Jako nowy tutaj przedstawie swoje auto.

MODEL: Suzuki Swift Gti Mk3 '93
SILNIK: narazie seria w planach ozostanie N/A, ale podniesiemy moc do ok 130KM
UKLAD DOLOTOWY: większa przepływka i filtr stożkowy w planach CAI
UKLAD WYDECHOWY: kolektor seria + przelot do końca. W planach zmiana na kolektor 4-1 i caly układ z kwasówki .
ELEKTRONIKA: jeszcze seria w planach remap
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seryjna od Gti , sprzeglo exedy
ZAWIESZENIE: zawieszenie kompletny H&R amorki + spręzyny
UKLAD HAMULCOWY: Narazie seryjny + klocki Mintex, w planach zaciski na przod od CRX
BODY-KIT: jedyna zmiana w wyglądzie to przedni zderzak od Mk2
ŚRODEK: fotele z Mini Coopera, w planach albo odnowienie seryjnych foteli lub zmiana na fotele z CTR lub Imprezy :cool:

ZDJECIA:












MOC: 101KM w planach zrobienie ok 120-130 i na codzien to starczy
No fajny czarny Swifcik :]
To wrzuc jeszcze jakies foty wnetrza, te fotele, zegary :hyhy:
i ta naklejka z tyłu
No fajny czarny Swifcik :]
To wrzuc jeszcze jakies foty wnetrza, te fotele, zegary :hyhy:
i ta naklejka z tyłu



foty reszty porobie wieczorem :ok:
update:

foty:














Z powodu peknietej ramki brak tablicy z przodu.
Jeszcze zastanawiam sie czy zalozyc ja w seryjnym miejscu czy gdzies przeniesc.
jakies sugestie???
Zaciski z cerki no ciekawe
Fajnie kombinujesz z autkiem

Co do tablicy na pewno nie zakładaj tej gotowej ramki
Ładne auto, ale fotele to przynajmniej na pierwszy rzut oka kiepścizna- bez trzymania bocznego wogóle.

Reszta bez uwag- bardzo ładnie wygląda.
Te fotele sa calkiem fajne. Sam jezdzilem w takich. Zadna wyczynowka, ale milo sie jezdzi.
przednią tablice zostaw w tym miejscu co była, gdyby to była ta 'kwadratowa' to mozna bylo by cos pokombinowac, a taką zwykłą lepiej zostawic posrodku zderzaka, bo w sumie nie ma lepszego miejsca tam :]
licznik przebiegu jest o 1 miejsce na cyfry za skromny, który raz sie już kręci ale ogólnie całkiem przyjemne wnetrze
Zaciski z cerki no ciekawe

Fajnie kombinujesz z autkiem

Co do tablicy na pewno nie zakładaj tej gotowej ramki



hamulce z CRX to taki podstawowy mod hamulcow w swifcie.
a ramki nie bedzie, narazie tablica jezdzi za przednia szyba
Ładne auto, ale fotele to przynajmniej na pierwszy rzut oka kiepścizna- bez trzymania bocznego wogóle.

Reszta bez uwag- bardzo ładnie wygląda.



tez tak sadzilem dopuki w nich nie usiadlem. Naprawde przyjemnie trzymaja. A ostatnia trasa 600km jednym ciagiem udowodnila mi wygode tych foteli.
przednią tablice zostaw w tym miejscu co była, gdyby to była ta 'kwadratowa' to mozna bylo by cos pokombinowac, a taką zwykłą lepiej zostawic posrodku zderzaka, bo w sumie nie ma lepszego miejsca tam :]
licznik przebiegu jest o 1 miejsce na cyfry za skromny, który raz sie już kręci ale ogólnie całkiem przyjemne wnetrze



sadzac po ogolnym stanie wnetrza i silnika uwierzylem sprzedajacemu ze jest 143000 ( w dniu zakupu). Budy a dokladnie progow nie komentuje bo to chyba norma ze w swiftach ten element jest do wymiany :zdegustowany:
bardzo fajne autko:) fotele całkiem ciekawie sie prezentuja ;P

@ Krychu ale masz ciul.... podpis :rotfl:
bardzo fajne autko:) fotele całkiem ciekawie sie prezentuja ;P

@ Krychu ale masz ciul.... podpis :rotfl:



dzieki.
a co do podpisu to wyszly niezle jaja :rotfl: ale niewazne :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Swifcik I-wsza klasa
Jezdziłem takim prawie rok czasu (MK2) i mam do nich wieeelki sentyment
Swifcik I-wsza klasa
Jezdziłem takim prawie rok czasu (MK2) i mam do nich wieeelki sentyment
Boli raczej cieszy Co sie stało z oryginalnymi taboretami ?? Przedni bumber z mk2? Celowo wymieniany? też kiedyś nad tym myślałem ale nie siada wg mnie pod tylni zderzak i przy okazji zwęża wizualnie furgon. Macie namiary na tą firmę z Krakowa ?? ciekawe jak by to wyszło finansowo bo przy 140 koniach to musi latac .... nieee to będzie latało :rotfl: Pozdrawiam i gratuluje zajebistej maszynki dobry wybór :padam:
Boli raczej cieszy Co sie stało z oryginalnymi taboretami ?? Przedni bumber z mk2? Celowo wymieniany? też kiedyś nad tym myślałem ale nie siada wg mnie pod tylni zderzak i przy okazji zwęża wizualnie furgon. Macie namiary na tą firmę z Krakowa ?? ciekawe jak by to wyszło finansowo bo przy 140 koniach to musi latac .... nieee to będzie latało :rotfl: Pozdrawiam i gratuluje zajebistej maszynki dobry wybór :padam:



tak jak pisalem gdzies wczesniej seryjne fotele sa wygniecione i nie wygodne. zostana naprawione i doprowadzone do wlasciwego stanu.
zderzak zmieniony przez poprzedniego wlasciciela po kontakcie ze smietnikiem na parkingu. Bo akurat taki dostal. Mi sie podoba i pewnie tak zostanie.

Jesli chodzi o mechanike to mam swoj warsztat ktory zrobil mojego CCS na 100KM+ , robi auta do rallycrossu, robi kijanki do PucharuKiaPicanto i wiele innych aut do sportu. Wiec wszsytko zrobia oni.
Macie namiary na tą firmę z Krakowa ??


na streetracing.pl mają swoje podforum doubleB

voj2s
GG 1343587

pzdr
Woow widze że firma profesjonalna dzięki Wam wielkie za kontakt :padam: chyba sie tam będe musiał wybrac strasznie kusi bede śledził ten projekt Tylko czasem nie sprzedawaj tego bo bedziesz żałował ;)moc 140 kucy i waga w okolicach 800 kg może zadowalać :rotfl:
Woow widze że firma profesjonalna dzięki Wam wielkie za kontakt :padam: chyba sie tam będe musiał wybrac strasznie kusi bede śledził ten projekt Tylko czasem nie sprzedawaj tego bo bedziesz żałował ;)moc 140 kucy i waga w okolicach 800 kg może zadowalać :rotfl:



Jesli bede mial zmienic auto to na jakas Honde... Chyba ze zakup Subaru Justy i swap silnika z Gti i dlubanie go. a wtedy naped 4x4, niska masa, i moc ponad 100KM i juz jest fajnie szczegolnie na sliskim
Jesli bede mial zmienic auto to na jakas Honde... Chyba ze zakup Subaru Justy i swap silnika z Gti i dlubanie go. a wtedy naped 4x4, niska masa, i moc ponad 100KM i juz jest fajnie szczegolnie na sliskim


a nie lepiej iść już przetartą ścieżką? kupujesz Swifta 4WD ze zdrową budą a np. padniętym motorem, przekładasz silnik z GTi + pare innych niezbędnych gadżetów, a pozostałości po GTi sprzedajesz za dobre pieniądze...
Takich projektów w Polsce jest już co najmniej kilka i mają sie dobrze

powodzenia
dokładnie nad tym samym myślałem swap G13B do 4WD i prawie jak japoński CULTUS zdecydowanie lepiej trzymał by sie na czterech łapach ale przydał by sie wtedy pod niego jakiś ślimak i moc minimum 200 koni wtedy można było by tym sprawnie pojeździć :] lecz to chyba sie trochę nie kalkuluje w sumie przy 140 HP też lepiej przenosił by moc 4wd bo przy seryjnej mocy na suchym traci przyczepność. Powodzenia :hyhy: