MODEL: '99 EJ9
SILNIK: D14Z2
- PLAN: B20VTEC/B18C4
UKLAD DOLOTOWY: seryjny
- PLAN: ?
UKLAD WYDECHOWY: seryjny
- PLAN: 2,5" z dwoma tłumikami
ELEKTRONIKA: seryjna
- PLAN: OBD1
UKLAD NAPĘDOWY: seryjny
- PLAN: ?
ZAWIESZENIE:
- przedni stabilizator EK9 26mm
- ASR subframe brace
- tylny stabilizator JDM ITR 23mm
- tylne LCA Skunk2
- amortyzatory Koni Sport + sprężyny OEM ITR DC2
- mocowania górne amortyzatorów ITR DC2
UKLAD HAMULCOWY:
- hamulce 282mm/260mm 4x114,3
- pompa hamulcowa 1"
- przewody w stalowym oplocie Goodridge
- płyn Motul DOT5.1
- Ferodo DS Perfomance/ATE gładkie z przodu
- klocki i tarcze OEM Honda tył
PLAN: DS'y na tył.
KOŁA:
- lato: felgi 15" OEM JDM DC2-R, opony Toyo T1R 195/55/15
- zima: stalówki od Accorda 15" + Goodyear UltraGrip 6 175/60 R15
PLAN: porządne opony na lato i szersze felgi.
BODY-KIT:
- halogeny
- dokładka przednia + progi w kolorze nadwozia
- chlapacze
- OEM owiewki
ŚRODEK:
- fotel kierowcy Recaro Speed z EK9
- kierwonica MOMO z SRS z EK9
- mieszek z EK9
- JDM cupholder
- gałka BuddyClub Type A
PLAN: Recaro dla pasażera, klimatyzacja, może inne zegary.
CAR-AUDIO: zestaw woofer+tweeter AudioSystem MX 165, radio Kenwood
INNE:
Korek wlewu oleju ITR, magnetyczna zakrętka miski olejowej, battery tie down Skunk2, spryskiwacze z Citroena .

ZDJĘCIA:



po Darkowe?

ładny! wkładaj 16"
po Darkowe?

ładny! wkładaj 16"



po Elmerowe
pitu moze chcesz drugie krzeslo do kompletu

oraz na niskich szynach jest lipa..

a poza tym to ladne wozidlo
po Elmerowe

faktycznie
dobre wozidło, widziałbym je na regamasterach w szestnastce
Fajna Hondzia zapowiada się grubo
No w końcu się chwali. Ładna jest! Prawie jak moja... tylko bez tylnej mid-lotki
Montuj dwa zero fałtek kolego
tylną dokładkę bym tu widział.
Ogldalem ja na jakims spocie kiedy byla jeszcze w lapskach Elmera. Zadbana sucz.
!markos napisał/a:
oraz na niskich szynach jest lipa..
dlaczego?



własnie?
bo beznadziejne jest podparcie pod udami, a w zasadzie go nie ma. pomine juz fakt, ze w tych samochodach juz z fabryki siedzi sie dosc nisko - dla mnie wystarczajaco nisko, zeby juz nizej nie siedziec.

powyzsze opieram na podstawie szyn vision, z ktorych cmq jest zdaje sie bardzo zadowolony, wiec jak widac - zalezy to od dupy. moja dupa nie polubila sie z czymkolwiek nizszym niz szyny z dc2 + fotel z dc2. niewykluczone, ze przy jakichs customowych szynach byloby lepiej. na visionie bylo bardzo slabo i utwierdzam sie w tym przekonaniu za kazdym razem jak siadam na prawym u patiego.
!markos pożycz mi swoje szyny na strone kierowcy
Masz za długie nogi i za bardzo je podkulasz. Mi sie siedzi normalnie, Agnieszcze wygodnie. Jak sie wyciągnie nogi jest spoko. Jakkolwiek dla kierowcy mogłoby nie być za różowo.
Masz za długie nogi i za bardzo je podkulasz.

podkula bo ma białe łydki i się wstydzi

ja bym to wsadził jeszcze jeden czerwony recaro, czarny zniknie strasznie w srebrnym nadwoziu.
Ja mam dosc nisko fotel i jest wygodnie, tzn. podparcie ud jest ok. Fotel nie jest z ITRa, ale tez Recaro-konstrukcja podobna.

Fajna baza.
coraz częściej b20 się pojawia tutaj ...
oby się udało powodzenia.


ja bym to wsadził jeszcze jeden czerwony recaro, czarny zniknie strasznie w srebrnym nadwoziu.



Pati boi sie porozmawiać z małżonką o zamianie, więc nie będzie czarnego
nie boi sie, tylko już porozmawiał.
boi się przekonać

- PLAN: B20VTEC/B18C4



B20 vitek czy B18 ? zdecydowałeś już ?
skoro tak napisałem to znaczy, że jeszcze nie
Nastepne fajne EK sie buduje, wlasnie silnika jej brakuje. I malowanych klamek
Udało mi się wkoncu wrzucic fotel na customowych super low seat railsach fotel bardzo ciekawy, ale jak ktos nie ma wąskiej dupki nastolatki to nie ma opcji, zeby wygodnie w nim siedziec
ale jak ktos nie ma wąskiej dupki nastolatki to nie ma opcji, zeby wygodnie w nim siedziec




i to nie mogę się zgodzić ... ja do małych ludzi na należę ani też do wąskodupnych i jeździ mi się w tych fotelach bardzo wygodnie,

a poza tym z zewnątrz temu autu kompletnie nic nie brakuje ... powodzenia w modach!
(^.^)
Aż tak wąskiego tyłka nie potrzeba ale już w kieszeniach lepiej nic nie mieć jak jak wsiądę w moje z portfelem w tylniej to po kilometrze wpija mi go w tyłek ale jak wyjme wygodnie jest mega:)
ale już w kieszeniach lepiej nic nie mieć



z tym sie zgodze

fotel jest mega praktyczny i wygodny, ale trzeba o niego dbac zwlaszcza o czerwone.
z portfelem w tylniej



tak to chyba nawet w pompowanych w S klasie uwieral by w dupe.

Pit, do kompletu (fotel, mieszek) boczki obij jak w ek9 tym materialem co jest na srodku siedzenia.. z tym, ze niekoniecznie czerwonym.
Kierownica EK9 :


Teraz czas na jakieś 400 turbo koni i do przodu
wyj3b te zegary
dobra kiera - ile teraz trzeba za taką położyc ?
plug"n"play ? poducha działa ?
za fajny stan trzeba liczyc conajmniej 1000zł, za bardziej zużyte oczywiscie troche mniej.
wszystko pasuje bolt-on. poducha działa, klakson trąbi.
thx za info - najs wygląda
chcesz silnik?
tak
fajnie, ale deski nie wyplakowałeś
-1pkt lansu za brak detailingu
wyplakowałem ale takim rejsingowym-matowym anty reflexem
Bardzo fajna ta kiera - chyba jest bardziej odsadzona niż oryginalna patelnia?
chyba nie, grubsza za to sie wydaje.
Jest bardziej odsadzona niz oryginalne kiery z ej9/ek3/ek4. Natomiast na 200% jest grubsza i ciut mniejsza. Pit, bardzo ładnie to wygląda.
Jest o wiele grubsza i wygodniejsza, odsadzona o 1cm wiecej i mniejsza od seryjnej o 1cm.
Jestem bardzo zadowolony z tego zakupu.
no kiera bardzo fajna!
Teraz czas na jakieś 400 turbo koni i do przodu



b.ładnie i czysto
powodzenia!