MODEL: TOYOTA CELICA ST162
SILNIK: 3SGE I generacji , 21 lat temu bylo 150km

UKLAD DOLOTOWY: przeplywka klapkowa , zalatana tasma papierowa rura, mikser LPG
UKLAD WYDECHOWY: kolektor zeliwny, przelot 50mm koncowy ulter owalna koncowka
ELEKTRONIKA: zegarek pokladowy
UKLAD NAPĘDOWY: zjebany docisk i wyskakujaca 2-ka , toyo t1r & barum polaris
ZAWIESZENIE: KYB OEM , APEX -40/-40
UKLAD HAMULCOWY-tarcze klocki OEM
BODY-KIT: rdza, kilka niepomalowanych elementow
ŚRODEK: dziura w fotelu kierowcy
CAR-AUDIO: brak
INNE: super hiper JDM fela BORBET A
ZDJECIA:




samochod kompleksowo przywracam do pelnej formy

szczegolowe info na stronce w podpisie i tutaj www.coreygarage.prv.pl

wiem ze sie oplaca inwestowanie w ten samochod ale nie kazdy ma 21 letnie auto ktore jezdzi na codzien i jest w super stanie pozatym jezdzi sie b.przyjemnie - jest elastycznie ,wygodnie i celina ma b.dobre wyposarzenie

samochod szykuje bez fajerwerkow bede nim jezdzil na codzien - do zabawy bedzie co innego- oczywiscie rowniez stara toyota

nie umieszczalbym nieskonczonego projektu ale chce dostac naklejke na szybke
Naklejka dziła jak marchewka na patyku :hyhy:

Fajna, podobają mi się te stare Celiczki
to auto jest nie do zdarcia,
furka godna renowacji,
miał swojego czasu kolega taką samą białą z tym silnikiem, kręcił ją z rana na 8tys na zimnym silniku, bo chciał szybko auto zagrzać, dolewał oliwe co popadło, rzadko ją wymieniał, a ta fura szła jak burza i nie chciała sie poddać, łatał tyłek nowszej celice w nowszej budzie z motorem 2.0 (chyba 156hp)
nowsza celice lacznie z VI gen, robie jak chcem

akurat ja trafilem na zadbany egzemplarz - 360 tysiecy i zero zuzycia gladzi cylindrowych :0 ,honowanie nowe pierscienie i jeszcze drugie 20 lat bedzie latac
No, no, niezniszczalna maszynka

Musimy pomyslec o jakiś spotach w LBN'ie, coraz nas więcej
jak dla mnie wypaiona maszynka. szkoda ze masz tam lpg...

miec takie 2.0T 4x4 :padam:
stary.... bardzo fajna toyka! powodzenia w ogarnianiu
miec takie 2.0T 4x4



idzie jak burza i trzyma się jak po torach, sprawdzone
No, kumpel ma taka uturbiona 4x4 i poprostu wymiata. Co prawda mial problem z przeplywomierzem ale chyba juz naprawil. Wrazenia z jazdy sa niesamowite Drugi ziom ma taka jak Corey i jeszcze jedna na czesci wzial, co prawda 1.6 ale odzyskal sporo czesci. Jak bys cos chcial to daj znac.
potrzebuje

wachacz lewy
kierunkowskaz lewy
korek wlewu paliwa
gumeczke ochronna na pokretlo recznego podnoszenia swiatla - 1szt.

jesli twoj kumpel mialby ktoras z tych czesci to bardzo prosze o info
potrzebuje

wachacz lewy
kierunkowskaz lewy
korek wlewu paliwa
gumeczke ochronna na pokretlo recznego podnoszenia swiatla - 1szt.

jesli twoj kumpel mialby ktoras z tych czesci to bardzo prosze o info



Dobra ziomus dam znac jak juz bede wiedzial (prawdopodobnie dzis wieczor sie odezwe na PW). Pozdro
update na stronce - troche tuningowego stuffy :hyhy:

[ Dodano: 2008-02-04, 00:23 ]
stara toyka, ale jeszcze sie trzyma
zmien wydech i rejestracje masz krzywo zalorzona z tylu a gdzie przednie alu?zmieniasz na jakies ladniejsszze?
ładna Cela
kolega ma dokładnie tą samą wersję, miałem nią okazję nie raz jeździć
bardzo fajna bryczka, ale jakoś fakt połykania 2.0 GT w VI genie średnio mi się widzi....
zmien wydech i rejestracje masz krzywo zalorzona z tylu a gdzie przednie alu?zmieniasz na jakies ladniejsszze?



rejestracja zalozona po malowaniu tylko zeby sie przejechac

poprzednie alu rozjebawszy na krawezniku, szukam i szukam i nic fajnego w dobrej ceni enie moge znalezc

wydech juz czeka na montaz, nie wiem tylko jaki tlumik dac koncowy, bo te ala mugeny to srednio mi sie widza

[ Dodano: 2008-02-04, 09:06 ]
no nic będę musiał się z kolega ustawić bo wrażenie lepsze robi VI GT
może na zlocie CelicaKlub uda mi się z jakąś 3S-GE 1gen ustawić
VI gen GT jest niestety cięzki i ma w chuj długą skrzynie.Dostaje baty od serii VTi niestety.
wkoncu nadszedl dzien nowych felg dla celiny

kupione na allegro, w stanie mega dramat , work diversion , opona 195/45/16



troszke papierka, lakieru i wyszlo tak






kozak
one są skręcane czy "skręcane" ?

btw. wyszło mega fajnie...
felgi miod malina, moj ulubiony zestaw kolorystyczny do czarnego jdm'a - skręcane koło + złoty środek + polerowany rant - MISTRZ

jaka szerokość felgi?
felgi sa 3 czesciowe skrecane , tzn. skladaja sie z bebna,rantu i srodka, rancik jest kuty[nie wiem czy reszta tez]

nie pamietam ale chyba 7,5 cala

smieszna sprawa jest z odsadzeniem , seryjnie w celice jest et 35 , a tutaj et z tylu i z przodu jest inne [tyl ma rant wygiety na zewnatrz a przod do srodka] , w celice jest inna szrokosc miedzy piastami z przodu i z tylu, te felgi niweluja ta roznice , nic nie obciera a z tylu et jest tylko 7
elegantino to wygląda
no i ciekawy kolor
dobry maderfaker
ładnie, ładnie pasują "klimatem" do Celiny.
Całkiem nieźle to wyszło Masz zdjęcie całej fury z tym felunkiem?
troche updajtu

w miedzyczasie przemieszczania sie celina jakis patafian pierdolna mi w drzwi prawe, drugi w lewy blotnik, nie wiem o co chodzi ale to juz 3cia stluczka typu ''jebną i spierdolil'' odkad mam celine

pozatym musialem przygotowac maske na forme, i w ten sposob celina jest cala laciata, chyba ja pomaluje cala tym razem metalikiem

z modow to zrobilem [jesli mozna to tak nazwac] maske z laminata





mialy byc blotniki i drzwi jeszcze ale z tego co widze jak ludzie robia z geby dupe to pewnie zostanie tylko maska

kupilem tez silnik 3sgte z mr2 ze skrzynia itp. wyszlo naprawde tanio [jak czytam na necie ze to kosztuje conajmniej 8 kola to ] ale zestaw ma juz kupca nowego , nie bede tego wkladal bo myslami jestem juz caly w nowym projekcie[pozatym spoko dalo sie zarobic na tym silniku]

do tego zhamowalem te wszystkie delikatne mody

najoptymistyczniejszy wynik to 168km i 202 nm na max wyprzedzonym zaplonie

takjak jezdze normalnie to jest 161kmi pod 200niuta , wykresow nie mam bo sie wydrukowac nie dalo

mysle ze problemem jest za niska seryna kompresja , ponizej 10;1
No trzeba przyznać, że felga to Ci wyszła przekozacko, a patrząc z jakiego stanu ją leczyłeś to w ogóle szacun!
A po mache to się jeszcze do Ciebie odezwe, jak znów wylecze skrzynię u siebie.
pozatym zalozylem heble 288mm z leona , zpasowane sa z nowymi felgami na milimetry, do tego doszla pompa hamulcowa i serwo ze skaya r33 - roznica w hamowaniu to niebo a ziemia

amorki z tylu typu beton tez gotowe , jeszcze przod musze jakos zalatwic

ale niestety narazie celina musi poczekac az znajde czas dla niej

[ Dodano: 2008-08-18, 00:08 ]
Bardzo ładnie pręzętuje sie Celina na tym felunku. . .
Ale odkopałeś kotleta...heh