MODEL: 1994, VG, 3D
SILNIK: d15b2 seria
UKLAD DOLOTOWY: COLD AIR INTAKE
UKLAD WYDECHOWY: Tłumik końcowy APC Titanium; brak kata
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: sprężyny obnizajace, w planach amortyzatory Kayaba Excel G, przednia górna rozpórka kielichów
UKLAD HAMULCOWY :standard, nowe klocki
BODY-KIT: dokładka przedniego zderzaka ala Spoon, lusterka Spoona, kierunki Amber VISON, w planach tylnia lotka Spoona
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO:
MOC: seryjnie 90KM , nie mierzone na hamowni
ZDJECIA:
Seria kiedy zostala zakupiona:


A tak wyglada na dzien dzisiejszzy:


swietny kolor, dobra baza
DZIEKI A ja myslalem nad zmiana koloru :kwasny: Bo raz mi sie widzi a raz nie
Nie wiem jaki do tego felunek zalozyc, bo ten kolor mi nie pasi myslalem o slipstramach czarnych ale moze macie jakis inny pomysl:)
Bardzo ładny :ok: czarne pasowały by do tego koloru
jest dobrze mam nadzieję, że będzie lepiej

kolor jest bardzo fajny, mi się najlepiej podoba w połączeniu z białymi Sprint Hartami CP-F (http://yhst-1408381693991.stores.yahoo.net/spracpcpf15w.html) lub CP-R (http://yhst-1408381693991.stores.yahoo.net/sphaducpf164.html). jak nie starczy funduszy zawsze jest Rota Track R (http://www.rota-wheels.pl/felgi/trackr.html)
Biale to nie. Jakos mi sie nie podoba
dla mnie kozak na tych stalu
czarne fele musza byc... Czarne stalowki wygladaja kozak to alu czarne tez beda git...
fajne autko, niespotykany kolorek
no kolorek jest dobry i stalóweczki pasują idealnie
Czemu piszecie ze kolorek fajny i nie spotykany jak tego jest pelno
Podoba sie, nie narzekaj
Fajny fajny :hyhy:

bo podobny do mojego :cwaniak:
Czemu piszecie ze kolorek fajny i nie spotykany jak tego jest pelno



przyjedź do mnie to zobaczysz, że takich tu nie ma
Mistrz na tych stalowych. Jakie masz aktualnie amory przy tych spręzynach??
Wygląda zajebiście na czarnych stalówkach. Na Slipstreamach bedzie wyglądał wzorcowo :hyhy:
Mysle o kupnie kubla Speed II (co o nich sadzicie?)


Czerwony bedzie pasowal do stylu JDM i ogolnie do tego koloru nadwozia ??? Bo zastanawiam sie wlasnie czy nie bedzie kupy. Prosze o opinie
ja mam speedy 3 i powiem jedno zajebiste fotele :hyhy: polecam jesli chcesz tanio a dobrze :hyhy:
A czym tak wogole roznia sie speed I,II,III od siebie tylko wymiarami bo speed III wydaje mi sie ze ma inny kat nachylenia. A jest wygodny czy cholernie twardy i jak material?? Masz jakies foty jak masz zamontowane??
bierz czarny fotel, czerwony do Twojego auta będzie właśnie kupą
bierz czarny fotel, zadnego innego. Materiał wygląda na całkiem solidny, a sam fotel jest dość przyjemny w siedzeniu. Speed 2 jest odpowiedni rozmiarowo dla wiekszosci ludzi.
fajny furacz choc wole blekitne :hyhy: no ale o gustach sie nie dyskutuje tak tez jest kozak i fajnie na czarnych stalkach wyglada co do foteli siedzialem w CRX-sie w czarnych bimarco i sa super do tego ladnie wykonane i material spoko, sam sie bede przymierzal (kiedys... :rotfl: bo sianka brak :zdegustowany: )
jesli chodzi o fotki juz zamontowanych kubełkow w civicu wstawie niedlugo i naparwde material jak na ta cene jest ekstra i wygodnie sie jezdzi nawet długie odcinki :hyhy:
tak wyglada szyna ktora mocuje sie do seryjnych szyn aby byla mozliwosc regulacji przod tyl
Mozesz to jakos lepiej przedstawic krok po kroku jak zamontowales te Speedy bo tez przymierzam sie do kupna kublow. i chce na przyszlosc wiedziec
Panowie mam plana co do zawieszenia bo chce cale zmienic
Amorki Bilstein b8 i springi weitec 60/60 dobre zestawienie??
Napewno chce zainwestowac w amorki bilsteina to nie podlega dyskusji a co do springow ciagle w glowie mam metlik. Zastanawiam sie jeszcze czy te weiteci 60/60 rzeczywiscie obnizaja o te 60 mm??
módl sie żeby nie obiżyły o tyle bo urwiesz wszystko z miską olejową włącznie :rotfl:
fajna baza... :luka: felgi Slipstream czarne, będą 100% pasowały, bo stalówki fajnie wyglądają :hyhy:
módl sie żeby nie obiżyły o tyle bo urwiesz wszystko z miską olejową włącznie :rotfl:



jak będzie jeździł rozsądnie to nic nie urwie...
ziomek ma taką glebe w swoim eg i jakoś od dobrego roku jazdy po Krakowie nic nie urwał
Spoko moj kumpel też tak miał...jezdził dobry rok i też było ok...ale jak mu przód wpadł na postoju w taki uskok ze sniegiem a on potem zapioł wsteczny to zderzak, z lampami trzeba było zbierać
widzialem Civica naprawde nisko osadzonego przejezdzającego wolno przez droge z kostką brukową, co chwile szurał przodem o kostke :rotfl:
Panowie ale ciagle nie wiem czy weiteci beda dobre do tych b8 i czy naprawde tyle te springi w rzeczywistosci obniza? Bo na tym amorze tez pewnie troche sie obnizy
-60 to jeszcze nie tragedia, nie przesadzajmy
No wiec na dzien dzisiejszy wyglada to tak przeswit miedzy nadkolem a kolem (Felga 13' opona zimowa, sprezyny jamex -35mm dodatkowo uciete o jeden zwoj :kwasny:) Czy jak zastosuje sprezyny -60 weitec (Albo jakies inne) i amorki b8 bedzie wiekszy przeswit? Nie zalezy mi tylko na dobrych wlasciwosciach jezdnych ale i na wygladzie




A tak bym chcial zeby wygladalo autko na felunkach 15 slepstremach i zmodyfikowanym zawieszeniu



Ewentualnie tak Ale tu sa chyba 16


No i jak waszym zdaniem jakie sprezyny :niepewny:
jamex -35mm dodatkowo uciete o jeden zwoj


nie dość, że Jamex, to jeszcze ucięte o jeden zwój ? Sam tak wykombinowałeś ? Spręzyna nie pracuje już w swoich optymalnych warunkach...uważaj na drodze :wstyd:
Nie wygląda źle, na nasze drogi opowiedni setup
P.S Te biał EG6 ... :padam: :padam: :padam:
Byl na allegro gwint do EG za 2500pln, może w coś takiego uderz, regulacji cała masa a i cena przystepna.
Uciąć o zwój? Brawo. Sprężyna wypadnie z kielicha i zwiedzisz pobocze.

P.S. Na ostatniej focie widzisz Civica Wumana z zawiechą Tein Flex-trochę to drozsze niż Jamex zubożony o zwoja.
Obecne zawieszenie jest do wyrzucenia amory juz nie spelniaja swojej roli autko plywa i wogole. Chcialbym cos zlozyc do 2000 tysiakow.
Napewno bilstein b8 Oczywiscie chce zebya autko dobrze trzymalo sie nawierzchni bo o tym setupie co mam teraz nie mozna tego powiedziec :kwasny: Nadal nie wiem jakie springi zastosowac.

I nie musicie juz pisac o tym ze uciete ze zle i takie tam bo to wiem i tez z tego powodu mi przykro a le jak widzicice staram sie to zmienic
GZ_KocuR, co sie tak uparłes na te B8 ?
Nic innego nie wchodzi w gre ?
Byl na allegro gwint do EG za 2500pln, może w coś takiego uderz, regulacji cała masa a i cena przystepna.


http://www.allegro.pl/ite...ic_eg_eg6_.html
:hyhy:
jest uzywany HR za 1800+ wysylka. poszperaj w giełdzie na hondatechu.
Moim zdaniem ta wysokość, która teraz masz jest OK. Co do ucinania sprężyn... to przekombinowałeś. Niemniej jest ładna, teraz tylko jdm felga z ciekawą oponą i będzie czadzik.
Nie chce uzywki. Chce zebyscie mi powiedzieli jakie springi kupic te -60 weiteca beda dobre, uzyskam podobny przeswit jak mam teraz?
kup ten uzywany gwint. bedziesz 100 razy bardziej zadowolony od b8 i jakichs sprezyn...
skoro nikt ci do tej pory nie napisał, to znaczy, że nikt nie wie.Poszukaj na CKPL, albo jakimś innym forum kogoś kto ma taki zestawik.
P.S. Pati dobrze Ci radzi
gwint h&r ma na 99% amortyzatory bilsteina, wiec nie wiem czy miedzy tym, a b8 + sprezyny bedzie az tak kosmiczna roznica. na plus regulacja wysokosci - niestety razem z regulacja wstepnego naprezenia, wiec zakres tez dosc ograniczony jesli ma to dobrze pracowac.
jedno wiem na pewno: nie szedlbym w sprezyny obnizajace wiecej niz 35-40mm z dosc banalnej przyczyny - amortyzator z przodu przy takim obnizeniu juz ma bardzo maly skok roboczy...
w pelni regulowany gwint (z osobna regulacja wysokosci i naprezenia) - co innego, tutaj mozna glebic i 100mm bez obawy, ze cos nie bedzie mialo wystarczajacego skoku.
a może zestaw koni z regulowaną twardością i trójstopniową wysokością .. o ile sie nie myle ok 2200 zł :wstyd:
zapisuj sie na zakupy grupowe na ckpl, jak uzbierają 10 osob ( a jest 8) to koni sport bedziesz miał za 1500zł mysle ze cena warta uwagi tutaj
tak samo rudzinski sprzedaje jakis zawias (uzywany) za 850zł, rozglądaj się zawieszenie używane
tylko, że on ma -35/40 http://www.honda-crx.info...ae1fad98#142872