Strona 1 z 21, 2

MODEL: 1992; EG5
SILNIK: B16A2 + Garrett T3/T04E
UKLAD DOLOTOWY: orurowanie SSG, HKS SuperBov, KN
UKLAD WYDECHOWY: 2,5"
ELEKTRONIKA: Hondata S300 + Defi/HKS
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia S9B
ZAWIESZENIE: (seria)
KOŁA: SSR 16" lato
UKLAD HAMULCOWY: 282mm przod / 260mm tył
BODY-KIT: dokładka od VTi
ŚRODEK: Recaro, przekładka na czarne wnętrze, tylna kanapa z ITRa, długi podłokietnik, Honda Acces audio konsola, kieszonka na monety, kierownica Momo z czerwonym szwem, quick release, mieszek CTR, gałka Spoon... no seria
CAR-AUDIO: HKS

ZDJECIA:









gadżety czekające na założenie:


got boost?

wiedza tez jest
jak dla mnie wzor do naśladowania
no napewno jeden z najfajniejszych EG w naszym kraju. Jest naprawde super! i jedyny w swoim rodzaju.
pienkny jes!
pienkny jes!



oł jes!



Fotele bajka, ogólna prezencja, styl i dopracowanie na 5 z koroną.
daje rade bedziesz go uturbial?
no co Ty? Honda turbo? :orany: :wstyd:
N/A is better :padam:
N/A is the best :hyhy:
Nie ma to jak seryjny zawias..
Pati ma ciśnienie na ciśnienie... :wstyd:

W D serii to jedyna słuszna droga.
Zawsze uważałem, że Pati ma ładną piątkę

Takie foteliki widziałbym u siebie, może tylko w czerni
Jak dla mnie pełen wypasik. Tylko mam jedno pytanie czy w ramke pod tablice którą masz na zdjęciu wejdą nasze polskie rejestracje ??
a czy widzisz ze jest to polski rozmiar?
no co Ty? Honda turbo? :orany: :wstyd:



tez mam takie zdanie, zle wywnioskowalem z tego zegarka hks
Bomba
a czy widzisz ze jest to polski rozmiar?


No właśnie nie dlatego jestem ciekaw jak włożysz rejestracje, chyba że nie chcesz jej tam wkładać.
to klapa na lan$ showdown :rotfl:
to klapa na lan$ showdown :rotfl:



Ja mam taka sama klape bo mam wersje US :hyhy:
Myślałem, że święta się już skończyły, ale nie... :
bedzie mega wypas
Pati, mam dla ciebie wiadomość z ostatniej chwili (a konkretnie z dzisiaj) - za wydechy Megana czipsy zabierają dowody rejestracyjne :]
nie wozisz ze soba wkladeczki?
a co w pudełeczku ?
nie wozisz ze soba wkladeczki?



Sie zapomniało :cool:
no lustereczka eleganckie :hyhy: moje też już płyną Kiedy ty to Pati wszystko pozakładasz?
Myślałem, że święta się już skończyły, ale nie... :
Obrazek



Przepraszam za ot.
ziom, czy to jest uniwersalna koncówka?
myślałem o takiej do mojej CeErki. Będzie w aucie na najbliższą środę? Chętnie posłucham :hyhy:
Straasznie fajna 5g. Jestem ciekaw jak turbo Patiemu wyjdzie. Oby na dobre, bo rozumiem, ze chcesz sam stuff składac? Na kiedy przewidywana przeróbka?
ozdobniki lansiarskie w maju, a mechanika w 3-4 miesiące. nie ma pospiechu
Ale bedziesz składał sam? Jesli mowisz 3-4miesiace, czyli przez tyle auto bedzie stało na warsztacie? Bo krokami sie turbo raczej zakładac nie da
Masz ziomowe auto. Wiem bo miałem takowe. Ristekpa!
Zacne auto, zacne plany :hyhy:
nie ma do czego sie przyczepic , :kwasny: naprawde ladna 5gen choc podobno na miescie ludzie mowia ze 4gen sa szybsze :oczami: pozdrowienia dla kierownika
4gen sa lzejsze... ale nie z samej masy sie moc bierze :]
Dzis doszly Spoon style lustereczka foto soon
Dzis wykonalem dzikie poszukiwania schematów podłączenia wskaźników HKSa. Udalo sie. Test zrobiony, działają. Boost wykonuje klasyczny pełny sweep przy włączaniu. Cieszy oko
No to pięknie Bede musiał zobaczyć na zlocie
ja nie pojechalem na zlot, pogoda nie dopisuje, nie jest najlepiej.
z tej okazji mały teaser
Sweet! Jedyne czego brak to większej lotki z EG6 pod kolor albo carbonowego Spoon-lookalike!
spoko. bedzie
Wierzę Co to za fele?

Widzę że czytamy takie same książki, z tym że ja musiałem oddac bo nie moja, daj linka gdzie kupiłeś proszę
Mi brakuje jeszcze większej lotki jak pisał Ciamach i maski carbonowj, wtedy byłby pełen lansik
fajnie wygląda ... ale brakuje carbonu z przodu i lotki z tyłu
wiem ze brakuje. zawsze czegos brakuje...
a co to za model felg? Bo na Slipstreamy mi nie wyglądają :hyhy:
to nie slipstream...
ja nie pojechalem na zlot, pogoda nie dopisuje, nie jest najlepiej.
z tej okazji mały teaser
Obrazek



pięknie Pati!
Nice, czekamy no nową sesję zdjęciową :padam:
jest git!
suuuper.. bardzo fajnie wyglada
No Panie! Nic dodać, nic ująć. Pure JDM ! Gratki
No nieżle?? Te "ala Spoony" jak wykonane?? :hyhy:
na żywca wygląda bdb :padam:
nowa odsłona wkrótce:
Dawaj nowe foty, przylansuj się :padam:
Dziekujemy bardzo, zapraszamy ponownie :hyhy:
widze ze Pit zczaił żarcik
wczoraj przygarnąłem nowgo zwierzaka do domu:

wabi się Garry
jaki słodziutki!
no to niech Ci dobrze dmucha!
Hi Garry! :hyhy:
Czy mi sie wydaje, czy tak nazywal sie ten slimak ze spongebob-a? xD
prosze mi tu bez off topiców
no daj foty juz wszystkiego zamontowanego
Ehhe...ziomuś...to nie jest montaż nakrętek na wentyle :oczami:
przeciez juz miesiac minoł jak ostatni czesci kupił to mi nie mowcie ze nie mozna przez taki czas zamontowac
przeciez juz miesiac minoł jak ostatni czesci kupił to mi nie mowcie ze nie mozna przez taki czas zamontowac


spróbuj choć raz podmuchać ślimaka - zrozumiesz, że miesiąc to może być mało

:wstyd:
rozumiem, ze wiesz lepiej niz ja, co mam a czego mi jeszcze brakuje?
na razie wszystko co mam lezy w domu i sie kurzy. jak bede mial wszystko, plan jest zmontowac wsio do kupy w tydzien.
dziewczyny, nie awanturowac sie
Sir: tutaj trzeba inaczej...


ZAMKNĄĆ MORDY ! :]
no to moze jakies foty zewnetrznego ze tak powiem "outfitu" ciekawia mnie te fele
mozna wiedziec co to za garry zagoscil w Twoim domku? i ile bedzie pompowal swoja skorupka? :hyhy: pomoze mu uszczelka czy poleciales po calosci?
btw. jeden z moich najbardziej ulubionych projektow. nie pozostaje nic innego, jak zyczyc powodzenia
fajnego masz ślimaka!
Czymgo karmisz
karmiony bedzie swiezym powietrzem i paliwem
na razie jest w słoiku, ale mam nadzieje ze w dwa miesiace zacznie juz mieszkac w nowym domku :]
A masz jakieś inne fotki tego ślimaka ?
ślimaczek wygląda na zdrowego :hyhy:

Naprawde imponujesz mi konsekwencją w dążeniu do celu :padam:
trzeba robic swoje i tyle.
no jest pięknie a bedzie jeszcze piękniej ile można sie powtarzać to ja nie wiem ale kurcze to auto jest poprostu perfect
spy shot:

tak wiem, Garfield jest super
psssst :wstyd:
Juz chyba niewiele brakuje gratów :hyhy:
Fajny kotek i ślimaczek, normalnie zwierzyniec masz w domu :hyhy:
Ten odkurzacz to tez do osprzetu nalezy??
Ten odkurzacz to tez do osprzetu nalezy??


hehe cold air intake
Z odkurzacza pewnie electro-turbo będzie...
Dokladnie - powerd by Zelmer ale dosc OT. Czekamy na final!!!
nie samym performansem sie żyje - nowy gadżet prosto z JDMowa:
Owiewki?
stawiam na jakąś dokładkę.
jdm'owy fallus?
Owiewki na szyby, pewnie oryginalne honda access?
dokładka
Też stawiam na dokładke
A może Pati kupił katane
seed zgadł
a my sie dzis nie mijalismy tak kolo 15 przy pomniku nike
Pozdrawiam
sie mijaliśmy
Nike, jak te buty na sprenrzynah?
Nike, jak te buty na sprenrzynah?


Pit, dobrze tylko torchę obcierają :rotfl:
Panowie pojebalo Was? Na dokladke to to bylo za krotkie A na katane zbyt wygiete
na jdm fallusa tez za długie
Mów za siebie :wstyd:
:wstyd:
lustereczka Spoon style oraz owiewki Vision/Honda Acces
pieknie, mozesz zdradzic koszt owiewek? gratuluje
Kozak! Ale do foteli brakuje pasow, najlepiej TAKATA
Bardzo zacnie.
Pokaż jeszcze jak wyszły te felgi.
nowe owiewki kosztują $179,99
autko jedzie na 2 tygodniową kurację na siłownię, a ja ide na urlop
Pati, u kogo bedziesz robił moda? SS garage?
też. spawają mi to co się spawa.
Pati, extra owiewki :super:
operacja się zaczeła. demontaż sprzęgła i głowicy.
czekamy
sprzeglo wywalone - jutro jedzie na wycieczke do Radzikowskiego.
a tymczasem zaplątał się taki oto bajer :


jutro podlaczy sie jakies pomniejsze pierdoły i trzeba bedzie czekac na powrot glowicy, sprzegla i kolektora.
to kupione czy rzeżbione ?
a widziałeś takie w sprzedaży?
a widziałeś takie w sprzedaży?



kuźwa ruski mają takie na bazarach! i to nawet lepsze bo z carbonu za 15 rubli z dostawą do domu!
już? :niepewny: :oczami:
Pati młody jestem i mało widziałem
galeria tonów
Pati, jak już zrobisz to cacko to wpadaj do Trójmiasta i złoisz paru dresów w BMW, i innych super autach! objedziesz też tjunikowane golfy i polonezy wykręcone na 200hp w ich posiadaniu :hyhy:
sam spróbuj złoić paru dresów w golfach i polonezach- ojej, zapomniałem, masz 1.5... :zawstydzony:

jakieś kompleksy? :hyhy:


Pati: boost fest skalowany, będziesz musiał nieźle przygotować silnik by mu załadować 2,5 bara
kompleks 90 koni! :hyhy:
fotek z dzis nie ma, bo aparat zostal w domu.
sprzeglo na dobre trafi do Radzikowskiego jutro, bo musialem znalezc nowa tarcze, ic praktycznie zamontowany, glowica sie 'odswieza', kolektor sie spawa, praktycznie wszystko jest, a ja sie jade we czwartek urlopowac na kilka dni. c.d. po powrocie.
co do zegarka: mialem nadzieje ze tloki sa do wywalenia i cos nowego sie zapoda, ale nic z tego - sa w dobrym stanie
aha - bede musial zrobic 'relokacje' zbiorniczka z plynem do spryskiwaczy. albo wsadze worek od malucha
kompleks 90 koni! :hyhy:

Walnij pod nickiem "Pan 90-ciu koni" :rotfl:
ic zamontowane, glowica wrocila, wtryski zamontowane.
zdjęcie dnia:
ho ho ho :hyhy: :wstyd:
Mega konsola, Galeria Tonów rządzi :]
Troche wymęczony ten IC ktoś sie nad nim pastwił
o takie teraz bedzie, o:
noo, Street Shadows Garage atakuje, co prawda widać że nie spawałał tego chińczyk za miskę ryżu, ale tak i tak wygląda to nieźle :padam:
...kolektor od Jessego z Monster Garage :hyhy:
ladnie ladnie :hyhy:
ponieważ nie mam pasującego zegara EGT do tych białych HKSów, kupiłem sobie 'tymczasowo' boost i egt takze HKSa (z warningiem, 60mm ). jesli skompletuje białą serię, 'tymczasowa' będzie do sprzedania. zegary i foty powinny być w ciągu tygodnia.
Pati, zapowiada się bardzo ciekawie :padam:
już w domu
Browarek gratis
wycinasz troche tą flansze?
bede musiał. albo chociaz porobić nacięcia.
kiedy pierwsze loty ćwiczebne?
hard to tell... odpływ oleju jest za krótki, nie ma wydechu, orurowania, bandaża do kolektora, wskaźniki latają luzem, nie ma jeszcze EGT. no i nie ma strojenia łamię się nad hondatą...
wszystko fajnie ladnie i wogole bla bla bla cukier cukier...

ale:

- kolor nie ten

- kolektor nie jest popisowy

gratki, jajka sa fajne
Widzę piwko odpowiednie dla fana JDM, chociaż od czasu kiedy zaczęto rozlewać gdzieś w Europie to straciło wiele pierwotnego image'u :hyhy:
Kolektor faktycznie zbyt pięknie nie wygląda ale chyba chodzi o to żeby działał...
Pod względem działania też za dobrze nie wygląda.
Walter - rozwiń swoją teorię?

Asahi rozlewają w czechach i faktycznie żadna rewelacja...
Zewnętrzne kanały sa skierowane w swoich kierunkach. Często tak mają kolektory żeliwne. Działać to oczywiście będzie ale po co mają byc niepotrzebne zawirowania strumienia i straty. Kolektory skrzynkowe grabowskiego też działają ale w porządniejszej bryce (np Integra type-r)już lipa. W konkretnych kolektorach wszystkie rury schodzą się pod małym kątem i w kierunku wlotu do turbiny żeby strumień gazów miał jak janprostrzą drogę.

Nie znam sie dobrze na doładowaniu ale wiem co i jak działa.

Zapewne łatwość spawania i dostęp do zakamarków miał napewno duży wpływ na konstrukcje. Sam ciągle się zastanawiam jak w niekturych kolektorach kładą spawy pomiędzy ciasno poprowadzonymi rurami.
w konstrukcjach low budget/low pressure to można pominąć, ciśnienie spalin tak czy siak znajdzie ujście przez sprężarkę
Zewnętrzne kanały sa skierowane w swoich kierunkach. Często tak mają kolektory żeliwne. Działać to oczywiście będzie ale po co mają byc niepotrzebne zawirowania strumienia i straty. Kolektory skrzynkowe grabowskiego też działają ale w porządniejszej bryce (np Integra type-r)już lipa. W konkretnych kolektorach wszystkie rury schodzą się pod małym kątem i w kierunku wlotu do turbiny żeby strumień gazów miał jak janprostrzą drogę.



No ja to mialem juz wczesniej napisac, ale wyszloby znowu ze jestem nie-halo! Faktycznie zewnetrzen kanaly wrecz sa przeciwstawnie do siebie i strumien spalin bedzien a siebie wpadac, no ale sa jescze 2 srodkowe, one powinny nadac odpowiedni kierunek spalinom! Ale fakt faktem moglo byc lepiej! Nie znam sien a spawaniu, ale mysle ze wszystko zalezy od kolejnosci spawanai poszczeglonych elementow ze soba-wtedy nawet male zakamarki da sie pospawac!

No ale to nie bedize przeciez jakas wyczynowka, wiec jak dla mnie bomba!! :padam:
miało być coś takiego:

ale jest taki jaki jest. też uważam że jest niezły. to nie wyczynówka, żeby równoodległościowość miała znaczenie.
równie dobrym kolektorem jest takie coś:
Pati, ale zauwaz, ze ten pierwszy tez nei jest taki idealny, ma po obu stronach "waskie gardla"-tuz przed polaczeniem sie tych ostatnich rur ich srednica jest taka sama, jak tych wychodzacych z poszczegolnych garow, powinno byc troche poszerzone, chocby to wciecie pomiedzy srodkowymi wyjsciami chyba ze te rury maja zapas srednicy-maja wieksza srednice niz wyloty z silnika
To już nie jest źle, i zauważ że w silniku cylindry pracują na przemien i ich strumienie sienie sumuja tylko leca pokolei. Wiele kolektorów ma tylko jedna średnice. Przyznam że tn pierwszy jest bardzo prost a wygląda naprawde nieźle.
nie kombinujcie, turbo jest turbo, ważne jest tylko by nie pękał
jakby Pati dmuchał 500+ to mógłby myśleć o czymś rownoodległościowym na długich rurach, Civic Witka Karałowa bodajże jeszcze jeździ na żeliwnym kolektorze wydechowym Drag
spokojnie, spokojnie! Jan ie mowie ze jest zle! Przeciez wiadomo ze to nei bedzie 200HP z litra czy wiecej! Ale jak juz wspomnielismy o full profi, to dodalem od siebie i tyle... a tak, to jak pisalem wczensiej-jak dla mnei bomba! Pod takie intalacje turbo to mysle ze rurki moglyby miec nawet przekroj trojkata, kwadratu czy nawet serduszka! :rotfl:

:padam:
dokładnie. dopóki nie walczy sie o duże konie nie ma co w turbo kombinować z kolektorem. to nie na
wracam do domu, a tam co?


wiedziałem, że silikonowa rurka to niewystarczające zabezpieczenie przeciw rozmnażaniu się turbosprężarek...
twin turbo :rotfl:
ale jedno juz siedzi :niepewny:
na szczescie jest miejsce na więcej :rotfl:
Tu się nie ma co śmiać, były już civiki twin turbo
Pati, Ty robisz wyscig slimakow??
zapowiadany HKS dotarł więc później cykne update zegarków
absolute spy shots

Powiem szczerze wyglada mega wypasnie...dyskretnie i elegancko!!! :padam:
Potrzebujesz teraz zrobić coś z zegarami - może wskazówki na czerwono?

Jak tam instalka T? Kiedy wyjazd na ulicę?
te zegary są tymczasowe. docelowe beda te biale, a te sa beda sprzedaz. chyba ze znajde zegary od oleju pasujace do tych
teoretycznie wyjazd w piatek, a potem juz tylko strojenie.
taki stan sie utrzymuje od prawie tygodnia.

aparat pojechał na urlop więc są tylko 'spy shots'
profi dolot
short ram
i jeszcze jedna fotka z warsztatu:
Taśmeks :hyhy:

Szczyt lansu na ten sezon
a wy myśleliście że spawanie to mus?
stan na koniec dnia:
Wypasnie - kiedy koniec??
jutro wyjezdzasz? :hyhy:
A poka spawy z bliska :hyhy:
spawów nie ma - wygładzone.
nie ma jeszcze wydechu.
Bardzo ładnie :padam:
super

przy zacnej elektronice i profi strojeniu ujrzymy 220 kuca? :hyhy:
220 (albo i wiecej). ale to po wybuchu na razie bedzie 200.
eee, na razie ma być bezpieczne 0.4 bara
jestem ciekawy ile koni z tego wyszarpie Mr.D :hyhy:
zbieraj graty do siebie :]
a co ma być więcej niż jeden grat ?

Pati, kiedy test drive?
test drive bedzie asap.
Monster prawie gada - jest zalany :nietoperek:
a tak to wyglądało:





nooooo! to widzimy się na środowym spocie
ojoj, ale ładnie
bardzo mi się podoba umiejscowienie stożka i kształt downpipe- dobrze przemyślane i wykonane
podsumowując jednym słowem: Lan$
słuchy dochodzą, że udało się odpalić. wachą wali na kilometr. to sygnał, że trzeba wystroić
ostatnie przymiarki przed wyjazdem z warsztatu:
Pieknie :padam:
umm 5 lug :hyhy:
I smell bullshit :wstyd:
A kółka przypadkiem nie Markosa? :hyhy:
Hamulce tez od ITR-a ? Poprosze o opis przekładki
Wise- litości...

Zwrotnice, piasty, zaciski, jarzma, tarcze itd. z ITR zakładasz i masz. W podobnej cenie masz kit Wilwooda
Tylko czy pasuje bez rzezby i czy po tym dalej jest ABS?
bez rzeźby, ABS pewnie też OK, ale lepiej odpiąć
zalozenie zawiasu z ITRa to tak jak zakladanie zawiasu z innego cifa 5g, bo to to samo tylko wieksza tarcz i wiecej srubek mocujących koło
Nevada ma dobry nos
ps. Maciek zadowolony z zegarka?
Nev ma dobrego nosa jak i oko bo z przodu podnośnik jeszcze sterczy

Ale z tymi felami to super wypas wygląda :padam:
wstępna diagnoza: podparte zawory - brak luzów zaworowych. teoretycznie zawory sie nie domykały wiec stąd mogły być przedmuchy w głowicy i głośna praca.
poza tym rozrząd sam w sobie złożony prawidłowo, ale tam nie da sie nic z niczym zamienic czy pomylic.
dzis po poludniu beda jakies rezultaty.
no jestem fanem projektu na ckpl wiec tu tez wypada
dla mnie masakra i nawet nie chodzi o turbinke a o sam w sobie wygląd i stajl
dla mnie pieknie i ciagle czekam na obiecaną sesje :hyhy:
zawory wyregulowane, luzy wzrocowe, fura chodzi równiutko. poza tym, że ssie płyn chłodniczy głowica out.
głowica out = zdjęcia i nowa uszczelka, czy głowica out= głowica out i szukamy drugiej?
nie wiem. nie mam czasu pogonic mechanika i jeszcze glowica nie jest zdjęta. tylko oskubana z osprzętu. :zdegustowany:
tada! uszczelka wadliwa. jak kolejna bedzie krzywa to kupie HKSa
a potem postaram sie o ich sponsoring
wadliwa uszczelka pod głowicę. kolejny dowód na to że zamienniki są do bani.
oryginał, dzięki uprzejmości długiego weekendu, będzie dopiero na środę :zdegustowany:
podziękowania dla Jajacka za pomoc
oraz dla żony za cierpliwość
podziękowania dla Jajacka za pomoc



życzę powodzenia!
złożony na nowej uszczelce, ustawione luzy zaworowe - chodzi jak marzenie.
sie znaczy - wpierdala wode na 2 i 3 cylinder :niepewny: :oczami: :cenzura: :wsciekly:
czyli jednak głowica.
ale lipa...



Pati- dasz rade, cierpliwości...
Pati, bo Ty zapomniałeś o ósmej zasadzie termodynamiki: nie wkładaj turbo w wolnossące silniki.
najnowsze wieści - parostatek przemierzając ulice warszawy oczekuje na strojenie
zaczynam bac się wychodzić z domu ;D będzie jakiś filmik po zestrojeniu?
najnowsze wieści - parostatek...

Tyle oleju jara :oczami: ??
jest bogata mieszanka i nie przepala. trzeba wystroic
juz teraz mowie ze fura ma ochote jechac
No to gitara :] kiedy finalny etap??
jutro strojenie
i po bólu:
186.5 hp @ 6175 rpm oraz 226 Nm @ 5480 rpm
wykres później
łeeee....a 200KM na seryjnym CR to już nie łaska? :hyhy:

Gratki
Same wartości ładniutkie tylko trochę nisko. Jak się CRXy uturbiały to wyżej wychodziło...
Gratuluje Kras moc wieksza, ale niewiadomo jak z bezpieczenstwem...poza tym zwroc uwage na moment :zdziwko: Kilej ma 20 mniej i osiaga to 1000obr wyzej, podobnie z moca...wieksza, ale 1000 wyzej...
Ale ja nie mówię w żadnym razie że to mało...tylko że ciut nisko...tyle.
a to źle że nisko?
Krasowi chyba nie chodzilo, ze nisko ino ze malo :wstyd: ale faktycznie cos nisko te wartosci...nic wyzej sie nie dzieje??...czekamy na wykresik :cool:
i po bólu:
186.5 hp @ 6175 rpm oraz 226 Nm @ 5480 rpm
wykres później



co nie zmiania faktu ze to musi ladnie Zapier**** gRatki! :padam:
Czy ja w jakimś dziwnym języku mówię?? Chodziło mi o to że nisko są...a nie że są małe (bo nie są, zwłaszcza moment). Po prostu widziałem kilka wykresów dmuchniętych A9/Z5 i wartości po prostu były wyżej. I też wcale nie chciałem powiedzieć, że to źle że nisko. Po prostu się pytałem DLACZEGO???
Masz racje, zle przeczytalem :wstyd: tez jestem zaskoczony, ze tak nisko, bo w stosunku do takiego Kileja, to jakby 1000obr mniej... :zdziwko:
Bo może dobrze zestrojony :wstyd:
to teraz trzeba zobaczyc jak to smiga
a zmierzyłeś co miałeś zmierzyć?
Gratuluje wyników a przede wszystkim cierpliwości :ok: (bo przy moim podejściu to bym to olał po pierwszej przeszkodzie :wstyd: ). Przy takim momencie w fwd to chyba troche autko krzyczy o szperę...?
powiem uczciwie - na jedynce szarpie ostro kierą przy jakis 5000. potem z trakcją kłopotów większych nie ma. na suchym
o kurna pati na smierc zapomnialem jutro to zmierze i dam ci cynka
No wreszcie zestrojony, klasa!

Ciekawe co jest przeszkodą, żeby uzyskać moc maks. przy wyższych obrotach? Czy boost spada powyżej 6000 rpm? Bo wydech jest spory i chyba nie blokuje osiągów, może po prostu turbo jest za małe?
wastegate odpuszcza cisnienie i spada pow 6000.
fajnie musi to ścierwo jeździć... :hyhy:
korekta - trakcja na pierwszym biegu ginie od 5000 obrotow. na drugim biegu jest w sam raz.
nowy gadzet: pomaranczowe lumineedle oraz podswietlenie zegarow w kolorze zielonym - tak zeby pasowalo do zegarow HKSa. fotki moze jeszcze dzis zapodam.
slimak jest za maly. przydaloby sie t3/t4 albo chociaz t3 'super 60' :looka:

a jak pogoda dopisze to jutro cykne jakas fotosesyje
No to czekamy na te foty bo miały byc już ostatnio ale nie było więc mam nadzieję że teraz bedą
juz pozno wiec dam tylko mały teaser
Pati daj foto tych foteli swoich to sa F1 czy recaro ?
kurde szkoda ze tak malo fotek... w niedziele ma byc ladnie :]
to są F1.
fotek jest więcej, ale musze je na spokojnie posegregować i wrzuce co fajniejsze.
niestety wiekszość jest ciemna :looka:

reszta później
Można prosić o wykresik?? :hyhy:
tak - jest na pierwszej stronie
Oooo.. nie zauważyłem..
Jeździłem tym, jako pasażer. :wstyd:
Życzę każdemu takiego doświadczenia z Patim.
Schylanie się Pita po wodę to małe Miki.


Jak zrobiłeś tę fotkę (wiesz, kierę i środek widać)?
wycinałem dziurę w drzwiach
Pati gdzie mozna kupic przezroczysty lakier LOL ja tez taki chce! a tak na powaznie bardzo ciekawy efekt i tak jak Graphi chcialby poznac patent na takie foty
Pati gdzie mozna kupic przezroczysty lakier LOL ja tez taki chce! a tak na powaznie bardzo ciekawy efekt i tak jak Graphi chcialby poznac patent na takie foty



wiem znam ten lakier

a patent to chyba dobry aparat przedewszyskim
pewnie przedewszystkim PS :hyhy:
chyba tak
Zrobił dwa zdjęcia, jedne z zamkniętymi, drugie z otwartymi drzwiami i nałożył warstwy na siebie w PS. Am i right?
no raczej :wstyd:

Graphi łosiu
pewnie przedewszystkim PS :hyhy:


pewnie tez ale trzeba miec dobre zdjecie zeby na nim cos ladnie zadzialac
po pierwsze to trzeba miec statyw do aparatu.
a po drugie aparat :rotfl: :rotfl: :rotfl:
reszta fotek:
Grooobo Super Civiczek Brawo Pati za robote i wytrwałość
wynik z dzis: 15.53
przyznaje uczciwie ze liczylem na 14.xx, ale jest jak jest. start był z 1800 obrotów (wyzej sie nie dawalo z okazji braku trakcji) i od gmerania przy odpływie oleju boost był 0,3 w porywach do 0,4.
taki lajf. zmodyfikuje slimaka, ustawie na wg doladowanie na sztywno i bedzie lepiej. mbc z luźnym kurkiem to zło!
Pati to ja mialem 15,3 z calym wnetrzem ale trakci brak brak brak pierwszy przejazd 15,8 i cala 1 w piach :wstyd:
2 ok ale nie to co powinno byc
Pati - pociesz się tym, że prułem samochód 2 godziny, a byłem wolniejszy o 0.5s niż zwykle :wstyd:
pocieszam sie... mysle ze czas 14.xx jest jak najbardziej w zasięgu.
rozmawiałem chwilke z Kilejem - też twierdzi ze nie było trakcji na pierwszym biegu.
A i Pati - nie montuj wydechu prosto pod bakiem bo będziesz przycierał na koleinach :zalamany:
nie bede tak montowal. spoko
A bo ziomy cos marudzily, ze chcialbys wydech bez zakretów i pod bakiem :hyhy:
get real. bede zmienial co nieco, ale bedzie szedł bokiem pod wachaczem, a nie srodkiem. wiem jakie mamy drogi w kraju
strasznie civic kopcil zapierniczajac tam po torze....
problemy z odpływem oleju i najwyraźniej dobiłem tym turbine. ale bedzie wieksza
problemy z odpływem oleju i najwyraźniej dobiłem tym turbine. ale bedzie wieksza



dobre podjeście
jedyne sluszne.
ślimak wyjęty. we wtorek jedzie na hybrydyzację :]
tempo prac w tym projekcie mnie przeraża...
co? za wolno?
co? za wolno?



no tak z deka :rotfl:
Iz ju ebałt to bloł jor endżin bro?
snajl iz liking
update - na zalozenie czekają hamulce na przod 262mm.
ty w ogóle masz czas tym jeździć czy odbierasz z warsztatu i po 300 metrach stwierdzasz: "Źle". "Za wolno". "Nie przyspiesza". i z powrotem do warsztatu :hyhy:

gratuluję tempa prac
i tak czekam na turbo. jest po prostu okazja
A seryjne zaciski będą w stanie dociskać klocek na całej powierzchni tarczy?
a kto mowi ze zostaja stare zaciski?
who's Your daddy?
udusisz biednego garry'ego
a ja mam takie pytanie. co to są za felgi na tych ostatnich zdjęciach?
te czarne?
no dokładnie. kto je robi/robił?
nie mam pojęcia jakie to. pomalowane na czarno, ot co...
yhm. bo całkiem fajne i nie spotkałem się z takowymi nigdzie... jakbyś miał kiedyś zdjęte kółka to zobacz czy sie producent gdzieś nie podpisał
Pati coś podpada z tymi felgami :zdegustowany:
wątpie żeby były noname :hyhy:
remament. nieczynne do odwołania

mam pytanie i prosze o szybko odp. czy te twoje chlapacze na tyl i na przod sa plastikowe?? bo jade dzis sobie takie zaqpic
to są OEMy. to taki elastyczny plastikoguma.
mam pytanie i prosze o szybko odp. czy te twoje chlapacze na tyl i na przod sa plastikowe?? bo jade dzis sobie takie zaqpic



Widzę, że spodobały Ci się chlapacze, u mnie to był jeden z pierwszych zakupów do EG6
miska olejowa spoona jest, defi bedzie, tial zorganizowany. prawie jak gwiazdka
Po co Ci miska olejowa Spoona?
wytwarza mniejsze wibracje...
mniejsze wibracje? :oczami:
tam są jakies wibracje?
widziałem odcinek Best Motoring International, w którym omawiali właśnie miskę Spoon'a do EK9. Wspominali o tym, że nie wpada w wibracje, czy pochłania wibracje, czy nie wytwarza wibracji... coś w ten deseń.
Miska Spoona ma przegrody, żeby olej nie latał po silniku przy dużych przeciążeniach bocznych (potrzebne gdy się śmiga po torze na slickach). Nie słyszałem niczego o wibracjach.
O ile dobrze pamiętam, auto, na przykładzie którego opowiadali o tej misce to było EK9, które miało się kręcić do >10 000rpm. Mogę się mylić, ale mówili coś właśnie o wibracjach.
Auto Patiego nie będzie nawet blisko tych obrotów, więc jeszcze raz zapytuje - po co?
widziałem odcinek Best Motoring International, w którym omawiali właśnie miskę Spoon'a do EK9. Wspominali o tym, że nie wpada w wibracje, czy pochłania wibracje, czy nie wytwarza wibracji... coś w ten deseń.



miska olejowa była tylko dodatkiem do Block Brace- wszystkie podpory wału połączone ze sobą + połączone z blokiem- jeden element


dokladnie - to EK9 Spoona kręciło się do 11k obr i mialo specjalnej konstrukcji podporę wału, która usztywniała cały blok. przy tak wysokich obrotach kłopot się już robi z szybkością pionową tłoka oraz skręcaniem się bloku. prędkość spalania w komorze jest mniejsza niż prędkość tłoka idącego w dół.
Ok, czyli po co Ci to? :wstyd:
to jest tylko do Bserii nie sądze że Pati będzie miał block brace z alu miską olejową- poza tym koszt tego shitu to ok. 5000$

mam nadzieje jutro zapodac fotki

mi by to pasowalo do fury kivika :oczami: " jestem ciekaw co ty tam kombinujesz :looka:
:wstyd:
moze Pati olał D-series
:rotfl:
miska olejowa była tylko dodatkiem do Block Brace- wszystkie podpory wału połączone ze sobą + połączone z blokiem- jeden element


Pati, przyznaj sie co tam znowu kombinujesz
dokladnie - to EK9 Spoona kręciło się do 11k obr



Wg. moich informacji to 218KM z EK9 Spoona osiągane jest przy 12000bbr/min natomiast maksymalny moment 157Nm uzyskiwany jest przy 8600obr/min.
z tego co pamiętam to auto jechało najlepiej około 9600RPM...

Tomac- tylko nie pisz że dane masz z Gran Turismo :hyhy:

(temat o Spoonie do wydzielenia)


Tomac- tylko nie pisz że dane masz z Gran Turismo :hyhy:




:rotfl:
a dziś jeszcze doszło:

pasuje kolorem do zaciskow i miski spoona.
a tu bonus fotka:
ooo zioom K.... L...
fajne zakupy auto jest wogóle full mega profi nie wiem ile razy powiem jeszcze gratki ale w tym przypadku jest naprawde za co wpadne może jakoś do SSG to sobie na zywca jeszcze obczaje...stoi tam jeszcze?
oj tak, L... że Ch... :hyhy:
tak - stoi mam tam abonament na parkowanie
dziś dotarło defi - oj... przekozak!!!

no i dlugo oczekiwana miska spoona
chodzą pogłoski że z braku supportu częściowego do DOHC Dserii się z nią roztanę. idea jednak nie zostanie zmieniona.
chodzą pogłoski że z braku supportu częściowego do DOHC Dserii się z nią roztanę. idea jednak nie zostanie zmieniona.



rozstaniesz sie z miską czy ze swoją EG5 ?
rozstane się ze swoim silnikiem.
Co będzie? D16Z6?
Co będzie? D16Z6?

no jak pod turbo to pewnie d16z6 chyba, że na grooobo z b16a2
ptaszki ćwierkaja że będzie grubo i męsko :wstyd:
nic nie jest jeszcze klepnięte więc sprawa jest w zawieszeniu. jako ze aura nie zachęca do jazdy, moze to troche potrwać. tak czy inaczej za jakis czas mozna sie spodziewac ciekawej wyprzedazy czesci :hyhy:
Pati ma już poprostu dość pedałowania w Hondzie i postanowił kupić Nissana, a Civica opycha dziewczynom :]
pati bedzie dalej pedalowal swoim civiciem a dziewczyny beda sikaly po majtkach
Poniważ Siela (vel Wielka Faja ) chciał mi wcisnąć swoje niedziałające zegary z EG4 zdzierając na mnie prawie stówkie musiałem zacząć sam działąć. oto efekt:


pytanie teraz czym ja to zakręce do końca skali? :oczami:

ps. a jak ktos nie wie z czego to zegary to wracac do książek...
Poniważ Siela (vel Wielka Faja ) chciał mi wcisnąć swoje niedziałające zegary z EG4 zdzierając na mnie prawie stówkie musiałem zacząć sam działąć. oto efekt:



jestes beszczel.... to ty z uporem manaiaka chciałeś je ode mnie kupić!
oj żartuję sobie, a Ty się obruszasz
oj ja też zartuję fajne zegary i wiadomo z czego
wiadomo juz co będzie kręciło obrotkiem:
łaaaaaał ale fajnie bedzie czemu ja tak nie moge ;(
No fajnie. Nev jutro cały dzień będzie się palował do tej foty a ja zostanę sam ze zleceniami :wstyd:
Pati rozjebałeś mnie tymi gadżetami!!! Wypasione przechuje!!!
Jest dobrze :padam:


Będzie Tujbo? Pięknie, pięknie, pięknie!
ex silniczek Adama :hyhy:
I o to chodzi
to jeszcze kilka fotek z SSG







zadowolenie naszych klientow celem pierwszorzednym

pozazdrościć...
projekt Patiego ciągnie się jak telenowela, ale jest tak ciekawy, że nie warto przegapić żadnego odcinka! :hyhy: ten potwór dorasta powoli, ale wyrośnie bardziej, niż inne! :padam:
zniszczyles plan tymi fotami. niektórzy tu mysleli ze to b18c6
zniszczyles plan tymi fotami. niektórzy tu mysleli ze to b18c6



Juz chcialem pytac czy to b18
mnie juz pytali czy to nie ja sprzedalem Ci C6 :hyhy:
dobrze sie w czasie zlozylo
czy to jest B16B czy B16A?
B16A2T :hyhy:
no to sie na wiosne ścigniemy
co dwa wałki do nie jeden :hyhy:
gratulacje :padam:
co dwa wałki do nie jeden :hyhy:
gratulacje :padam:



Przecie Pati miał dwa wałki(d16a9).
Ile cię kosztowały te zegarki ?
Widzę że coraz grubiej ziom :ok: W takim tempie mam nadzieje że na wiosnę do sr20 dojdziesz :]
które zegarki?
Te od SiR-a jeżeli dobrze mówie
zalezy gdzie kupujesz, ale ceny wachają się od 125 do 175 papierów plus wysylka.
papierów



w sensie PLN ?
W sensie dolarow
w sęsie dolarów. dołków. zielonych. you know? 200 plnow to kosztuja zwykle zegary z obrotkiem. zwykłe w sęsie europejskie.
Tylko Pit zdzierca czysta chce za nie ale juz nie oftopuje...powodzenia
Pit nie ma zwyłych zegarów do EG tylko zegarki z EE. widziales za ile poszly zegarki z EFa? z pocałowaniem w ronczke.
pięset, ale to pure JDM gadzet faktycznie, myslalem, ze mowiles o zegarach do EG6 :]
jak policzysz wszystkie oplaty to te z SiRa kosztowalyby tyle samo...
Gratuluje silnika - oby dobrze sie sprawował
Byłem, widziałem....... pochwaliłem...naprawdę fajny (mimo, że bez silniczka)...:)
Nooo ziomek zgasiłeś mnie dziś tym info o B16 pierwsza liga :padam: a zegarki pyda :hyhy:
ex silniczek Adama :hyhy:


:niepewny:

... bo ja towarzysko niewyrobiony...
czyj, się znaczy? i co to niesie w konsekwencji?

... bo Patiemu gratuluję jedynie słusznej linii :padam:
got rice?
o w morde ... :wstyd:
got rice?



...looks nice :padam:
Pati.... jestes kozakiem .... albo zeby nie było.... masz kozak furę ile chciałbys docelowo dmuchnać (ciśnienia ;] ) ??
Defi to podpucha. nie są dla mnie.
ale moze kiedys...
narobil smaku tymi defi i zaraz zepsul no szukasz dla mnie hks'a? :hyhy:
szukam. a defi nie chcesz?
nieeee, musialbym pewnie sprzedac kolektor, albo 2 felgi :rotfl:
No B16... słuszny kierunek
Pati, bedziesz zakuwał czy setup podobny do CVC08?
setup zupelnie inny.

inny kolektor, inna turbina, inne sterowanie.
jak idą postępy w pracy ?
Z tego co wiem to Pati czeka na części :hyhy:
Pati - kiedy mam Ci dotoczyc ta brakujaca rolke?
nie ma pospiechu. mozesz jakos przy okazji. zdzwonimy sie albo zgadamy na gg.
Pati z Mikołajem jest ugadany! Robi dla brodatego jdmowe sanie Jest ciężko zapracowany i musi zdążyć gwiazdki!
Przed wyjeciem serducha:



W tle nowy silnik czeka na swoja kolej.



I juz po operacji ...

Fajny ten wyciąg do silników, ogólnie podoba mi się jak pracujecie i co robicie. A... to temat o aucie Patiego. No to chujowy sztrucel :wstyd:
straszna padaczka...
czy ja dobrze widze wgnieciony lewy błotnik?
czy ja dobrze widze wgnieciony lewy błotnik?


ja widze też wgniecione prawe drzwi nad listwą i tak żyje
lewy blotnik jest ok. tylko prawe drzwi sa wgniecione.
kupiłem P28
i ?
Co to P28?
ECU
male pucowanko

ciąg dalszy mycia:

a oto pokrywa zaworów w przybraniu zimowym
czym tak zajebiscie doczysciliscie blok??
chemia która zżera wszystko poza metalem.
Pati, a daj namiary na tą chemię, bo może się kiedyś przyda i cene takiego specyfiku poprosze!

malujesz czerwoną VHT ??
mowie uczciwie - nie znam nazwy. chlopaki w ssg zamowili tą chemie przez kogos. lane w duze bańki i rozlewane na mniejsze 'własne'.
efekt jest zajebisty! centralnie nówka
Swietny widok, ja bym polozyl na gore jakas szybe i zrobil sobie stolik w pokoju
malujesz czerwoną VHT ??


z tego co wiem (a malo wiem ) bedzie pokrywa czarna, to nie type r
albo dlatego, że AdamR miał tylko jedną i to czarną puszkę ?? :hyhy:


całkiem mozliwe :hyhy: co nie zmienia faktu ze samochod bedzie zpierdalał jak ta lala :padam:

kiedy przewidywany koniec prac nad bisikstin?
'overnight parts from japan' na nasze tłumaczy się: 'bedzie za miesiąc jak poczta nie zastrajkuje'. ot i cała przeszkoda.
ważne by na wiosne wyjechała :hyhy:
ważne by na wiosne wyjechała



to co bedzie czy nastepna ? :hyhy:
dotarły uszczeleczki i tial. teraz juz tylko flansze. Gooffy zapoda fotki
ho ho ho.

czy dzieci byly grzeczne ???

mikolaj ma dla was prezenty :cwaniak:




























Dwie ostatnie fotki "robią" :hyhy:
Aleście tych uszczelek pozamawiali!....Jakby pasta silikonowa była taka droga... :zdziwko:
A tial mnie "kopnie w dupe" dopiero wtedy, jak się dowiem co będzie obsługiwał
jakis taki kolektor:
No niby ładny...Jeszcze tylko trzeciej czesci układanki brakuje
wypasne ten tial, ale bez slimaka nie robi wrazenia :]
tial jest prawie tak wielki jak slimak...
gauge whore. officially.
slupek boczny na wskazniki "made by Pati"



elegancko to wygląda
Wygląda elegancko

Nieźle zioooomku :cool:
ale do dupy :znudzony: nie no ziom żartowałem... super fajnie, że tak bardziej z brzega i nie na srodku profi jak cały wóz
Koolturka, myślę Pati że twojemu pomocnikowi należy się miseczka ryżu za taką dobrą robotę.
:rotfl:
Ciastosz ale Ty jesteś monotematyczny :rotfl:
Naprawdę fajnie to wyszło.
pokrywka zaworów tez fajnie wyszła :cool:
fajnie fajnie ....

No elegancko widzę, psikane z głową
a nie jak u niektórych 15 warstw i mega pomarszczony chuj.
Pokrywa wcale fajnie nie wyszła no chyba, że wypolerujesz napisy i logo H to będzie profi
dwie warstwy lub 3 ciensze w zupelnosci wystarczaja.
Sikor - a zauwazyles ze tam sa jeszcze np. dziury pozaklejane?
no chyba, że tak :wstyd: W takim razie jest bardzo ładnie :padam:
nic nie trzeba polerowac. wystarczy delikatnie usunac farbe. jak sie robi z glowa to i usunac farbe nie jest problem z napisow.
Wiadomo, trzeba posmarować.
ano. wystarcza zwykły smar.
Wygrzewaliście ją podczas malowania?
Piknie panocki :]
ja swoją grzałem po nałożeniu ostatniej 3 warstwy az do uzyskania zadowalającego efektu
sama sobie schnie.
stan prawie na dziś:

plus dokręcona pompa wspomagania.
oraz skrzynia biegów po wstepnym myciu:
no ładnie to wygląda
czyścioch z Ciebie :hyhy:
sanki przedniego zawieszenia dostaną rozpórkę z integry. w zasadzie jest to taka dolna rozpórka tyle że fabryczna, montowana na sankach i nie zmniejsza prześwitu (tak potrzebnego ). prosto z aso.
Gooffy - wrzuc foty z dzis.
A co ja mam pokazywac :oczami:

Moge pokazac .... cycki :rotfl:



No dobra. Nic ciekawego:

az szkoda go uzywac... :padam:
Pięknie, uwielbiam czyste silniki, a ten zapowiada się perfekcyjnie :padam:
gooffy do świętej anielki :kwasny: miałeś pokazać tą fabryczną rozpórkę

ehs wszystko trzeba tłumaczyć :]
rozporka jest top secret montowana tylko na zamowienie w ssgarage .... :looka:


widac ja na zdjeciu w moim watku
Walter ślepy
Walter nie widzieć :zalamany:
aa.. sorki.. pomylilem forum :rotfl:

pati, wybacz maly offtop http://img401.imageshack..../img2801ot6.jpg
EEE małe takie guwno napewno nic nie daje
Slupek Patiego w innej perspektywie.

skoro silnik czysty to i instalacja czysta
jak go tak będziesz pucować to w końcu ci szkoda będzie jeździć, bo się pobrudzi :hyhy:
ten samochod bedzie do jezdzenia a nie do ogladania. a ze przy okazji bedzie w miare czysto? coz tym lepiej.
jest sponsoring autogauge. nowa seria super smoked:

Takie smoked ze nic nie widac :rotfl:
no bo są super przyciemnione
trzeba ładnie poprosić żeby zaświeciły
a tak świecą:

fajne cacko :wstyd:
foto z wczorajszych prac





a i jeszcze

Flansze :fuckyeah:

Widze konkretnie podchodzicie do sprawy, coraz lepiej


PS zdjęcie były by fajne jak by wielki napis GARAGE nie przeszkadzał w oglądaniu
no dobra.. zarowno flansze jak i zegar totalnie mnie rozjebaly.. :zdziwko:

przy tych gadzetach shitowe malowanie pokrywki troche kluje w oko :rotfl:

[EDIT]
pozwolilem sobie cyknac fotex taki:


flansza jest piekna :]
no i widac gdzie głowiczke portingować


Te flansze kupiliście gotowe czy daliście do wycięcia według rysunku lub na wzór
sa dostepne w ssg
Znaczy ktoś na zamówienie je robi dla SSG
Tak, to oczywiste, sami ich nie wycinamy. Jesli jestes zainteresowany to zapraszam na PW.
baran w drodze ....

fak ... zapowiada się ślicznie ... będzie go trzeba mumifikować ??
Tak pewnie będzie najefektywniej. Z ceramiczną powłoką, jakimś heat shieldem i odprowadzeniem ciepła spod maski byłoby w ogóle zajebiście... Gooffy, czy mógłbyś opisać kiedyś podstawy tworzenia kolektora pod silnik z turbodoładowaniem? Jakieś podstawowe wzory, rzeczy o których należy pamiętać itp.
kolektor bedzie tak ładny, że mumifikacja raczej nie wchodzi w gre.
robiąc kolektor trzeba pamiętać o tym, żeby brać dobre wzorce
Możecie przy okazji wrzucić fotkę patrzącą w kolektor przez flanszę turbiny?

Ogólnie wygląda zajebiście - fajnie, że robicie odsadzenie, żeby zmieścić serwo.

240Z - W kolektorach turbo IMO ważne są trzy sprawy: miejsce pod maską, odpływ oleju i możliwie równe długości rur. Tu nie ma specjalnie co liczyć, to nie N/A.

Pati - czemu nie chcesz go owijać? Będzie jakaś powłoka or sth?
zejscie z 4 rur jest naprawde ładne. leży w garażu kolektor dc 4w1 i tam zejscie jest troche gorsze. powaznie.
... jakimś heat shieldem...

że co
leży w garażu kolektor dc 4w1 i tam zejscie jest troche gorsze. powaznie.

ze niby moj? jest gorsze, bo zaden chinczyk nie piescil go X godzin tak jak gooffy piescil to co widac na fotce wyzej :rotfl:
:wstyd: ale baranek, zadziwiajacy
ze niby moj? jest gorsze, bo zaden chinczyk nie piescil go X godzin tak jak gooffy piescil to co widac na fotce wyzej :rotfl:


Twoj, Twój
Gooffy naprawde sie przykłada. Full Race móglby zamawiać u niego kolektory.
W kolektorach turbo IMO ważne są trzy sprawy: miejsce pod maską, odpływ oleju i możliwie równe długości rur. Tu nie ma specjalnie co liczyć, to nie N/A.



No jest jeszcze podstawowa czwarta ważna sprawa - kształt, którym możesz zniwelować lag praktycznie do zera i dać reakcję na gaz jak w seryjnym N/A albo zrobić zamuloną lochę z lagiem do granicy niemieckiej która da parę koni więcej dopiero przy odcięciu. Niestety mało kto o tym wie.
Banzai wspomnial chyba o najwazniejszej rzeczy przy projektowaniu kolektora pod turbo. Reszta jest juz tylko "dodatkiem".

Jesli jest ktos bardziej zainteresowany kolektorami pod uklady turbo to po podstawy zaprszam do lektury Corky'iego Bell'a. Jest tam rozdzial poswiecony temu zagadnieniu.

I tak na dodatek foto z dzisiejszego dnia:



Pieknie :padam:
ja bym tego kolektora nie polerowal.. taki surowy jest piekny..

w ogole to ten samochod staje sie niebezpiecznie fajny musze zapodac do siebie jakies pierdoly, zeby mnie pati nie wyprzedzil :rotfl:
ICik jakis meski bedzie? Bo ten przy obecnym stuff'ie wyglada troche biednie
a po kiego wiekszy?
function over fasion
Jak bedzie wiekszy slimak i nastepne mody to sie bedziemy zastanawiali nad wiekszym ic.
Zbijam sie przeciez, po prostu wygladem obniza wspolczynnik lansu
Współczynnik lansu jest tu na bardzo dobrym poziomie IMO.
przelansowane sa te 'taxi-style' owiewki na drzwiach :hyhy:

super fura, juz nie moge sie doczekac efektow koncowych
kolektor pierwsza klasa
O ja jebieeeeeeeee :padam: pieknie
widze ze jedziecie po całości az człowiek robi się zazdrosny :zdegustowany:
Wyszczotkowany na razie "z grubsza" baran jeszcze bez wyjscia na WG

Gooffy jest za skromny wiec ja zapodam: www.streetshadows.pl/upload/baran.gif (zapisz jako, bo ma prawie 10mb)
oj jest skromny, ja rano zobaczyłem i jeszcze nie mogę wyjść z podziwu... :padam:

Pati: teraz kredyt na skucie gnoja i na szperunek
bez lipy GRUBY projekcik i wypaśnie realizowany :rotfl:
skormnosc to moje drugie imie :rotfl:
chcial bym takie dzielo sztuki pod maska lub przynajmneij w pokoju :padam:
super sa te przebarweinia od spawania. Powodzenia w szybkim zakonczeniu prac
a kolezanka jak zobaczyla co tam sie pod maska pospawalo, to powiedziala tak:



:rotfl:
nie tylko ona :]
piekna i bestia :rotfl:
:zdziwko:



a co to? kolektorek siakiś?
zgaduje, ze flansza i downpipe :]
Pieknie wykonaliscie ten kolektor, naprawde wyglada full profi.
Wczoraj miałem przyjemność widzieć na żywo Cifa Patiego. Wyrazy szacunku :padam:
No ja dzisiaj się wybrałem do SSG bardzo fajnie to wygląda Pati naprawde super wszystko w aucie zrobione powodzenia w jezdzie jak już sie odpowiednia pogoda zrobi






:zdziwko:
:padam: :orany:
Juz lata :orany: Gratki :padam:
rany w pierwszym momencie jak zobaczyłem to zdjecie tyłu to myslałem że dzwon fajnie fajnie teraz trzeba czekac na plusowe temp
rany w pierwszym momencie jak zobaczyłem to zdjecie tyłu to myslałem że dzwon fajnie fajnie teraz trzeba czekac na plusowe temp


To samo pomysllałem
No musze obadać na żywo jak to lata... kozak.. :padam:

Ta chłodnica da rade ??

Ładnie sie prezenci :padam:
ale ma baranie rogi :zakrecony:
jak na razie musi dac rade. mysle ze przy ostrzej jezdzie zacznie sie grzac.
tymczasem nie ma trakcji :]
Brawo :ok:
:fuckyeah:
jaka pogoda w WWA?
odbyło się strojenie i pierwsze loty próbne?
Dzisiaj spadł świeży śnieg
i juz dawno zdazyl splynac...
juz sie sucho robi :rotfl:
Wrzucać tu jakiś filmik z jazd testowych!!! I bez wykrętek :rotfl:
Co się dzieje z Civicem? Jak wrażenia z jazd? Chodzi to jakoś? :hyhy:
ztcw samochod nadal nie zostal wystrojony, wiec nie jezdzi
ma mape bazową, ale czeka na wskaźnik egt i finetune.
wczoraj sam sie przeprowadził z okęcia do dziekanowa więc jeździ
fakt, jezdzi.. ciut lepiej niz moj, bo o wlasnych silach :rotfl:
twoj tez dojechał do dziekanowa. w czym masz klopot?
nie dojechal tam o wlasnym napedzie, trzeba mu bylo pomoc koniec ot :wstyd:
jezdzilem dzis samochodem i wygląda że ma ochote jechać. ostro jechać. niestety wysrała się jedyna uszczelka w silniku która nie była wymieniana.
ktora sie poddala?
wygląda że ta pod czapką.
nie zmieniłeś uszczelki pod głowicą?
ja tez nie zmienilem... inna sprawa, ze ja zostaje n/a
fakt. podjelismy ryzyko i nie wymienilismy uszczelki pod glowica ze wzgledu na to ze nie wykazywala zadnych oznak zluzycia. niestety uszczelka poddala sie szybciej niz myslelismy. coz .... zycie ....
life's a bitch jak niektorzy mawiaja :rotfl:
inna opcja jet taka że głowica się podnosi bo śruby się rozciągają.

bo plan był taki: zakładamy turbine Kozła (tak, ta locha z 9cm wlotem ) i zobaczymy co by wyszło.
wychodziło mniej więcej tak:

no kurde taki projekt, takie diwajsy fajne, ladnie wszystko robione

a nie zmieniliscie uszczelki? sorka ale patrzac z boku to druciarstwo - to jak uzywanie papieru toaletowego drugi raz

aa i szlifnijcie troche glowice-tak zeby wam nie umknelo

pozdro,
ale jebnięte turbo

a ta uszczelka to się wysrała bo już stara była czy po prostu oem to za mało do tego monstra ?
a nie zmieniliscie uszczelki? sorka ale patrzac z boku to druciarstwo - to jak uzywanie papieru toaletowego drugi raz



silnik nie byl rozbierany.
silnik nie był wcale otwierany. wymienione były jedynie uszczelki dookoła. podjeliśmy ryzyko że założymy go w takim stanie w jakim jeździł poprzednio. okazało się że już poprzednio była walnięta. dopóki nie było nadciśnienia w dolocie wszystko było ok i chodził gładko i nie grzał się. jak tylko pojawia się nadciśnienie w układzie, rośnie ciśnienie płynu chłodzącego, momentalnie układ się zapowietrza i gotuje płyn.
oszczędziłbyś sobie Corey...
myslalem ze rozebraliscie silnik i postanowiliscie zozyc na starej uszczelce :kwasny:

myslalem ze sprawdziliscie motor przed uturbianiem
piszesz to jakby silnik conajmniej wyplul z siebie korbe.. to jest TYLKO wymiana uszczelki pod glowica (i moze szpilek).. niedopatrzenie, ryzyko, nazwij jak tam chcesz. po wymianie bedzie dobrze.
sprawdziliśmy. odpaliliśmy jako wolnossaka. wolnossaki nie generują nadciśnienia.
czapka zdjęta, był przedmuch z cylindra do układu chłodzenia.
nowa uszczelka jest, arp ma byc na dniach, jutro porting kanałów (a bo okazja jest).
Pati czy dobrze rozumiem, bedziesz polerował kanały?
Porting polega na dopasowaniu kanałów do siebie (żeby rantów nie było) a polerka to dalsza zabawa.
a jak to sie robi i czym to sie rózni?
robi sie to narzedziami. poleruje sie papierkiem sciernym a porting robi sie narzędziami bardziej ostrymi.
http://www.goodson.com/st...61eeaf1ac099941
głowica w domu, narzędzia w domu. działają całkiem nieźle :hyhy:
hmm, a nie uzywa sie jeszcze ostrzejszych narzedzi? chodzi mi o frezy
czymś takim: można spokojnie zbierać nadwyżkę materiału. w urządzeniu kręcącym się 30k obr/min działa naprawdę sprawnie
wieczorem zapodam fotki. jutro końcowa polerka kanałów wydechowych. wyszło naprawde sympatycznie
that's what i meant
frezy naprawde daja rade. nie tylko aluminium ale i kwasiaka ladnie zbieraja.

foto bedzie za chwile.
jednak fotki beda jutro rano. chyba ze Gooffy wrzuci.
wrzuci wrzuci

voila:







mozesz jeszcze dorzucić te sprzed polerki.
kanały wyglądają jak wyglądają, bo jutro wieczorem głowica idzie do mycia. teraz jeszcze jest troche zasyfiona opiłkami i pyłem.
Może głupie pytanie, ale na ostatnim zdjęciu widać zawory, nie powinno się ich wyjąć do takiego zabiegu?
nawet jak bym wyjał nie miałbym narzędzia żeby tak glęboko sięgnąć. nic sie im nie stanie. po prostu trzeba dobrze wypłukać kanały.
a tu kanały sprzed obróbki
wydechowy:

jak widać troche był mniejszy od wejścia w kolektorze i na uszczelce. usunięty jest ten próg, nierówności z odlewu i gródź zeszlifowana na ostro
dolotowy:

tylko i wyłącznie usunięte nierówności z odlewu i rozejście zeszlifowane na ostro.
good!
dolotowych sie nie poleruje.
niektórzy robią wydechowe papierkiem 120, dolotowe papierkiem 80. przyznam, że 120 to naprawde już gładko.
świetna robota Pati :hyhy:
nawet jak bym wyjał nie miałbym narzędzia żeby tak glęboko sięgnąć....

Troche inwencji własnej . Trzpień freza czy ściernicy możesz przedłużyć, wciskasz kawałek rurki (np alu) jak dokładnie zrobisz to nawet nie będzie bić. Jak wyjmiesz zawory to bez większych problemów można dojść do wszystkich zakamarków
Mi chodziło o wyjęcie nie po to, żeby się tam dostać frezem, ale bardziej po to, żeby żadne opiłki nie dostały się w niepożądane miejsca, więc skoro wystarczy dobrze wymyć to spoko.
juz wymyta. czysta, że można z niej jeść trochę chemii, woda pod cisnieniem i gotowiec.
Ty czyścioszek a kiedy oddasz mój radiator ?

:hyhy:
soon
wyniki strojenia imponujące :padam:

jakie doładowanie ?

gratki
wynik 252PS dotyczy samochodu uzytkownika Kaczki. 0,5 bara.
wynik 252PS dotyczy samochodu uzytkownika Kaczki. 0,5 bara.



ale miejmy nadzieje że wyjdzie podobnie
ups :zawstydzony:
poprostu Patiego pytałem o doładowanie u Kaczki

tez mam nadzieje ze wyjdzie podobnie
:padam: xD
E, skarpety? :wstyd: Przecież sezon się zbliża, zima za nami panowie :oczami:

Kiedy hamidło? :cool:
wlasnie chcieli mnie okraść!
jeden uszczelniacz zaworowy w aso 26 zł!!
i co okradli :wstyd:
zwariowałeś? po 200zł za komplet to moge im tego dostarczac ile tam sobie tylko chcą.
ile w US and A?
piekne skarpety :padam: Zgapiłes odemnie
skarpety lezaly co najmniej od poltora roku w szufladzie... czekaly na koniec prac. w miedzyczasie zdazylem dwa komplety sprzedac i kupic sobie kolejne
sporo pracy idzie w ten wóz, minie tez dopadła fascynacja tyle ze w N/A
następny bedzie na
Pati kiedy koniec absolutny ?
pewnie nigdy
nie ma czegos takiego jak koniec absolutny. zawsze sie cos znajdzie co mozna poprawic, ulepszyc ...
ok chodziło mi o to kiedy fura bedzie ready żeby mogła wpaść np w niedziele na zlot
Koniec absolutny to dzwon, po którym nie ma ponad połowy prostych części więc, wypluj to słowo!
havok, wtedy "nie bedzie niczego" :rotfl: :rotfl:
skarpetki sa w pyte
Ziomku mialbym prosbe, moglbys cyknac fotke jak zamontowales c Pillara ? Bo mam wlasnie takowego do zamontowania u siebie, a nie wiem jak plastiki wyciac
dolny spoiler:
Fajne......pierwszy raz cos takiego widze;)
Jak sie patrzy normalnie na tył to go widac? Dałbys Pati jakies ogolniejsze foto
cholera. mialem wymienic uszczelniacze zaworowe a nie chlodnice. i znowu robota od początku...

:rotfl:
Pati, kiedy to auto wyjedzie na ulice ?
Nigdy. Pati kazda czesc po kolei sprowadzi z Japonii, po czym sprzeda auto i kupi stockowego s14 i zabawa zacznie sie od nowa :rotfl:
Recaro przyjechało.

demontaż na części pierwsze trwa niecałe 30 minut. jak sie ma wprawe to mniej ;p
teraz pora na odświeżenie.
materiał wyprany, nowe gąbki zamówione.
fajny pomnik się szykuje...

Pati nie bij
masz na mysli szybkojeżdżący pomnik?
oby oby.... jak go skonczysz i będziesz miał pomysł na uziemienie następnego auta to daj znac. Odkupimy go od Ciebie z kumplem
będziesz sprzedawał F1Z ? jeśli tak to jestem zainteresowany.
ja juz mam ze dwa pomysly... jeden zaczynam realizowac.
tamte fotele to juz rozdrapane...
heh, ja pisałem odkupimy w sensie jajko B16T3 Jak będzie na sprzedaż i dasz dobrą cenę
zdefiniuj pojecie 'dobra cena'
zylion zielonych... :hyhy:
kiedy to zacznie jeździć :rotfl:
kiedy to zacznie jeździć :rotfl:

zaczyna sie.. bedzie jezdzic jak bedzie gotowy.. proste?
zdefiniuj pojecie 'dobra cena'



taka uwzględniająca realną wartość auta czyli cena za serię + włożone mody, ale bez przesady, bo wszystkie i tak Ci się nie wrócą.
Dobra, konczmy to OT Jak będzie na sprzedaż to wtedy pogadamy
Dobra cena to taka kiedy sprzedający i kupujący są usatysfakcjonowani
tomac, dobrze, ze masz inny podpis, bo jakby patrzec po avatarach, to juz pare osob mozna tu i tam pomylic :rotfl:
Nono
Ten projekt ma już 32111 wyświetleń! :hyhy: Miejmy nadzieję, że jak będzie koło 50000 to auto wyjedzie na ulicę!
bo przez te właśnie 32 tysiące wyświetleń każdy się zastanawiał kiedy wyjedzie...
jak wyjedzie to wyjedzie i Pai zrobi zdjęcia, zda relację. chill brazil.
doszły części. głowica się składa. jak nie bedzie na jutro gotowa to wyjazd dopiero po dluuugim weekendzie.
jak nie bedzie na jutro gotowa to wyjazd dopiero po dluuugim weekendzie.

:oczami:
czy wy nie macie lepszych rzeczy do roboty tylko "kiedy" "kiedy" "kiedy". Idzcie do garazu/przed blok, przyklejcie sobie jakas jdm naklejke a pozniej zrobcie lans po osiedlu. jak wrocicie patiego auto bedzie skonczone :]
czy wy nie macie lepszych rzeczy do roboty tylko "kiedy" "kiedy" "kiedy". Idzcie do garazu/przed blok, przyklejcie sobie jakas jdm naklejke a pozniej zrobcie lans po osiedlu. jak wrocicie patiego auto bedzie skonczone :]



buhahahaha :rotfl: zabiłeś mnie :hyhy:
czy wy nie macie lepszych rzeczy do roboty tylko "kiedy" "kiedy" "kiedy". Idzcie do garazu/przed blok, przyklejcie sobie jakas jdm naklejke a pozniej zrobcie lans po osiedlu. jak wrocicie patiego auto bedzie skonczone :]

nie zgrywaj się :]
pytamy sie wlasciciela auta a zarazem autora tematu, projekt jest warty uwagi dlatego ludzie sie interesują, dziwne?

...albo lepiej wyedytuje
pozniej zrobcie lans po osiedlu. jak wrocicie patiego auto bedzie skonczone



a gdzie sa takie bardzo duze osiedla ?
dziwne?

ujalbym to inaczej... nie dziwne, tylko z dupy.

kiedy? no kiedy? ale kiedy? juz? czy jeszcze 2 dni? w ogole pojedzie to? blahblahblah..

na tego typu posty jest jedna odpowiedz, ktora zawsze pasuje:

niestety musze Ci odpowiedzieć
Pati napisał że wyjedzie po długim weekendzie, sledze jego projekt jak jeszcze kulałeś się oplem więc nic Tobie do tego czy się pytam czy nie... macie jakieś kompleksy? czy ja narzekam że za długo? poprostu zacytowałem wypowedź Patiego i sie pytam, pojmujesz? :]
musze Cie zmartwić, ale troche nie pasuje

pasuje jak ulal do wszystkich postow, w ktorych zadane jest pytanie "kiedy?" w sytuacji, w ktorej wlasciciel sam nie odswieza watku jakimis niusami. idac dalej tym tropem: jesli wlasciciel nie odswieza watku znaczy to, ze nie ma nam nic do przekazania, co z kolei najprawdopodobniej oznacza, ze samochod jeszcze nie jezdzi. problem polega na tym, ze nie wszyscy rozumieja ta prosta zaleznosc i stad biora sie posty "kiedy?". zasadniczo mozna przyjac, ze sa calkiem zbedne, bo niezaleznie od tego ile ich zostanie napisanych, odpowiedz na pytanie "kiedy wyjedzie?" jest niezmiennie jedna i taka sama w kazdym wypadku i brzmi "jak bedzie gotowy".

przepraszam za adwokacki ton, ale sytuacja jest rownolegla do mojej, wiec mniej wiecej wiem o co chodzi. ja tylko poszedlem krok dalej i w pewnym momencie zamknalem swoj watek :rotfl:

no offence m8! :zdrowko:
przepraszam za adwokacki ton, ale sytuacja jest rownolegla do mojej, wiec mniej wiecej wiem o co chodzi. ja tylko poszedlem krok dalej i w pewnym momencie zamknalem swoj watek :rotfl:

zauwazyłem że poczułeś sie posrednio dotknięty
pasuje jak ulal do wszystkich postow, w ktorych zadane jest pytanie "kiedy?" w sytuacji, w ktorej wlasciciel sam nie odswieza watku jakimis niusami. idac dalej tym tropem: jesli wlasciciel nie odswieza watku znaczy to, ze nie ma nam nic do przekazania, co z kolei najprawdopodobniej oznacza, ze samochod jeszcze nie jezdzi. problem polega na tym, ze nie wszyscy rozumieja ta prosta zaleznosc i stad biora sie posty "kiedy?". zasadniczo mozna przyjac, ze sa calkiem zbedne, bo niezaleznie od tego ile ich zostanie napisanych, odpowiedz na pytanie "kiedy wyjedzie?" jest niezmiennie jedna i taka sama w kazdym wypadku i brzmi "jak bedzie gotowy".

no widzisz u Ciebie nie pytam bo wiem że jak cos to dajesz znac, a z tego co pamietam, to wiele różnych rzeczy się działo u Patiego a on nie pisał o tym na forum tym czy na innym, łotewaaa, rzeczywiście logicznym jest że skoro nic nie pisze to pewnie nie wyjechał
z drugiej strony... równie dobrze mógł wyjechac i jeszcze nie wrócić stąd brak info na forum :hyhy:
Pati: kiedy? :hyhy:
oprocz Patiego na forum sa inni ludzie ktorzy chetnie przekaza wiadomosci na temat samochodu jak cos ciekawego bedzie do powiedzenia lub "wyjedzie".

Mysle ze gdyby byl zlozony to z cala pewnoscia oprocz Patiego moglby to napisac Markos, Ja a z cala pewnoscia Gooffy.

Pozatym u nas na forum jest temat Patiego (ogolnodostepny) http://forum.streetshadow...r=asc&start=345

i na pewno te tematy sa na biezaco aktualizowane (nawet jak Password.JDM sie "wysypie" to mozna sobie tam sprawdzic).

Wiec te pytania "Kiedy" sa bezsensu i tylko wkur###ja wlasciciela. Polska to nie Ameryka ze czesci sa odrazu wiec to wszystko trwa.

PS. Pogoda jest jeszcze do bani- zimno i pada... wiec po co ma wyjezdzac jak w takich warunkach nie bedzie mial trakcji
Password wstał, ludziom cisnienie mam nadzieje już opadło
Recaro zlożone jest w 50% (swoją drogą fotel z TypeR ma wyższe odrobine boczki niż Recaro Speed), stelaż pod fotel zrobiony w 50%.
Silnik elegancko wykończony.
Projekt toczy się powoli swoim tokiem. Chyba w dobrym kierunku.
Gooffy w wolnej chwili pewnie wrzuci fotki
:zdziwko:

juz kupione??? :zdziwko:
ale to chyba nie ten egzemplarz :wstyd:
ale to chyba nie ten egzemplarz :wstyd:



wiesz cos wiecej niz ja na temat tego silnika ??

@ markos - to pytanie retoryczne .... :luka:
to ten z ccu?

jesli tak to szybkooooo idziecie
nie to nie ten z ccu.
kiedyś Pati wspomnial o takim systemie z b20
pieknie. czekam na finał
Za pare miesiecy będzie już K20 czekał
ale po co ??
No to z K24 będzie sens

Będą testy drogowo ekspoatacyjne pomiędzy B16T a B20/16T czy odrazu rozgrzebujecie i swapujecie :looka:
juz rozgrzebane ....

foto ze składnicy silników
i co tam slychac w temacie EG5 ?
nic? :oczami:
Ciebie markos nie pytalem... :gwizd:
a czy dostałeś nieprawdziwą odpowiedz?

ludzie.. troche kultury i poszanowania dla wspolforumowiczow...
Pati bez przesady, to było zwykłe pytanie a Ty zarzucasz chłopakowi brak kultury :]
Wiem że macie juz uczulenie na to pytanie ale sami też zachowajcie umiar.
no toz wlasnie z umiarem odpowiedzialem "nic" :rotfl:

w sumie to powinienem sie cieszyc, ze to nie moj watek zostal odgrzebany tym samym pytaniem :niepewny:
pytanie było normalne. odpowiedz markosa tez. nie rozumiem więc przytyku Mateya do markosa. uważam że był całkiem zbędny.
coś się ruszy. doszły części
foto foto foto
mała zapowiedź:
do silnika bys cos pokazal, a nie sie w jakies plastikowe pierdy bawisz
do silnika bys cos pokazal, a nie sie w jakies plastikowe pierdy bawisz


dokładnie :hyhy:
mialem karbonową nakladkę na przewody WN ale sprzedałem wiec nie ma o czym pisac
mialem karbonową nakladkę na przewody WN ale sprzedałem wiec nie ma o czym pisac



ale z Ciebie zgrywus... :hyhy:
zeby nie bylo ze nic sie nie dzieje



blok po szlifie ...
no wreszcie jakies konkrety :hyhy:
o jaaa grubo
łaaaaaaaaaaaaaa, psychol :hyhy:

Strona 1 z 21, 2

Podobne wątki