... Jajo zdechło i już nie powstanie...
Kupiłem zjebanego sedana, padło z 4 drzwiami i kurkiem LPG w zderzaku.
MODEL: 1992, EG8, sedan, brak ABS, brak szyberdachu
SILNIK: swap D15B2 na B16A2 - z EGGa
UKLAD DOLOTOWY: SAR Aoma
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 z wyjściem 2,25, reszta wydechu od 1.5 - w planach custom
ELEKTRONIKA: ECU P30 seria, wiązka silnikowa z D15B8 rzeźbiona przez ST w osobie Elmera
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: zawieszenie z VTi, tuleje Energy Suspension, amortyzatory i sprężyny z EG8 seria + stabilizator przedni 24mm z DC2 fele 15x6,5 na zimę
UKLAD HAMULCOWY: konwersja na 262mm i na tarcze z tyłu ( z EG6 AFAIK), tarcze przód Tarox G88 + EBC Greenstuff, tył nowe zaciski z ASO z tarczami gładkimi EBC + EBC Blackstuff, przewody hamulcowe Goodridge (dużo po EGGu)
BODY-KIT: seria EG8 + LPG style
ŚRODEK: całe wnętrze czarne, łącznie z dywanem z EG9 VTi, kierownica Sparco RAC (z EGGa)
Generalnie z oryginału została buda i szyby, reszta jest wymieniona.
Dziękuję w tym miejscu Nevadzie za przechowanie silnika i kilku gratów z EGGa.
Przede wszystkim jednak dziękuję z całego mojego małego serca mojej Monii - to dzięki Tobie mam w garażu SedeSa.
... fotki niebawem...