MODEL: '99 EJ9
SILNIK: D14Z2
- PLAN: B20VTEC/B18C4
UKLAD DOLOTOWY: seryjny
- PLAN: ?
UKLAD WYDECHOWY: seryjny
- PLAN: 2,5" z dwoma tłumikami
ELEKTRONIKA: seryjna
- PLAN: OBD1
UKLAD NAPĘDOWY: seryjny
- PLAN: ?
ZAWIESZENIE:
- przedni stabilizator EK9 26mm
- ASR subframe brace
- tylny stabilizator JDM ITR 23mm
- tylne LCA Skunk2
- amortyzatory Koni Sport + sprężyny OEM ITR DC2
- mocowania górne amortyzatorów ITR DC2
UKLAD HAMULCOWY:
- hamulce 282mm/260mm 4x114,3
- pompa hamulcowa 1"
- przewody w stalowym oplocie Goodridge
- płyn Motul DOT5.1
- Ferodo DS Perfomance/ATE gładkie z przodu
- klocki i tarcze OEM Honda tył
PLAN: DS'y na tył.
KOŁA:
- lato: felgi 15" OEM JDM DC2-R, opony Toyo T1R 195/55/15
- zima: stalówki od Accorda 15" + Goodyear UltraGrip 6 175/60 R15
PLAN: porządne opony na lato i szersze felgi.
BODY-KIT:
- halogeny
- dokładka przednia + progi w kolorze nadwozia
- chlapacze
- OEM owiewki
ŚRODEK:
- fotel kierowcy Recaro Speed z EK9
- kierwonica MOMO z SRS z EK9
- mieszek z EK9
- JDM cupholder
- gałka BuddyClub Type A
PLAN: Recaro dla pasażera, klimatyzacja, może inne zegary.
CAR-AUDIO: zestaw woofer+tweeter AudioSystem MX 165, radio Kenwood
INNE:
Korek wlewu oleju ITR, magnetyczna zakrętka miski olejowej, battery tie down Skunk2, spryskiwacze z Citroena .
ZDJĘCIA: