyjnie, a geometria przodu wyszla co do 0,01 stopnia!!! w srodku normy.
Tak wiec, auto mimo przygody jest w bardzo dobrym stanie zarowno technicznym jak i wizualnym. Nie ma ani grama rdzy, czy szpachli.
Chcialem, zeby auto wygladalo jak najbardziej seryjnie, ale przyspieszalo, skrecalo i hamowalo lepiej, przy zachowaniu maksymalnej funkcjonalnosci...jest wiec tylna kanapa, fotele kubelkowe z regulacja, dzialajaca klimatyzacja, radio, pelnowymiarowe kolo zapasowe, itd.
Priorytetem dla mnie jest bezawaryjnosc, wiec zamontowane czesci maja spory zapas wytrzymalosci, jezdze tylko na PB98 z BP. Wystrojony byl na PB95, na wszelki wypadek, gdyby gdzies PB98 bylo gorszej jakosci.
Olej zmieniany co 6000-6500km.
Od ostatniej zmiany (jakies 1000km), oleju nie ubylo ani troche.
Silnik zlozony i wystrojony przez Ecu-performance (www.hondata.pl).
Dokladniejsza specyfikacja auta ponizej:
SILNIK:
-swap B18C4 (silnik w momencie zakupu mial niecale 90.000km, od remontu przejechal ok. 8000km)
-tłoki Spoon Sports do B18C
-Korby ITR
-wałki ITR
-regulowane kółka AEM
-podwójne sprężynki Brian Crower
-talerzyki Brian Crower
-śruby do korb ARP
-szpilki głowicy ARP
-nowe uszczelniacze zaworowe (OEM)
-wymienione na nowe wszystkie panewki (OEM)
-wymienione na nowe wszystkie możliwe uszczelki, uszczelniacze, paski jakie były w silniku (OEM)
-sprawdzone zawory i prowadnice
-olej: mineralny Mobil1 (700km docierania), Millers Oil XSS 10w40 (kolejne 500km), obecnie Millers Oil XFS (wczesniej Motul 8100)
-gruba chłodnica z VTI
-grube przewody W/N Vision
-świece NGK dedykowane do ITR
UKŁAD DOLOTOWY:
-kolektor ssący Skunk2 Pro
-Hondata heatshield
-przepustnica STR 68mm
-rura dolotowa z ITR
-stożek K&N w customowej obudowie + nadmuch ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY:
-kolektor 4-1 ebay 2,5"
-wydech z kwasówki 2,25 cala Eltec na 2 tłumikach
ELEKTRONIKA:
-OBD-1, Hondata S-100
-Strojenie by Doktor (Ecu-performance)
UKŁAD NAPĘDOWY:
-Skrzynia S9B po przeglądzie, zalana magicznym mixem MTF'a
-lekkie koło zamachowe (<5 kg)
-sprzęgło organiczne Exedy stage 1.
ZAWIESZENIE/KOŁA:
-zawieszenie Koni Sport 1130
-rozpórka przednia górna OMP
-felgi 15" z Accorda z oponami 205/50/15
HAMULCE:
-zaciski z 1.8VTi zregenerowane
-tarcze gładkie Brembo-przód (282mm) i tył (260mm)
-klocki Ferodo DS Performance (przód) i ATE (tył),
-przewody w stalowym oplocie Goodridge
-płyn hamulcowy Ferodo
-wymieniona pompa ABS i czujniki z tylu (cos szwankowalo z ABSem, wiec wymienione wszystko co sie dalo)
BODY KIT/OŚWIETLENIE:
-białe kierunkowskazy boczne
-zestaw biksenonowy 4300K
-przyciemnione szyby boczne i tylna
WNĘTRZE:
-kierownica Sparco Monza
-gałka Skunk2
-siedzenia Recaro Speed
-zegary z poliftowego VTI
-zegar temperatury oleju
CAR AUDIO:
-radio JVC KD-SH
-głośniki Hertz
INNE/DODATKI:
-pokrywa zaworów pomalowana na żółto z wycięciami na potrzeby regulacji kółek
-korek oleju ITR
-skarpetki Spoon Sports
-wszystkie płyny wymienione na Genuine Honda
-mocowanie akumulatora Skunk2
Obecnie auto legitymuje sie moca 193KM i 178Nm, ale tak jak napisalem wczesniej, bylo robione z zapasem, wiec po wymianie wtryskow i walkow bedzie >210KM. Nie montowalem ich, bo nie bylo takiej potrzeby-1/4 mili mnie nie interesuje, a do jazdy na co dzien obecna specyfikacja mi wystarcza.
Na spokojnie przyspiesza tak:
http://www.youtube.com/watch?v=uw3tPt4_6sU
Do auta jest tez:
-drugi komplet kol od 1.8VTi z jakimis slabymi oponami (pewnie na jakas pojezdzawke sie nadadza)
-opony zimowe 195/50/15 w dobrym stanie (Goodyear albo Dunlop-nie pamietam)
-seryjna kierownica z poduszka
-seryjny licznik
i co tam jeszcze w garazu znajde.
Z minusow:
-jakies drobne wgniotki
-lakier na prawym tylnym blotniku jest troche wyplowialy
-trzeba podpiac kabelki od wskaznika temperatury oleju
-felgi mozna by odmalowac
Zakladajac, 14.000zl za zdrowego Civica EJ9 z przebiegiem <100.000km, to zbudowanie tego auta (juz po rabatach i czesciach w super cenach) wynioslo ponad 47.000zl, bez robocizny. Wiec cena jest dosc atrakcyjna.
Cena tak jak stoi: 25.000zl do delikatnej negocjacji
Ewentualnie moge zamienic fotele, kierownice i licznik na seryjne czesci-wtedy bedzie 2000zl taniej.
Uprzedzajac pytania o powod sprzedazy:
-nie, nie wyjezdzam do pracy
-nie, nie powiekszyla mi sie rodzina
-nie, nie biore kredytu na cos tam...
Po prostu zawsze chcialem miec Civic'a VI gen lub ITR'a, wiec zbudowalem sobie Civic'a, szybszego od Integry. Pojezdzilem dwa lata, kolejne projekty sa w toku, wiec czas na zmiane. I tyle.
Kontakt:
501.280.408 (Maciek)
![](http://img820.imageshack.us/img820/7311/dsc05884.jpg)
![](http://img443.imageshack.us/img443/319/dsc05879l.jpg)
![](http://img130.imageshack.us/img130/5452/dsc05878d.jpg)
![](http://img709.imageshack.us/img709/2905/dsc05860l.jpg)
![](http://img716.imageshack.us/img716/5302/dsc05817y.jpg)
![](http://img28.imageshack.us/img28/5343/dsc05890g.jpg)
![](http://img682.imageshack.us/img682/8964/dsc05861d.jpg)
![](http://img401.imageshack.us/img401/5061/dsc05891o.jpg)