Dane fabryczne:
Liczba cylindrów - 3 Rzędowe poprzecznie
Poj. Skokowa [cm3] - 993cc (76mm bore x 73mm stroke)
Moc [kM] - 101 przy 6500obr/min
Moment obrotowy [Nm] - 130 przy 3500obr/min
Sprężanie - 7,8:1
Ilość wałków rozrządu - 2
Ilość zaworów na cylinder - 4
Poł. wałka rozrządu i zaworów - Zawory górne, górne wałki rozrządu
Przygotowanie mieszanki - Wtrysk
Ilość biegów - 5
Przełożenie - 4,642
Zawieszenie - Przód i tył: wahacz poprzeczny, amortyzator teleskopowy
Hamulce - Przód - tarczowe wentylowane/Tył - tarczowe
Rozstaw kół [mm] - 2340
Wymiary dł./szer./wys. [mm] - 3610x1615x1385
Masa [kg] - 810
Przyspieszenie 0-100 [s] - 8,2 s
Prędkość mak. [km/h] - 185
Silniczek tego autka to szczyt techniki jak na tamte lata, seryjnie kute tłoki, natrysk oleju na denka tłoków rzadko mozna spotkac w dobrych sportowych autach. Nie licząc pompy oleju (przez którą często kończą się panewki) jest bardzo wytrzymały i ma na prawdę spory potencjał. Moje autko jest praktycznie seryjne, jedyne zmiany to przelotowy wydech, dolot wlasnej konstrukcji zakończony stożkiem i zawieszenie bilstein. Przy takiej małej masie, mocy 100KM i dobrym zawieszeniu daje na prawdę dużo frajdy z jazdy Fotki jak narazie słabej jakości, niedługo postaram sie wrzucić lepsze
![](http://img78.imageshack.us/img78/2685/9kc3.png)
![](http://img115.imageshack.us/img115/1545/obraz0155fb7.jpg)
i wersja zimowa:
![](http://img64.imageshack.us/img64/6997/obraz0150dk4.jpg)