Chcę wam zaprezentować moją dziką strzałę




MODEL: CRX 1991, niebieskie EE8

SILNIK: Seryjny B16A1 EDM „red zone – 8000 rpm " :mrgreen:
Modyfikacje filterek na odmę
Plany się okaże, mam nadzieje na jakieś wałki, talerzyki, sprężynki, przepustnice, lekkie koła, wydech, komputerek itd.

UKLAD DOLOTOWY: Seria
Plany wywalenie rezonatora i dodanie ssaka w nadkolu + nawiew ze zderzaka

UKLAD WYDECHOWY: Prosta rura od kolektora do końca plus końcowy prawie dedykowany Ulter
Plan Homemade kolektor ala toda i reszta wydechu na 60mm na dwóch tłumikach ulteraz zapewne

ELEKTRONIKA: seria
Plan wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju

UKLAD NAPĘDOWY: Seria skrzynia Y2

ZAWIESZENIE:
Modyfikacje zestaw tulei poliuretanowych (jeszcze trochę i cały na samochodzie)
Plany Jakiś kit zawieszenia, przednia belka wraz z drążkami reakcyjnymi homemade na końcówkach przegubowych, ew. w kilku innych miejscach takie same końcówki przegubowe.

KOŁA: lato oryginalne fele iVT :hyhy: i oponki w seryjnym rozmiarze
zima białe stalówki od Toyoty
Plany sjakieś mocne i najlepiej lekkie fele 15"

UKLAD HAMULCOWY: przednie tarcze Brembo Maxi + klocki Ferrodo Premier, tylnie tarcze seria + klocki EBC Green Stuf
Plany przewody w metalowym oplocie + lepszy płyn.

BODY-KIT: trochę pogięta i zabetonowana seria + folia na szybach z tyłu
Plan doprowadzić do ładnej serii + pomalować czarne plastiki, zapodać halogeny jak w JDM-owych wersjach (żółte, prostokątne), zdjąć folie

ŚRODEK: Seria + alu gałka homemade a-la Type-R, kierownica Montecarlo (z malana :lol:) na dodatkowym dystansiku, Asimo na lusterku
Plany fotel kubełkowy Bi-Marco

CAR-AUDIO: :lol: jest radio Pionnera i jakieś głośniki
Plany Zapodać jakieś głośniki na tył.

INNE: hm co by tu napisać

ZDJECIA:



Tu w toplesie


Mała naprawa blacharska




Wlepki



ulubiona gała Pita


no i kiera, ale niedługo wsadzam inną


no i nowe eleganckie koła na zime



MOC:
- seria ->150 KM (7600 obr/min), 144Nm (7100 obr/min)
- po przeróbkach 151.7KM (7735 obr/min), 144Nm (7307 obr/min)
jednak zdrowa jest :hyhy:
Piękne auto! CR-X iVT zawsze będzie boski! Szkoda, że w tym pieprzonym kraju nie można mieć EF

Dobrze, że pozbyłeś się tych halogenów...

Mała rada- do zdjęć staraj się zwykle sprzątać w aucie
Fajna ceerka z ghetta.

Gałka cudo (tez bede taką miał), kiera nie pasuje do tego auta.

Doprawdz blachare do stanu ładnego i bedzie malinka :nietoperek:
Fotki mogłeś robić, jak ja już byłem. :hyhy:

Ładny Rex, fajny kolor, cóż więcej mam powiedzieć? Pozdrawiam Pana prowadzącego.
Duzo pracy przed Toba Powodzenia.
No piękna! mam nadzieje ze planowane mody dojda do skutku bo bedzie bardzo JDM...oczywiscie jezeli czasem ją wyczyścisz:P
szybkiego i fajnego sprzęta masz! powodzenia w ulepszaniu!
co to jest za kierownica??
Fajny REX kiera to chyba jakas alla italiano ?
troche zabawy i bedzie wygladał jak potrzeba
piekny samochodzik z odpowiednim serduchem
powodzenia w modach

podoba mi sie wszystko opócz tej tragicznej kierownicy
co to jest za kierownica??

Nazywa sie monte carlo, każdy uzytkownik maluch ktory sie troche interesuje nim ja rozpozna. Jest to rzemieślniczy wyrób właśnie do maluchów i ponoć ma homologacje . Jak dla mnie troche za mała i niedługo zasadze Momo 35cm tylko ją odnowie i dorobie dystansik.

EF można mieć tylko nie mozna zarejestrować, podobno ktoś tam zna myk jak to zrobić ale ja nic nie wiem.
hmm...mnie osobiście sie ta fura średnio podoba... poza tym, że jest to CRX z B16 to reszta...:/ wszystko jest kwestią gustu ale kolor no i mógłbyś zadbać o to auto... robić foty wnętrza i żeby taki syf w srodku był...mam nadzieje, że to auto przejdzie sporą modernizacje i bedzie mi sie podobać pozdro i powodzenia w pracach nad autem.
robić foty wnętrza i żeby taki syf w srodku był...


daj spokoj, function over fashion
poza tym nie jest tak zle
Bardzo mi się podoba ten kolor, ogólnie EE8 to fajne auto.
Przydałby Ci sie ładne felgi
..taki syf w srodku..

chodzi wam o te troche kamyczków na wykładzinie czy ja czegoś nie widze

A fele zdecydowanie chcem inne
mi się właśnie ten kolorek podoba. wyróżnia go z tłumu czerwonych CRXów ;D i jak dla mnie to te białe stalufelgi wyglądają 3 razy lepiej od alusów na lato. zmień kierę, zostaw stalówki na lato i będzie super.
Dzieki Mike za miłe słowa, ale na lato będą nadal 15" bo je mam i nie musze nic kupować.

A teraz co się tam dzieje w getcie
Ostatnio z bratem dokonaliśmy zakupu


Materiał


i powolne kroczki do przodu


Jak skończe pokaże wam całość.
no pięknie... !
Popracuj nad ciaglascia spawu
Popracuj nad ciaglascia spawu

Ty nie cfaniakuj to moje pierwsze samodzielne spawy. Po drugie spawam z każdej strony po kawałku żeby mi spaw rur za mocno nie pościągał.


Przed :wstyd:



Po



Teraz szykuje się do zrobienia dwururki i portingu żeliwnej cześci kolektora. Myslałem że wybije tą rurkę na końcu kolektora (tak jak chłopaki robią w D seri) ale okazało się iż nie da się :kwasny: i tylko trochę ja zniszczyłem.

Poznałem też na czym polega cichość wydechów ultera. Poprostu są strasznie wąskie 45 mm na zewnątrz :przestraszony: więc musze skombinować coś ludzkiego.

Ogólnie pozytywne wrażenia po bo jest ciszej i moge spokojniej radia słuchać jeśli chodzi o wrażenia z dupohamowni to narazie poważnych testów nie zrobiłem ale raczej jest dobrze.
Bardzo fajnie!
Teraz mam nową koncepcje na wydech :rotfl:


Dziś przyszły nowe ładne i prawidłowe lampki

A nie lepiej bylo od razu kupic tiga i miec mozliwosc spawania kwasowki?

ps. powodzenia w nauce :luka:
Dzięki

MAG jest wygodniejszy w większości prac. Do spawania nierdzewki znajde spokojnie szpenia :cwaniak:
hehe :hyhy:

Mam zdrową szesnastkę :cwaniak:




Przy okazji pokaże wam co się szykuje do założenia

daj znac jak bedzie sie spisywal short bo wyglada pierwsza klasa (i widze ze ma strasznie maly skok ... bedzie chyba duze naprezenie na "patyku"? )
ładnie ładnie, działaj dalej


:cwaniak:
mogłeś zapytać to bym Ci podesłał...
bedziesz robil customowy kolektor?
Doładnie będę się wzorował na todzie, ale chodzą mi po głowie takie fajne barany :hyhy:
Powiedz mi , te fegi na lato nie wystawały ci za nadkola . Bo ja kupiłem felgi 15x7 ET40 i mi wytają pół centymetra z przodu , tyłu jest równo z nadkolem . Troche mi się to niepodoba i niewiem czy sprzedać i kupić inne , czy olać i zostawić ?
ET40? a nie czasem 20?
Na feldze jest wybite ET40 .
nie masz dystansów? proste masz nadwozie?
Dystansów nie mam . A nzdwozie , seryjne stalówki z obu stron są schowane tak samo , więc chyba jest prosto .
Fele nie wystają, jak ET było by jakieś 30 to powinny być równiutko z nadkolami. Jai masz rozmiar opon ??
195/50 R15 . Mam w garażu felgi kolesia 15x7 z et38 pójde do garażu i je przypasuje , może z moimi jest coś nie tak .

Ps. Sorry Walter że ci robie OT w temacie :wstyd:
195/50 R15 . Mam w garażu felgi kolesia 15x7 z et38

Miałem identyko tylko ET35 wchodziły bardzo zgrabnie.
No i lipa , te kolesia wystają jeszcze bardziej . Miedzy felgą a tym wspornikem górnego wahacza jest miejsce ledwo na palca (około 1cm.), czyli żeby schowac felge potrzebowałbym 6.5 lub nawet 6" szerokości i ET jakieś 45-49. Coś jest chyba nie tak , tylko niewiem co .
spotkaj sie z kims i porownaj piaste, wachacze, nadkole.
Spaj fotos :gay:

po piaskowaniu

Jak ktoś z trójmiasta będzie chciał piaskować fele to dam namiary na tą firmę. Pisakują bardzo tanio i szybko.

w podkładzie



niektórzy skumają o co chodzi
masz dekielki do tych felg? zostają OEM czy maźniesz je w kolor jakiś?

PS. czy masz zamiar coś rozpierać? :hyhy:
Mam dekielki, kolor srebrny metalik z dość dużym ziarnem.


Rozpiera mnie już energia
tyle gadales o tych rozporkach ze wiadomo od razu po co Ci te rurki ;P
Walter - sprzedaj mi drzwi kierowcy do lamucha!
:rotfl:


W piwnicy znalazłem jedne dzwi





















ale niestety okazały się prawymi
Zajełem się tyłnym zawieszeniem i było by szybko gdyby nie ukręcone dwie śruby spinające wahacze wzdłużne do poprzecznych, więc zdemontowałem całość



Duże cukierki z allegro które dają rade, u mnie już koło roku i się trzymają


Zregenerowana pompa hamulcowa, jak poskładam to przetestuje. Zestaw uszczelniaczy z jakiejś pralki (potem moge podać nr zestawu) średnica cylindra 23.4 na opakowaniu napisane 23.8


No i składam powoli nowy wydech


no i nasmarowałem też skuraki, fotel pasażera jeszcze przed aplikacją preparatu
hej Walter, jaka tam srednice wydechu szykujesz?
60mm

mam nadzieję że nie ogłuchne, będę zamawiał jak największe tłumiki.
tez mam reperaturki 23,8 i wszystko bangla wczoraj założone. Reperaturki od Accorda 86- nr katalogowy w IC D1417

Po kij ci jak najwieksze tłumiki przecież to będzie wyglądać jak psu z dupy. Rób bez końcowego tak jak Buddy Club Spec II
Oczywiście z poliuretanem wynikły komplikację :] tak to jest kupować tuleje do modelu nie sprzedawanego na ich rynku :kwasny:

Po kolei: tuleje na końcach wahacza poprzecznego z tyłu są za małe o 2 mm / różnica pomiędzy wahaczami z EE i ED / dorobione tulejki żeby to poskładać :]



A to już LANS KURWA LANS
coś ty se kupił bandyto jeden
chyba nie bedziesz go wozil na tym lusterku co :rotfl:
Co :zdziwko:
maskota fajna ale chyba troche zaslania
bo powina ta maskotka byc na sznureczku i troche nizej a sznureczek z drugiej strony lustereczka buhehehe :rotfl: :rotfl: :wstyd: :rotfl: :rotfl:
To właśnie jest do ogarnięcia pimpki jedne

Po drugie trudno mieć gorszy widok do tyłu niż seryjnie jest w EE8 :rotfl:

[ Dodano: 2007-12-16, 20:29 ]
nowe fotki wpadły, podbijam.
Trochę pucowałem więc pochwale się wnętrzem


nowa kierowniczka na alu dystansie


home made short shifter, wcale nie jest krótki słabo widać więc napisze wam że gała kończy się jakieś 24-25 cm od ramki no i nadmienie że mieszek jest seria tylko wszyłem nową nitkę


no i z drugiej strony


Nie lata Ci teraz tyłek po tym wypolerowanym fotelu ?
Skad brales te dywaniki bo potrzebuje dokladnie taki sam kolor, prosze o szybka odpowiedz najlepiej na PW
Joll Joll czas na update


Trwało to latami ale sie wziąłem i poskładałem password ową rozpórkę na przód

narazie jest połapana spawami tylko



tu już gotowa, nie malowana bo to prototyp wersja alfa, jest kilka rzeczy do poprawy


spawy nie są najgorsze bez obaw


nie obeszło się bez krwi


gotowa na aucie


kilka problemów ujawniłem, umieszczenie map sensora jest kłopotliwe, tymczasowo zagościła trytytka i nie wiem czy tymczasowe rozwiązanie nie jest najlepszym


Taki wózeczek ogarnąłem sobie już dość dawno ale ciągle go ulepszam jest naprawde pomocny w garażu, ostatnio dorobiłem mu integralny przedłużacz



Byłem na małym test driwe, wrażenia tylko pozytywne po pierwsze nie telepie na dziurach no i ogólnie auto nie jest takie galaretowate jak wcześniej. Czas na tylną i będziemy dalej testować

Dodam jeszcze że komora w EE jest chyba najgorsza na takie konstrukcje, pełno podzespołów i trudno sie wpasować z rozporą.
NIE MAM PYTAŃ
Ma sie rozumiec, ze wszystko skrupulatnie obliczone
SIema Walter, rozpórka kozak! Gratuluje zdolności Mi się podobała tamta kiera którą miałeś wcześniej! Faktycznie w EE8 pod maską jest ciasno jak cholera, wszystko trzeba przerabiać żeby cokolwiek zmieścić, choćby jakiś fajny kolektor, czy właśnie rozpórkę! Nie mówiąc już o swapowaniu... trzymam kciuki za te wałki itp co masz w opisie! Pozdr
Zajebiście. Troszkę ją ociosać, pomalować szarym/czarnym VHT i pozamiatane.
Brawo!
pomalować szarym/czarnym VHT i pozamiatane.

Myślałem o gunmetalu czy czymś podobnym i normalnie gładka powierzchnia, łatwiej będzie odkurzać
jestem pełen podziwu > bravo