MODEL: 1992, EG8, sedan, brak ABS, brak szyberdachu
SILNIK: swap D15B2 na B16A2
UKLAD DOLOTOWY: SAR Aoma- w trakcie
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 z wyjściem 2,25, reszta wydechu od 1.5 + końcowy Sebring dedykowany do sedan/coupe- w trakcie, w przyszłym roku 2,5 cala na dwóch przelotach
ELEKTRONIKA: ECU P30 seria, wiązka silnikowa z D15B8 rzeźbiona przez ST w osobie Elmera
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: zawieszenie z VTi, tuleje Energy Suspension, amortyzatory i sprężyny z EG8 seria + stabilizator przedni 26mm z DC2 fele 15x6,5 na zime- w trakcie
UKLAD HAMULCOWY: konwersja na 262mm i na tarcze z tyłu ( z EG6 AFAIK), tarcze przód Tarox G88 + EBC Greenstuff, tył nowe zaciski z ASO z tarczami gładkimi EBC + EBC Blackstuff, przewody hamulcowe Goodridge- w trakcie,
BODY-KIT: seria EG8
ŚRODEK: całe wnętrze czarne, łącznie z dywanem z EG9 VTi, kierownica Sparco RAC
Generalnie z oryginału została buda i szyby, reszta jest wymieniona.