MODEL:
1991, Honda CRX EE8
SILNIK:
swap z B16A1 na B20Z,
głowica B16A1,
zmodyfikowany układ korbowo-tłokowy,
śruby ARP,
ostrzejsze wałki, sprężynki i talerzyki,
regulowane kółka rozrządu,
większy stopień sprężania.
UKLAD DOLOTOWY:
AEM CAI hybrid + filtr Fujita,
kolektor ssący ITR,
przepustnica ITR,
uszczelka termoizolacyjna P2R.
UKLAD WYDECHOWY:
przelot 2,5 cala,
kolektor TriY.
ELEKTRONIKA:
OBD0 - GaRaż Race ECU,
większe wtryskiwacze,
regulator ciśnienia paliwa B&M.
UKLAD NAPĘDOWY:
Sprzęgło ACT,
lekkie koło zamachowe Fidanza.
felgi OZ Superturismo '15,
opony Toyo Proxes T1-R 195/50/15.
ZAWIESZENIE:
jakieś sportowe:)
UKLAD HAMULCOWY:
Brembo Max
BODY-KIT:
seria
ŚRODEK:
seria
CAR-AUDIO:
vtec sound:)
MOC:
seria 150KM i 144NM,
po przeróbkach ok. 220KM i 200NM
- najlepszy czas na 1/4 na tym setupie 12,84 - Ryki 2008.
Status:
Wszystkie powyżej opisane modyfikacje są wykonane.
Za projekt i wykonanie dziękuje firmie GaRaż Race Team - www.garazraceteam.pl
ZDJECIA:
Pierwsze dary losu ...
... czyścioszek ...
... elektrownia ...
Pierwsze wyścigi CRXa i klasa wyjęta Dajtki 2008.
Więcej zdjęć:
Cala opowiesc
Filmiki z prac
http://pl.youtube.com/watch?v=O6T_AMvQGAA
http://pl.youtube.com/watch?v=5hVXC9H3Nb4