MODEL:
1991, Honda CRX EE8

SILNIK:
swap z B16A1 na B20Z,
głowica B16A1,
zmodyfikowany układ korbowo-tłokowy,
śruby ARP,
ostrzejsze wałki, sprężynki i talerzyki,
regulowane kółka rozrządu,
większy stopień sprężania.

UKLAD DOLOTOWY:
AEM CAI hybrid + filtr Fujita,
kolektor ssący ITR,
przepustnica ITR,
uszczelka termoizolacyjna P2R.

UKLAD WYDECHOWY:
przelot 2,5 cala,
kolektor TriY.

ELEKTRONIKA:
OBD0 - GaRaż Race ECU,
większe wtryskiwacze,
regulator ciśnienia paliwa B&M.

UKLAD NAPĘDOWY:
Sprzęgło ACT,
lekkie koło zamachowe Fidanza.
felgi OZ Superturismo '15,
opony Toyo Proxes T1-R 195/50/15.

ZAWIESZENIE:
jakieś sportowe:)

UKLAD HAMULCOWY:
Brembo Max

BODY-KIT:
seria

ŚRODEK:
seria

CAR-AUDIO:
vtec sound:)

MOC:
seria 150KM i 144NM,
po przeróbkach ok. 220KM i 200NM
- najlepszy czas na 1/4 na tym setupie 12,84 - Ryki 2008.

Status:
Wszystkie powyżej opisane modyfikacje są wykonane.

Za projekt i wykonanie dziękuje firmie GaRaż Race Team - www.garazraceteam.pl

ZDJECIA:

Pierwsze dary losu ...


... czyścioszek ...


... elektrownia ...


Pierwsze wyścigi CRXa i klasa wyjęta Dajtki 2008.


Więcej zdjęć:
Cala opowiesc


Filmiki z prac
http://pl.youtube.com/watch?v=O6T_AMvQGAA

http://pl.youtube.com/watch?v=5hVXC9H3Nb4
Kibicowalem caly czas , mam nadzieje ze rowniez pomoglem rada . Kozacki projekt, gratsy .
O w ku ...... profiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
B20 VTEC super projekt i pierwsze czasy też bardzo dobre, czekam na realizacje planów ... być moze wyniki tego projektu przywrócą wiare w B-serie niektórym
WOW meeeeen jestem pod mega wrazeniem. super projekt. jednak nie ma to jak beseria
Projekt, czasy kozak! Czas uzbierac gotowke i sie za cos podobnego zabrac
Niezły przecinak. Jestem pod dużym wrażeniem
fuck! ja sie tu waham czy sprzedać auto, a Ty mi tu wrzucasz taki fajny patent na B-serie...
B to nie przelewki

Jakieś dalsze palny ??
Meeeeeegaaaa
Jakie wałki, tłoki, cr i skrzynia

Jak na pierwsze zawody czas rewelacja.
Jakie wałki, tłoki, cr i skrzynia

Jak na pierwsze zawody czas rewelacja.



Z tego co sie orientuje to: Skunk2 stg2 pro series, RS-Machines, okolo 11:8, skrzynia nie wiem .
świetny projekt, pochwal sie po Rykach
Na dniach dojdzie taka ladna uszczeleczka heatshield P2R

świetny projekt, pochwal sie po Rykach



no jest już Rykach, napisałem w temacie, że 12.84 się udało zrobić więc w miarę ok
a Ty mi tu wrzucasz taki fajny patent na B-serie

to ty nie wiedziales, ze jedyna sensowna droga jest niedlubanie sie w pojemnosci, z ktorej niewiele mozna wykrzesac?

elegancka ta motorownia! przydaloby sie jednak zmienic pasek na cos mocniejszego..
elegancka ta motorownia! przydaloby sie jednak zmienic pasek na cos mocniejszego..


tez to mowilismy , zmieni sie , robimy regularne inspekcje , "klient" chcial to tak ma , zostal poinformowany i posiada swiadomosc , nie musisz sie martwic .
wynik MISTRZ B-seria rullez
tylko to wnetrze i body kit ... seria hehe
czy wazyliscie auto , wydmucha mega
to ty nie wiedziales, ze jedyna sensowna droga jest niedlubanie sie w pojemnosci, z ktorej niewiele mozna wykrzesac?



wiedziałem, ale nie widziałem żadnego takiego zrealizowanego projektu... przynajmniej w pl...

btw. jakie korby i tłoki??
Jednak B to B... nieśmiertelne, ponadczasowe... super wynik w Rykach
super auto jednak ciekawi mnie ten swapik,bo wydawało mi sie że taka opcja wchodzi w gre z b20b z CRV i do niej b16/b18 a co to jest b20z? sam mam na pokładzie b20 non vtec ale wywalam go na rzecz innego silnika
b20z to tez silnik. blizniaczy z b20b. caaalkowicie co innego niz b20a, ktore glownie sie nadaje do postawienia pod smietnikiem.
bez przesady z tym śmietnikiem jednak chętnie bym zobaczył cały przebieg prac
gratuluje projektu, dopracowane auto. I czasy robi conajmniej zadowalające
autko prima ogldalem furke na wlsne oczy i jestem pełen podziwu dla czasów jakie sypie te autko
Gratuluje czasów, projektu i pojemności
bardzo, bardzo szybkie auto
chętnie zobacze wykres no i pytanie jaka skrzynia tam siedzi
Pasek będzie zmieniony a skrzynia seria b16a1...
Kozi, ogarnij jakis wykres , bardzom ciekawy .
a jeszcze mam takie pytanie ile to waży w tej konfiguracji?
Pasek będzie zmieniony a skrzynia seria b16a1...


skrzynia seria , a co w srodku , jajko niespodzianka
coz mozna pomodzic z ta skrzynia tylko przelozenie od sirowskiej skrzyni
Czas na maly update , po dluzszym oczekiwaniu doszly graciki

NGK Power Cable


Mishimoto chlodnica , na zywo istna petarda


Mishimoto - weze
Mishimoto chlodnica , na zywo istna petarda

jak wezmie sie do reki koyo, to natychmiast zmienia sie zdanie.. zeby nie bylo, ze cos mi sie znowu nie podoba - tez kupilem mishimoto, bo to zgrabne polaczenie performensu/wykonania z przyzwoita cena.
Patrząc po nr. części to nie są jakieś zwykle NGK tylko lepsiejsze. Ile taka przyjemność? Chłodnice już pasowaliście? Bo z seryjną belką to raczej ciężko wchodzila.
Mishimoto chlodnica , na zywo istna petarda


Uszczelnijcie dobrze korek spustowy. Bo u mnie przeciekał płyn.
te kabelki w cenie magnecora, ok. 85$, wiec niby siakies lepsiejsze
Dokladnie, mishimoto jakosc wykonczenia pozostawia wiele do zyczenia.
Najlepiej od razu uszczelnijcie korek spustowy bo bedzie non stop przeciekal.
Dokladnie, mishimoto jakosc wykonczenia pozostawia wiele do zyczenia.
Najlepiej od razu uszczelnijcie korek spustowy bo bedzie non stop przeciekal.


ok , od razu lepiej wywale ja na smietnik i zamowi sie inna , wtedy nie bedzie przeciekac , pozdro.
od razu lepiej wywale ja na smietnik i zamowi sie inna

to juz drugi watek, w ktorym objawia sie wasz dosc specyficzny sposob dyskutowania.. nie pochwalili tego co kupilismy/zrobilibmy, to trzeba sie obrazic