MODEL: 1995, EG5 hatchback, 3d

SILNIK: D16Z6
- SWAP na B18C4
- turbosprężarka TD04HL 15T
- wtryski 425ccm
Plany:
- kute tłoki WISECO
- kute korbowody Eagle
- blockguard Golden Eagle
- panewki ACL Race
- śruby głowicy ARP
- świece irydowe Denso IK24
- wtryskiwacze 750cc
- pompa paliwa Walbro 255
- chłodnica oleju Mocal
- Oil Catch Tank

UKŁAD DOLOTOWY:
- kolektor ssący z B16
- orurowanie z kwasówki PROcustom
- zawór upustowy Properfekt typ I
- MBC Properfekt
- intercooler Iveco
- filtr stożkowy Simota
Plany:
- brak

UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy baran PROcustom
- DP 3" PROcustom
-układ wydechowy przelotowy 2,5"
- końcowy M-Tech OEM look
Plany:
- turbosprężarka GT30 lub Holset HX35
- zewnętrzny WG >38mm

ELEKTRONIKA:
- P28 Crome by Jogal
- Turbo Timer STRI
- EGT AG SM
Plany:
- wskaźniki (temp.oleju, ciś.oleju)
- map sensor 3,5 bara

UKŁAD NAPĘDOWY: seria
Plany:
- dyferencjał CRV Igen
- wał CRV Igen
- skrzynia CRV Igen
- wahacze wzdłużne Shuttle
- półosie Shuttle
- spiek + wzmocniony docisk

ZAWIESZENIE:
- Cross Bar PROcustom
- WEITEC 60/40
- amortyzatory TA/MTS
- felgi repliki WORK Emotion CR 16"
- opony przód - Yoko Parada 205/40, tył - T1S 195/45

UKŁAD HAMULCOWY: seria 260/240 z ABS
Plany:
- 300/260


ZDJĘCIA:









oj wygląda dobrze... oj dobrze.
No dopracowana sucz, ciekawe jak by się tu wpasowała czarna macha i ewentualnie czarny dach.
Autko cacy, tylko jak dla mnie to czarna tylna klapa kiepawo wyglada.
Osobiście nie lubię takich bajerów
Co nie zmienia faktu że furacz ładny.
do mnie zupelnie nie przemawia.. taki amerykanski jakis..
A mi się zajebiście podoba. Gratulacje
dla mnie ultra cienizną są te lotki a'la szpoon, za bardzo zadarte i jakos tak, jakby pasowane na innym modelu auta.
autko do dopracowania, ale na zywo pewnie robi super JDMowie wrażenie, gratulacje !!
super auto. brawo
swietnnie wyglada zioom
bardzo przyjemnie. jak dla mnie czarna maska musowo, bo klapa wygląda zacnie.
dokladnie maska czarna, dach bron Cie B...robic czarny, jakos klapa mi nie pasi czarna, moze lepeij byloby gdyby: zderzak przedni czarny maska czarna dach czarny klapa czarna tyl zderzak czarny progi czarne, ale to zbytnio odwazne jest
Goood shit man
Mi sie bardzo podoba ma tzw jebnięcie...

Powiedz mi jeszcze, jak długo jeździsz na tej blaszce i czy suki sie nie czepiają ?
zderzak przedni czarny maska czarna dach czarny klapa czarna tyl zderzak czarny progi czarne



Wygło Cie?

Piękna
Fajnie wyglada
Piękności!

A to, że nie podoba się markosowi daje duży plus dla tego auta
Świetnie wygląda ,choć możnaby się pokusić o ciemną maskę i dokładkę Spoon'a na przedni zderzak .
Fajne serducho
Ładne EG! Czy możesz wrzucić więcej fotek engine bay?
http://moto.allegro.pl/it..._d16z6_jdm.html

wtf?
widocznie jest na sprzedaz. ot co.
to tez widzę. Bardziej chodziło mi o to co się z silnikiem stało. Inna buda czy jakiś unfall?
Przejechałem na Turbo ok 5000km bez jakichkolwiek problemów. Obecnie Civic jeździ NA i jest do sprzedania a ja szukam jakiegoś IV gena
Przydałby się update pierwszej strony

Spy fotos:



schamowales sie?
schamowales sie?


z hamowałeś jak już
cytujac jeden z forumowych podpisow "chamownia to takie miejsce gdzie sie chamy spotykaja i wymieniaja wykresami"
A schamowalnia?
ładny ładny zupełnie jak mój
Jeszcze nie hamowana bo seryjna pompa paliwa zmusza jeździć na doładowaniu ustawionym na akutatorze tj. 0,45. Po dołożeniu Walbro i MBC doładowanie zostanie ustawione na 0,6bara choć nie wiem czy pogoda pozwoli na jakiekolwiek strojenie.

Obecnie auto wygląda tak:







Pełny SETUP na pierwszej stronie.
hmmm wszystko ładnie, pięknie ale...

...co było powodem zmiany z D na B?
ładna
ciekawe ja będzie sie jeździło po zmianie pompy
ciekawe ja będzie sie jeździło po zmianie pompy


pewnie szybko

Jakiś szperunek przydałby się tutaj.

Wygląda ładnie.
Jakiś szperunek przydałby się tutaj


a to jest wyznacznik, że ma szpere? nie
nie każda skrzynka z c4 miała szperę.
w układnie napędowym nie jest nic napisane na ten temat.
nie każda skrzynka z c4 miała szperę

ktore nie mialy..?
zawsze wydawało mi się, że nie każde b18c4 wychodziło ze zeszperowaną skrzynią, jeżeli miałem mylną wiedzę to przeprasza, za mało "siedziałem" na guglu.
Kolejny etap prac - AWD in progress...





W skład wchodzi:
- dyferencjał CRV Igen
- wał CRV Igen
- skrzynia CRV Igen
- półosie Shuttle
- wahacze wzdłużne Shuttle
- zbiornik paliwa custom w seryjnym miejscu (poj. ok 22-25l)

Jeszcze nie zdecydowałem czy wisko z wału zostanie czy wyleci i napęd będzie stały.
No proszę, kolejna hunda z napędem na cztery łapki sie buduje

Pytanko:

Wahacze tniesz i spawasz czy samą piastę aplikujesz do seryjnych wahaczy??
O widze, ze fajny projekt
Macie plan wyjechac jeszcze w zime??
Jakos bylem pewny, ze bedzie sie tego troche robilo w nowym sezonie...
Wahacze tniesz i spawasz czy samą piastę aplikujesz do seryjnych wahaczy??



Będą skracane.

i love 4x4 vtec

ps wyjedzie tez na wiosne CRX 4x4
ps wyjedzie tez na wiosne CRX 4x4



4x4 z rtsi ?
raczej sprawdzimy K
raczej sprawdzimy K


Turbo?? opisalibyscie tego crxa w koncu bo nie wiem czy juz mam sie bac

Raczej nie, mam strasznie ograniczony czas pracy przy aucie.


Szkoda, to zabawa dopiero w przyszla zime
hmm na wiosnę szykuje sie wysyp 4 butowców



Jeden przejezdzil sezon bez zadnych przygod wiec i czemu maja inne nie powstac , czyli jest tak jak podejrzewalem z tymi 4 lapami, ze po moim udanym swapie zacznie tego troche powstawac

P.S. bodajze gdzies na mazurach jezdzi jeszcze 4 lapoway rex, byl nawet na zawodach w Olsztynie
Jedno co mnie cieszy to każdy składa na innych gratach... Więc każdy projekt będzie stosunkowo oryginalny...
raczej sprawdzimy K



Ale miksy.. ja slyszalem o Mitsu AWD z Kseria turbo
Kolejny etap prac - AWD in progress...

[url=http://images36.foto...bem.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images44.foto...60m.jpg]Obrazek[/URL]

W skład wchodzi:
- dyferencjał CRV Igen
- wał CRV Igen
- skrzynia CRV Igen
- półosie Shuttle
- wahacze wzdłużne Shuttle
- zbiornik paliwa custom w seryjnym miejscu (poj. ok 22-25l)

Jeszcze nie zdecydowałem czy wisko z wału zostanie czy wyleci i napęd będzie stały.



Z tego co mi wiadomo CRV nie ma sprzęgła na wale tylko zespolone w tylnym moście sterowane systemem dwóch pomp oleju. Swoją drogą zastanawiam się jak by się ten napęd zachował jakby te sprzęgła połączyć na stałe...
CRV nie ma sprzęgła na wale tylko zespolone w tylnym moście sterowane systemem dwóch pomp oleju



Right > 2002r.

I gen ma wisko
My bad. Wisko na wale ma właśnie Shuttle.
My bad. Wisko na wale ma właśnie Shuttle.



And Civic 4gen ee5
jak dalsze prace nad 4x4 ? coś udało się dospawać, dopasować ?
konkretny projekt
duma Częstochowy
a no i takie pytanie, nie posra sie nic jak wywalisz wisko?
czas odgrzebać temat ? chyba ze mrozy skuły lodem garaż
a no i takie pytanie, nie posra sie nic jak wywalisz wisko?



Wstępnie wisko zostaje.

No co Ty zostaw jak jest! Będzie można to EG używać jako dostawczaka przy takim wychyleniu koła Ładowność 600kg+ i dopiero koło prosto. Po co komu Lublin do zadań transportowych! Grubaśny projekt, czekam na poskładanie i filmiki oczywiście
Rusza się coś ??
Buster ten crx to tylno napędówka a nie 4x4 i jest z Białegostoku, jest to produkt firmy mojeauto
Taaak, a Ty napewno wiesz o jakim aucie ja mowie. Wiem, ktory to jest crx rwd i gwarantuje Ci w 100%, ze to nie ten
http://wst.org.pl/wyniki/090809/Wyniki_ETRT.pdf miejsce 3 klasie Drag AWD
Ten z wyników z olsztyna jest w jakimś odcieniu zieleni lub seledynu ( coś w tym guście ). Tego jestem pewien, bo też miałem z nim też przejścia na Olsztynie, jak i z Twoim autem Buster

Przeróbka tak szybkim okiem wyglądała niczego sobie. Choć kilka zastrzeżeń bym miał - ale ja jestem zbyt pedantyczny
z tego co pamietam to ten rex jest z dobrego miasta nick z tego co pamietam devil16v z forum crx info ale nie widzialem zeby sie nim chwalil
...jeszcze ja bede honda 4x4, juz jezdzi od grudnia... ...i nie jest to crx, nie ee5, nie CRV...

HR-V.... straszy mnie taki jak idę do pracy
Ja pierdole, jaki OT
Taaak, a Ty napewno wiesz o jakim aucie ja mowie. Wiem, ktory to jest crx rwd i gwarantuje Ci w 100%, ze to nie ten
http://wst.org.pl/wyniki/090809/Wyniki_ETRT.pdf miejsce 3 klasie Drag AWD



W takim razie ja pomyliłem zawody

SORRY za OT
I jak tam, poskładane wszystko do kupy??

I jak tam, poskładane wszystko do kupy??



Prawie. Czekam tylko na jedną półoś i brakujący element skrzyni biegów także jest szansa że w przyszły weekend będę testował.

Zbiornik paliwa (ok. >20l)



Down pipe zmodyfikowany tak by ominął przedni dyfer:



Zbiornik paliwa na miejscu:







Środek złożony:



Gałas wymiata
O cie chu* a czemu ten drążek jest tak wygięty?

Prawie. Czekam tylko na jedną półoś i brakujący element skrzyni biegów także jest szansa że w przyszły weekend będę testował.



a co się stało ze skrzynią ? była nie kompletna ? czy zmieniałeś przełożenia ?
no i czekamy na pierwsze jazdy testowe i sprawozdanie z jazd
A no i pytanko, tył bębny czy swapik home made na tarczochy?
czemu ten drążek jest tak wygięty?



To jest OEM shifter z CRV



Na razie zostają bębny.



nierób scen!! montuj tarczochy
i jak tam? brakujące graty dotarły ? odbyła się pierwsza jazda ? itd itd
odbyła się pierwsza jazda ?



Się odbyła

Jeszcze trochę do ogarnięcia ale już się porusza:

http://s805.photobucket.c...04.flv&newest=1
niezle jak na 7psi, grtaki
zdrowo się odpycha wielkie gratki pozdro
swietnie jedzie
zakuty juz czy jeszcze "plany" ?

jak skuty to 1,5bara i starszny kot bedzie

gratulacje

ps kolejny do Klubu12 sie szykuje
No Łukasz jedzie Ci to zdrowo!
Chyba dam się namówić za jakiś czas na T u siebie
shit ale to jedzie pieknie ze wyjechales
Fajnie sie to dokreca
Kilka przejazdów z GPS Performance - zmierzone wyniki:

- 400m - 12,78 s
- 0-100km/h - 4,7 s

http://img64.imageshack.us/i/speed400.jpg/
http://img64.imageshack.us/i/speed400.jpg/
http://img85.imageshack.us/i/acc400.jpg/

Przejazd:

http://www.youtube.com/wa...feature=channel

Oficjalny czas na 1/4 będzie prawdopodobnie na SSS 30.05 w Kamieniu.
Kiedy auto idzie na sprzedaz?
o ja pie***** i tyle na temat robi przeciąg....

I do tego naprawde ladnie wyglada.

Niedługo obmacam na zywo
jaka cena ?
brak slow ciagnie jak wsciekla
Luk jak tam furak? w tylnymi wahaczami i mocowaniem dyfra ok ?
pytam, bo jestem ciekaw jak daje rade domowe rozwiązanie z przeniesieniem napędu.
Pytanko ile miałeś wcześniej na 1/4 oraz od 0-100km/h