MODEL: '90, JHMED9, 2
SILNIK: Seria - Zrobione
UKLAD DOLOTOWY: Seria - Zrobione
UKLAD WYDECHOWY: 2" rura, kat, srodkowy i końcowy Remus - Zrobione
ELEKTRONIKA: Seria - Zrobione
UKLAD NAPĘDOWY: Seria - Zrobione
ZAWIESZENIE: H&R -35mm full set - Zrobione
UKLAD HAMULCOWY: Seria - Zrobione
BODY-KIT: amber corner and bumper lights USDM - Zrobione
ŚRODEK: gałka mugen - Zrobione
CAR-AUDIO: radio Sony + 16cm głośniki przód - Zrobione
INNE: nie pamiętam - W trakcie realizacji
MOC: seryjnie 124KM / obecnie ???
ZDJECIA:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24
Fajna Crka zdejmij te chromy z nadkoli bo nie pasuja, i wsadz zarówke w obrysówke :hyhy:

Ale tak ogolnie niezle sie prezentuje :hyhy:
nakładki polecą jako pierwsze przy robieniu blachy i malowaniu co do obrysówek to żarówki tam siedzą ale będą po dwie na lampę tylko muszę instalację przerobić
Ładny Ce-eR-ek :ok: Pimpowskie nadkola na śmietnik, no i może trochę inna rura i będzie naprawdę spoko

p.s. ładnie się prezentuje z tymi amberami
, no i może trochę inna rura i będzie naprawdę spoko..

Rura jest zajebista jak zrobie konkretnego wydecha to pewnie wstawie sobie orginalne końcówy

Ładne auto
wydech będzie robiony od nowa a więc końcówka się też zmieni ale to już przy nowym silniku
fajne felgi ma i ladnie sie prezentują chlapacze :]
Ładnie się prezentuje :ok:
ale fajna!

cheers!
jeszcze felgi spolerować :hyhy:
Sciagnac nakladki,zrobic ladny wydech,polerka felg obowiazkowa bo juz gdzies takie widzialem i wygladaly super.Glebe trza tez wstawic i i lotke bym wywali a tak to git :hyhy:
fabryczne koncowki wydechu super pasuja! robiac nowy wydech pokusilbym sie o ich ponowne uzycie..

nakladki out :zdegustowany:
poza tym fajnie sie prezentuje :]
co to za otwor w zderzaku na 12 focie? podtlenek gazu? :wstyd:

pozatym tak jak reszta mówi, aluminium out, gleba! i bedzie git
gleba, mała bo tylko -35mm ale jest niedługo wjeżdża gwint D2 a więc przez rok będę mógł na -10cm jeździć dopóki nie wjade nim do Polski

dziura w zderzaku to pozostałość po gazie :wstyd: pół roku się męczyłem na tym gównie i sprzedałem instalację

co do felg to te zostają na zime a więc może na biało je zmaluję. za jakiś tydzień śmigam po 15" Roty i one pójdą pod polerkę :hyhy:

a w wydechu to wygląd końcówki będzie mnie najmniej interesował
wczoraj Tata odebral oponki i wlasnie przeslal fotki bedzie czym gryźć asfalt

25


26


27


28


29


30


31


ps. w niedziele uderzam po felgi
a taka opona to wogólę odprowadza wodę? :wstyd:
toż to nacinany slick jest
no fajna crx a opony to sa raczej do jazdy na suchym asfalcie bo inaczej ciezko ja widze
opony tylko i wylacznie na suchy/wilgotny asfalt jak tylko gdzis sie napatoczy kaluza to jest nieciekawie bo sa strasznie podatne na aquaplanning.
kamilos, mam nadzieje, ze zdajesz sobie sprawę z konsekwencji zakupu opon R'comp na codzien? :zdziwko:
wypas, nadkola out, opony we właściwym rozmiarze
teraz musisz zaopatrzyć się w hamulce z prawdziwego zdarzenia bo seryjne 240stki zesrają się
mody ukladu hamulcowego juz zaplanowane zdradze, ze bedzie zrobione konkretnie ale to za jakis miesiac dopiero bo nie mam mozliwosci wszystkiego naraz zamowic :wstyd:
no i dzisiaj rano pojechaliśmy odebrać felgi przy okazji ziom mi odsprzedał camber-kit na przód i dorzucił kilka gratis'ów (maglownicę po regeneracji, sterowanie nawiewami i kilka plastików)

no ale najważniejsze felgi teraz musze poszukać zakładu który mi założy na nie opony i nie weźmie za to majątku

ps. po drodze Kasia ustrzeliła Mini z przyczepką :rotfl2:

32


33


34


35


36


37


38


39


40


41


42


43


44


45
Felunek przedni :padam:

ps: Chyba ustrzeliła smarta a nie mini
a gdzie ów camber kit? bo ja widze po prostu używane wachacze przednie górne.
właśnie na tych wahaczach to są te elementy ze śrubami które łączą wahacz z budą.



ja tez widze smarta a nie mini..
takie sprytne... wydaje mi sie ze wygodniejszy w regulacji jest wachacz Skunk2
powazne fele oby tak dalej
takie sprytne... wydaje mi sie ze wygodniejszy w regulacji jest wachacz Skunk2


racja Pati, Skunk2 robi zestaw jako całe wahacze i regulacja jest dużo łatwiejsza (w miejscu gdzie jest sworzeń). jednak takie rozwiązanie wydawało mi się "solidniejsze", poza tym była okazja to wziąłem

a tak nawiasem mówiąc to geometrii kół tak często nie będę ustawiał aby to musiało być tak łatwe jak odkręcenie koła

jeszcze zdjęcia Skunk2 dla porównania:


Ten camber kit nie podoba mi się. Równie dobrze można zrobić fasolki w wahaczach i będzie identycznie.
Ten camber kit nie podoba mi się. Równie dobrze można zrobić fasolki w wahaczach i będzie identycznie.


tylko gdzie takie cos zrobisz i ile to wyjdzie?
Przylaczam sie do pytania, bo czegos takeigo wlasnie potrzebuje (tzn skrocenia realnej dlugosci ramion wahacza o ok 1cm)
Fasolki :luka:

To jest drut ale czasem nie ma wyboru. Pilnik w dłoń i jechane, poszerzamy otwór w jednym kierunku. Kłopot jest ze zmontowaniem tego bo podczas dokręcania tego musisz pilnować aby leżało w odpowiedniej pozycji. Ciastosz jak chcesz o 1 cm to najłatwiej wywiercić nowy otwór i masz pewność że się nic nie przesunie.
Tak tez chcialem zrobic, ale zbieram ogolnie szersze info Sorry kamilos za OT...
już wiem o co Ci chodzi Walter ja jednak chcę być pewny że mi się wahacz nie rozerwie na jakichś ostrzejszych łukach po rozwierceniu go
ale czy wachacz górny przenosi aż takie siły żeby mógł się urwać?? mam ten sam problem co Ty ciastosz :kwasny: Może ktoś wydzieli temat do technicznego?? ile moze kosztować taki patent jak ma kamilos??

Edit: juz wiem 100 ojro.
w miedzy czasie zamowione rozporki. ogolnie niezle, szkoda ze nie ma nic lepszego do wyboru pod ED9
w razie czego klatka wszystko zalatwi

do poprawy sa mocowania gornych rozporek bo producent laczy je (wydaje mi sie) ze za slabo

w weekend montuje i jade poganiac :przestraszony:








ps. a zza oceanu plyna juz nastepne paczuszki ebay to najlepszy sklep :hyhy:

do poprawy sa mocowania gornych rozporek bo producent laczy je (wydaje mi sie) ze za slabo



Ze zdjęć widać, że te mocowania nie są wzorem solidności

ps. a zza oceanu plyna juz nastepne paczuszki ebay to najlepszy sklep :hyhy:



raczej :cwaniak:
Kilka zdjec z dzisiaj:

Skarpeta:


Rozporka na poczatku byla na styk z elementem kolektora :nieok: dalem po dwie podkladki pod mocowania rozporek i zrobil sie ladny odstep


Oczywiscie paczka z bezpiecznikami tylko przeszkadzala i musiala zostac na jednej srubie, druga nie dala rady zlapac


Caloksztalt:


Zaczela odchodzic farba z pokrywy bo malowane bylo bez podkladu.



Nowe lusterko na autostrady



Maly bonusik od Japonczykow





... i przymiarka:



Mam nadzieje ze teraz heel and toe nie bedzie problemem

I na koniec tablica poleciala za przednia szybe:


Reszta rozporek jutro
No cacy gadżeteria! Lusterko broadway?

p.s. co w Polsce mówia przepisy apropo takiego trzymiania tablicy za przednią szybą, ktoś wie?

p.s.2 heal and toe już mi się udawało na seryjnych pedałach robić ale po założeniu nakładek jest dużo wygodniej i widze, że kolejny ogarnia temat
hmm, lusterko prawde mowiac to nie wiem jakiej firmy wiem ze 30cm i zakrzywione aby zwiekszyc pole widzenia na poczatku myslalem ze bedzie strasznie zaslanialo ale wogole sie nie rzuca w oczy a widocznosc lepsza

u mnie gaz jest strasznie gleboko, naklada bardzo pomoze bo pedal bedzie lepiej osiagalny (bedzie wyzej) no i jest znacznie szerszy

ps. z tablica to pewnie tak samo trzeba kombinowac jak z pomaranczowymi pozycjami w razie kontroli
Kilka fotek z dzisiejszego wyjazdu na zakupy:





a niech mnie, chyba wrócę na wyspy
Pierwsze i trzecie zdjęcie rządzi. Choć na pierwszym to głównym autem jest s2000

Jest :ok: tylko wyrzuć to coś srebrne z nadkoli :wstyd:
hej!

mam prosbe do kogos kto ogarnial juz short-shifter. czy moge miec jakies problemy przy montarzu ktoregos z tych dwoch? jakies przeciw wskazania, opinie lub porady odnosnie tej kwestii?


ten bardziej brazowy ma jedno wygiecie i jest z kutej stali.
srebrny ma dwa wygiecia i jest z kutego aluminium.
ten ze stali jest odrobinke lzejszy i staranniej wykonany

chce zamontowac ten z dwoma wygieciami bo jest wysuniety bardziej ku tylowi samochodu przez co latwiej bedzie wrzucac 1ke, 3ke i 5ke.

ale sa trzy kwestie:
1. w srebrnym jest wieksza kulka (o okolo 1mm)
2. w srebrnym dolne mocowanie jest w kazdym wymiarze o 0.5mm wieksze (otwor ma ten sam wymiar)
3. srebrny jest o jakies 6-7mm dluzszy liczac od krawedzi kulki do krawedzi dolnego mocowania (beda jeszcze krotsze ruchy galki)

czy to moze miec jakies duze znaczenie? wiem ze zawracam dupe o banalna rzecz ale chcialbym sie dowiedziec czegos przed montarzem

ps. duzo jest w praktyce roboty z wymiana shiftera? na co uwazac?
Aluminiowe szort sziftery lubia sie lamac w najmniej oczekiwanym momecie. Jak masz wybor to zastanow sie nad tym ze stali. Osobiscie bym ten wybral. Rozniece w wielkosci kulki, szerokosci stopki wynikaja z tego ze robia to chinczycy w chinskim piachu, chinskimi malymi raczkami za chinska miske ryzu. Moze byc tez tak ze ten z alu jest do b serii (choc watpie).
a B seria ma inne shiftery?
Tak. B-seria powinna miec inna szerokosc "stopki". Natomiast 99.9% szort szifterow na ebay nie ma rozroznienia na b/d/h serie.
Stabilizator numer jeden juz jest



ps. bede mial na dniach do sprzedania KOMPLETNY zestaw DUZYCH hamulcow na przod pod ED9 (zdejmujesz stare, zakladasz nowe). 280mm pod felge minimum 15" dla zainteresowanych szczegoly na PW. cena z przesylka: 1400zl

ps2. nie wszystko jest wieczne w Hondzie alternator zaczyna sie konczyc i trzeba dokupic cos na zamiane.
stabilizator wypas.. :hyhy:

ps2. nie wszystko jest wieczne w Hondzie alternator zaczyna sie konczyc i trzeba dokupic cos na zamiane.



Jakaś plaga czy jak - mógł zaczął świrować w piątek.

Stabilizator :padam:
sciagnalem dzis oem'owy stabilizator i przygotowalem mocowania. jutro montarz

ktos ma jakies sugestie na co zwrocic uwage przy dokrecaniu go?








doszly zaciski z CTR'a 2005r (podziekowania dla Grodzia z Gdanska!). teraz tylko tarcze, klocki i przewody w stalowym oplocie i mozna zakladac 260mm na tyl hehe, to tyle co EE8 ma z przodu

ktos ma jakies sugestie na co zwrocic uwage przy dokrecaniu go?....

Zrób to dobrze :ok:
ladny stabilizator masz fajne podejscie do auta :ok:

PS. fajne tabletki
260mm na tyl

a co jest z przodu?
a co jest z przodu?


odpowiednio wieksze 280mm od Wilwooda powinno byc w nast tygodniu.

zastanawiam sie jeszcze nad zmiana pompy i rozdzielacza sily hamowania, ale to juz bede modzil jak bedzie przod i tyl na samochodzie.
troche meczenia sie i wkoncu zalozone








i jeszcze ostatnia fotka:


Czy ktos moze doradzic jak mocno powinienem scisnac te zolte poliuretany?

W instrukcji napisali trzeba krecic do czasu az bedzie styk podkladki z poliuretanem i wtedy dac pelen obrot klucza. Tak zrobilem i mocowanie jest ok, ale chcialbym miec pewnosc bo moze juz ktos to robil i ma z tym doswiadczenie
W instrukcji napisali trzeba krecic do czasu az bedzie styk podkladki z poliuretanem i wtedy dac pelen obrot klucza

nie widze powodu, dla ktorego mialbys nie posluchac instrukcji. szczegolnie, ze to whiteline - kto jak kto, ale oni na pewno wiedza co pisza.
Tak to mniej wiecej bedzie wygladalo za miesiac




i reszta fotek dla spragnionych szczegolow














co do zestawu to zaciski sa leciutkie :szok: waza sporo mniej niz te ktore mam na tyl z Civica Type R :szok: przewody w stalowym oplocie i konkretne mocowania zaciskow do jazma :ok:

tarcze natomiast sa chyba ciezsze od felg przynajmniej takie sprawiaja wrazenie ciezko bylo pokazac na fotkach jakie sa ogromniaste, ale przy montarzu pstrykne fotke jak sie prezentuja z seryjnymi 240mm

w paczce tez byly dwa komplety klockow z duza iloscia mięcha na nich i kilku milimetrowe dystanse aby zacisk nie ocieral o felge
tak sie powinoo tuningowac samochody zawias hebel zycie mamy jedno potem za silnik

brawo wymiatasz :padam: czekam na efekty końcowe
no pojechałeś po całości, pięknie sie bedzie prezentować, a jeszcze lepiej hamować :hyhy:
Ile taka przyjemnosc od Willwooda?
no ładnie pojechałeś z tymi willwoodami :wow:
hej, o koszty pytajcie na PW jakby ktos byl bardzo ciekawy tutaj moge napisac ze nowy zestaw okolo 3000zl kosztuje.

...

i jeszcze dwa lekkie twardziele aluminium 7075, poliuretany i koncowki stabilizatora z aluminiowymi podkladkami. wszystko z Function7 USA jakby ktos pytal

sporo musialem czekac na to bo zabraklo im materialow i byl przestoj na tasmie, ale warto bylo

te 3 male dodatkowe otwory to mocowania stabilizatora. kazda para otworow to inne ustawienie twardosci tylnego stabilizatora.

i jeszcze wielkie dzieki dla Walter'a ktory pomogl mi ogarnac teoretycznie temat tylniej zawiechy w ED9 :ok: jakby nie on to pewnie bym zamowil jakies od Civic'a jajka z mocowaniem stabilizatora w nieodpowiednim miejscu

kilka zdjec:



No no :hyhy: Projekt naprawde zajebisty bardzo mi sie podoba marzenie tak sobie inwestować f wozidło :rotfl: Gratulacje ciekaw jestem efektu końcowego. Też mi sie mrzy CRX w odpowiedniej wersji kto wie może kiedyś
te 3 male dodatkowe otwory to mocowania stabilizatora. kazda para otworow to inne ustawienie twardosci tylnego stabilizatora

nie twardosci tylko tego jak jest naprezony podczas pracy. twadosci pretu nie zmienisz przestawiajac punkty mocowania, minimalnie zmienisz to jak mocno bedzie sie naprezal podczas roznej pracy lewej/prawej strony zawieszenia. imo overkill - zdaje sie, ze nawet wachacze f7 do itr'a nie maja tej "regulacji"
wazniejsza bedzie regulacja lacznikow, to dobry myk pod obnizane zawieszenie.
racja markos, chodzi o to jak sztywny bedzie stabilizator czasami mam problemy z przelaniem mysli na klawiature

ps. a czy to overkill to sie okaze jak juz bede mial konkretniejszy stabilizator z tylu i zlozone cale zawieszenie
pamietaj tez, ze gruby stabilizator z tylu w samochodzie z tak lekka dupa jak crx moze byc nielatwy do ogarniecia..
zdaje sobie sprawe, dletego dolozylem gruby tez z przodu. narazie tak naprawde to tylko moge teoretyzowac jak sie bedzie auto zachowywalo na drodze. trzeba calosc zlozyc, pojezdzic i wtedy bedzie wszystko jasne
uwazaj zeby nie wyrwać wachacza z ramy pomocniczej.
ostatnie 6 dni w garazu i widac jakies zmiany w koncu a co najwazniejsze je czuc

na poczatek zaczalem z Wilwood'em. wszystko prawie idealnie poza kilkoma duperelami ktore trzeba bylo dopiescic aby to mialo rece i nogi.

pozniej stargalem cale zawieszenie za wyjatkiem sprezyn i amortyzatorow ktore niestety nie doszly na czas aby wymienic odlozone na pozniej...
nameczylem sie okropnie bo ani nie mialem dobrego kompletu kluczy ani dodatkowej pary rak do pomocy ale jakos poszlo...

- wymienione prawie wszystkie tulejki na Energy Suspension
- swoznie gorne
- wahacze z przodu z regulacja pochylenia kol
- tylne nowe wahacze dolne + nowe koncowki stabilizatora
- komplet 4 rozporek ebayowych
- nowe kola i opony

bylem tak zawalony robota ze nie mialem sily nawet aby porobic fotek
na tygodniu podjade w fajne miejsce to pstrykne kilka fotek jak auto teraz sie prezentuje

do zrobienia w tym tygodniu:
- zbieznosc
- kubly
- olej + 3 filtry
- kilka dupereli w srodku auta
- wydech do poprawy


Co do wrazen z jazdy po ostrych lukach to przetestuje ostrzej jak ustawie zbieznosc bo jak narazie to kola stoja za bardzo do srodka, z przodu jak i z tylu

bez odbioru...
- swoznie (niestety tylko gorne bo dopiero przy wymianie zauwazylem ze trzeba miec nowe lozyska na przod aby wymienic dolne swoznie z przodu)



Nie prawda. Wymieniałem i nie potrzeba.

Nie prawda. Wymieniałem i nie potrzeba.


fakt. doszedlem do tego ale niestety juz po zlozeniu piast next time
brak czasu, obowiazki nie pozwalaja mi umyc samochodu i pojechac na jakas porzadna sesje ale moze w weekend cos zadzialam tym czasem:

- wstawilem jeden kubelek (drugi na razie zbedny czeka w pokoju)
- wymienilem tlumik srodkowy
- nowy olej motula + filtr (dzieki tencio za szybkie ogarniecie tematu )
- nowy filtr paliwa
- ustawilem zbieznosc (autko rowniotko jezdzi i w zakretach nie ma juz dziwnych akcji)
- wstawilem poliuretany na elementy ukladu do zmiany biegow
- wymienilem drazek zmiany biegow
- poodrywalem chromowane nakladki z nadkoli dzieki czemu mam brzydkie resztki silikonu (przod i prawy tyl sa ok ale z lewej z tylu ukazala sie dosc spora ilosc rdzy, do poprawy )

w ubiegly weekend zrobilem 2000km. auto w zakretach zachowuje sie niewiarygodnie :szok: a to dopiero czesc usprawnien kubelki ku memu milemu zdziwieniu byly bardzo wygodne na tak dlugiej trasie

ogolnie jeszcze sporo pracy przy aucie. obecnie czekam az przyjdzie zestawik D2. reszte przedstawiam na fotkach:



rozporka przednia dolna:


nowy wydech srodkowy:


tylna dolna rozporka i wahacze dolne:


cukierki ES:


rota + r888 + wili


olejek i filtr:


powyginany shifter:


jeden z poliuretanow przy ukl. zmiany biegow:
podobają mi się Twoje modyfikacje
GRUBO!!! :hyhy: zajebiscie mi sie podobaja te modyfikacje! jest super! bez kompromisow! WYPAS!!! :]

jak oceniasz twardosc cukierka es w porownaniu do innych gum z zestawu? jest bardziej podatny, czy taki sam jak np tuleje przednich dolnych wachaczy?
raczej tak samo sztywny jak inne poliuretany w zestawie. moim zdaniem tyl duzo lepiej sie teraz zachowuje niz przy seryjnych cukierkach.
jaki koszt takiego cukiereczka? :hyhy:
26$ + wysylka

emre czy w twoim internecie dzialaja jakies wyszukiwarki i inne strony niz passwordjdm.pl?
działają, ale informatycy w robocie mnie monitorują więc muszę uważać gdzie wchodze... :looka:

ja znalazłem tylo takie coś:

http://www.allegro.pl/ite...ek_cacunio.html

:zawstydzony:

EOT...
http://www.allegro.pl/ite...ek_cacunio.html

:looka:
Znaczy się że Emre znalazł tylko takiego chujowego cukierka



Kamilos
Czemy wstawiłeś seryjny wydech ??
Walter, bo potrzebowalem na szybko naprawic wydech. zreszta nie bylo sensu tylko na srodku czegos cudowac kompletny wydech na custom'owych tlumikach i z wieksza srednica zrobie juz pod nowy silnik i pod nowy kolektor aby nie wydawac bez sensu kasy.
doszedl w koncu dlugo oczekiwany zestaw od D2
gwint z regulacja wysokosci i twardosci oraz camber kit na tyl aby uzupelnic brakujaca regulacje. gwint ma na tyle dobra regulacje wysokosci ze nawet przy max obnizeniu (~12cm ... sic!) sprezyna i amortyzator pracuje w swoim pelnym zakresie

kilka fotek i juz niedlugo montarz




takie kubelki siedza w samochodzie (a w zasadzie to narazie tylko jeden):




mieszek na lewarek zmiany biegow Mugen Power. tym razem podrobka, ale spodobal mi sie taki meszkowaty material jaki jest na niektorych kierownicach i pomyslalem ze fajnie moze wygladac w srodku bedzie pasowal do galki




fotki z aktualnego stanu samochodu wkrotce...
Jak zawsze, graty wysokich lotów, poza mieszkiem A fotel i zawias na prawdę klasa :hyhy: Tak z ciekawości, co wyląduje pod maską i kiedy? Bo już chyba przygotowałeś wszystko konkretnie pod swap'a.
przygotowan jeszcze dluga droga co do silnika to jeszcze nie zdecydowalem na 100%. chcialbym aby bylo B16A gen.2 ale zobaczymy jak sie sytuacja potoczy...

a mieszek duzo lepszy niz skorowy
jestem pełen podziwu, projekt naprawde dopieszczony i co wazne wiekszosc robiona wlasnorecznie :padam: naprawde respect kamilos
Super, nic dodać nic ująć, dzięki za udzielenie odpowiedzi na privie odnośnie D2
pełen profesjolnalizm! jestem pod wielkim wrażeniem... :padam:
tak jak wspominalem wybralem sie w niedzielny wieczor na mala sesje

wyjechalem z domu o 23:00, ciemno, samochodow malo, ludzie sie nie szwedaja... jakies 15 minut krazylem po okolicy i wypatrywalem dobrego miejsca. ciezko znalezc bo a to ciagla zolta przy krawezniku (nie mozna stawac) albo swiatlo kiepskie, no ale w koncu zajechalem pod fajny magazyn dwa wielkie reflektory fajnie oswietlaly miejscowke a kupa smieci (jak to w UK) walala sie dookola

w sumie zeszlo mi z 2 godziny i jeszcze czuje niedosyt no ale nie wszystko naraz da sie obfocic

z niespodzianek to okolo 00:00 przyjechali Panowie z "Police" i nie mogli sie nadziwic co ja tu robie mowie ze zdjecia, a oni zebym pokazal, no to pokazalem... rzeczywiscie zdjecia pytali czy mam jakies dokumenty... krotka gadka, sprawdzenie czy woz nie jest poszukiwany, czy ja nie jestem poszukiwany no i pojechali dokonczylem pstrykac fotki i taki oto efekt (nie zwracac uwagi na brud w UK caly czas pada ) :



























































moje pierwsze wrazenie po obejrzeniu zdjec to to ze samochod az krzyczy o wieksze obnizenie... ale juz niedlugo -10cm powinno zalatwic sprawe

opinie mile widziane bo nigdy wczesniej nie robilem tego typu zdjec...
zdjęcia ładne fajny klimacik, jak na pierwszy raz to super
autko również ładne chyba nie miałem okazji pochwalić :] 10 cm niżej będzie kozak :hyhy:
:padam: Nic dodać, nic ująć :orany:
panorama poskladala mnie :orany:
rewelacja zdjecia :padam: jak również cerka
Mniód Za takie szachrajstwa powinni nagrody dawać Ładna, naprawdę

moje pierwsze wrazenie po obejrzeniu zdjec to to ze samochod az krzyczy o wieksze obnizenie... ale juz niedlugo -10cm powinno zalatwic sprawe




crx wygląda zacnie, jednak z tym -10cm chyba żartujesz? Max 2-3cm i toyki Ci się nie zmieszą w nadkolach.
czy ja dobrze widze? niema juz chromowanych nadkoli?
ale lekko widac slady po nadkolach....ale klimacik mega jest fotki wpyte :hyhy:
Tak właśnie nie ma nadkoli
Ta kiera jest za duża...zmienisz na cuś lepszego? :hyhy:
crx wygląda zacnie, jednak z tym -10cm chyba żartujesz? Max 2-3cm i toyki Ci się nie zmieszą w nadkolach.


bede musial cos pomyslec bo teraz rzeczywiscie moze byc to na styk. z tylu nie bedzie problemu bo kola sie ladnie schowaja w nadkola ale z przodu moga byc male kombinacje, zobaczymy jak bedzie gwint wlozony

Bardzo mi sie podobja zdjecia jak i autko :padam:
Aha zapomniałem dodać że fotki i autko cudowne :padam: Jak by była kiera MUGEN to by był prze LanS! :hyhy:
nooo teraz to jest całkiem zajebiście :]
Fotki trzymają fajny klimat :padam: Gdyby nie ten brud to byłoby zajebiście :padam:
Gdyby nie ten brud to byłoby zajebiście :padam:


:wstyd:


ps. jak ktos chce zdjecie w duzej rozdzielczosci to klikajcie w zdjecie z forum a potem:

bez tych nakładek dużo lepiej.

kiedy naprawisz blacharke?
Naprawde elegancko juz jakis czas obserwuje postępy i naprawde bardzo,bardzi mi sie podoba Twój Reksik,a co do zdjec to naprawde profi i bardzo podoba mi sie mieszek Mugen z ta gałeczka pierwsza liga.Pzdr
kiedy naprawisz blacharke?


male zaprawki robie teraz na biezaco (na tym nieszczesnym blotniku) a porzadnie blacharke chce ogarnac pod koniec roku. autko bedzie odstawione na jakis czas wtedy bo do ogarniecia bedzie jeszcze obspawanie budy i klatka.
.. do ogarniecia bedzie jeszcze obspawanie budy i klatka.

O to mi się podoba, wypasior :ok:
Ja bym zrobił front z iVT :hyhy: razem z blacharka
Ja bym zrobił front z iVT :hyhy: razem z blacharka

Głupi pomysł :dobani: :zabawa:
dobry plan. W anglii EE na czesci troche jest, więc stary rób konwersje przodu.
W anglii EE na czesci troche jest

to trzeba je importować do nas :]

Ja wezmę nawet przekładnię kierowniczą
ty byś bude kupił co jest na sprzedanie na crx'ie :zdegustowany: :zdegustowany: :zdegustowany:
Co ja mogę powiedzieć... Mega gróóóbo i kozacznie xD Świetne zdjęcia, bardzo ładne autko. Gz