SILNIK: D14A3 - odetkany, silnik seria, blok seria, głowica seria,
UKLAD DOLOTOWY: dolot seria
UKLAD WYDECHOWY: kolektor seria, końcowy tłumik, był APEXI N1 style, aktualnie seria czarny
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: opony 195/50/15 Toyo Proxes T1R, ROTA SUBZERO Flatblack 15", skrzynia seria, sprzegło seria, shortshifter stal
ZAWIESZENIE: sprezyny Eibach Pro Kit -35mm progresywne, amortyzatory Eibach Pro Dampers
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY: znaczek 1.4i, honda z tylnej klapy - usunięte
ŚRODEK: właściwie seria, ale jest usdm cupholder
CAR-AUDIO: Jednostka Pioneer DEH-1630R, głośniki w drzwiach Boschmann, tył Boschmann :zawstydzony:
INNE: naklejki JDM, CB uniden 520xl, antena lemm 1200
MOC: seria 75KM, aktualnie 95.5KM *pomiar jeszcze z tłumikiem N1 style
PLANY:
* lusterka spoon style (zrobione);
* felgi rota Slipstream, C8, ewentualnie coś innego (zrobione)
* grill z CTR (zrobione);
* lepsze hamulce;
* kubelki;
* rozpórki;
* dokładka przód z CTR;
* dokładka tył z CTR (zrobione);
* wydech 2.5", może się uda ściągnąć Apexi WS2 system; rodzima produkcja?
* SWAP na DOHC vtec, jak nie wystarczy kasy to jednowałkowy vtec;
* mieszek TypeR;
* może wystarczy na kiere z CTR, ewentualnie coś z quick release;
* jdm przeciwmgiełki (żółte);
* nowe amortyzatory (zrobione);
HAMOWNIA *jeszcze z apexi N1 style:

ZDJĘCIA (po kupnie):


ZDJĘCIA (po kilku modyfikacjach)







zdjęcia z początku maja 2007:









zdjęcia z końcówki września 2007:


