MODEL: EG4 1993 hb 3d, R-81 milanored
SILNIK: D15B2 ~90 ps swap B16A ~170 - zrobione
UKLAD DOLOTOWY: Password:JDM Carbon PowerChamber Intake, JRSC, Lucas 440cc, uszczelka hondata - w trakcie wyleci pewnie pass
UKLAD WYDECHOWY: DC-S 4-1 2,5", catback APEXI WS2 - zrobione ale zmiana - modyfikowany hytech replica w miejsce DC
ELEKTRONIKA: p30 small case - zrobione/w trakcie
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia z LSD, sprzęgło spiek(Miba) 6-pad - zrobione
ZAWIESZENIE: Kayaba AGX, Apex-30, 15" Rota Circuit 8 - zrobione
UKLAD HAMULCOWY-przod stock eg4/przejsice na 262 , tyl przekladka na tarcze - w trakcie
BODY-KIT: Stock
ŚRODEK: Stock
CAR-AUDIO: Alpine 9812, glosniki mprecision/proa - w trakcie
INNE: Bizenon, domykanie szyb
ZDJECIA:







MOC: zmierzone B16 po przekładce 169.8HP @ 7881 i 158.3Nm @ 7171

spy z wczoraj : pracuje nad tym ciężko 1 człowiek albo i 2
no no no piękny projekt. Jak dojdzie do tego jeszcze Michael J to już będzie bajka.
Wrzuć zdjecia całego samochodu no i pojawiaj sie na spotach jak będziesz miał czas
Jak dojdzie do tego jeszcze Michael

doszedl juz wczoraj

ps.
poprawilem fotki, bo polowa nie wyswietlala miniaturek, tylko linki
Jakieś dodatkowe chłodzenie montujesz do tego JSa?
Zapowiada się sporo Nm i KM, trzymam kciuki!
Jakieś dodatkowe chłodzenie montujesz do tego JSa?

namawialem, ale nie udalo mi sie wygrac
doszedl juz wczoraj


No ale dopiero w fazie montażu jest, mi chodziło już o wyjazd na majkelu

Mega bardzo podoba mi się ten projekt, mam nadzieje że kiedyś K zagości i u mnie.
strojenie ma byc w piatek.
a kompresory diluję ja
Bedzie sie dzialo na warszawskich ulicah, gratki projektu
....
a kompresory diluję ja


wyłącznym przedstawicielem na Polskę jest ... Pati (-joke ale - przechodzi przez jego łapki trochę ) - jeszcze raz dzięki za pociągnięcie mojego budżetu
chłodzenie nie a przynajmniej na razie nie
poskładać - polatać - będzie mało - modzić
Będzie sie działo. Spoon wklej troche fotek auta, nie ma sie czego wstydzic
Spoon..jak wbijesz jedyne, jak strzelisz, jak pójdzie to ściane i mur przebije
ile będzie dmuchane?
~7psi, bazowy zestaw kolek napedowych kompresora
Zobaczymy ile bedzie stopni w dolocie przy pelnej k..wie, obstawiam ze 1XX °C, potem to beda najtansze konie do wyrwania.
nice projekt..zapewne szybko sie stanie sie wolny i bedzie dalej modzony...piekna nam scena Hondowska rosnie...
zacny projekt coraz wiecej mocnych aut sie robi
niedługo bez 2... z przodu wstyd bedzie sie na forum pokazac
zdjecia z wczoraj, burdel smietnik i kablowisko







milego ogladania
O jaki ładny kompresor, kto ogarniał temat ?
montaż to wiadomo. import to chyba tez wiadomo
Pati jesteś marketingowym guru dla mnie


Jeszcze strojenie i w sobote rolki i kreski mam nadzieje
nie rozumiem o czym mowisz
Update !! - po dlugich bojach



strojenie crome pro
Za domkniecie projektu dziekuje Patiemu - ogarniecie partsow, Romiemu i SSG za oraniecie strony technicznej, Markosowi, Carolosowi za podpowiedzi, pomoc teoretyczna i wsparcie oraz pozostalym osobom ktorych nie wymienilem dzieki którym auto porusza się calkiem sprawnie jak na eg4
ja pier do le


to moze jednak nie bede sprzedawal jacksona...? niech mi ktos wytlumaczy dlaczego u 4esta konie nie przyszly z taka latwoscia i w dolocie byla 2x wyzsza temperatura przy tym samym doladowaniu...
a-zalezy jak kto sklada
b-zalezy na jakis czescich
c-zqalezy kto stroi
d-zalezy od silnika

w takeij budzie musi latac gratki
Ładnie to musi nakurwiać.
Gratulacje.
Mialem przyjemnosc wczoraj prowadzic spoonowego civika.
Masarkuje opony 1,2,poczatek 3 biegu
Najpiekniejsza sprawa to reakcja na gaz i odejscie z rolki, jak scigacz
a-zalezy jak kto sklada
b-zalezy na jakis czescich

2x bullshit. czesci sa dokladnie te same, montaz moze byc tylko jeden. nie da sie tego zlozyc dobrze/zle.
Ciekawe czy to CAI w zderzaku daje az tak zimne powietrze ze po doladowaniu nie ma takiej masakry.
ja chyba wiem do czego służyła wypowiedz Dlugiego..
Wazne ze dziala..
do czego?
w jednym i drugim wypadku zrobiony jest cai
uszczelka hondaty??
Markos mowisz ze kazdy zlozy dobrze?? i ze inaczej nie da sie tego zrobic??jezeli tak to jestes w bledzie
nepewno nie uszczelka hondaty
super, koni dużo, ale NM mogł by być więcej ........ ale z tego słynie tylko seria D
Wykres tempeartury zaleznie od obrotów:

Dlatego pytam gdzie byl podlaczony czujnik temperatury. W dolocie czy w kolektorze ssacym, jesli tak to w ktorym miejscu.
Bo faktycznie temperatura wyszla calkiem przyzwoicie.
gratulacje wyniku!!

ale temperatura rzeczywiście nieprawdopodobnie niska, ostatnio nawet złozono dserię na jrsc i temp w dolocie tez niestety wysokie (130'C)
Jesli to temp z kolektora to tyle samo mial wojtrek juz po zalozeniu laminovy
Wynik konkretny... fajna sprawa taki kompresssssorek
gratulacje wyniku!!

ale temperatura rzeczywiście nieprawdopodobnie niska, ostatnio nawet złozono dserię na jrsc i temp w dolocie tez niestety wysokie (130'C)


temp w dolocie 130stopni??
mozliwe to??
ile tam jest doladowanie i dlaczego nie ma ic jakiegos??
i dlaczego nie kreciliscie dalej bo slicznie szlo graty
myslalem ze to cos takiego jak ma carlose.
myslalem ze to cos takiego jak ma carlose.


carlose to inna bajka ja chcialem klimatyzacje dlatego dedykowany jackson na rozwiazanie z ic nie ma szans niestety
carlose nie ma klimy więc było mu wszystko jedno

mierzyłeś już siakimś gtechem ?
a pytanie takie. Czy ma znaczenie gdzie był czujnik temperatury, skoro moc jest najlepszym dowodem na to, że temperatura była niska w dolocie?

Nie dowiedziałem się w końcu z wypowiedzi, czy montaż był w ssg?

GRATULUJE, moje nadzieje ODŻYŁY
montaz byl tez w SSG
gooffy, jestes w stanie mi odpowiedziec na mojego starego pw na forum ssg w sprawie montażu??

sory za OT
jakie doladowanie??
od 4.5k do odcinki jest 0,6->0,7bara